Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeditronds kjærestetråd

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Lilja »

Kom til å tenke på, Jedi: Er det noen mulighet for at "Bast" selv ikke vet om alt rundt? Altså at dette for henne ikke dreier seg om annet enn en "vanlig" forelskelse når hun først møter deg og faller for deg?

Hvordan stiller du deg isåfall til det? Ikke nok med at du da må (eller bør, ihvertfall) tøyle deg litt i forhold til dette, men i verste fall tror hun ikke på slikt i det hele tatt!


Jeg må ærlig innrømme at jeg nok hadde funnet fram løpeskoene hvis jeg hadde møtt en mann som hadde lesset på meg en masse historier om tidligere liv og om hvordan han har "kjent" meg lenge før vi møttes... :dontknow Og det til tross for at jeg i utgangspunktet er åpen for så mangt. Det kan kanskje bli litt voldsomt for noen, sånn med det samme?
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Lilja skrev:Kom til å tenke på, Jedi: Er det noen mulighet for at "Bast" selv ikke vet om alt rundt? Altså at dette for henne ikke dreier seg om annet enn en "vanlig" forelskelse når hun først møter deg og faller for deg?

Hvordan stiller du deg isåfall til det? Ikke nok med at du da må (eller bør, ihvertfall) tøyle deg litt i forhold til dette, men i verste fall tror hun ikke på slikt i det hele tatt!


Jeg må ærlig innrømme at jeg nok hadde funnet fram løpeskoene hvis jeg hadde møtt en mann som hadde lesset på meg en masse historier om tidligere liv og om hvordan han har "kjent" meg lenge før vi møttes... :dontknow Og det til tross for at jeg i utgangspunktet er åpen for så mangt. Det kan kanskje bli litt voldsomt for noen, sånn med det samme?
Vel, hun vet om en del allerede, hun har husrenserevner og praktiserer antageligvis disse sånn dann og vann. Så det at hun ikke er åpen for det paranormale behøver jeg ikke bekymre meg for :) Alt det andre med Atlantis, forutbestemthet osv. er ikke noe jeg vil lesse over på henne. Det må komme gradvis og naturlig hvis hun ikke allerede er klar over det selv.

Helt enig med deg i at det vil virke mot sin hensikt og bare skremme henne om jeg skulle lesse alt dette over på henne i en jafs :D Jeg har god tid til å fortelle hele "vår" historie jeg. Men som sagt er det tre av hennes tidligere liv som er viktig for hennes utvikling og oppdragsløsning i dette livet. Det er dét fire av hver av oss symboliserer. Hvilke av hennes tidligere liv som er viktig ift. dette livet er ikke min oppgave å finne ut av her og nå, det vil hun finne ut av selv, evt. med hjelp fra meg om hun ønsker det.

Dog gjetter jeg nok ikke feil om jeg sier at et av disse livene er det i Atlantis :)
Antall ord: 350
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Chimera skrev:
jeditrond skrev: I det fysiske har jo ikke damen katteører
Du bør ikke være så sikker på det.... Kanskje hun kommer fra en planet hvor de faktisk har katteører! :haha
Tenker du på det der med at kvinner er fra Venus og menn er fra Mars? Iflg. hr Adamski ser jo venusianerne ut som en noe blek versjon av Semjase & co, altså mennesker med langt blondt hår, på begge kjønn. Ingen katteører å spore der gitt :D Men kanskje noen som er mer bevandret i dette vet om noen planeter hvor menneskene har katteører? :mrgreen:

Ellers: I dag fikk jeg nok en låt på hodet, jeg ante ikke hvem artisten var, hørte bare bruddstykker på radio i bilen. Men takket være internett fant jeg ut at det var Lionel Richie med Hello. Her er det noe tekstgreier som er viktig tror jeg :mrgreen:
I've been alone with you inside my mind
And in my dreams I've kissed your lips a thousand times
I sometimes see you pass outside my door
Hello, is it me you're looking for?

I can see it in your eyes
I can see it in your smile
You're all I've ever wanted, and my arms are open wide
'Cause you know just what to say
And you know just what to do
And I want to tell you so much, I love you

I long to see the sunlight in your hair
And tell you time and time again how much I care
Sometimes I feel my heart will overflow
Hello, I've just got to let you know

'Cause I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely, or is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying, I love you

Hello, is it me you're looking for?
'Cause I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely, or is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying I love you
Det var i grunnen de to-tre siste versene som liksom øh, fenget. Lionel Richie er ikke en artist jeg hører på til daglig for å si det sånn, men han er vel sett på som stor innenfor løøvballads?
Antall ord: 415
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Chimera »

http://www.davidicke.com/forum/showthread.php?t=54077

The Feline race or people
This is the real me. But the felines did come to face reptilians in the past. The Feline race is on the Light side of things they are sometimes called the Lion People. This is on the Nubiruian Councel site. They helped in Humans creation and still aid humans to this day and beleive ALL are Eaqual. (eek forgive my spelling) as Feline I seek balance and Unity. I thought I was reptilian for sometime until something just happened 3 weeks ago. I felt so deeply Feline from eyes to claws everything. It was a very deep spiritual experiance. something about me just well changed. I had a deep affinity for all cats life in general but Cats are closest to me. lways will be. I also have a deep love and connection to Bast. I beleive I might be a Hybrid cat mostly Leopard and possibly part Lioness. I have some of that Pride mindset. So I maybe a Hybrid and thats ok with me. I do not agree with everything that site has to say about the Felines. But hey thats the power of free will. If you have questions just please ask. I loove to talk about cats anything lol cats. They did meet reptilians way back as well.

Bilde

:badgrin:
Antall ord: 226

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Chimera skrev:http://www.davidicke.com/forum/showthread.php?t=54077

The Feline race or people
This is the real me. But the felines did come to face reptilians in the past. The Feline race is on the Light side of things they are sometimes called the Lion People. This is on the Nubiruian Councel site. They helped in Humans creation and still aid humans to this day and beleive ALL are Eaqual. (eek forgive my spelling) as Feline I seek balance and Unity. I thought I was reptilian for sometime until something just happened 3 weeks ago. I felt so deeply Feline from eyes to claws everything. It was a very deep spiritual experiance. something about me just well changed. I had a deep affinity for all cats life in general but Cats are closest to me. lways will be. I also have a deep love and connection to Bast. I beleive I might be a Hybrid cat mostly Leopard and possibly part Lioness. I have some of that Pride mindset. So I maybe a Hybrid and thats ok with me. I do not agree with everything that site has to say about the Felines. But hey thats the power of free will. If you have questions just please ask. I loove to talk about cats anything lol cats. They did meet reptilians way back as well.

Bilde

:badgrin:
Javel, akkurat :oops: Da lærte jeg noe nytt i dag også, dog virker tegningen av kattedamen å være inspirert av Star Treks kattefolk og da spesifikt M'Ress som jobbet på Enterprise i den animerte Star Trek-serien :)

Image
Antall ord: 266
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

- - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Chimera »

jeditrond skrev: Bilde

:badgrin:
Javel, akkurat :oops: Da lærte jeg noe nytt i dag også, dog virker tegningen av kattedamen å være inspirert av Star Treks kattefolk og da spesifikt M'Ress som jobbet på Enterprise i den animerte Star Trek-serien :)

Image[/quote]

Det er bare en illustrasjon. Hvis de eksisterer så ser de neppe så menneskelige ut.
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Ikke godt å si, men skal holde øynene oppe for "kattianere"i tillegg til menneskekvinner med Bast som sin "gudinne", jeg :D
Antall ord: 20
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Ingen fysiske møter med damen ennå :) Men på astralplanet/ i syner foregår det mye rart.

Først og fremst mer konserter/låter. Når jeg lyttet til Rotersands Undone kommer konsertsalen tilbake i et "syn". Denne gangen står derimot både Bast og undertegnede på scenen, vi står bak hver vår to-etasjers synth og bytter på å spille melodilinje/rytme. Symbolikken der er rimelig grei, vi skal utfylle hverandre. Ute i konsertsalen derimot er det nå dansegulv og det er en rekke par som danser, omtrent alle er bare grå silhuetter, men to kvinner peker seg ut. Begge med katteører forøvrig og hentet fra tegneserier/tegninger, bare for å understreke hvem disse representerer. Det er vel da snakk om to av hennes tidligere liv, det eneste jeg vet da er at i et av dem var hun enten afroamerikansk eller sentralafrikansk av utseende og i det andre livet hadde hun rødt hår :D Ikke så mye å gå på akkurat, men det er jo ikke min jobb å finne ut hvem hun var i de tidligere livene.

Når jeg slo opp teksten til låta derimot kom det vel frem en underliggende beskjed om at hun er usikker på seg selv og evnene. Så jeg forsøkte å sende noe fjernhealing til henne og fikk litt kontakt. Vet fortsatt ikke hvor i verden hun befinner seg, men tror da at jeg fikk forsikret henne om at evnene hennes er der :)

Og sist men ikke minst så har jeg funnet hvordan Anubis synger for Bast/miss_kitty når jeg i går oppdaget Ziggy's Lullaby av Lola Angst. Liker symbolikken i teksten, selv om det kanskje er litt guffent at "prinsen i drømme" ser på henne sove :mrgreen:
......Sleep deep and calm
your prince will keep you warm
I will watch your breath
and send your monsters back to the land of the dead........

1.

Love jumped out of my sad gloomy heart
Opened the locked iron door of my desert castle-
Left this dark city maze
Left this black hole place
Climbed over the highest ugly sad buildings..
Walked on endless avenues
Got lost in kaukasian hoods
Fought with wild russian bears
Swam over black seas of tears
Hide from slavian haunters
Finally went down the long Potemkin stairs
And suddenly was there
LOVE found the way to your heart
Sat down and whispered
HELLO .... I'm here I belong to you
My beautiful sad girl

REFRAIN:

Sleep deep and calm
Your prince will keep you warm
Will watch your breath
And send your monsters back to the land of the dead

2.

I'm strong enough
To keep our fire burning
Even in the coldest winter night
Cause my love knows how to fight ..
And you my black orchid
Will never wake up from your sleep
Cause I will sing this lullaby for you and
Fairytales will come true
Will watch your sweet cute eyes
While your pouting lips
Will whisper these strange slavian words to me
We will unchain our souls
And weeee will be free
And our sadness will say goodbye
And we will stop to cry
LOVE found the way to your heart
Sat down and whispered
HELLO .... I'm here i belong to you
My beautiful sad girl



REFRAIN:

Sleep deep and calm
Your prince will keep you warm
Will watch your breath
And send your monsters back to the land of the dead
Antall ord: 577
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Fighteren

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Slettet_Fighteren »

jeditrond skrev: Vet fortsatt ikke hvor i verden hun befinner seg, men tror da at jeg fikk forsikret henne om at evnene hennes er der :)
Men på side 5 skrev du at du vet hvor hu bor da.

jeditrond skrev:Siden sist har jeg funnet ut at hun bor i Tønsberg og har blitt vist sånn ca hvor i byen hun bor :).
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Fighteren skrev:
jeditrond skrev: Vet fortsatt ikke hvor i verden hun befinner seg, men tror da at jeg fikk forsikret henne om at evnene hennes er der :)
Men på side 5 skrev du at du vet hvor hu bor da.

jeditrond skrev:Siden sist har jeg funnet ut at hun bor i Tønsberg og har blitt vist sånn ca hvor i byen hun bor :).
Jo, stemmer jo det, burde ha vært mer presis i formuleringen min og påpekt at jeg ikke aner eksakt hvor hennes fysiske inkarnasjon er til enhver tid :D Jeg har ganske riktig blitt vist et boligfelt i Tønsberg hvor hun bor i et hus, leier en sokkelleilighet eller noe kanskje. Akkurat den biten er uklar :)
Antall ord: 123
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Lilja »

Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Lilja skrev:Jaja, ringene er ihvertfall i boks :mrgreen:
http://diply.com/creativeideas/11-geeky ... ials/27527
Mange fine ringer der, takk for tips! Ellers har jeg fundert på Tardis-ringer også :D

Image

Men denne er kanskje mer passende:

Image

Selve bryllupsseremonien blir ihvertfall ikke "normal", ikke at den nødvendigvis vil være full av gjester utkledd som sin favoritt sci-fi/fantasykarakter, mer at den ikke er typisk norsk med kirke og hvit brud og alt det der :mrgreen:
Antall ord: 77
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Arven »

jeditrond skrev:
Lilja skrev:Kom til å tenke på, Jedi: Er det noen mulighet for at "Bast" selv ikke vet om alt rundt? Altså at dette for henne ikke dreier seg om annet enn en "vanlig" forelskelse når hun først møter deg og faller for deg?

Hvordan stiller du deg isåfall til det? Ikke nok med at du da må (eller bør, ihvertfall) tøyle deg litt i forhold til dette, men i verste fall tror hun ikke på slikt i det hele tatt!


Jeg må ærlig innrømme at jeg nok hadde funnet fram løpeskoene hvis jeg hadde møtt en mann som hadde lesset på meg en masse historier om tidligere liv og om hvordan han har "kjent" meg lenge før vi møttes... :dontknow Og det til tross for at jeg i utgangspunktet er åpen for så mangt. Det kan kanskje bli litt voldsomt for noen, sånn med det samme?
Vel, hun vet om en del allerede, hun har husrenserevner og praktiserer antageligvis disse sånn dann og vann. Så det at hun ikke er åpen for det paranormale behøver jeg ikke bekymre meg for :) Alt det andre med Atlantis, forutbestemthet osv. er ikke noe jeg vil lesse over på henne. Det må komme gradvis og naturlig hvis hun ikke allerede er klar over det selv.

Helt enig med deg i at det vil virke mot sin hensikt og bare skremme henne om jeg skulle lesse alt dette over på henne i en jafs :D Jeg har god tid til å fortelle hele "vår" historie jeg. Men som sagt er det tre av hennes tidligere liv som er viktig for hennes utvikling og oppdragsløsning i dette livet. Det er dét fire av hver av oss symboliserer. Hvilke av hennes tidligere liv som er viktig ift. dette livet er ikke min oppgave å finne ut av her og nå, det vil hun finne ut av selv, evt. med hjelp fra meg om hun ønsker det.

Dog gjetter jeg nok ikke feil om jeg sier at et av disse livene er det i Atlantis :)
Hvordan skal du holde det fra henne når du har en egen tråd om det her inne ?
Skal du ikke fortelle henne om livet ditt her inne ?.
Eller skal du slette tråden så alle vet untatt henne.
Det blir en ganske stor del å holde skjult.
Jeg skjønner at dette er spennende for deg og unner deg alt godt i verden, men jeg blir bekymra over at du støper så konkrete former for dere to, ut ifra hva du mener å vite. Er det plass til henne når hun kommer i virkeligheten og er ei dame av kjøtt og blod, med bein i nesa og egne oppfatninger om verden ?!
Jeg hadde løpt i hælene på Lilja !
Antall ord: 475
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Arven skrev:....
Hvordan skal du holde det fra henne når du har en egen tråd om det her inne ?
Skal du ikke fortelle henne om livet ditt her inne ?.
Eller skal du slette tråden så alle vet untatt henne.
Det blir en ganske stor del å holde skjult.
Jeg skjønner at dette er spennende for deg og unner deg alt godt i verden, men jeg blir bekymra over at du støper så konkrete former for dere to, ut ifra hva du mener å vite. Er det plass til henne når hun kommer i virkeligheten og er ei dame av kjøtt og blod, med bein i nesa og egne oppfatninger om verden ?!
Jeg hadde løpt i hælene på Lilja !
Jo, skal jo fortelle henne om mitt liv på para'n, det er jo hennes hjelper sammen med min som har pushet meg til å starte denne tråden, jeg ville holdt alt dette for meg selv sånn til vanlig, ikke minst fordi det er særs personlig selv om jeg skriver i så vage termer som mulig :)

Det med Atlantis osv. er ikke noe jeg vil dytte på henne overhodet, jeg kan jo fortelle at jeg har sett oss sammen der. Dette med tidligere liv og hvilke hendelser/evner/opplevelser derfra som er viktige for dette livet driver jeg fortsatt og graver i når det gjelder meg selv. Det vil jo være opp til henne om hun deler sine opplevelser med meg, det er ikke jeg som skal finne ut av hennes tidligere liv for henne, men jeg kan være med som veiviser om hun ønsker det. Selv om jeg kanskje vil ha problemer med å være nøytral :)

At damen har bein i nesa tviler jeg ikke på. Noe av hjelperen hennes sine trekk vil vel være tilstede i det fysiske også siden dette er hennes høyere jeg :)

Jeg skjønner godt at hele denne "vi ble enige om å bli sammen før vi ble født"-greia er vanskelig å svelge. Det har tatt sin tid for meg også å skjønne dette. For min del behøver vi ikke å gifte oss, samboerskap holder lenge for meg. Men jeg har nå en gang sett mitt eget bryllup, så antar at damen er av en annen oppfatning :mrgreen:
Antall ord: 387
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Arven »

Jeg har ingen problemer med å svelge at dere er ment for hverandre og at dere har delt flere liv. Jeg er bekymret for at du stikker kjepper i din og deres lykke ved å skrive så åpent om dere og hennes plass, før hun er der. Og nermest bestemme hele forholdet ut i fra hva du mener å se.
Jeg vet ikke hvordan hun vil reagere men jeg hadde oppfattet det som et brudd på den fortroligheten som må ligge til grunn når to skal finne sammen.
Jeg ville tenkt at du burde ha delt alt dette med meg først også spurt meg om jeg syns det var greit at du gikk ut og fortalte historien vår til alle.
Hvorfor puchet hjelperen deg til å legge ut dette ?
Antall ord: 129
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links