Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeditronds kjærestetråd

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Arven skrev:Jeg har ingen problemer med å svelge at dere er ment for hverandre og at dere har delt flere liv. Jeg er bekymret for at du stikker kjepper i din og deres lykke ved å skrive så åpent om dere og hennes plass, før hun er der. Og nermest bestemme hele forholdet ut i fra hva du mener å se.
Jeg vet ikke hvordan hun vil reagere men jeg hadde oppfattet det som et brudd på den fortroligheten som må ligge til grunn når to skal finne sammen.
Jeg ville tenkt at du burde ha delt alt dette med meg først også spurt meg om jeg syns det var greit at du gikk ut og fortalte historien vår til alle.
Hvorfor puchet hjelperen deg til å legge ut dette ?
Jeg skjønner standpunktet ditt :)

Hjelperne pushet på meg for å gjøre meg mer komfortabel med å fortelle om paranormale opplevelser. Kjærlighet er populært/selger, så det brukes som tema for å fortelle om syner, beskjeder, "forutbestemthet" og andre paranormale evner virker det som :)

Hadde du kjent meg ute i den virkelige verden ville du mått hale denne informasjonen ut av meg samme hvor interessert/åpen for det paranormale du var.

Men kan du utbrodere litt det med bestemme forholdet slik jeg ser det? Sånn at jeg evt. kan få forklart bedre om det er slik at det virker som om jeg har lagt en komplett plan for det kommende forholdet :D
Antall ord: 244
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Arven »

Før hun er der skriver du at hun har evner og paranormale interesser, eller vil ihvertfall få det fordi hjelperen hennes vil presse på dette. Dere skal jobbe sammen med husrens o.l. dere skal få en datter og hun kan derfor ikke være for gammel. Dere har en oppgave dere skal fullføre i dette livet fordi det er det siste, nnoe som ble påbegynt i Atlantis.
Jeg skal ikke deppe tråden din ! Jeg hadde blitt skremt.
Håper hun har en lik sannhet som deg og at du finner kjærligheten.
Men for kjærlighetens egen skyld,- ikke som en brikke i et prosjekt
Antall ord: 110
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Arven skrev:Før hun er der skriver du at hun har evner og paranormale interesser, eller vil ihvertfall få det fordi hjelperen hennes vil presse på dette. Dere skal jobbe sammen med husrens o.l. dere skal få en datter og hun kan derfor ikke være for gammel. Dere har en oppgave dere skal fullføre i dette livet fordi det er det siste, nnoe som ble påbegynt i Atlantis.
Jeg skal ikke deppe tråden din ! Jeg hadde blitt skremt.
Håper hun har en lik sannhet som deg og at du finner kjærligheten.
Men for kjærlighetens egen skyld,- ikke som en brikke i et prosjekt
Hun er overhodet ikke en brikke i et prosjekt :) Men hun har evner, det har jeg blitt vist, det er ikke bare noe jeg tar ut av løse lufta. Datteren kom på besøk til meg for flere år siden, lenge før jeg visste om damen. Men jo, den kan kanskje virke litt sånn av type "for mye informasjon", ser den :)

Om jeg har skrevet at dette livet blir det siste i fysisk form beklager jeg det, da har det blitt noen misforståelser her. Jeg aner ikke om dette blir det siste livet i fysisk form, sannsynligvis ikke, men det er riktig at noe som ble påbegynt i Atlantis skal fullføres i dette livet. Det gjelder ikke bare oss to, men en god del mennesker rundt omkring som jeg ikke aner hvem er og kanskje aldri møter på heller. Det er bare det at mange som levde i Atlantis nå blir gjenfødt i denne tiden for å være behjelpelig med ting som gikk galt i Atlantis.

Jeg vil takke for at du kommer med en kritisk røst oppe i alt dette, noen ganger kan man grave seg for mye ned/inn i det paranormale og ikke se hvordan det oppleves for de som står utenfor og ikke har samme opplevelser :mrgreen:

Kjærligheten kommer visst den, vet bare ikke når. Det er ikke lett å gi slipp og bare stole på beskjeder som "vent og se", men det hjelper seg :ooom
Antall ord: 361
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av xyrea »

Hvis du etterlyser kritikk av dette prosjektet, har jeg et par ting å komme med: Du risikerer å "lage" en Bast, ved at en eller anna forvirra dame på leting etter hvem hun er bestemmer seg for at dette passer på henne, om ikke anna for at for noen er en hvilken som helst forklaring bedre enn ingen. Jeg har allerede sett ett eksempel på dette, som jeg heldigvis fikk avverga ganske kjapt. Har du noe som helst av ufravikelige krav til henne du kan spørre om, og som ikke er delt i denne tråden, for å sjekke at de faktisk ikke bare er noen som vil være noe spesielt og ha en historie som forklarer livet deres?

Hvis man skulle være enda mer paranoid, så kan hvem som helst som gidder lese seg opp på tråden og bruke dette til å manipulere deg.

Hele greia baserer seg liksom litt på at folk ikke er gærne eller lyver, liksom.
Antall ord: 161
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Arven »

jeditrond skrev:
Arven skrev:Før hun er der skriver du at hun har evner og paranormale interesser, eller vil ihvertfall få det fordi hjelperen hennes vil presse på dette. Dere skal jobbe sammen med husrens o.l. dere skal få en datter og hun kan derfor ikke være for gammel. Dere har en oppgave dere skal fullføre i dette livet fordi det er det siste, nnoe som ble påbegynt i Atlantis.
Jeg skal ikke deppe tråden din ! Jeg hadde blitt skremt.
Håper hun har en lik sannhet som deg og at du finner kjærligheten.
Men for kjærlighetens egen skyld,- ikke som en brikke i et prosjekt
Hun er overhodet ikke en brikke i et prosjekt :) Men hun har evner, det har jeg blitt vist, det er ikke bare noe jeg tar ut av løse lufta. Datteren kom på besøk til meg for flere år siden, lenge før jeg visste om damen. Men jo, den kan kanskje virke litt sånn av type "for mye informasjon", ser den :)

Om jeg har skrevet at dette livet blir det siste i fysisk form beklager jeg det, da har det blitt noen misforståelser her. Jeg aner ikke om dette blir det siste livet i fysisk form, sannsynligvis ikke, men det er riktig at noe som ble påbegynt i Atlantis skal fullføres i dette livet. Det gjelder ikke bare oss to, men en god del mennesker rundt omkring som jeg ikke aner hvem er og kanskje aldri møter på heller. Det er bare det at mange som levde i Atlantis nå blir gjenfødt i denne tiden for å være behjelpelig med ting som gikk galt i Atlantis.

Jeg vil takke for at du kommer med en kritisk røst oppe i alt dette, noen ganger kan man grave seg for mye ned/inn i det paranormale og ikke se hvordan det oppleves for de som står utenfor og ikke har samme opplevelser :mrgreen:

Kjærligheten kommer visst den, vet bare ikke når. Det er ikke lett å gi slipp og bare stole på beskjeder som "vent og se", men det hjelper seg :ooom
Kjærligheten kommer hvis dere er ment for hverandre. La henne få være den som forteller deg om interessene sine og evnene sine. Du er mer erfaren innenfor det åndelige enn meg, men jeg har lært en ting,- Å "bli vist" noe er ikke det samme som ufravikelig sannhet, fordi vi ser og opplever beskjeder fra den andre siden gjennom våre egne ønsker, meninger og forventninger.
Du ønsker naturligvis at hun skal dele denne interessen med deg og vil lettere "se" beskjeder som bekrefter ønsket ditt.
Poenget mitt et at hun er din store kjærlighet selv om hun ikke er akkurat sånn hjelpere har sagt.
Gleden og spenningen er jo å lete hos hverandre og bli kjent. Gjensidig. Ikke at den ene parten sitter med masse forutintatte tanker som den andre mer eller mindre vellykket fyller.
Jeg tror du finner henne og jeg tror du blir feid ned av alle stoler for kjærlighet er ekte, det er her og nå og den er altoverskyggende :D
Antall ord: 531
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

xyrea skrev:Hvis du etterlyser kritikk av dette prosjektet, har jeg et par ting å komme med: Du risikerer å "lage" en Bast, ved at en eller anna forvirra dame på leting etter hvem hun er bestemmer seg for at dette passer på henne, om ikke anna for at for noen er en hvilken som helst forklaring bedre enn ingen. Jeg har allerede sett ett eksempel på dette, som jeg heldigvis fikk avverga ganske kjapt. Har du noe som helst av ufravikelige krav til henne du kan spørre om, og som ikke er delt i denne tråden, for å sjekke at de faktisk ikke bare er noen som vil være noe spesielt og ha en historie som forklarer livet deres?

Hvis man skulle være enda mer paranoid, så kan hvem som helst som gidder lese seg opp på tråden og bruke dette til å manipulere deg.

Hele greia baserer seg liksom litt på at folk ikke er gærne eller lyver, liksom.
Joda, har ymse ting jeg ikke deler med forumet fordi det bla. blir for personlig, så visse sjekkpunkter utenom hvordan hun ser ut og sånn har jeg :) Jeg kjenner dessverre til en kandidat som kanskje kunne finne på å tro at denne tråden gjaldt henne hadde hun ikke hatt en gubbe allerede. Heldigvis henger hun ikke på para'n og jeg har ikke fått noen pm'er fra noen andre som har meldt seg "frivillig" som Bast :mrgreen:

Bare for ordens skyld, damen jeg snakker om er ikke en jeg kjenner særlig godt og det er ikke slik at jeg ser på meg selv som noen damenes jens heller. Det er mer at akkurat denne damen er tja, lett desperat etter å ha evner eller nivå på evner som hun ikke har ennå. En sånn bekreftelse kunne hun liksom fått ved å slå seg sammen med en som meg som har fortalt litt om slike ting. Jeg hadde blitt en trofégubbe rett og slett, "typen min er klarsynt" liksom :D
Antall ord: 335
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Arven skrev:
jeditrond skrev:Hun er overhodet ikke en brikke i et prosjekt :) Men hun har evner, det har jeg blitt vist, det er ikke bare noe jeg tar ut av løse lufta. Datteren kom på besøk til meg for flere år siden, lenge før jeg visste om damen. Men jo, den kan kanskje virke litt sånn av type "for mye informasjon", ser den :)

Om jeg har skrevet at dette livet blir det siste i fysisk form beklager jeg det, da har det blitt noen misforståelser her. Jeg aner ikke om dette blir det siste livet i fysisk form, sannsynligvis ikke, men det er riktig at noe som ble påbegynt i Atlantis skal fullføres i dette livet. Det gjelder ikke bare oss to, men en god del mennesker rundt omkring som jeg ikke aner hvem er og kanskje aldri møter på heller. Det er bare det at mange som levde i Atlantis nå blir gjenfødt i denne tiden for å være behjelpelig med ting som gikk galt i Atlantis.

Jeg vil takke for at du kommer med en kritisk røst oppe i alt dette, noen ganger kan man grave seg for mye ned/inn i det paranormale og ikke se hvordan det oppleves for de som står utenfor og ikke har samme opplevelser :mrgreen:

Kjærligheten kommer visst den, vet bare ikke når. Det er ikke lett å gi slipp og bare stole på beskjeder som "vent og se", men det hjelper seg :ooom
Kjærligheten kommer hvis dere er ment for hverandre. La henne få være den som forteller deg om interessene sine og evnene sine. Du er mer erfaren innenfor det åndelige enn meg, men jeg har lært en ting,- Å "bli vist" noe er ikke det samme som ufravikelig sannhet, fordi vi ser og opplever beskjeder fra den andre siden gjennom våre egne ønsker, meninger og forventninger.
Du ønsker naturligvis at hun skal dele denne interessen med deg og vil lettere "se" beskjeder som bekrefter ønsket ditt.
Poenget mitt et at hun er din store kjærlighet selv om hun ikke er akkurat sånn hjelpere har sagt.
Gleden og spenningen er jo å lete hos hverandre og bli kjent. Gjensidig. Ikke at den ene parten sitter med masse forutintatte tanker som den andre mer eller mindre vellykket fyller.
Jeg tror du finner henne og jeg tror du blir feid ned av alle stoler for kjærlighet er ekte, det er her og nå og den er altoverskyggende :D
Det er ikke sikkert jeg er mer erfaren enn deg innenfor det åndelige, bare at vi er gode på hvert vårt område innenfor det paranormale :)

Jeg har så smått greid å gi slipp på bla. dette med hvor damen har sitt genetiske opphav fra, i fjor sommer sørget jo Bast for å gi meg et spark bak og samtidig dra en practical joke på dette. Men det var vel først i fjor høst/vinter jeg greide å slippe den biten helt og holdent :D

Alt det jeg har diskutert i denne tråden om f.eks. Atlantis o.l. må jo komme gradvis, ikke gi henne en murstein av "nedtegnelser" om hvordan jeg ser for meg forholdet blir/har vært i tidligere liv. Men av og til er det greit å få en påminnelse om at det er nettopp slike ting jeg bør roe ned litt, jeg kan bli litt overivrig når jeg får vann på mølla om ting som virkelig interesserer/fascinerer meg slik som Atlantis :mrgreen:
Antall ord: 595
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Arven »

At atlantis og tidligere liv intresserer skjønner jeg godt. Bare ikke la det komme i veien for din kommende kjærlighet.
Det er jo dette livet vi lever tross alt.
Hun vil få mursteinen i hodet når hun ser denne tråden. Det er jo nettopp en av bekymringene mine.
Jeg holdt på å miste ei god venninne fordi jeg i begeistring annonserte at hun og jeg var søstre sist vi var her.
Hun var ikke på mitt ståsted og trodde jeg hadde tørnet.
Antall ord: 88
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2810
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Terra »

Haha, fin tråd. Jeditrond, din tilkomne kommer når hun skal og NÅR DU ER KLAR FOR DET.

Selv var jeg ikke klar når jeg traff min tilkomne. Det tok meg tre år før jeg var klar og så ham, og han hadde vært rett foran nesen min i alle disse årene... :D

Følger spent med på tråden din, herlig! :)

P.S har selv noen "minner" fra det jeg mener må være Atlantis, vi er nok mange her som var der den gang tror jeg. ;)
Antall ord: 92
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Arven skrev:At atlantis og tidligere liv intresserer skjønner jeg godt. Bare ikke la det komme i veien for din kommende kjærlighet.
Det er jo dette livet vi lever tross alt.
Hun vil få mursteinen i hodet når hun ser denne tråden. Det er jo nettopp en av bekymringene mine.
Jeg holdt på å miste ei god venninne fordi jeg i begeistring annonserte at hun og jeg var søstre sist vi var her.
Hun var ikke på mitt ståsted og trodde jeg hadde tørnet.
Jeg skjønner bekymringen din og skal ha dette i bakhodet til senere bruk :)
Antall ord: 104
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Terra skrev:Haha, fin tråd. Jeditrond, din tilkomne kommer når hun skal og NÅR DU ER KLAR FOR DET.

Selv var jeg ikke klar når jeg traff min tilkomne. Det tok meg tre år før jeg var klar og så ham, og han hadde vært rett foran nesen min i alle disse årene... :D

Følger spent med på tråden din, herlig! :)

P.S har selv noen "minner" fra det jeg mener må være Atlantis, vi er nok mange her som var der den gang tror jeg. ;)
Det er mange fra Atlantis som er gjenfødt nå i denne tiden :)

Jeg begynner så smått å bli klar for kjærligheten nå, det tok over et år fra det første gudinnebesøket før jeg så smått skjønte hvorfor akkurat kattegudinnen skulle henge rundt meg :)

Jeg aner jo ikke hvordan dette arter seg for henne, det får jeg vel vite når tiden er inne en eller annen gang :ooom
Antall ord: 169
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2810
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

- - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Terra »

jeditrond skrev:
Terra skrev:Haha, fin tråd. Jeditrond, din tilkomne kommer når hun skal og NÅR DU ER KLAR FOR DET.

Selv var jeg ikke klar når jeg traff min tilkomne. Det tok meg tre år før jeg var klar og så ham, og han hadde vært rett foran nesen min i alle disse årene... :D

Følger spent med på tråden din, herlig! :)

P.S har selv noen "minner" fra det jeg mener må være Atlantis, vi er nok mange her som var der den gang tror jeg. ;)
Det er mange fra Atlantis som er gjenfødt nå i denne tiden :)

Jeg begynner så smått å bli klar for kjærligheten nå, det tok over et år fra det første gudinnebesøket før jeg så smått skjønte hvorfor akkurat kattegudinnen skulle henge rundt meg :)

Jeg aner jo ikke hvordan dette arter seg for henne, det får jeg vel vite når tiden er inne en eller annen gang :ooom
Vet du, jeg så en gråsvart skygge av en katt (sjelen) som satt på min manns bryst en natt da han sov og jeg vet at han var svært sliten så jeg tror Bastet selv var og healet ham. En god følelse og han har alltid følt seg knyttet til katter og kattegudinnen så tror ikke dette var en ren tilfeldighet. (Så du hadde skrevet om Bastet i en annen tråd og holdt på å fortelle dette der, men så ble det her i stedet. ;) ) Det var en klok dame som fortalte dette da jeg fortalte henne om hva jeg hadde sett. Mannen min så det jo ikke selv for han sov tungt da han hadde så ærefullt besøk, meget tungt." Sånt gjør at en får tillit til at vi får hjelp og at det er noen der rundt oss og passer på oss.
Antall ord: 324
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Slettet_Fighteren

- - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Slettet_Fighteren »

jeditrond skrev:Jeg begynner så smått å bli klar for kjærligheten nå, det tok over et år fra det første gudinnebesøket før jeg så smått skjønte hvorfor akkurat kattegudinnen skulle henge rundt meg. Jeg aner jo ikke hvordan dette arter seg for henne, det får jeg vel vite når tiden er inne en eller annen gang. :ooom
Men var ikke tiden inne ifjor sommer da du lagde denne tråden?
Det var jo slik det starta, med at hu hadde annonsert at "Nå kommer jeg enten du vil eller ei".

Så hvor er hun?
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Fighteren skrev:
jeditrond skrev:Jeg begynner så smått å bli klar for kjærligheten nå, det tok over et år fra det første gudinnebesøket før jeg så smått skjønte hvorfor akkurat kattegudinnen skulle henge rundt meg. Jeg aner jo ikke hvordan dette arter seg for henne, det får jeg vel vite når tiden er inne en eller annen gang. :ooom
Men var ikke tiden inne ifjor sommer da du lagde denne tråden?
Det var jo slik det starta, med at hu hadde annonsert at "Nå kommer jeg enten du vil eller ei".

Så hvor er hun?
Det stemmer at hun sa "nå kommer jeg enten du vil eller ei". Men hun sa aldri noe om tidspunktet, det var nok jeg som tolket den beskjeden i retning av at nå er det rett rundt hjørnet. Sannsynligheten er kanskje større for at hun med sin frie vilje hadde bestemt seg for at hva det nå enn er hun får inn av informasjon på sin kant, var noe hun ville/trodde på.

Jeg vet ikke hvor hun er rent fysisk, fortsatt i Tønsberg kanskje, eller kanskje hun har satt kursen mot Bøkebyen. Time vill sjåvv :ooom
Antall ord: 205
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Terra skrev:
jeditrond skrev:
Terra skrev:Haha, fin tråd. Jeditrond, din tilkomne kommer når hun skal og NÅR DU ER KLAR FOR DET.

Selv var jeg ikke klar når jeg traff min tilkomne. Det tok meg tre år før jeg var klar og så ham, og han hadde vært rett foran nesen min i alle disse årene... :D

Følger spent med på tråden din, herlig! :)

P.S har selv noen "minner" fra det jeg mener må være Atlantis, vi er nok mange her som var der den gang tror jeg. ;)
Det er mange fra Atlantis som er gjenfødt nå i denne tiden :)

Jeg begynner så smått å bli klar for kjærligheten nå, det tok over et år fra det første gudinnebesøket før jeg så smått skjønte hvorfor akkurat kattegudinnen skulle henge rundt meg :)

Jeg aner jo ikke hvordan dette arter seg for henne, det får jeg vel vite når tiden er inne en eller annen gang :ooom
Vet du, jeg så en gråsvart skygge av en katt (sjelen) som satt på min manns bryst en natt da han sov og jeg vet at han var svært sliten så jeg tror Bastet selv var og healet ham. En god følelse og han har alltid følt seg knyttet til katter og kattegudinnen så tror ikke dette var en ren tilfeldighet. (Så du hadde skrevet om Bastet i en annen tråd og holdt på å fortelle dette der, men så ble det her i stedet. ;) ) Det var en klok dame som fortalte dette da jeg fortalte henne om hva jeg hadde sett. Mannen min så det jo ikke selv for han sov tungt da han hadde så ærefullt besøk, meget tungt." Sånt gjør at en får tillit til at vi får hjelp og at det er noen der rundt oss og passer på oss.
Mange som ser Bast i sin rene katteform virker det som, rart det der hvordan hjelpere og ånder generelt styrer hvordan de vil vise seg for oss i den fysiske verden. Er en egen tråd om det et eller annet sted i forumet, mine spede forsøk på å søke den opp ga ingen resultater. Men finner den vel en dag jeg overhodet ikke tenker på sånt noe :)
Antall ord: 396
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !