Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeditronds kjærestetråd

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Bearchild skrev:Nå må vel både sommer og høst kunne sies å ha passert.. skjer det noe mer eller?
Det nærmer seg fortsatt, uten at jeg egentlig har sett snurten av henne fysisk. Hjelperen hennes derimot henger fortsatt rundt meg og har hintet noe i retning av at vi møtes på noe vis denne måneden. Datoer/sted har jeg ikke fått noe beskjed om, i desember skjer det vel såpass mye ifm. førjulsforberedelser m.m. at det ikke er godt å forutse et spesifikt tidspunkt sånn helt uten videre. Hva vet jeg, gudinner er like mystiske på astralplanet som når de inkarnerer som kvinner :D
Antall ord: 112
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Lilja »

Hvis du møter henne før jul, håper jeg hun kjøper denne Jedi morgenkåpen til deg!!
Image
http://www.coolstuff.no/Jedi-Morgenkape


:lol:
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

He, he, det var sånn min "ordentlige" jedikappe kom gjennom tolla faktisk, jeg fikk den sydd etter mål fra noen på ebay, så de sendte den som gave merket badekåpe fra "tante", hvis ikke hadde jeg mått betale tekstiltoll tror jeg. Det var dog ikke mitt påfunn i tilfelle noen i tollvesenet leser dette, det var kostymemakeren som fant på å gjøre det slik :)
Antall ord: 69
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Borte.. »

Matchende snuggies er enda mer cringe!

Bilde

Dette burde jo være en inspirasjon:

Bilde

dere kan jogge nedover gaten i noe sånt:

Bilde

eller:

Bilde
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Øynene mine! Hjelpes meg, det der var fæle greier. Du har vel fått med deg at jeg omtrent bare kler meg i sort? Hun er muligens ikke like glad i det mørke som meg, men sånn amerikansk rosa grilldress med/uten hawaiiskjorte mistenker jeg er veldig, veldig langt unna hennes klessmak :D
Antall ord: 55
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Lilja »

Hehe, du ville isåfall ikke vært den første mannen i historien som hadde latt kvinnen i sitt liv påvirke påkledningen sin mer enn bare litt ...
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Lilja skrev:Hehe, du ville isåfall ikke vært den første mannen i historien som hadde latt kvinnen i sitt liv påvirke påkledningen sin mer enn bare litt ...
Jeg kjenner jo til det, at damene sakte men sikkert "kler opp" gubben :) Men jeg er rimelig sær av meg og den sorthetsgreia mi blir vanskelig å gjøre noe med, ikke det at jeg egentlig tror hun vil prøve på noe sånt. De fleste aksepterer at jeditrond må være kledd i sort, noe annet ville bare være rart. Det hender det går i noe mørkegrått, mest fordi jeg ikke fant noen trenings/innebukser som var helt kølsorte der og da :mrgreen:
Antall ord: 121
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Regn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 25 Sep 2004 20:01
19
Lokalisering: Oslo
Har takket: 58 ganger
Blitt takket: 40 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Regn »

Artig og spennende! =)) Men- når du finner henne, har du tenkt å vise henne denne tråden? :mrgreen:
Hva er det du vet om henne hittil, sånn oppsummert, Jeditrond?
Jeg lurer på om det virkelig er slik at alle har en twinflame/sjel de er ment å dele livet med, som man bare kjenner med èn gang (så fort man tør/klarer å åpne hjertet/følelsene) at er riktig, at man hører til med hverandre liksom. Og at da eventuelle kjærester som kommer og går, er erfaringer og forberedelser til den store "When two become one"-eventen..
Kjærligheten er mystisk! :flirt
Antall ord: 104
In silence fall the skies

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Regn skrev:Artig og spennende! =)) Men- når du finner henne, har du tenkt å vise henne denne tråden? :mrgreen:
Hva er det du vet om henne hittil, sånn oppsummert, Jeditrond?
Jeg lurer på om det virkelig er slik at alle har en twinflame/sjel de er ment å dele livet med, som man bare kjenner med èn gang (så fort man tør/klarer å åpne hjertet/følelsene) at er riktig, at man hører til med hverandre liksom. Og at da eventuelle kjærester som kommer og går, er erfaringer og forberedelser til den store "When two become one"-eventen..
Kjærligheten er mystisk! :flirt
Jeg tror ikke det alltid er slik at man har en ventende "tvililngsjel" som er ens utkårede, at man ble enige om å være kjærester før man inkarnerte i det fysiske. Men det er da fullt mulig å finne den o' store kjærligheten selv om det ikke er en del av det store bildet :)

Hva jeg vet om henne så langt ja, noe yngre enn meg, tidlig 30-åra kanskje. Kort, mørkt hår, mørke øyne. Har gudinnen Bast som sitt høyere jeg, Bast har da hengt en del rundt meg i over et år nå for å forberede meg på ting som skal komme virker det som. Venne meg til å ha en samboer rett og slett :) Hun har også husrensevner og er langt bedre enn meg på å lage "beskyttelse" rundt en person ift. negative energier o.l. enn meg, jeg kan liksom sette opp beskyttelse rundt et helt hus, personer derimot har jeg ikke helt funnet ut av hvordan jeg skal lage beskyttelse for ennå :)

Hun har tilknytning til Vestfold/Bøkebyen, men usikker på om hun er herfra eller ikke. Pr i dag tror jeg hun bor i Tønsberg utfra hva jeg har blitt vist :)

Resten tror jeg ikke egner seg for publisering i åpent forum da det nok vil kunne sies å ha 18 års grense :D Men Bast er full av kjærlighet, spesifikt rettet mot meg, på astralplanet er vi nærmest gift allerede :)
Antall ord: 349
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 530 ganger
Blitt takket: 557 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av g.r.y »

Dette blir det mildt sagt spennende å følge med på hvordan vil utarte seg!..

Jeg føler bare at jeg må dytte inn en aldre så liten fotnote om ikke å låse seg fullstendig til slikt som et gitt utseende.. De paranormale sansene våre er liksom ikke gitt å ha fokus der det logisk sett burde være bestandig.. F.eks kan en gjennom et syn få opp en parkeringsplass med en rød bil sentralt plassert i forgrunnen. Hjernen gjør da tilsynelatende jobben sin, og konkluderer ut i fra gitte premisser at det er denne bilen som er relevant, og velger samtidig å overse den blå i bakgrunnen, som faktisk er det relevante objektet i gitte sammenheng.. (If that makes any sense..) ;)
Antall ord: 123
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
QueenOfSwords
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 68
Startet: 20 Jun 2013 22:49
10
Har takket: 62 ganger
Blitt takket: 27 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av QueenOfSwords »

Den er jeg helt enig i G.R.Y.! Faren er jo at man overser alt det andre, mens fokuset er fokusert på noe helt annet.
Blir spennende å følge meg om JediTrond får seg dame til slutt. Eller kanskje det bare er energiene rundt han som forsterker seg? Slik med meg... Som har en kvinnelig energi her, som er med meg, og til om med holder meg i hånden når jeg (vi) går turer... :oops:
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

g.r.y skrev:Dette blir det mildt sagt spennende å følge med på hvordan vil utarte seg!..

Jeg føler bare at jeg må dytte inn en aldre så liten fotnote om ikke å låse seg fullstendig til slikt som et gitt utseende.. De paranormale sansene våre er liksom ikke gitt å ha fokus der det logisk sett burde være bestandig.. F.eks kan en gjennom et syn få opp en parkeringsplass med en rød bil sentralt plassert i forgrunnen. Hjernen gjør da tilsynelatende jobben sin, og konkluderer ut i fra gitte premisser at det er denne bilen som er relevant, og velger samtidig å overse den blå i bakgrunnen, som faktisk er det relevante objektet i gitte sammenheng.. (If that makes any sense..) ;)
Det er ingen andre personer i rommet jeg har sett henne i, rommet i seg selv er uten detaljer. Fokuset i "bildet" er kun på denne unge kvinnen med mørkt hår :) Hennes høyere jeg dro jo en practical joke på meg i sommer når jeg hadde hengt meg for mye opp i at hun jo så litt spansk ut. Støtte på tre forskjellige kvinner i løpet av en tur, den mellomste av dem så veldig spansk ut kjørte attpåtil en SEAT, et spansk bilmerke. Så jeg spurte Bast når jeg kom hjem om hva i all verden dette var for noe? Reaksjonen hennes var :haha
QueenOfSwords skrev:Den er jeg helt enig i G.R.Y.! Faren er jo at man overser alt det andre, mens fokuset er fokusert på noe helt annet.
Blir spennende å følge meg om JediTrond får seg dame til slutt. Eller kanskje det bare er energiene rundt han som forsterker seg? Slik med meg... Som har en kvinnelig energi her, som er med meg, og til om med holder meg i hånden når jeg (vi) går turer... :oops:
Det er både og tror jeg, energiene rundt meg forsterkes samtidig som damen nærmer seg og hennes høyere jeg/hjelper også blir tydeligere. Siden min datter jo introduserte seg selv noen måneder før jeg begynte å litt info om damen, kan man si at det hele har vært en pen start på det å få slike evner før jeg da for litt over et år siden ble kastet ut i en husrens :)

Damen kommer når hun kommer, alle forsøk på å holde fast/finne ut av hvem/hvor/når blokkerer bare, så det jobber jeg med å slippe taket i :D
Antall ord: 427
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Fero
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 184
Startet: 24 Sep 2013 01:48
10
Lokalisering: Skottland
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 95 ganger

- - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Fero »

jeditrond skrev:
Lilja skrev:Hehe, du ville isåfall ikke vært den første mannen i historien som hadde latt kvinnen i sitt liv påvirke påkledningen sin mer enn bare litt ...
Jeg kjenner jo til det, at damene sakte men sikkert "kler opp" gubben :) Men jeg er rimelig sær av meg og den sorthetsgreia mi blir vanskelig å gjøre noe med, ikke det at jeg egentlig tror hun vil prøve på noe sånt. De fleste aksepterer at jeditrond må være kledd i sort, noe annet ville bare være rart. Det hender det går i noe mørkegrått, mest fordi jeg ikke fant noen trenings/innebukser som var helt kølsorte der og da :mrgreen:
Jeg har hengt med en hel haug metalhoder, og jeg tør påstå at relativt mange har en ganske stusselig klesstil. Nå tenker jeg ikke på fargen, men valg av antrekk innenfor nevnte farge. Mye bukser som hører hjemme på sent nittitall, eller boots som kan få enhver kvinne til å rynke på nesa bare ved tanken på hvor mye fotsvette de må inneholde etter år på beina! :D

Bare vent! Plutselig har du nye boots, selv om du likte de gamle. Også har du bukser av en helt annen modell enn de du er vant med. Og plutselig har du litt andre t-skjorter og gensere. Og sånn går nu dagan :badgrin:
Antall ord: 237
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
― John Milton, Paradise Lost

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Fero skrev:
jeditrond skrev:
Lilja skrev:Hehe, du ville isåfall ikke vært den første mannen i historien som hadde latt kvinnen i sitt liv påvirke påkledningen sin mer enn bare litt ...
Jeg kjenner jo til det, at damene sakte men sikkert "kler opp" gubben :) Men jeg er rimelig sær av meg og den sorthetsgreia mi blir vanskelig å gjøre noe med, ikke det at jeg egentlig tror hun vil prøve på noe sånt. De fleste aksepterer at jeditrond må være kledd i sort, noe annet ville bare være rart. Det hender det går i noe mørkegrått, mest fordi jeg ikke fant noen trenings/innebukser som var helt kølsorte der og da :mrgreen:
Jeg har hengt med en hel haug metalhoder, og jeg tør påstå at relativt mange har en ganske stusselig klesstil. Nå tenker jeg ikke på fargen, men valg av antrekk innenfor nevnte farge. Mye bukser som hører hjemme på sent nittitall, eller boots som kan få enhver kvinne til å rynke på nesa bare ved tanken på hvor mye fotsvette de må inneholde etter år på beina! :D

Bare vent! Plutselig har du nye boots, selv om du likte de gamle. Også har du bukser av en helt annen modell enn de du er vant med. Og plutselig har du litt andre t-skjorter og gensere. Og sånn går nu dagan :badgrin:
Så lenge det a) er sort og b) lar seg vaske uten masse dilldall og c) buksene er av jeanstypen, er jeg fornøyd :) Jeg er ikke metallhode som sådan, mer cybergoth/rivethead typen siden det er hovedsakelig "mørk" elektronika som er greia mi. Har ikke en gang ordentlig metallboots, har syntes de var for dyre, så har et par Stormberg fjellstøvler som er passe høye, sorte og praktiske uten at de gir assosiasjoner til brunskjorter og/eller militæret :D

Tviler ikke på at damen nok vil kommentere noe av garderobevalget mitt, som at hettegenser ved familiemiddager kanskje ikke helt er tingen :P
Antall ord: 345
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Fero
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 184
Startet: 24 Sep 2013 01:48
10
Lokalisering: Skottland
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 95 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Fero »

Jaja, da får jeg selskap i alle fall. Mannen min har en utvaska, fæl Assassins Creed hoodie som tydeligvis er HELT FIN å bruke selv når vi er ute og spiser på restaurant..

:g_w
Antall ord: 35
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
― John Milton, Paradise Lost

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links