Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerParanormal boktråd

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
TereseBee
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 23 Sep 2013 22:39
10
Kjønn (valgfri): Beach **;)
Lokalisering: Ateist Land (dessverre)
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- Paranormal boktråd

Innlegg av TereseBee »

Dette er tråden for meg merket jeg! Har kanskje lest litt vel mange bøker over årene, noen gode og noen med bare tull, men her kommer noen av dem i all fall: :mozilla_wink:

Kroppens Hemmelige Språk av Inna Segal, en grunnleggende veiviser til energimedisinsk helbredelse. (En mer treffsikker bok skal man lete lenge etter! Forteller om alt fra ryggproblemer, og hodepine til ADHD og kleptomani. Har alltid med meg denne boken ANBEFALES!!!)
Engler I Mitt Hår og Trappene Til Himmelen av Lorna Byrne. :mozilla_innocent: (Bra bok, men føler den ligger litt på kanten til hva jeg klarer å tro på når hun begynner å snakke om djevler liksom. Ellers er den verdt å lese)
:ge
Dyre Kommunikasjon av Sissel Grana. (Ok bok, men savnet en forklaring på hvordan man faktiks kan kommunisere med dyr. Mer en promotering av hennes egne tjenester. Skuffet. :( )
Livet Blandt De Døde av Lisa Williams. (Selvbiografi der hun forteller om livet som medium. Anbefales!)
Himmelen Finnes av Eben Alexander. (Boken er skrevet av en nevrokirurg. Har omtalt denne tidligere i en annen tråd.)
Antall ord: 181
People who deny the existence of dragons are often eaten by dragons. From within.
-Ursula K. Le Guin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Paranormal boktråd

Innlegg av xyrea »

ALU, an advanced guide to operative runology.. Mer Edred Thorsson. Jeg føler egentlig ikke at jeg burde lese noe som har 'advanced' or noe som helst med runer i tittlene, men får prøve.
Antall ord: 36
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Paranormal boktråd

Innlegg av jeditrond »

Alfred Douglas: Tarot. Må lære meg litt mer om disse merkmystiske kortene :)
Antall ord: 13
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Høretil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 153
Startet: 21 Jun 2013 21:36
10
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 47 ganger
I dag har JEG BURSDAG ! Gratuler meg ;)

- Paranormal boktråd

Innlegg av Høretil »

Jeg vil anbefale en bok som heter: One mind :) jeg har begynt på den nå, og det er mange gode observasjoner som blir dradd frem i den boka :)
Antall ord: 28
Be Happy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Paranormal boktråd

Innlegg av xyrea »

Har nettopp begynt på 'Lords of the Left-Hand Path' (Stephen Flowers) for andre gang.. anbefalt av maaange... og er nettopp ferdig med 'Helrunar' av Jan Fries. Den siste vil jeg anbefale, den er morsom, praktisk og ganske jordnær til emnet (Runemagi) å være.
Antall ord: 45
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

- Paranormal boktråd

Innlegg av g.r.y »

Hvor den "anerkjente" vitenskapen og det paranormale møtes, spør du meg. -Og særdeles interessant lesning, da.

Bilde
Antall ord: 19
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Paranormal boktråd

Innlegg av jeditrond »

Image

Nyeste leste parabok. Den er selvsagt relatert til mitt pågående bokprosjekt, jeg hadde ikke funnet noen bøker om livet i Atlantis tidligere, så fikk tak i denne via fjernlån. Biblioteksystemet i Norge er fantastisk! :)

Så til selve boka: den var skuffende rett og slett. Som i så mange bøker om Atlantis på norsk var denne mer fokusert på religions- og filosofiutøvelsen i det daglige, fremfor å gå mer i dybden for bønder o.l. Dermed lite matnyttig bok for mine formål.
Antall ord: 88
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links