Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

AstrologiVanlig at tegnets egenskaper først inntrer i voksen alder?

Forum for snakk om astrologi i generelle vendinger.
Dette er ikke et forum hvor man kan bli "spådd", men mer om hva astrologi er, og hvordan man setter opp astrologikart, og generelle tolkninger.

Moderatorer: Lilja, mod univers

Forum regler
Dette er ikke et forum hvor man kan bli "spådd", men mer om hva astrologi er, og hvordan man setter opp astrologikart, og generelle tolkninger.
Forøvrig gjelder de vanlige regler også her.
Moderatorer erLilja.
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Vanlig at tegnets egenskaper først inntrer i voksen alder?

Innlegg av g.r.y »

Som barn, var jeg lysår fra noen typisk vær. Jeg var nærmest for konfliktsky å regne, og var den personifisere motsatsen til en leder. Heller ikke i puberteten/tenårene var det noe vær og spore her i gården, og mine foreldre slapp svært billig fra det hele. Når jeg fikk smaken på utelivet, skjedde det riktignok med brask & bram, men da var jeg tross alt blitt 17! -Og det tok vel ikke fullstendig av før jeg var 18-19..
Det eneste området hvor en liten vær lot seg spore, var i skoledebatter, da jeg i alle år var blandt de 3-4 ivrigste i disse. Ellers må jeg vel si jeg var en nikkedukke med stor N..
Etterhvert som tenårene gikk mot slutten, og utover i 20 årene, utviklet jeg meg til å bli en markant skikkelse i sosiale sammenhenger. Jeg var/er rimelig livlig, og blandt de som "syntes", om en kan si det sånn. Men fortsatt manglet det meste den temperamentfulle lederskikkelsen. I denne perioden var jeg vel kun markant ved at jeg kunne flirte & være morsom, men gradvis har det skjedd en utvikling som har bragt meg til det punkt hvor jeg måtte innrømme selv ovenfor meg selv at jo, så jaggu var jeg ikke blitt en lederskikkelse i form av at jeg tar grep når det trengs, og ikke tar noen form for "crap" fra noe eller noen, osv. Jeg kan vel være litt "mye" til tider. -Altså en såkaldt typisk vær som har kommet på banen etter å ha ligget i dvale gjennom hele barne & ungdommen.. Jeg lurer derfor veldig på om dette er noe som mange opplever, eller om det kan sies å være rimelig sært (he, he)?..
Antall ord: 302
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links