Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

AstrologiDitt stjernetegn (vestlig), kinesiske år og din livsveitall.

Forum for snakk om astrologi i generelle vendinger.
Dette er ikke et forum hvor man kan bli "spådd", men mer om hva astrologi er, og hvordan man setter opp astrologikart, og generelle tolkninger.

Moderatorer: Lilja, mod univers

Forum regler
Dette er ikke et forum hvor man kan bli "spådd", men mer om hva astrologi er, og hvordan man setter opp astrologikart, og generelle tolkninger.
Forøvrig gjelder de vanlige regler også her.
Moderatorer erLilja.
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Ditt stjernetegn (vestlig), kinesiske år og din livsveital

Innlegg av Isan »

ufo skrev:Jeg skjønner hva du mener "Isan". Synes det er helt greit å være anonym, men for de observante så slipper man nok litt ubevisst og litt bevisst info om egen person både her og der allikevel.
Helt sikkert :)
Men så lenge jeg prøver å være anonym på ytre fakta, det jeg kaller demografiske data, som fødselsfakta, bosted, faktisk navn, næres fornavn, butikkhandling osv., føler jeg at jeg kan tillate meg å være mer personlig når det gjelder følelser, tanker og sårbarhet. Og da tenker jeg at jeg kanskje er i stand til å gi enda mer hjelpsomme svar på mer seriøse ting folk søker svar på. Kanskje. (Ble klønete og dårlig norsk den forrige setningen, grrr!)
Antall ord: 130
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- - Ditt stjernetegn (vestlig), kinesiske år og din livsveit

Innlegg av UFO »

Isan skrev:
ufo skrev:Jeg skjønner hva du mener "Isan". Synes det er helt greit å være anonym, men for de observante så slipper man nok litt ubevisst og litt bevisst info om egen person både her og der allikevel.
Helt sikkert :)
Men så lenge jeg prøver å være anonym på ytre fakta, det jeg kaller demografiske data, som fødselsfakta, bosted, faktisk navn, næres fornavn, butikkhandling osv., føler jeg at jeg kan tillate meg å være mer personlig når det gjelder følelser, tanker og sårbarhet. Og da tenker jeg at jeg kanskje er i stand til å gi enda mer hjelpsomme svar på mer seriøse ting folk søker svar på. Kanskje. (Ble klønete og dårlig norsk den forrige setningen, grrr!)
Er 100% enig i det. Får man lov å være anonym, da yter man alt av seg sjøl. Ingen tvil.

Men i dagens samfunn så blir det mere og mere håpløst og være anonym. Det er en stygg utvikling. Det bidrar til at folk flest endrer seg, og blir mere og mere innesluttet, tør ikke å si sin mening i div fora, kommentarfelt fordi f.eks. aviser forlanger fullt navn som vises public. :-(
Ytringsfriheten er truet igjen.

Jeg kan godta at redaksjonen til en viss grad vil vite hvem som kommenterer, MEN det skal ikke være nødvendig å vise egen id for alle og enhver om man vil si sin mening. Men, slik har det dessverre blitt. Det knebler mange.

Jeg har så mange ganger lyst til å legge inn kommentarer i aviser, men lar være siden jeg MÅ stå fram med fullt navn. Slik var det aldri før.

(Det at jeg nå skriver "slik var det aldri før" - viser at jeg er litt mere enn 20 år gammel hi hi - ikke sant)
Antall ord: 313
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Mystical
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 340
Startet: 08 Okt 2013 23:09
10
Har takket: 22 ganger
Blitt takket: 47 ganger

- Ditt stjernetegn (vestlig), kinesiske år og din livsveital

Innlegg av Mystical »

PS

Jeg valgte 3 data som kan være morsomme å vite for andre men at man fortsatt kan være anonym - man skal gjøre mye jobb for å finne ut hvem som har akkurat de "profilene", dvs. kombinasjon av stjernetegn, kinesisk stjernetegn og livsveitall og må ha tilgang til mange databaser.
Jeg ser at forskjellige boter "overvåker" trådene våre - men er de interesserte i enkeltmennesker da, tro?
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Ditt stjernetegn (vestlig), kinesiske år og din livsveital

Innlegg av Isan »

Fra mi side er det mer en ekstra sikkerhetsforanstaltning enn en påtrengende engstelse :)
Antall ord: 14
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !