Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserForvirret. Trenger hjelå

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- - Forvirret. Trenger hjelå

Innlegg av Kiara »

TE75 skrev:Takk for svar! Som du skjønner opplever jeg mye jeg ikke skjønner noe av. Har aldri prøvd, det bare kommer, og da blir jeg forvirret. Dette forumet har vært til stor hjelp! :)
Du er ikke den eneste som blir forvirret! ;) Skjer mye rart jeg heller ikke får noen betydning av.. Det er veldig mye som er vanskelig å finne svar på, men de som er godt trenet klarer det nok ganske så bra. Men man ser at de forteller at de tolker det de får opp som bilder, sånn eller sånn.. og derfor ser vi at det kan bli små feil av og til, pga. tolkningen, men likevel er de inne på rett spor. Så enkelt er det ikke for de mest klarsynte heller!
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TE75
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 05 Des 2012 21:31
11
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

- Forvirret. Trenger hjelå

Innlegg av TE75 »

Har stilt det samme spørsmålet på healing, men følger opp her også. Etter tips og råd her startet jeg med meditasjon og det fungerte etterhvert. Det jeg nå har begynt å erfare er glovarme hender. Det er slik at andre nesten synes det er plagsomt at jeg tar på de. Det brenner sier de. Her forleden skulle jeg prøve om jeg ikke klarte å skape varmen sjøl. Ved kun å fokusere på det. Ble de glovarme... Har prøvd flere ganger og det funker. Noen som kan hjelpe meg med hva dette er. Begynner å bli mye nå.
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
QueenOfSwords
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 68
Startet: 20 Jun 2013 22:49
10
Har takket: 62 ganger
Blitt takket: 27 ganger

- Forvirret. Trenger hjelå

Innlegg av QueenOfSwords »

TE75: Du stiller jo samme spr her!:

https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 67&t=25688
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TE75
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 05 Des 2012 21:31
11
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

- Forvirret. Trenger hjelå

Innlegg av TE75 »

Ja gjorde det, men så tenkte jeg (som jeg også skriver) at det kanskje passet bedre her siden jeg her også hadde stilt andre spørsmål og for alt jeg vet har det en sammenheng. Beklager hvis det var veldig feil av meg. Det er sikkert jeg som ikke helt skjønner dette. :) Skal jeg slette det? Hva om jeg ikke vet hvilken kategori jeg skal stille spørsmålet mitt under, hva gjør jeg da?
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
QueenOfSwords
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 68
Startet: 20 Jun 2013 22:49
10
Har takket: 62 ganger
Blitt takket: 27 ganger

- Forvirret. Trenger hjelå

Innlegg av QueenOfSwords »

Er du usikker på hvor du skal poste innlegg, kan du be om hjelp i fra moderatorene. :)

Spr du stilte nå, passer jo fint i den egne tråden du har opprettet, og ikke her, hvor du spør om noe annet. :)
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Paroman
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 05 Mai 2013 15:51
11
Blitt takket: 2 ganger

- Forvirret. Trenger hjelå

Innlegg av Paroman »

Har vært mye forvirret selv også jeg på min spirituelle reise, så du er ikke alene. Kjenner meg godt igjen i mye av det du beskriver. Hender jeg også får en følelse, sjekker det opp, og det stemmer. Ofte ekstreme sammentreff.

I tillegg til disse følelsene får jeg også ofte inn visjoner når noe hender. Det kan være ganske klare bilder/filmer forut en hendelse, men også mer av symbolsk karakter. Det kan komme i en avslappet tilstand/meditasjon eller under søvne. Man kan jo klart rasjonalisere vekk den slags med dagdrømmer osv. Men når man får en visjon om at en slektninger faller død om på et bestemt sted, og rett etterpå mottar en telefon som bekrefter visjonen , så er jo sannsynligheten for at det var en tilfeldighet ganske liten... Spesielt når dødsfallet er uventet på forhånd.

Det er naturlig å undre seg når man får slike opplevelser. Viktigste er å ikke la frykten styre, men heller gjerne ta med seg litt humor.

Vil også legge til: Jeg tror ikke det er noen her som kan hjelpe deg 100%, du må selv finne svarene på din måte. Du kan selvsagt få innfallsvinkler og nyanser som kan være fine å ta med seg videre som gode verktøy på din spirituelle reise, og det er veldig fint å dele opplevelser med likesinnete, absolutt, men ingen av oss sitter på noen fasit. Vi har sikkert alle litt ulike perspektiver. Jeg får min del har valgt å erkjenne at disse fenomenene er reelle, men ikke laget meg noen teologi om hvorfor. Ta til deg det du føler er riktig, ikke sluk andres sannhet. Du skal se at brikkene faller mer og mer på plass etter hvert : )
Antall ord: 300

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links