Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenInternasjonal UFO konferanse i Bergen, 10-12 oktober 2014

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - Internasjonal UFO konferanse i Bergen, 10-12 oktober 201

Innlegg av UFO »

Isan skrev:Jeg vil nødig uttale meg om andre dette "vi"-et måtte omfatte.
Jeg burde ha satt "vi" i anførselstegn ja. Jeg tenkte vel nærmest på den store hop,
ikke minst meg sjøl. Før i tiden, som liten (En stund siden) :D så var jeg så blåøyd at jeg trodde at alt som sto i aviser var sant. Sto det i avisen, eller kom det på NRK da var det en ubetinget sannhet. Men hva gjør de ikke for å selge sitt produkt.
Isan skrev:Angående meg sjøl er det slik at hvordan jeg forholder meg til saker i de ulike mediene, avhenger av kombinasjonen av sak og presentasjon. Likevel lar jeg meg sikkert lure iblant. Når folk er etterrettelige og kan det de driver med, tror jeg det er sannhet vi får, men bare biter av den. Som oftest ikke fordi noe skjules, men fordi det aldri lar seg gjøre å presentere hel sannhet. For da må man vite hva hel sannhet vil si, og det er nemlig ikke opplagt..
Skal vel slutte meg til endel av dette du beskriver her.
Antall ord: 193
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links