Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEn vennlig klapp på skulderen

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Patsy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 20 Apr 2005 14:04
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Patsy »

så koselig:) *jeg vil også* :D det kommer kanskje med tiden? :)
jeg ba dem om å hjelpe meg å huske drømmen og jeg tenkte på det med en gang jeg våknet, men hadde ikke drømt noe jeg husket på..

selv om jeg føler meg klar så vet jeg ikke helt hvordan jeg ville reagert om de viste seg for meg.. men om jeg hadde kjent en berøring eller noe tror jeg bare jeg hadde småledd litt mens hjertet mitt hadde banket fort:p
:D
Antall ord: 86
..:: Ikke prøv å vær noen du ikke er ::..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 11 Mai 2005 17:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Innlegg av Feel »

Creepy skrev:Hei, prøvde nettopp å spørre om en klem fra hjelperen / hjelperene mine.

( telepatisk samtale)

det skjedde ingen ting, men så "sa" jeg : uansett om jeg ikke fikk noen klem nå, så er jeg veldig glad for at du / dere er her. takk for hjelpen, hjelpere tre tilbake.

og akkurat når jeg var ferdig kom det en slags dunke lyd fra veggen ! sånn lyd som kommer hvis du ``knippser til veggen``..var ganske høy også !

jeg er ganske sikker på at det var hjelperen / hjelperene mine.. hva trur dere ?? noen som har opplevd noe sånt ?? :roll:
Hei! Da jeg leste inlegget ditt fikk jeg tårer i øynene og det gikk en illilng gjennom meg. Jeg har opplevd å få klem, men jeg kjente den ikke slik en kjenner en klem fra en levende person. Jeg kan ikke helt beskrive det anderledes enn at jeg ble fyllt med kjærlighet og tempraturen skiftet.

Jeg merker akkurat nå at jeg får hjelp fra hjelperne mine. Vet ikke hvor mange jeg har, men en av dem kan heale med varme. Jeg hadde så ondt i ryggen og frøs litt. Jeg merket at vi fikk besøk av at ilingen kom gjennom kroppen min og atmosfæren ble forandret (ble tykkere) Nå er jeg glod varm og svetter, og tenk den onde ryggen min er nesten ikke merkbar.
Antall ord: 231
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Aerius skrev:Men hvorfor (om det er det da) kan jeg høre og føle den tingen som går igjen i huset til mora mi...
Kanskje som asbjøn sa, at det er energier som henger igjen?

Men om det ER et gjenferd der, og jeg skulle få øye på det, så må jo det bety at hjelperen min ikke er noe særlig interessert i å ta kontakt! :roll:

Om jeg får øye på et gjhenferd men ikke hjelperen som liksom skal være der for deg... If this makes any sense.
Hjelperene har mye høyere frekvenser enn "vanlige gjenferd".
Regner med at det er derfor de er litt vanskelig å få øye på. :roll:
Antall ord: 116
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Malin

Innlegg av Malin »

Jeg har også opplevd noe sånt. Når jeg sitter stille med for eksempel data'n så er det"noe(n)" som legger hånden sin på ryggen min eller hodet mitt. Blir like skremt hver gang. Synes det er skummelt selv om denne "personen" bare vil meg godt. Jeg kan ikke se personen men har hørt ham/henne én gang. Noe hvisking i øret mitt da jeg akkurat skulle til å sovne.. noen som kan forklare meg om jeg er gal eller om jeg har en snill hjelper?
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Malin skrev:Jeg har også opplevd noe sånt. Når jeg sitter stille med for eksempel data'n så er det"noe(n)" som legger hånden sin på ryggen min eller hodet mitt. Blir like skremt hver gang. Synes det er skummelt selv om denne "personen" bare vil meg godt. Jeg kan ikke se personen men har hørt ham/henne én gang. Noe hvisking i øret mitt da jeg akkurat skulle til å sovne.. noen som kan forklare meg om jeg er gal eller om jeg har en snill hjelper?
Er ikke sikkert dette er en hjelper, for hjelperen din ønsker IKKE å skremme deg. Når dette skjer meg får jeg bare en god og rolig og trygg følelse. Kanskje det er en rampete ånd? Du vet nok svaret best selv tenker jeg :)
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Malin

Innlegg av Malin »

ok... håper jo egentlig at det er en hjelper allikavel da... :P det hadde vært litt kult :wink:
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Malin skrev:ok... håper jo egentlig at det er en hjelper allikavel da... :P det hadde vært litt kult :wink:
Hehe ;)
Mange andre måter du kan få kontakt med hjelperne dine på da :)
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Malin

Innlegg av Malin »

hvordan kan jeg få kontakt da tror du? har veldig lite erfaring med hjelpere o.l...
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Malin skrev:hvordan kan jeg få kontakt da tror du? har veldig lite erfaring med hjelpere o.l...
Snakk til dem for eksempel, men husk å behandle dem med respekt :)
Hvis du leter litt her på siden finner du mange ''oppskrifter'' på hvordan du skal gå fram :)
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links