Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Forutsigelser - Åpnet2023 forutsigelser for dette året

Dette er plassen for forutsigelser, og er en del av FORUTSIGELSER - innboks - hvor meldinger fra innboks er åpnet..
Du kan og legge inn "åpne" forutsigelser her.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Dette er plassen for forutsigelser, og er en del av FORUTSIGELSER - innboks - hvor meldinger fra innboks er åpnet..

Du kan og legge inn "åpne" forutsigelser her, da alle innlegg her er synlig.

Hit flyttes skjulte tråder DU har opprettet i Forutsigelser- Innboks, når DU ber om at den skal hentes inn hit.
Du kan og legge inn nye tråder med egne forutsigelser, men kan risikere at de blir flyttet.
Her kan man også kommentere egne og andres forutsigelser.
OBS : I dette forumet kan du IKKE endre egne innlegg.
Dersom du vli legge inn "forhåndsmeldinger" - bruk INNBOKS-forumet.
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: 2023 forutsigelser for dette året

Innlegg av Asbjørn »

Morris skrev: 02 Apr 2023 23:45
Terra skrev: 02 Apr 2023 19:53 Med andre ord kan et kort bety noen for en og noe helt annet for en annen. Intuisjon og klarsyn spiller også inn på betydningen.
Det høres ikke som noen god løsning hvis ikke tarotleser oppgir hva betydningen skal være, og at andre kan tolke det slik en ser det. Jeg gikk ut fra Wenches liste (Nr.9) hvor hun selv har lagt ut det hun har sett.
Nå er det en gang slik at Tarot har en grunnbeskrivelse, som brukes når man ikke får intuitive signaler.
Det å være intuitiv / klarsynt gjør at en ikke kan følge "standard regler", da standard regler på en måte ikke fungerer innenfor det å lese kort.
Standard regler er grei om man ikke får inn intuitive signaler,
men ofte er det slik at det som kommer inn via de kanalene overstyrer den opprinnelige betydningen.

På en måte kan vi sammenligne det med fysikk kontra kvantefysikk.
De vanlige fysiske regler gjelder så lenge vi ikke blander inn kvantefysikken,
for den går på tvers av vanlige fysiske regler, kvantefysikken har sine egne regler.
Avstand og tid, har f.ex veldig betydning for resultater i den fysiske verden,
mens i kvantefysikken ser man at avstand og tid ikke betyr så mye.
Som et eksempel kan jeg nevne kvantesammenfiltring - hvor fotoner som er sammenfiltret reagerer på hverandre over lang avstand - samtidig.
Og da på grunn av ytre påvirkning på den ene , så endrer den andre seg uten tidsforsinkelse selv om de er langt fra hverandre.

Intuitive signaler ( å være synsk, klarsynt osv) kan ikke bekreftes via vanlige fysiske regler, der høres det mer ut som fri fantasi.
Men når disse "intuitive reglene " kommer inn i bildet, så forandrer bildet seg betydelig.

DIsse ikonene er egentlig bare sirkler med gulfarge inni, samt noen streker.
:roll: :)) :-o :mozilla_foot: :mozilla_kiss:
Noen ser tilogmed ut som om de beveger seg.
Men egentlig er det sirkler som står helt i ro.

Samtidig er det slik at ved å se på de, får du en følelse av hva de betyr.
og da kommer intuisjonen inn.
Når du ser på den som "ruller med øynene" - og tenker at her er det en som er oppgitt.
Men for den som er intuitiv, kan den bety nettopp det, men den kan og trigge en reaksjon hos den intuitive som da får frem noe helt annet,
kansje at det er en som er svimmel, en som er forvirret, osv.

Akkurat der og da, får du en tanke om hva det betyr, og så viser det seg i ettertid at det du "plukket opp" der og da, faktisk stemmer veldig bra.
Med andre ord, den intuitive kan få et åndelig innspill, hvor den opprinnelige meningen kan settes til side, eller inn i en annen sammenheng enn den som man opprinnelig tenker.

Når det gjelder tarot, så vil kortet kunne gi en form for trigger til den som har intuisjonen i orden, som til og med kan bety at man sier det motsatte av hva kortet opprinnelig betyr.

Reaksjonen til leseren på det visuelle inntrykket kan gi et annet resultat enn det som bildet opprinnelig betydde.
Derfor sier vi og at tarot og andre hjelpemidler er et verktøy for å hjelpe frem den spådommen som kommer.
Jo flinkere du er, jo mindre trenger du verktøyet, men verktøyet hender frem intensjonen over hva du ønsker å oppnå.

For meg er dette en kontakt med universet, som sender informasjon, og den trigges ved hjelp av verktøyet.
Dermed kan man også oppleve at 3 forskjellige kort betyr en ting en dag, og noe helt annet neste dag.

Universet virker på måter vi ikke forstår, men vi får signaler, og de kan trigges av nesten hva som helst,
som for eksempel en krystallkule.
Den er nemlig også et verktøy for akkurat det samme - å få signaler fra universet.

A
Antall ord: 671

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: 2023 forutsigelser for dette året

Innlegg av Morris »

Terra skrev: 03 Apr 2023 10:28 Michelle ba folk være forsiktig fordi hun mente å se at det ville skje noe som ikke var så bra. Hun kunne ikke se hva det var. Kortet hun trakk var i utgangspunktet et godt kort, men hennes alarm gikk likevel av da hun studerte bildet. Når man studerer bildet på et tarotkort kan man få inn assosiasjoner og tanker om flere ting enn det kortets betydning vanligvis er. I tillegg til å lese opp de positive sidene ved kortet så hun altså en hendelse som kunne skje og advarte mot det. Det er ikke så lett å forstå sikkert for en som ikke ser i kortene selv. Men det er mange som ser slikt i kortene av de som bruker kort som spådomsverktøy. Det blir nesten litt som å se inn i krystallkulen på en måte.
Vel, jeg er noe mer nøktern på slikt som ikke er presise i det hele tatt, det minner meg om å tolke Nostradamus ut av løse lufta av fra hva han selv har skrevet om disse (at de er sammenhengende slik at alt henger sammen med alt) Altså spådommer som kan bli til hva som helst: https://www.dagbladet.no/nyheter/arhund ... r/65562378
https://forskning.no/bakgrunn-menneskek ... er/1073946
Antall ord: 218

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: 2023 forutsigelser for dette året

Innlegg av Asbjørn »

Morris skrev: 03 Apr 2023 12:08 Vel, jeg er noe mer nøktern på slikt som ikke er presise i det hele tatt, det minner meg om å tolke Nostradamus ut av løse lufta av fra hva han selv har skrevet om disse (at de er sammenhengende slik at alt henger sammen med alt) Altså spådommer som kan bli til hva som helst: https://www.dagbladet.no/nyheter/arhund ... r/65562378
https://forskning.no/bakgrunn-menneskek ... er/1073946
La oss se på den første spådommen du viser til ( dagbladet)
En av de mest omtalte spådommene, varsler krig, død og ødeleggelse like før årtusenskiftet. «År 1999 og sju måneder skal den store Fryktens Konge komme fra himmelen. For å gjenoppvekke den store Mongolerkongen. Før og etter skal Mars (krigsguden - red. anm.) styre,» skrev Nostradamus. Men vi har ikke sett noe til verken mongolerkonger eller verdenskrig.
Hva om han tok noen år feil, med tanke på hva vi ser nå, som lett kan bli en verdenskrig - Ukraina, og den russiske "kongen" vet vi alle hvem er..

I 60 år gikk bildene av «monsteret» verden rundt, og ble ansett som bevis på den skotske sjøormens eksistens. Men i 1994 kom avsløringen av bløffen som lurte en hel verden: «Monsteret» var bare en ubåt med plastikkhals, laget av en hevngjerrig engelskmann.
At det svindles av folk som er ute etter oppmerksomhet, og penger, det vet vi,
men det er ikke det samme som at alt annet også er falskt.

Når det gjelder "spåing", og spesielt da du har vedkommende foran deg,
så finnes det teknikker som enkelte kan bruke, såkalt "cold reading".
Andre artikkel du sikter til.
Teknikken går ut på å komme med kommentarer, mens du "leser", og ser på hvordan "klienten" reagerer.
Dersom du sier han har langt hår, og klienten ikke er enig, finnes det forskjellige måter å lese om hvordan vedkommende reagerer, rynkes pannen, så endrer du til " nei, dette er kortere", og se hvordan reaksjonen blir, samme med farger, lys, mørk, osv.

Igjen møter vi samme argument, betyr det at om butikken har cola, så har den ikke 7up ?

Det viktigste med ekte spådommer er å IKKE vite noe om klienten, eller iallfall minst mulig, ikke ha fysisk kontakt, og ikke ha en lengre samtale på telefon forut for lesinga. All kontakt kan gi ledetråder.
Derfor ser vi og at de som kan, sier at de ikke vil vite noe forut for en spådomsrunde, ikke vite navn, eller lignende.
Spådommen bør også skje raskt, slik at man ikke har tid til å google epostadresse, telefonnr, osv, og dermed begrense mulighetene til å finne ut via søkemotorer.

Men når en tar disse hensyn mot å vite noe spesielt om den som blir spådd, og likevel treffer på ting som gjerne kun mottaker vet ( ting som ikke kan googles),
hva da ?

Jeg har sett mange eksempler på at ting synkroniseres, uten at personer som er involvert har kontakt der og da.
( siste eksempel var faktisk idag, - se innlegg fra Terra, og fra meg.
Vi startet innlegg noenlunde samtidig, har flere sammenfallende elementer i svarene, men mitt svar var mer omfattende, og tok etpar minutter mer å skrive.
Jeg var ikke klar over det, før senere idag, da jeg fikk tilbakemelding på at det var artig . .)

Som jeg har nevnt tidligere, jeg var der du er, når det gjelder å akseptere disse sakene, jeg måtte lære om kvantemekanikk, og spesielt kvantesammenfiltring, for å kunne akseptere at fysiske lover ikke alltid stemmer.
Tid, og avstand vises tydelig når det gjelder kvantesammenfiltring.
Rett og slett fordi det vi ser på kvantenivå bryter mange mange fysiske lover.
Dermed kan vi også forstå at de "spooky" saker som skjer ved spådom, synskhet osv, ikke nødvendigivs kan bevises med ordinær fysikk.
Se denne :
tafGL02EUOA
A
Antall ord: 655

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: 2023 forutsigelser for dette året

Innlegg av Morris »

Asbjørn skrev: 03 Apr 2023 18:06 La oss se på den første spådommen du viser til ( dagbladet)
Asbjørn skrev: 03 Apr 2023 18:06 Hva om han tok noen år feil, med tanke på hva vi ser nå, som lett kan bli en verdenskrig - Ukraina, og den russiske "kongen" vet vi alle hvem er..
Nei, teksten i originalteksten er slik at den beskriver en redselskonge fra «himmelen» og det er snakk om gjenoppliving (oppstandelse) fra den store konge fra Angoumois (landskap i vest – Frankrike, et annet vers har Angolême,10.17 og er hovedstaden i denne gamle provinsen) – ikke en Mongolkonge fra Mongolia! Her lønner det seg å ha riktig beskrivelse fra utgiver! Han forholder seg til bibeltekstene ved å nevne en "gjenopplivning", og den er jo kjent som den siste dag?

(Joh.6.38-39: For jeg er ikke kommet ned fra himmelen for å gjøre det jeg selv vil, men det han vil, han som har sendt meg. Og det han vil, han som har sendt meg, er at jeg ikke skal miste noen av alle de han har gitt meg, men reise dem opp på den siste dag.) Men det er bare det at det er en forutgående oppstandelse for «førstegrøden*» ( de 144 000 i Åp.14.1-5 (de som beseirer Dyret) også nevnt i 1.Kor.15.20-23 og ikke minst i Åp.20.4) Himmelen er i skriften identifisert som «Jerusalem» (Luk.9.51) Så utgiveren av forutsigelsene tok nok ikke feil, men de som tolker tekstene. Litt vanskeligere dette enn å spå været...

Jeg har tidligere redegjort for kalenderen* som er brukt og i hvilken tid årstallene sikter til. Det er ikke bare vår kalender som holder tidsregning. Resten av dagbladets oppramsing har jeg visst ikke nevnt, men det ble jo automatisk med.
* https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 69#p559869

Jeg nevnte også dette med forutsigelsene hans og sammenhengene, her kan man bare ikke plukke fra øverste hylle og dra ut det ene etter det andre verset å si at dette er Napoleon og dette er Hitler og jammen finnes ikke Diana der også, men det er desverre i sammenhengen med den bibelske Artemis (en himmelsk gudinne, Apg.19 (uroligheter angående Herrens vei... og Artemis som Asia og hele verden dyrker... v23-27) Se det i sammenheng så lar jeg andre mystiske teknikkene ligge. https://snl.no/Artemis
PS: I forbindelse med siste link, Barnabas blir i Apg.14.12 kalt for Zevs, det er Josef (Apg.i 4.36)
Antall ord: 429

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: 2023 forutsigelser for dette året

Innlegg av Terra »

Morris, jeg skjønner veldig godt at dette er vanskelig å tro på hvis man ikke selv har opplevd noe innenfor denne kategorien som spådom med tarorkort iblandet klarsyn/intuisjon representerer. Kall det hva du vil. Tro du meg. Du skal få lov til å tro på det du vil, men jeg skal fortelle deg en historie som er selvopplevd. Ikke for at du skal være enig med meg, nei, men for at du skal kunnne prøve å forstå hvordan jeg opplever dette. For vi har alle rett til å tro på akkurat det vi vil - og sånn skal det også være.

Jeg kom til å tenke på en gang for mange herrens år siden hvor jeg hadde en kanin jeg var veldig glad i selv om jeg hadde overtatt henne og bare hadde hatt henne i noen dager da min alarm gikk for fullt! Det var blod i buret og jeg spurte forrige eier om det var noen form for løpetid (jeg hadde bare hatt hannkaniner før og ante det ikke) eller hva det var, men noe i meg murret og jeg følte på hele meg at noe var galt. Forrige eier hadde ikke merket noe spesielt og visste rett og slett ikke at noe var galt fatt. Jeg kjente dem fra før så jeg visste at de ikke løy eller prøvde å skjule noe for meg.

Greia her er at jeg tok henne med til dyrlegen og de fant ut at de skulle slipe tennene fordi de hadde blitt for lange... under operasjon fant de ut at det var noe mye verre. Det var noe rart på livmoren og vi måtte da bestemme oss fort for hva vi skulle gjøre. Avlive henne eller gjennomgå den operasjonen dyrlegen anbefalte. Selv om hun var gammel, kunne hun enda ha noen gode år mente dyrlegen. Dette var en meget dyktig dyrlege som vi har all tillit til, bare så det er sakt. Hun anbefalte operasjon. Vi besluttet å gjennomføre å fjerne livmoren hennes for å redde livet hennes.

Før dette hadde jeg spurt kortene om råd angående dette og jeg spurte hva som ville skje om vi valgte operasjon. Jeg fikk opp det residert beste kortet i hele tarotstokken, nemlig solen! Og jeg tenkte at ja, dette skal gå bra! Men etter operasjon ble hun så dårlig at vi måtte haste inn til dyrlegevakten og hun måtte avlives siden hun var døende.

Etterpå tenkte jeg at solen minner meg om det jeg tenker om "Gud/Lyset/den andre siden," eller kall det hva du vil. Det viste seg at det beste for henne var å få lov til å slippe mer og få lov til å gå over til lyset om du vil. Det viste seg at det antagelig var spredning til lungene og da var det over uansett.

En lærdom for meg og siden fortalte jeg dette til en annen som driver med tarot og som jeg har stor respekt for og hun sa at hun også fikk opp solen på et dyr i liknende hendelse.
Antall ord: 516
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: 2023 forutsigelser for dette året

Innlegg av Morris »

Takk Terra for en fin, men allikevel trist fortelling, men kan ikke se at kortene hjalp til annet enn å misforstå et tegn hvis det skulle vise seg å være det. Men fortsett å ha din tro på kortene du. Jeg tror du tar inn bedre signaler enn mange andre på You Tube.
Jeg får inn andre følelser om noe ikke stemmer slik det skal, kanskje en slags intuisjon det også, en fornemmelse bare. Ikke helt uvanlig for mange det.
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: 2023 forutsigelser for dette året

Innlegg av Terra »

Morris skrev: 03 Apr 2023 23:05 Jeg får inn andre følelser om noe ikke stemmer slik det skal, kanskje en slags intuisjon det også, en fornemmelse bare. Ikke helt uvanlig for mange det.
Ja, helt klart din intuisjon som spiller inn der, det tror jeg.

Selv får jeg en dårlig magefølelse, helt bokstavelig. Det knyter seg i magen og jeg føler meg dårlig. Som oftest stemmer det.
Antall ord: 75
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: 2023 forutsigelser for dette året

Innlegg av Morris »

Morris skrev: 25 Jan 2023 20:16 Nytt på denne fronten ...
Jeg er veldig spent på om det norske medium som egentlig har motsatt fortolkning av hva som skjer, altså litt mer positive utfall: https://medium.no/alternativt-nytt/%E2% ... lig-slutt/
Kan se ut som en inngripen fra i dag av?
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: 2023 forutsigelser for dette året

Innlegg av Terra »

Morris skrev: 24 Jun 2023 16:46
Morris skrev: 25 Jan 2023 20:16 Nytt på denne fronten ...
Jeg er veldig spent på om det norske medium som egentlig har motsatt fortolkning av hva som skjer, altså litt mer positive utfall: https://medium.no/alternativt-nytt/%E2% ... lig-slutt/
Kan se ut som en inngripen fra i dag av?
Ser ut som denne damen kan sine ting ja. Håper krigen snart finner sin slutt. :klapper

P.S. Morris, jeg er enig med deg i at hun med spåkulen ikke virker helt troverdig om jeg kan si det sånn... Jeg ble så fjetret av den spåkulen hennes at jeg ble helt limt fast og imponert. Nå i ettertid ser jeg jo det du så, og jeg har ikke giddet å følge henne siden... ;-) Føler det som ren svada jeg nå...
Antall ord: 143
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: 2023 forutsigelser for dette året

Innlegg av Morris »

Terra skrev: 24 Jun 2023 20:48 Ser ut som denne damen kan sine ting ja. Håper krigen snart finner sin slutt.

P.S. Morris, jeg er enig med deg i at hun med spåkulen ikke virker helt troverdig om jeg kan si det sånn... Jeg ble så fjetret av den spåkulen hennes at jeg ble helt limt fast og imponert. Nå i ettertid ser jeg jo det du så, og jeg har ikke giddet å følge henne siden... Føler det som ren svada jeg nå...
Tenk ikke mer på det Terra! Man kan ofte bli revet med av noe som imponerer og som gjerne tar litt tid å gi slipp på. Jeg har antakelig noen år mer med slike saker til å bedømme ting på. Bruker gjerne mitt jordnære fødselstegn til å se det på. Nå ble jo denne seansen i dag stoppet like brått som den begynte, men ting kan jo nå ikke fortsette som før, så noe er ganske sikkert på gang...
Antall ord: 172

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: 2023 forutsigelser for dette året

Innlegg av Morris »

Terra skrev: 24 Jun 2023 20:48 Håper krigen snart finner sin slutt.
Det er høyt ønskelig det ja! Vi vet lite om når... men det var bra at Izabela tok feil i at mange andre land skulle stille opp for "P's" Russland - nå ser vi hva som virkelig skjer og det er bra å se at krigen møter motstand!
https://www.abcnyheter.no/nyheter/polit ... kornavtale
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: 2023 forutsigelser for dette året

Innlegg av Terra »

Terra skrev: 12 Jan 2023 13:23 X2iYYlrwuWA
Psychic 2023 Predictions With Medium Jeffery Wands.
Jeg merket meg at han sa at flere kjente musikere vil gå bort dette året og at det skjer ganske tett på hverandre, det har jeg merket meg at har stemt godt nå, så langt.
Ja, det har stemt godt så langt ja! :(
Antall ord: 58
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: 2023 forutsigelser for dette året

Innlegg av Terra »

Terra skrev: 12 Jan 2023 14:37 -K6pPPuSbWQ
Stunning Psychic Predictions For 2023 | John Arc Show
Synes å kjenne igjen en del her også. Medisinmangel, flere rike som får problemer, boligmarkedet mm.
Antall ord: 32
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links