Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Terra trekker kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2812
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1497 ganger
Blitt takket: 1120 ganger
Kjønn:

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Terra »

Ja, jeg blir faktisk nokså lei når noen stadig ber om flere readinger og ikke takker for svarene de får. Det ligger jo en god del arbeid og tid i dette. Det er ikke det at jeg ikke vil spå noen, men et takk for det en gjør hadde vært hyggelig.
Antall ord: 55
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Paradise_Lost »

Åh, takk! Tusen takk.
Men du sa ett spørsmål av gangen så jeg fikk
inntrykk av at det var keep 'em coming.

Konsekvensen av å bo i et instant samfunn
er at man får en instant mentalitet
Antall ord: 39
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2812
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1497 ganger
Blitt takket: 1120 ganger
Kjønn:

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Terra »

Paradise_Lost skrev:Hvordan blir mitt forhold til min eks?
Det som kommer opp for deg rundt dette nå er at det er som om lykken er i ferd med å snu til det bedre for deg og at det er som om skjebnen griper inn i livet ditt nå på en positiv måte.

Og noe du kan ha ønsket deg kan virke vanskelig å gjennomføre.

Det er som om du har holdt fast på noen følelser. Kanskje du har holdt litt for hardt fast i dem?

Før ser det ut til at dere to var lykkelige sammen. Om dere har barn sammen er den/de også rundt dere her og det ser ut til å ha vært familielykke for dere som familie. I alle fall ser det ut til å være kjærlighet her og mye glede.

Fremover i nær fremtid kan du komme til å føle på en del sorg når du tenker på dere og forholdet som var og som du kanskje ønsker igjen. Eller at det i det minste skal være ok mellom dere. Om du skulle føle denne sorgen og tristheten inni deg, får du bare la det komme og gi det tid til å leges.

Du håper kanskje på litt hjelp, en håndstrekning fra henne eller andre og det kan komme. Noen kan være vennlige eller gi deg hjelp med noe. Det kan være hun som strekker ut en hånd til deg. Men det vil tiden vise hva dette er for noe. Det er i alle fall noe positivt som skjer som du blir glad for.

Du kan ha følt bruddet som et sjokk som kom over deg og kan ha følt deg helt slått ut og ikke riktig forstått hva som skjedde.

Jeg ser hun sitter der og tenker over følelsene deres og forholdet deres. Hun tenker oppriktig og virker som en snill og god dame. Hun kan være et følelsesmenneske, og kan være av typen som lett kan bli lei seg og er følsom av sinn. Hun ser ut til å tenke på deg og dere ja, og det er en del følelser der i sving hos henne tror jeg. Hun virker ikke som en kald og hensynsløs person for å si det sånn.

Kanskje håper du på at det skal bli et bedre forhold mellom dere. Ved å være diplomatisk og snakke sammen på en god og avbalansert måte kan dere være gode venner vil jeg tro. Men det kreves mye hard jobbing for å oppnå et godt forhold og der må begge yte sitt selvfølgelig. Men umulig er det nok ikke for at dere kan greie å oppnå god kontakt igjen.

Du kan få noen forbausende nyheter og det kan skje fort. Det er en mann her og en dame rundt disse nyhetene. Om de er eller blir et par er vanskelig å si, men noen driver og rydder opp i livet sitt og det ser ut til å være en dame og rundt henne virker det å være en mann som er av typen folk kan spørre om gode råd og han leverer for å si det sånn.

Jeg har ikke et udelt svar til deg men tenker at om hun har en ny mann i sitt liv så kan det hende at du får høre om henne og ham? Om det da ikke er slik at du og hun finner sammen igjen?

Håper dette gir deg mer enn det jeg forstår utfra kortene siden jeg ikke kjenner til hvordan saken ligger an, jeg sier bare det jeg ser i kortene.

Men ønsker deg lykke til og håper at ting ordner seg for deg.
Antall ord: 634
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Paradise_Lost »

Jeg takker for svarene og beklager at jeg ikke har gjort det før. Det virket som du bare ba meg spørre i vei også svarte du.
Jeg vet hun tenker over det. Jeg føler det. Jeg vet hun er lei seg for at ting ble som de ble. Ja, vi har barn sammen.
Hun er snill. Kanskje litt naiv og jeg har blitt hardere de 10 årene vi har vært fra hverandre og jeg dro ut i verden før jeg ble 30 og ville ikke ha unge.
Jeg var ung og dum og angrer nå. Jeg ville bare reise rundt og se verden. Nedlegge så mange som mulig og oppleve så mye som mulig.
Det er 12 år siden nå. Jeg er ikke sånn lengre.

Sitter hun etter bare 3 måneder og finner en ny er hun korttenkt. Og det er hun.

Ett siste spørsmål så skal jeg holde kjeft: Om jeg bestemmer meg for å flytte... blir jeg i Norge eller i et annet land?
Kanskje litt difust for deg å svare på, men få se hva kortene legger for meg.

Nok en gang... takk.
Og jeg beklager at jeg ikke har takket tidligere. Tusen takk.
Setter virkelig pris på dette. Det gjør jeg VIRKELIG!
Antall ord: 214
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2812
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1497 ganger
Blitt takket: 1120 ganger
Kjønn:

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Terra »

Paradise_Lost skrev:Jeg takker for svarene og beklager at jeg ikke har gjort det før. Det virket som du bare ba meg spørre i vei også svarte du.
Jeg vet hun tenker over det. Jeg føler det. Jeg vet hun er lei seg for at ting ble som de ble. Ja, vi har barn sammen.
Hun er snill. Kanskje litt naiv og jeg har blitt hardere de 10 årene vi har vært fra hverandre og jeg dro ut i verden før jeg ble 30 og ville ikke ha unge.
Jeg var ung og dum og angrer nå. Jeg ville bare reise rundt og se verden. Nedlegge så mange som mulig og oppleve så mye som mulig.
Det er 12 år siden nå. Jeg er ikke sånn lengre.

Sitter hun etter bare 3 måneder og finner en ny er hun korttenkt. Og det er hun.

Ett siste spørsmål så skal jeg holde kjeft: Om jeg bestemmer meg for å flytte... blir jeg i Norge eller i et annet land?
Kanskje litt difust for deg å svare på, men få se hva kortene legger for meg.

Nok en gang... takk.
Og jeg beklager at jeg ikke har takket tidligere. Tusen takk.
Setter virkelig pris på dette. Det gjør jeg VIRKELIG!
Tusen takk for hyggelig, god og utfyllende tilbakemelding fra deg Paradise_Lost! :flower
Skjønner at dette er fryktelig vanskelig og vondt for deg så takk for at du er så åpen og deler.
Jeg skal grille med min kjære nå, men spår deg gjerne mer siden her i tråden på det du lurte på.
Men uten å ha sett i kortene, er det ikke godt for deg å være i samme land som ditt/dine barn? Bare mine tanker, ingen fordømmelse. Bare tenker som om det var mine egne barn det gjaldt du vet ;-)
Antall ord: 314
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Paradise_Lost »

Terra skrev:
Paradise_Lost skrev:Jeg takker for svarene og beklager at jeg ikke har gjort det før. Det virket som du bare ba meg spørre i vei også svarte du.
Jeg vet hun tenker over det. Jeg føler det. Jeg vet hun er lei seg for at ting ble som de ble. Ja, vi har barn sammen.
Hun er snill. Kanskje litt naiv og jeg har blitt hardere de 10 årene vi har vært fra hverandre og jeg dro ut i verden før jeg ble 30 og ville ikke ha unge.
Jeg var ung og dum og angrer nå. Jeg ville bare reise rundt og se verden. Nedlegge så mange som mulig og oppleve så mye som mulig.
Det er 12 år siden nå. Jeg er ikke sånn lengre.

Sitter hun etter bare 3 måneder og finner en ny er hun korttenkt. Og det er hun.

Ett siste spørsmål så skal jeg holde kjeft: Om jeg bestemmer meg for å flytte... blir jeg i Norge eller i et annet land?
Kanskje litt difust for deg å svare på, men få se hva kortene legger for meg.

Nok en gang... takk.
Og jeg beklager at jeg ikke har takket tidligere. Tusen takk.
Setter virkelig pris på dette. Det gjør jeg VIRKELIG!
Tusen takk for hyggelig, god og utfyllende tilbakemelding fra deg Paradise_Lost! :flower
Skjønner at dette er fryktelig vanskelig og vondt for deg så takk for at du er så åpen og deler.
Jeg skal grille med min kjære nå, men spår deg gjerne mer siden her i tråden på det du lurte på.
Men uten å ha sett i kortene, er det ikke godt for deg å være i samme land som ditt/dine barn? Bare mine tanker, ingen fordømmelse. Bare tenker som om det var mine egne barn det gjaldt du vet ;-)
Jeg er en fri sjel. Og jeg står ved en crossroad nå.
Dra og se hva som skjer i mitt liv... eller bli og skape en familie.
Begge deler kommer med sin pris.

Går det til helvete ute i verdenen blir jeg mørk og ondsinnet, men jeg prøver å tenke positivt.
Og, ja, jeg vet hun tenker mye over dette.
Antall ord: 379
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2812
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1497 ganger
Blitt takket: 1120 ganger
Kjønn:

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Terra »

Dette blir spennende, lyset vinner over mørket hvis vi bestemmer oss for det! Vi håper alltid på det beste, men er forberedt på hindringer underveis. Men vi lar oss ikke beseire, nei da! :husarb
Antall ord: 35
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Paradise_Lost »

Ja, vi får se hvordan det går.
God Bless!
Virkelig... GOD BLESS!
Antall ord: 14
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Paradise_Lost »

Vil du legge nye kort for meg?
Du må ikke.

Men om du vil... hvis jeg flytter... blir jeg i Norge eller utlandet og hvordan blir det å gå?
Antall ord: 28
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2812
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1497 ganger
Blitt takket: 1120 ganger
Kjønn:

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Terra »

Paradise_Lost skrev:Vil du legge nye kort for meg?
Du må ikke.

Men om du vil... hvis jeg flytter... blir jeg i Norge eller utlandet og hvordan blir det å gå?
På denne situasjonen kommer det opp at du bekymrer deg og at det er en vanskelig tid for deg nå, men at du ikke skal forvente deg det verste. Ting ser ikke ut til å bli så ille som du først kan ha fryktet og ved å ha tro på at ting vil løsne og ordne seg for deg på en eller annen måte kan ting bli lettere enn du først hadde trodd at det ville bli.

Om du blir i Norge kan det være at du vil ha en del omsorg for familien din. At du tar vare på deg selv og dem rundt deg.

Hvis du velger å flytte til utlandet ser det ut til at du må jobbe deg opp med noe. Om du kommer til å bruke noen evner du har og kanskje utvikler noe her, eller du lærer deg noe nytt. Det ser fint ut det også.

Terra tenker litt høyt her nå, dette er ikke kortenes tale men Terras tanker. Om du blir i Norge kan du ha kontakt med barn og familien din, være en god far for ditt/dine barn. Og om du blir er det jo større mulighet for en gjenforening mellom deg og din eks ikke sant ;-)
Om det skulle være umulig for dere med å bli sammen igjen som familie vil det nok være lettere å søke seg til utlandet. Men tror du ikke det kan være godt for barnet/barna å ha deg nær? For et barn er en pappa akkurat like viktig som en mamma.

Men siden det er du som er skipper på egen skute, er det du som bestemmer din fremtid og mitt aller beste råd er å tenke seg godt om før man gjør noe drastisk. Prøver å se seg selv i den og den situasjonen og kjenne på magefølelsen hvordan det kjennes når en ser de forskjellige tingene foran seg. Det kan være en god pekepinn, og det å kombinere hjerte, følelser og fornuft er heller ikke så dumt.

Masse, masse lykke til med alt sammen! :-)
Antall ord: 386
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Paradise_Lost »

Jeg har aldri hatt kontakt med ungen.
Hun kjenner ikke til meg i det hele tatt.
Hun bare vet jeg eksisterer og bryr seg pent lite.
Så her har ingen av oss noe å tape.
Men dette er en lang historie og ikke noe jeg vil diskutere.
Ting er som de er av en grunn.

Men kan du se dette i kortene: Neste kvinnfolk jeg roter meg borti, if any, er hun noe å ta vare på?
Antall ord: 75
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2812
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1497 ganger
Blitt takket: 1120 ganger
Kjønn:

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Terra »

Paradise_Lost skrev:Men kan du se dette i kortene: Neste kvinnfolk jeg roter meg borti, if any, er hun noe å ta vare på?
Det kan bli en slags «brobygging» mellom deg og en dame her, og det kommer også opp et hjem som det er mye glede i, og denne damen og du er rundt dette. Av type kan hun være varm, lett og sjenerøs av seg. Hun har hodet på rett plass og er flink til mange ting. Behandler du henne pent og med respekt, tror jeg dette kan bli varig. Ekteskap eller samboerforhold om dere ønsker det, kan hende.
Antall ord: 104
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2812
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1497 ganger
Blitt takket: 1120 ganger
Kjønn:

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Terra »

Jeg trekker et kort av Angels Of Abundance Oracle Cards by Doreen Virtue and Grant Virtue for den som vil. :luv
Du trenger ikke spørre om noe spesielt, jeg bare trekker et kort.
Antall ord: 33
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Artemis »

Jeg vil! :luv
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Trekker kort for deg

Innlegg av Asbjørn »

Ok, klar for mottak av info her ;)
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !