Fikk lyst til å dele denne videoen med dere da jeg selv har fått dilla på steinen som heter peridot og bare må skaffe meg en sånn en. Ønsker meg et hjerte i anheng, helst, men vi får se hva jeg kan få tak i

Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Du kan jo sende ut en ønskeliste til jul vel? En kan jo også gi seg selv en julegave til jul hvis en er ordentlig gira...
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Denne kan være det nærmeste du kommer hjerte anheng?:
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Tror ikke fru Morris har lest innlegget mitt...
Hide post links |
En veldig fin gave fra ham!
Peridot er en sten som er vakker og gir lys. Kun spirituelle eller klarhjernede personer bør bære peridot. En person med for mange jordiske problemer vil ikke være i stand til å forstå hvor vakker peridoten er. De meget spirituelle kan bære denne rund halsen med peridoten hvilende på halschakraet for å føle dens effekt.
Peridot er kjent for å ha healende effekt på galleblæren og lever.
Hide post links |
Hide post links |
Da er det bare å bruke den, frem til den sier i fra, at den ikke har noe mer å gi deg.
Hide post links |
Jeg har gjort meg samme erfaring som deg. Uansett er det et vakkert armbånd med gode energier og fargen er nydelig. Bruker det så klart som et vakkert smykkepolarlyset skrev: ↑09 Okt 2020 01:37Da er det bare å bruke den, frem til den sier i fra, at den ikke har noe mer å gi deg.
Har aldri følt at steiner og krystaller, har hjulpet meg og min fysiske helse. Men mentalt, og energi felt utenom en, har det hatt stor utbytte.![]()
Hide post links |
Har mange steiner og krystaller. Noen er mine favoritter, som selenitt, falkøye, tigerøye, calsit, fluoritt, bl.a. Jeg merker hvilke steiner og krystaller som skal brukes i en periode, og så bytter jeg til noen andre i neste periode. For tiden, bruker jeg falkøye, når jeg trenger energi og beskyttelse.
Hide post links |