Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderBilde av meg selv med underlige orber

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
Bruker avatar
MarieKristine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 28 Aug 2015 15:38
8
Har takket: 17 ganger
Blitt takket: 5 ganger

Bilde av meg selv med underlige orber

Innlegg av MarieKristine »

har bilde av meg selv fra en mørk kjeller i et gammelt hus jge bodde tidligere, der ingen blitz eller noen lyskilde ble brukt i rommet jeg satt, kun svakt lys fra rommet ved siden av slik at jeg skulle synes såvidt....men...så dukket det opp noe svært unaturlig på bildet. Jeg så ikke dette selv foran meg eller i rommet da bildet ble tatt, men følte kun en merkelig følelse. nå vil jeg dele bildet som jeg tok den gang i 2013....men er det mulig å laste opp og dele her inne fra datamaskinen min? Isåfall..hvordan?
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Bilde av meg selv med underlige orber

Innlegg av Bearchild »

Du må laste opp bildet på en bildedelingsside.. flere alternativer, kommer på facebook og photobucket i farta. :) Deretter kopiere bildeadressen og lime inn her, bruk "rimg"- funksjonen i menyen.
Antall ord: 29
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links