Vil du ha en plass Ă„ diskutere uten at spĂžkelser, ufo og slikt flagrer rundt Ăžra ?

AsbjĂžrn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
OgsÄ dette nye forumet er gratis Ä bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i hÞyre hjÞrnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig nÄr du flytter musepekeren nÊr det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenHANGAR 18 Youtube video, Action, 1time og 37 min.

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: AsbjĂžrn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spĂžkeguiden, mod engler

Bruker avatar
AsbjĂžrn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
KjĂžnn (valgfri): *U*
Lokalisering: FlorĂž
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
KjĂžnn:

HANGAR 18 Youtube video, Action, 1time og 37 min.

Innlegg av AsbjĂžrn »

HANGAR 18 🎬 Remastered Classic Full Action-Sci-Fi Movie 🎬 English HD 2020

zcFa6Ek1nFI

https://www.youtube.com/watch?v=zcFa6Ek1nFI
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
KjĂžnn:

Re: HANGAR 18 Youtube video, Action, 1time og 37 min.

Innlegg av Terra »

Veldig bra, likte den godt. Gammel, men god den der AsbjĂžrn. Kjente igjen "Fallon" fra Dynastiet da og det var jo litt morsomt :-)

Men filmen mener jeg er noksÄ aktuell pÄ flere mÄter om jeg kan si det sÄ.
Hva har det kommet frem som de har brukt i denne filmen som er fakta og hva er fiksjon mon tro?
Noen sannheter kan vĂŠre fordekt under her, en kan jo tenke seg...
Noen med noen teorier her kan hende?

0tVWsYK3U4c
ZNkmhY_ju8o
9HvG6ZlpLrI
SWVgUwMTHEU
sEczN_8Q380
AoS7DyL3qg8
Antall ord: 90
“Mot er ikke fravĂŠr av frykt, men evnen til Ă„ gĂ„ videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
KjĂžnn:

Re: HANGAR 18 Youtube video, Action, 1time og 37 min.

Innlegg av Terra »

Dette er et tema som interesserer meg. Hvis det er noen som Þnsker Ä dele her i denne trÄden hadde det vÊrt interessant.
Antall ord: 24
“Mot er ikke fravĂŠr av frykt, men evnen til Ă„ gĂ„ videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjþnn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: HANGAR 18 Youtube video, Action, 1time og 37 min.

Innlegg av Morris »

Terra skrev: ↑10 Jun 2022 20:47 Dette er et tema som interesserer meg. Hvis det er noen som Ăžnsker Ă„ dele her i denne trĂ„den hadde det vĂŠrt interessant.
Jeg tror at du har funnet et riktig spor nÄr jeg ser den siste linken din. Skriften nevner jo ogsÄ at vÄrt liv er i slaveri (forgjengelgheten) som senere vil bli opptatt som et liv i uforgjengeligheten. (Rom.8.) Hos Gal.4. Nevnes Hagar som slavekvinnen som er det Jerusalem som nÄ er. (NÄ er i realiteten et sted i fremtiden som kalles den siste dag. - Herrens dag) Byen er ogsÄ beskrevet som mor til alle som lever, en beskrivelse pÄ uforgjengeligheten.

Jeg tror at disse smÄ grÄ vesnene som pÄstÄs Ä ha blitt sett i ufo'er, er de skriften kaller «smÄ barn» som tilhÞrer Guds rike som visstnok er jorden. Det er tidligere mennesker som har blitt gjenfÞdt og overvÄker jorden. De ser, hÞrer og vet alt om bÄde fortid og fremtid. (De er beskrevet som underlige fugler som fanger opp dine tanker) I 1.Mos.6. Er de nevnt som navngjetne, gudesÞnner... ogsÄ beskrevet hos Job...

NÄr disse flyvende objektene er sÄ interessert i kjernefysiske vÄpen er det nok for Ä omprogrammere
tidligere uheldige hendinger kanskje? Skriften nevner at skapelsen gjentar seg opp til 7 ganger – Predikeren sier at alt vil skje pĂ„ nytt, (1.9-11, 3.15) men at nytt og gammelt blir blandet og nye ting forbedres; seks ganger vil den onde reise seg, den syvende vil intet ondt skje. (Matt.13., Job)

Det vitenskapsmenn tror kanskje er besĂžkende fra andre planeter, er nok tidligere jordisk utvikling – Job: Kan du hjelpe (Herren) med Ă„ hamre ut himmelen i blankt metall? - Metallet finner man igjen i Esek.1. (Slik sĂ„ Herrens herlighet ut – beskrevet som en ufo/kjeruber) Herren flĂžy pĂ„ vindens vinger (Salm.)
Disse flyvende objektene er faktisk tidsmaskiner, slik at nÄr man ser disse forflytte seg fra ene siden av himmelen til den andre pÄ null tid, sÄ kan det la seg gjÞre med et par programmerte tidsreiser sÄ nÞyaktige at det vil oppfattes som et enkelt objekts hastighet.
Vi oppfatter det vi ser som en hendelse, men er det programmerte reiser, lurer det oss til Ă„ tro at det bare er en.
Antall ord: 394

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
KjĂžnn:

Re: HANGAR 18 Youtube video, Action, 1time og 37 min.

Innlegg av Terra »

Takk for interessant innlegg Morris! 😃đŸŒč
Antall ord: 5
“Mot er ikke fravĂŠr av frykt, men evnen til Ă„ gĂ„ videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjþnn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: HANGAR 18 Youtube video, Action, 1time og 37 min.

Innlegg av Morris »

Jeg beklager at jeg ikke fÄr gitt nÞyaktige henvisninger, men jeg sliter litt med dÄrlig nettforbindelse, men lurer du pÄ hvor jeg har det jeg har skrevet om fra, er det bare Ä spÞrre sÄ finner jeg det frem. GudesÞnnene er jo et interessant innslag i ufospÞrsmÄlet hvor man fÄr disse kompliserte mÞnstere i kornÄkere pÄ sekunder (pentagrammer). De er vel interessert i Ä vise oss at de er tilstedevÊrende ikke bare i boktekster, men ogsÄ i virkelighetens verden?
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... &start=285
Det kommer frem at ufo'enes bevegelser har sÄ store materielle pÄvirkninger at det pr i dag ikke finnes materialer som tÄler slike pÄvirkninger, men ville bli revet i stykker. Her mÄ man nok vente til vÄr utvikling kommer sÄ langt at man har disse til rÄdighet, for det som tidligere er laget, vil igjen kunne bli det. - Intet er nytt under solen...
Tror ikke det er mer enn 3 Är siden man fant opp en ny metode Ä lage nytt materiale av trevirke som var mange ganger sterkere enn stÄl. Man kunne lage fly og biler av dette. Siden har jeg ikke hÞrt noe mer om det er noen som har startet produksjon, men slikt tar kanskje mangfoldige Är Ä starte opp. FÞrst mÄ man ha noen som vi starte opp noe som det ennÄ ikke finnes etterspÞrsel etter, osv. SÄ om man har tegninger og ideer om hvordan en ufo kan bygges, mÄ man i alle fall vente til materialene finnes, og kanskje ogsÄ drivkraften? Det ligger nok ikke i noen nÊr fremtid, slik jeg ser det.
https://www.tu.no/artikler/forskere-sli ... tal/430090
Antall ord: 293

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links