Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenDokumentarfilm om drømmer

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Tobygron
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 14 Feb 2022 23:37
2
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 4 ganger

Dokumentarfilm om drømmer

Innlegg av Tobygron »

Hei!

Jeg heter Tobias og jobber som regissør for TV og filmselskapet Fenomen. Jeg har hatt lucide drømmer så lenge jeg kan huske og jeg har lenge ønsket å lage noe på dette fenomenet. Nå er jeg i gang med det. Målet er å lage en spennende, informativ og engasjerende dokumentar om "lucid dreaming". Jeg er fortsatt veldig tidlig i research-fasen på dette prosjektet, men jeg er på utkikk etter noen som har alt fra litt til masse erfaring med klare drømmer. Noen som ønsker å bruke det til å behandle problemer, eller som har kommet gjennom tøffe tider ved hjelp av drømmer. Eventuelt noen som ønsker å bruke det til å utforske hva drømmer egentlig er, og om det kan være en kobling til noe større. Eller noen som har mestret eller ønsker å mestre kunsten av å kontrollere en drøm. Jeg ser i bunn og grunn etter mennesker med en historie å fortelle, som har lyst til å være med på et spennende prosjekt som løfter lucid dreaming opp. Noen som tenker dette er noe for dem? :)
Antall ord: 182

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Regn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 25 Sep 2004 20:01
19
Lokalisering: Oslo
Har takket: 58 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Re: Dokumentarfilm om drømmer

Innlegg av Regn »

Jeg har opplevd dette fenomenet flere ganger fra jeg var liten 🙂 Og jeg har alltid skjønt at det er noe helt spesielt 🙂
Antall ord: 23
In silence fall the skies

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links