Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserSpar 3800 kr

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

>wiz

Innlegg av >wiz »

Jo jeg vet det men vil ikke svare
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

:lol:
Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Må bare få si èn ting...ikke for å være negativ, men det er mange meninger uten noe særlig fundament her. *s* Det er bare fint det på en måte...for å se positivt på det liksom.... :-)
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Hvem bestemmer hvem får evner?
Hvem styrer karma?
Hvor komme klarsyn fra?
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Wiz2 skrev:Hvem bestemmer hvem får evner?
Hvem styrer karma?
Hvor komme klarsyn fra?
Ja?? Hvem??
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Ikke for å være ekkel Wiz, men blir ikke dette det samme som påstandene til de synske...at evnene kan fjernes av et eller annet vi ikke vet hva er eller har bevis for eksisterer??
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fairytale

Innlegg av fairytale »

jeg tror klarsyn er en evne som ligger i alle mennesker, men at man må nå et visst nivå i sin utvikling før man kan utvikle klarsynet. Tror også det er utrolig viktig å jobbe med seg selv, bearbeide tidligere hendelser fra dette liv og tidligere liv om det er nødvendig. Ved å leve ( kankje mange, mange liv) og erfare og jobbe masse med seg selv kan man nå dette nivået. Dette nivået kan jo også være forskjellig fra person til person. (litt uklart formulert det der, er vanskelig å forklare hva jeg mener) vi går alle mot det samme målet, men vi går forskjellige veier. Det finnes sikkert mange unntak også, for unntak er det som oftest alltid.
Sist redigert av fairytale på 16 Mar 2005 16:50, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Wiz2 skrev:Hvem bestemmer hvem får evner?
Hvem styrer karma?
Hvor komme klarsyn fra?


Hmmm jeg TROR >Gud deler ut evner, vi selv bearbeider karma og klarsyn tror jeg det er en mening med.. Enkelt forklart... Jeg sier ikke dette er sannheten, men det tror jeg på..
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

ToneG skrev:
Wiz2 skrev:Hvem bestemmer hvem får evner?
Hvem styrer karma?
Hvor komme klarsyn fra?


Hmmm jeg TROR >Gud deler ut evner, vi selv bearbeider karma og klarsyn tror jeg det er en mening med.. Enkelt forklart... Jeg sier ikke dette er sannheten, men det tror jeg på..
Hmmm... *s*
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

ToneG skrev:
Wiz2 skrev:Hvem bestemmer hvem får evner?
Hvem styrer karma?
Hvor komme klarsyn fra?


Hmmm jeg TROR >Gud deler ut evner, vi selv bearbeider karma og klarsyn tror jeg det er en mening med.. Enkelt forklart... Jeg sier ikke dette er sannheten, men det tror jeg på..
Er ikke evner noe som er i deg? Noe som du kan videreutvikle, dersom du ønsker det. Det er vel ikke noe du får tildelt?
Antall ord: 76
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Jeg tror du isåfall må være klar til å ta dem i bruk... Jeg tror på Gud å tror han har litt å si i den saken... Gud_Altet... Jeg bruker ordet Gud fordi det er noe alle forstår..


Jeg har fått et par ting bevist så jeg er sterk i den troen..
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Wiz2 skrev:Alt dette her kan dere sjøl folkens. Ikke la dere lure. 25 timer kurs kun UMULIG gi slike resultater!
Når var det du tok kurset?
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Tom_33 skrev:Ikke for å være ekkel Wiz, men blir ikke dette det samme som påstandene til de synske...at evnene kan fjernes av et eller annet vi ikke vet hva er eller har bevis for eksisterer??
Nei. Fordi det er en realitet av evnene må holde seg oppe ved trening. Jeg kjenner til tilfeller hvor healere og medier har totalt mistet evnene sine i et år og plutselig kommer tilbake. Jeg sier ikke at det er noen høyerestående etc som knipser med fingeren, men fenomenet skjer. Man kan jo bare gjette på hvorfor og hvordan!
Sist redigert av >wiz på 16 Mar 2005 17:24, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

tror du ikke det kan skyldes blokkeringer?
Antall ord: 7
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Reiki skrev:
Wiz2 skrev:Alt dette her kan dere sjøl folkens. Ikke la dere lure. 25 timer kurs kun UMULIG gi slike resultater!
Når var det du tok kurset?
Jeg har ikke tatt silva men tilsvarenede i en selvutviklingsirkel. Jeg leste programmet til silva og ser hva de lærer bort. På bakrunn av deg kan si pga av egenerfaring at de er noe som må øves på selv i timesvis. Et kurs kan nok ha en viss effekt men hvor mange bøker og cd`er kan man ikke få for 3800 kr?
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links