Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerØvelse for å åpne Det Tredje Øye

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

qinqong

Innlegg av qinqong »

Biejjie skrev: Og forresten, om du mener at jeg bør reagere annerledes på ting som sies, og at jeg bør tolke ting på en annen måte, hva gjør ikke det deg til...?
:roll:
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Atmi skrev:Ja Beije, du får tolke det som du vil.

Atmi
Ja, når jeg ikke får noe annet svar enn dette (og en øyenrulling fra Qinqong) blir jeg jo nødt til det, og hvis dette er den vanlige holdningen din når folk svarer på det du har å si kan du kanskje neste gang la være å klage i det hele tatt...? I det minste la være å dra opp over en måned gamle krangler som du ikke var med i en gang.
Antall ord: 89
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Biejjie skrev:
Atmi skrev:Ja Beije, du får tolke det som du vil.

Atmi
Ja, når jeg ikke får noe annet svar enn dette (og en øyenrulling fra Qinqong) blir jeg jo nødt til det, og hvis dette er den vanlige holdningen din når folk svarer på det du har å si kan du kanskje neste gang la være å klage i det hele tatt...? I det minste la være å dra opp over en måned gamle krangler som du ikke var med i en gang.
Bestemmer du hva jeg skal og ikke skal si? Det var kanskje en måned gammel krangel - ikke vet jeg. Men det var i hvert fall en aktiv tråd - det er hva jeg forholder meg til. Jeg leser nye tråder når jeg kommer inn, og om jeg skulle ønske å lese gamle, så gjør jeg det også.

Og at jeg ikke gidder svare deg utover det jeg har gjort. Det er helt ærlig fordi ..... jeg tror ikke jeg skal stave det for deg. La oss bare si at jeg har ikke mer å si. Så kan du for eksempel lese gjennom en gang til så kanskje du forstår hvorfor - eller du kan tro og tenke og tolke akkurat hva du vil for meg. Jeg har sagt det jeg hadde på hjertet foreløpig.

En dag - kanskje jeg drar opp en annen gammel krangel og sier hva jeg mener om det. Du kan aldri vite.

Jeg har tross alt svart deg ganske grundig og begrunnet det jeg har sagt. Mer enn det kan du ikke forvente. At du ønsker å dra det videre - det er ditt ønske, men ikke et jeg her og nå har noe ønske om å oppfylle. Kanskje en annen dag. Men ikke i dag.

Atmi
Antall ord: 300

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Atmi skrev:
Biejjie skrev:
Atmi skrev:Ja Beije, du får tolke det som du vil.
Atmi
Ja, når jeg ikke får noe annet svar enn dette (og en øyenrulling fra Qinqong) blir jeg jo nødt til det, og hvis dette er den vanlige holdningen din når folk svarer på det du har å si kan du kanskje neste gang la være å klage i det hele tatt...? I det minste la være å dra opp over en måned gamle krangler som du ikke var med i en gang.
Bestemmer du hva jeg skal og ikke skal si? Det var kanskje en måned gammel krangel - ikke vet jeg. Men det var i hvert fall en aktiv tråd - det er hva jeg forholder meg til. Jeg leser nye tråder når jeg kommer inn, og om jeg skulle ønske å lese gamle, så gjør jeg det også.

Og at jeg ikke gidder svare deg utover det jeg har gjort. Det er helt ærlig fordi ..... jeg tror ikke jeg skal stave det for deg. La oss bare si at jeg har ikke mer å si. Så kan du for eksempel lese gjennom en gang til så kanskje du forstår hvorfor - eller du kan tro og tenke og tolke akkurat hva du vil for meg. Jeg har sagt det jeg hadde på hjertet foreløpig.

En dag - kanskje jeg drar opp en annen gammel krangel og sier hva jeg mener om det. Du kan aldri vite.

Jeg har tross alt svart deg ganske grundig og begrunnet det jeg har sagt. Mer enn det kan du ikke forvente. At du ønsker å dra det videre - det er ditt ønske, men ikke et jeg her og nå har noe ønske om å oppfylle. Kanskje en annen dag. Men ikke i dag.

Atmi
Du har ikke svart eller begrunnet noe som helst, du har ikke kommet med annet enn irrelevant pirk og hakking som ikke har hatt noe med verken psykiske lidelser eller okkulte miljøer eller farene ved å ta snarveier når det gjelder mentale og åndelige øvelser. Du bare maser om at jeg ikke kan ha sett mye i livet som ikke har sett det du ser.

Du har ikke nevnt med et eneste ord hvorfra din egen erfaring med disse tingene stammer fra, hva som gjør at du motsetter deg det jeg har fortalt her om mine egne erfaringer. Du bare "regner med" helt uten videre at mine erfaringer umulig kan være riktige eller ferske. Kan du ikke istedet fortelle hvordan det har seg at dine egne erfaringer er så komplett annerledes?

Når det gjelder det du sier om å "dra det videre" kan jeg ikke annet enn le. Jeg skal huske på det neste gang du drar igang en diskusjon på en lignende måte! :lol:
Antall ord: 470
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Nei hvorfor i all verden skulle jeg fortelle deg hvor mine erfaringer kommer fra. Jeg vet hva jeg vet - og som sagt. Jeg finner det merkelig at du har andre opplevelser. Hvor jeg har mine opplevelser fra er irrelevant. Vi er ikke enige uansett.

Men - jeg skal legge meg nå jeg. Og har fortsatt ikke tenkt å ta denne diskusjonen videre. Jeg rett og slett gidder ikke i en slik tone. Det blir bare stress og har ingen hensikt.

Å dra det videre har noe med nivået på kommunikasjonen å gjøre. Evnen til å høre hva folk sier - eller prøve å ikke høre hva folk sier. Dette nivået gidder ikke jeg være med på. Sånn er det bare. Natta.

Jeg har sagt det jeg hadde å si.

Atmi
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kjell-Einar
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 08 Mai 2005 20:24
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sør-Trøndelag

Innlegg av Kjell-Einar »

Kremt, unnskyld at jeg bryter inn i "samtalen" deres, men det er bare en liiiten ting jeg ville ha sagt.

Kunne dere ikke være så snill å sende hverandre PMèr når det gjelder saker som ikke har med emnet å gjøre. Det vil gjøre livet bedre for oss som står på sidelinja.

Det er ikke så morsomt å motta meldinger om at et nytt innlegg er lagt inn og så er det bare den samme gamle kranglingen om igjen og om igjen.

Det dere snakker om har ikke noe med hverken meg eller andre å gjøre.

Takk for oppmerksomheten.
Antall ord: 102
Jeg er det du er

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilya
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 17 Apr 2005 18:32
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Vilya »

Ultima69 skrev
Jeg har i ca ett år nå hatt en slags fysisk reaksjon i panneområdet som med tiden har sentrert seg til sånn omtrent mellom øyenbrynene. Jeg går ut ifra at det er pannechakraet som er i aksjon.

Spesielt når jeg mediterer eller konsentrerer meg begynner det å "trykke" på dette spesielle stedet. Noen ganger ser jeg også en lilla farge eller no slikt???.

Kan dette være at chakraet er åpent og at det er aktivt. Jeg kan ikke akkurat si at jeg har hatt andre opplevelser enn de jeg nå nevnte. Må også nevne at jeg driver med reiki (healing).

Skulle gjerne hatt en forklaring på hvorfor og hva jeg kan forvente meg..

Hei, veldig spennende dette. Jeg postet også et spørsmål om sammenhengen mellom farger og chakraåpning for ikke lenge siden. Fikk vel egentlig ingen helt oppklarende svar, men tips om nettsider der det står endel om chakraer :.http://althelse.com/default.asp?action= ... &artid=326 og http://www.crystalinks.com/clairvlessons.html

Sånn som jeg opplever det så så jeg i begynnelsen en mørk blå farge med en sort "prikk" inni. Senere så jeg en rødlilla farge (tror det er den dere kaller indigo). Ut fra hva jeg har lest nå skulle vel dette tilsvare halschakraet og det tredje øyet. Men om det betyr at disse chakraene åpner seg/fungerer som de skal eller om det betyr at det er blokkeringer her har jeg ikke fått helt klart for meg ennå. Føler selv at det har blitt lettere å bl.a meditere etter dette, men det kan jo være innbildning.

Ønsker deg lykke til videre med chakraåpning :)

Vilya
Antall ord: 285
Ved tjernet, det sorte, forglemte,
bak skogenes siste myr,
der skjelver i måneskinnet
et eventyr.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
NoMore

Innlegg av NoMore »

Hei!
Har printet ut både den første metoden som ble sitert her, og må si at jeg også kjente ting med en gang. Spesielt fikk jeg et press mellom øynebrynene, like over nesa.

Har dag 3 igjen i dag, så får vi se hvordan dette går. Hadde vært morro om det hadde virket!

Noen fler som har prøvd??? 8)
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

ultima69 skrev:Kremt, unnskyld at jeg bryter inn i "samtalen" deres, men det er bare en liiiten ting jeg ville ha sagt.

Kunne dere ikke være så snill å sende hverandre PMèr når det gjelder saker som ikke har med emnet å gjøre. Det vil gjøre livet bedre for oss som står på sidelinja.

Det er ikke så morsomt å motta meldinger om at et nytt innlegg er lagt inn og så er det bare den samme gamle kranglingen om igjen og om igjen.

Det dere snakker om har ikke noe med hverken meg eller andre å gjøre.

Takk for oppmerksomheten.
Ber om unnskyldning, men når jeg som person blir angrepet slik synes jeg at jeg må få lov til å forsvare meg i min egen tråd. Jeg forsøkte å holde meg til tema, men det lå ikke i den andres interesse, tydeligvis. Igjen, beklager.
Antall ord: 149
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

NoMore skrev:Hei!
Har printet ut både den første metoden som ble sitert her, og må si at jeg også kjente ting med en gang. Spesielt fikk jeg et press mellom øynebrynene, like over nesa.

Har dag 3 igjen i dag, så får vi se hvordan dette går. Hadde vært morro om det hadde virket!

Noen fler som har prøvd??? 8)
Spennende! :D

Jeg hadde planer om å utføre den (og kommer nok til å gjøre det også), men som jeg nevnte en bra bit lenger opp så har jeg blitt distrahert av en hjernebølgegenerator. :)

Hold oss underrettet, da! :D
Antall ord: 104
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Biejjie skrev:
ultima69 skrev:Kremt, unnskyld at jeg bryter inn i "samtalen" deres, men det er bare en liiiten ting jeg ville ha sagt.

Kunne dere ikke være så snill å sende hverandre PMèr når det gjelder saker som ikke har med emnet å gjøre. Det vil gjøre livet bedre for oss som står på sidelinja.

Det er ikke så morsomt å motta meldinger om at et nytt innlegg er lagt inn og så er det bare den samme gamle kranglingen om igjen og om igjen.

Det dere snakker om har ikke noe med hverken meg eller andre å gjøre.

Takk for oppmerksomheten.
Ber om unnskyldning, men når jeg som person blir angrepet slik synes jeg at jeg må få lov til å forsvare meg i min egen tråd. Jeg forsøkte å holde meg til tema, men det lå ikke i den andres interesse, tydeligvis. Igjen, beklager.
:shock:
Antall ord: 151

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Atmi skrev:
Biejjie skrev:
ultima69 skrev:Kremt, unnskyld at jeg bryter inn i "samtalen" deres, men det er bare en liiiten ting jeg ville ha sagt.

Kunne dere ikke være så snill å sende hverandre PMèr når det gjelder saker som ikke har med emnet å gjøre. Det vil gjøre livet bedre for oss som står på sidelinja.

Det er ikke så morsomt å motta meldinger om at et nytt innlegg er lagt inn og så er det bare den samme gamle kranglingen om igjen og om igjen.

Det dere snakker om har ikke noe med hverken meg eller andre å gjøre.

Takk for oppmerksomheten.
Ber om unnskyldning, men når jeg som person blir angrepet slik synes jeg at jeg må få lov til å forsvare meg i min egen tråd. Jeg forsøkte å holde meg til tema, men det lå ikke i den andres interesse, tydeligvis. Igjen, beklager.
:shock:
For en som "har sagt sitt" er det interessant å se hvordan du kommer tilbake med mer.
Antall ord: 169
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Biejjie skrev:
Atmi skrev:
Biejjie skrev:
ultima69 skrev:Kremt, unnskyld at jeg bryter inn i "samtalen" deres, men det er bare en liiiten ting jeg ville ha sagt.

Kunne dere ikke være så snill å sende hverandre PMèr når det gjelder saker som ikke har med emnet å gjøre. Det vil gjøre livet bedre for oss som står på sidelinja.

Det er ikke så morsomt å motta meldinger om at et nytt innlegg er lagt inn og så er det bare den samme gamle kranglingen om igjen og om igjen.

Det dere snakker om har ikke noe med hverken meg eller andre å gjøre.

Takk for oppmerksomheten.
Ber om unnskyldning, men når jeg som person blir angrepet slik synes jeg at jeg må få lov til å forsvare meg i min egen tråd. Jeg forsøkte å holde meg til tema, men det lå ikke i den andres interesse, tydeligvis. Igjen, beklager.
:shock:
For en som "har sagt sitt" er det interessant å se hvordan du kommer tilbake med mer.
:shock: :roll:

Man skal høre mye før ørene faller av. Men nå må det vel nærme seg at de dunker i gulvet vel? Det er rent fascinerende er det.
Antall ord: 201

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
qinqong

Innlegg av qinqong »

Bieije, som man roper i skogen får man svar........

Om du har evnen til å åpne det tedje øyet, ja så ville det være flott om du ut fra det kunne beskrive opplevelsen av "angrep - forsvar", da evnen til åpning av tredje øyet som du vet krever disiplin, og ikke er en foreteelse ved hjelp av selskapsleker på internett.
Hva de gamle guruer i india og kina mener om slike ting er kanskje gammeldags, da de ikke har internett, eller..................?
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Gamle guruer i Kina og India med eller uten internett har null å gjøre med mine personlige erfaringer, og hvor jeg personlig står i henhold til det tredje øyet har jeg allerede snakket om her. Har du selv egentlig noen personlige erfaringer, qinqong, eller tenker du å fortsette å henvise til obskure guruer uten internett?
Antall ord: 54
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links