Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenVil ikke ut av kroppen!

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 345
Startet: 04 Mai 2005 13:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

Hadde det slik før jeg og,det bare satte igang.Vettskremt ble jeg og tvang meg ut av det gang på gang.Skummelt med during og press i hodet for så og plutselig "virre" rundt i rommet.Det stoppet av seg selv tilslutt,var vel ikke klar for det da,skummelt synes jeg det var hverfall,følelsen av å ikke ha kontrollen :shock:
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Nja, du reiser nok fortsatt astralt, bare at du gjør det i drømme. Vi gjør det alle sammen you see. Flere ganger i uken visstnok. Så når du våkner enkelte morgener og føler deg fredfull og tilfreds, har ånden din kanskje vært hjemme, eller hos noen du har spesielt kjær.


Hadde en opplevelse her en natt hvor jeg vet jeg ble informert om livsplanen min, eller kartet som er lagt opp. Fikk meg noen aha-opplevelser.
Men får jeg lov til å huske detaljene når jeg våkner?? NEEEI DA!!!

Så ufordragelig vettu atte :twisted:
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Milloway
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 24 Jun 2005 22:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drømmeland

Innlegg av Milloway »

Jeg kan ikke huske å ha hatt noen opplevelse som det dere snakker om..... kunne virkelig ønske jeg hadde det!
:( Uansett om det er negativt hadde jo vært fint/gøy å huske det....
Antall ord: 33
The possession of knowledge does not kill the sense of wonder and mystery. There is always more mystery.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snowfall
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 268
Startet: 03 Aug 2005 13:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av snowfall »

Hm...har aldri ønsket å reise slik,jeg!Men i en periode hadde jeg ofte opplevelsen av at jeg var på vei ut!Jeg strittet imot det jeg kunne"Jeg vil ikke,vil ikke!"En natt klarte jeg ikke kjempe mer,tenkte bare at:"Å herregud da!La det skje da for filler'n!"Jeg slappet helt av og dermed svevde jeg over sengen,litt frem og tilbake-så husker jeg ikke mer.Ba til Gud om å få slippe,har ikke opplevd dette siden.
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snowfall
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 268
Startet: 03 Aug 2005 13:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av snowfall »

Men det må jeg få si:Kjempespennende å lese/høre om andres reiser!Og at det faktisk gir dem noe.
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
heiwa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 65
Startet: 22 Des 2004 17:08
19

Innlegg av heiwa »

lars rolle skrev:
Tenk følgende:
Tenk deg et stort tre. Ved dette treet står det en spade. Bruk spaden og grav deg en grav. Legg deg ned i denne graven og bre over deg jorden. Du kan puste og har det trygt og godt dernede.
Nå kan du foreta astralreisen fordi kroppen ligger trygt i graven og kan ikke komme seg derfra.
takk for at du la ut dette lars!
ulf er en klok mann, håper jeg kan lære av han!


heiwa :P
Antall ord: 86
den som skryter av gårsdagens seiere, får ikke mye å skryte av i morra!

(kinesisk ordtak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-Monica-
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 15 Okt 2005 06:23
18

Innlegg av -Monica- »

larsrolle PPV skrev:Tenk følgende:
Tenk deg et stort tre. Ved dette treet står det en spade. Bruk spaden og grav deg en grav. Legg deg ned i denne graven og bre over deg jorden. Du kan puste og har det trygt og godt dernede.
Nå kan du foreta astralreisen fordi kroppen ligger trygt i graven og kan ikke komme seg derfra.
Hehe denne tanken skremte meg mye mer en tanken på en utav kroppen opplevelse:p
Første som slo meg, var å bli levende begravd. Hehe. Jeg vil ikke legge kroppen min i en grav og forlate den der![-( uuuæææ!! :roll:

Hehe vet det er en stund siden innlegget ble skrevet men jeg er ny så jeg bruker nettene mine på å lese alt som har blitt skrevet her før og får en plutselig trang til å ville svare på noen av dem ;p
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

Du har ingenting å frykte monni! Du er ute av kroppen din hver natt når du sover, du er bare ikke ved bevissthet når det skjer. :)
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
rita
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 09 Mai 2005 22:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandefjord

Innlegg av rita »

Hei! For mange år siden var jeg også livredd når dette skjedde. Det som jeg fant ut ,var at det hjalp å snu seg over på magen med en gang jeg kjente presset/vibrasjonene komme.Sovnet som regel da. Da jeg til slutt slappet av og lot det skje, fikk jeg min første UKO.Herlig opplevelse. Synd at jeg var redd i mange år!! :o :)
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
-Monica-
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 15 Okt 2005 06:23
18

Innlegg av -Monica- »

Horus^ skrev:Du har ingenting å frykte monni! Du er ute av kroppen din hver natt når du sover, du er bare ikke ved bevissthet når det skjer. :)
Hehe jeg er ikke redd for å få en uko opplevelse i det hele tatt, jeg vil gjerne oppleve en og faktisk huske den jeg, hehe.
Men å " legge igjen " kroppen i en grav ved et tre hørtes virkelig uhyggelig ut;p Tror jeg velger å tenke at den ligger i senga, hehe.
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

Hehe ja, det skal jeg være enig med deg i ;) Det finnes utallige metoder for å fremkalle en UKO, og det finnes ingen regel for at det må gjøres slik og slik.. det viktigste er at du finner noe som føles behagelig for akkurat deg :)
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ananas
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 249
Startet: 04 Feb 2005 21:55
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Ananas »

Bare et par spørmål. Noen vil kanskje synes de er litt dumme, men jeg spør alikevel. :mozilla_tongue:
Ligger dere på ryggen når slikt skjer? Synes å huske å ha hørt at man har lettere for å ha astralreiser når man ligger på ryggen. Kan man sitte også? Eller ligge på magen?
Når man kan se seg selv ovenifra, se at man sover... Er det en slik reise?
Antall ord: 70
"Selv om du er paranoid, trenger det ikke betyr at de ikke er etter deg."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
rita
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 09 Mai 2005 22:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandefjord

Innlegg av rita »

Ananas skrev:Bare et par spørmål. Noen vil kanskje synes de er litt dumme, men jeg spør alikevel. :mozilla_tongue:
Ligger dere på ryggen når slikt skjer? Synes å huske å ha hørt at man har lettere for å ha astralreiser når man ligger på ryggen. Kan man sitte også? Eller ligge på magen?
Når man kan se seg selv ovenifra, se at man sover... Er det en slik reise?
Etter min erfaring så skjer det lettere når man ligger på ryggen , skrev lengre opp at viss jeg ville unngå det så måtte jeg snu meg på magen. Men vet at man kan trene seg opp til å klare det i sittende stilling viss man vil: Og ja ,jeg vil si at det er en slik reise :mozilla_smile:
Antall ord: 132

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links