Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeditronds kjærestetråd

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Jeppski »

Jeg har ikke lest tråden, men jeg vil melde meg som en kandidat til å være Jeditronds kjæreste.


...
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Høretil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 153
Startet: 21 Jun 2013 21:36
10
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 47 ganger
I dag har JEG BURSDAG ! Gratuler meg ;)

- - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Høretil »

jeditrond skrev:
Høretil skrev:Tar veldig gjerne i mot fjernrens :) haugesund er helt korrekt!! :D jegvhar kontakt med ei dame i stavanger som sa hun kunne pendle huset, gjerne det kan hjelpe. Jeg har selv krystallpendel, men vet ikke helt hvordan jeg pendler etter skisser. Men det får hun vise meg når jeg drar på besøk en gang i sommer. Jeg flytter jo tilmStavanger til høsten da, så hadde vært bra om huset var klart for de nye leieboerene :)))

Haha, virkelig!!! Høres ut som hun er rett rundt hjørnet. Hun er i allefall ikke sjenert høres det ut for :) har du fundert i hvor du skal treffe henne og, leste jeg noe om at det gar her inne på forumet???

Selv er jeg midt i et brudd, er meeegatrist fordi vi var så energetisk tiltrukket av hverandre, vi var rett og slett sjelevenner. Jeg så rett inn i sjelen hans da jeg traff han første gang. veldig spesielt!!! Når vi hadde det bra hadde vi det så sinnsykt bra, men når det ikke var så bra så var det også deretter... MEN positiv som jeg er, det som skjer det skjer for en grunn, og om det er meningen a en skal fnne tilbake igjen så gjør en også det :)
Kan du sende meg en pm med et bilde av huset ditt, så skal jeg ta en kikk og rense i løpet av dagen. Jeg har dessverre null greie på pendler selv, men du får nok god opplæring av damen i Stavanger når den tid kommer :)

Damen er nok ikke særlig sjenert av seg, nei, Bast som er hjelperen hennes er jo solens datter og ser ut til å være ganske så utadvendt ift. Anubis og meg som egentlig trives best i skyggene :) Men det er det slutt på nå siden jeg bla. ble "presset" til å starte denne tråden og ikke minst skrive et over 2000 ord langt egenintervju på bokprosjektbloggen min :D Hvor jeg skal møte henne har jeg grublet mye på, det eneste jeg vet er at hun ser ut til å sitte og se på en pc-skjerm, så om hun dukker opp her inne eller om jeg treffer henne via Atlantisbloggen min vet jeg ikke ennå. Bast vil ikke si noe om det heller, da bare ler hun og sier 'vent og se' :)

Trist at du er midt oppe i et brudd nå, men som du skriver skjer ting ofte av en grunn, det kan jo være dere finner sammen igjen ved en senere anledning hvis så er planlagt på forhånd :)

Hehe, dette er virkelig søtt.. Kjenner jeg fniser litt når jeg sitter her å leser... Virkelig et godt eksempel på at fremtiden er uforutsigbar :) satser å at hun dukker opp snart, jeg får en god magefølelse når jeg tenker på situajonen din, samt en følelse av latter og glede :) kanskje jeg må inn å kikke på nettsiden din!

Det skal jeg gjøre. Ironman er i Haugesund i disse dager, og lykke for meg så springer de rett uttafor stuevinduet mitt. Tror jeg må vente med å ta det bildet til de er ferdige med å klaske de svette kroppene sine frem og tilbake der :) men sender deg en pm så snart jeg har fått tatt bilde :) tusen takk for hjelpen by the way, det varmer :)

Joda, sånn skjer.. Man kan ikke slutte å leve av den grunn! Hva som skjer i fremtiden vet man jo kke, som sagt.. Godt er det ;)))) trist men nødvendig :)
Antall ord: 602
Be Happy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Jeppski skrev:Jeg har ikke lest tråden, men jeg vil melde meg som en kandidat til å være Jeditronds kjæreste.


...
Sorry, bedre lykke i neste liv evt., jeg liker ikke gutter/menn på den måten :D Men om du vil ha deg en paranormal guttekjæreste er du jo på rett forum, ihvertfall ift. den paranormale biten :mrgreen:
Antall ord: 59
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Høretil skrev:Hehe, dette er virkelig søtt.. Kjenner jeg fniser litt når jeg sitter her å leser... Virkelig et godt eksempel på at fremtiden er uforutsigbar :) satser å at hun dukker opp snart, jeg får en god magefølelse når jeg tenker på situajonen din, samt en følelse av latter og glede :) kanskje jeg må inn å kikke på nettsiden din!

Det skal jeg gjøre. Ironman er i Haugesund i disse dager, og lykke for meg så springer de rett uttafor stuevinduet mitt. Tror jeg må vente med å ta det bildet til de er ferdige med å klaske de svette kroppene sine frem og tilbake der :) men sender deg en pm så snart jeg har fått tatt bilde :) tusen takk for hjelpen by the way, det varmer :)

Joda, sånn skjer.. Man kan ikke slutte å leve av den grunn! Hva som skjer i fremtiden vet man jo kke, som sagt.. Godt er det ;)))) trist men nødvendig :)
Jeg har også en god magefølelse på at dette blir et godt forhold når vi nå en gang møtes/finner sammen. Vi har jo vært kjærester i tidligere liv også, så den sjelekoblingen er jo der fra før av :) Jeg tror nok også det blir mye latter og glede, ingen av oss tar oss selv for høytidelig kan det virke som, noe som bare er bra ift. at vi jo sikkert kommer over gufne tilfeller når vi er ute og hjelper andre med husrens o.l. :D Bare og ta en kikk på nettsiden min, den er høyst gratis, artiklene der skal til slutt bli til en bok, som antageligvis finner sin endelige form nå i august en gang. Men jeg sitter på så mye materiale at det antageligvis fort vekk blir tre bøker om Atlantis før jeg er ferdig. Er det egenintervjuet du helst vil lese finner du det her; https://atlantisbloggen.wordpress.com/2 ... elv-del-1/ lenker til del 2, 3, 4 og 5 finner du under hver del av intervjuet.

Ante ikke hva Ironman gjorde for noe i Haugesund, det eneste jeg forbandt med Ironman var superhelten ved samme navn, så måtte google det, fikk det liksom ikke til å rime at Tony Stark sprang rundt i bar overkropp :mrgreen: Bare hyggelig å kunne hjelpe!

Fremtiden er heldigvis i det store og hele ukjent, jeg vet bare om enkelte milepæler fremover, gode milepæler som har med emnet for tråden å gjøre hovedsakelig :D
Antall ord: 418
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - - - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av galaxy - sluttet »

jeditrond skrev: jeg sitter på så mye materiale at det antageligvis fort vekk blir tre bøker om Atlantis før jeg er ferdig.
jeg lurer på noe. De 3 bøkene er det mest opp til fakta eller mest opp til fiksjon slik som du ser på det ? Og evt hvor nær opp til fakta om det er slik de er ment å fremstå ...
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - - - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

galaxy skrev:
jeditrond skrev: jeg sitter på så mye materiale at det antageligvis fort vekk blir tre bøker om Atlantis før jeg er ferdig.
jeg lurer på noe. De 3 bøkene er det mest opp til fakta eller mest opp til fiksjon slik som du ser på det ? Og evt hvor nær opp til fakta om det er slik de er ment å fremstå ...
Det er ment å være fakta, historien om og rundt Atlantis og dennes kolonier/søstersivilisasjoner m.m. Og hva som førte til Atlantis' "fall" og hvorfor historien om Atlantis etter min mening er viktig å dra frem i lyset igjen. Men uten for mye new age greier, Atlantisbøker på norsk er så langt hovedsakelig innenfor new age og forteller vel helst mest om energiarbeidere, krystaller og ting. Fint lite om sivilisasjonen ellers, kun litt om at "gudene" ble sinte og ødela Atlantis, mao. tatt rett ut av Platons fortelling :)

Mine skjønnlitterære planer er mer i retning space opera når jeg en dag kommer så langt, men det er noe hint av Atlantis i det prosjektet også, det har det vært i årevis. Egentlig ikke så merkelig, Atlantis har nok ligget og surret i underbevisstheten min ganske lenge :D
Antall ord: 210
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Nytt fra "fronten"; Nå har Bast vist meg at hun og jeg pusser opp gjesterommet hos min mor sammen. Da er det vel en grunn til at nettopp det oppussingsprojektet har rent ut i sanden så langt. Kan rapportere om mye latter og morro under oppussingen koblet sammen med kjærlighet selvsagt. Dette blir jo bare rarere og rarere, men også mer og mer spennende. Undres på om Bast selv leser denne tråden og slenger inn småhint for å få frem den der "venter-i-spenning" pirrende følelsen :mrgreen:

Sånn ellers var damen(e) jeg møtte på min vei fra min tur til Istrehågan for et par uker siden en spøk. Spansk utseende dame som kjører et spanskt bilmerke? Litt i overkant, ja :) Basts reaksjon når jeg kom hjem og fikk summet meg litt og spurt henne om dette var; :loool :haha
Antall ord: 147
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Arven »

Jeg syns det er litt slemt av deg og bare avvise Jeppski sånn uten videre !
Her kommer han, som den eneste som tør og stå frem, og tilbyr deg kjærligheten også snur du ryggen til !
Jedi Jedi ..hva skal vi gjøre med deg .... ( sukker og rister trist på hodet)
Antall ord: 53
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
15
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Arven skrev:Jeg syns det er litt slemt av deg og bare avvise Jeppski sånn uten videre !
Her kommer han, som den eneste som tør og stå frem, og tilbyr deg kjærligheten også snur du ryggen til ! Jedi Jedi ..hva skal vi gjøre med deg .... ( sukker og rister trist på hodet)

Det var jo nettopp det Jeditron IKKE gjorde... En som er über-hetro snur ikke velvillig ryggen til en våryr homse vel? :smoke
Antall ord: 78
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Arven skrev:Jeg syns det er litt slemt av deg og bare avvise Jeppski sånn uten videre !
Her kommer han, som den eneste som tør og stå frem, og tilbyr deg kjærligheten også snur du ryggen til !
Jedi Jedi ..hva skal vi gjøre med deg .... ( sukker og rister trist på hodet)
Jeg var jo høflig nok til å påpeke at det nok ikke er slik jeg svinger i dette livet? :D Kjærlighet må jo gå begge veier, jeg har ingen slike følelser for unge hr Jeppski, beklager :ooom
HappeTittenTooYouNow skrev:
Arven skrev:Jeg syns det er litt slemt av deg og bare avvise Jeppski sånn uten videre !
Her kommer han, som den eneste som tør og stå frem, og tilbyr deg kjærligheten også snur du ryggen til ! Jedi Jedi ..hva skal vi gjøre med deg .... ( sukker og rister trist på hodet)

Det var jo nettopp det Jeditron IKKE gjorde... En som er über-hetro snur ikke velvillig ryggen til en våryr homse vel? :smoke
Vel, jeg har jobbet sammen med homofile og det har gått helt greit å snu ryggen til dem, selv om han ene syntes jeg var litt "søt", jeg får jo trøste (?) meg med at han likte meg for hjernen min :D
Antall ord: 216
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Arven »

HappeTittenTooYouNow skrev:
Arven skrev:Jeg syns det er litt slemt av deg og bare avvise Jeppski sånn uten videre !
Her kommer han, som den eneste som tør og stå frem, og tilbyr deg kjærligheten også snur du ryggen til ! Jedi Jedi ..hva skal vi gjøre med deg .... ( sukker og rister trist på hodet)

Det var jo nettopp det Jeditron IKKE gjorde... En som er über-hetro snur ikke velvillig ryggen til en våryr homse vel? :smoke
Fra en Eikerværings munn, du ... :notworthy:
Antall ord: 86
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av lighteren »

søket etter sin sjelevenn kan ofte være lang, men i følge platon så er det verdt det.

In his dialogue The Symposium, Plato has Aristophanes present a story about soul mates. Aristophanes states that humans originally had four arms, four legs, and a single head made of two faces. He continues that there were three genders: man, woman and the "Androgynous". Each with two sets of genitalia with the Androgynous having both male and female genitalia. The men were children of the sun, the women were children of the earth and the Androgynous were children of the moon, which was born of the sun and earth. It is said that humans had great strength at the time and threatened to conquer the gods. The gods were then faced with the prospect of destroying the humans with lightning as they had done with the Titans but then they would lose the tributes given to the gods by humans. Zeus developed a creative solution by splitting humans in half as punishment for humanity's pride and doubling the number of humans who would give tribute to the gods. These split humans were in utter misery to the point where they would not eat and would perish so Apollo had sewn them up and reconstituted their bodies with the navel being the only remnant harkening back to their original form. Each human would then only have one set of genitalia and would forever long for his/her other half; the other half of his/her soul. It is said that when the two find each other, there is an unspoken understanding of one another, that they feel unified and would lay with each other in unity and would know no greater joy than that.
Antall ord: 294
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
15
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

- - - - Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Arven skrev: Fra en Eikerværings munn, du ... :notworthy:
Arven: Happe har sluttet å være Eikerværing..
:lykkelig
Casa'del Happe befinner seg i Modum unge pike..

MODUM'ing.... That is what I am.. :smoke
Antall ord: 32
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Isan »

Happe.., det heter moing! *streng pekefinger* ( :-) - men moing er faktisk det riktige.)
Antall ord: 12
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
15
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

- Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Unnskyld Isan..

Jeg er Moing!
Antall ord: 5
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links