Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMine nye "venner"

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
amora.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 03 Feb 2005 14:10
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansand

Innlegg av amora. »

hmm, sprøtt.

det er hvertfall veldig bra at du har fått det på kamera. har du latt noen som har litt peiling på sånt se på det?

det ville jeg har gjort. og den energien du kjenner, kan du forklare hvordan den føles??

foresten velkommen hit da og.. :lol:
Antall ord: 52
THE TRUTH IS WITHIN!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Creepy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 21 Apr 2005 18:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Horten

Innlegg av Creepy »

hei igjenn... forresten, kan du se ``de`` når du ser på skjermen på mobilen, når du skal finne en ting å ta bilde av. Eller må du ta et bilde for og få sett ``de`` ??

for hvis du ikke må ta bilde for og se de på mobilen så har du en bra måtte å finne de igjenn på :wink:
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Patsy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 20 Apr 2005 14:04
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Patsy »

så creepy og spennende:D det blåe lyset som var uredigert synes jeg egentli ligna på en gammel mann med langt skjegg jeg :lol:
Antall ord: 24
..:: Ikke prøv å vær noen du ikke er ::..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Daneil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 16 Mai 2005 16:07
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Moss

Innlegg av Daneil »

Hei :)

Det er bare jeg og noen venner som har sett disse bildene ennå, jeg vurderer å vise bildene til en som kan dette. Nå er det sånn at det bare er en person i Moss som driver med dette som jeg vet om, regner med at jeg tar kontakt med henne ganske snart.
Jeg syns også at dette er veldig spennende, og jeg kjenner nå mer og mer at jeg liksom ikke er redd lenger, men det er fremdeles et steg å ta :)
Denne energien som jeg har merket har liksom vært en veldig snål form for energi, den liksom bare er her, noen ganger kan jeg merke at det kan være en kald energi som får meg til å føle meg syk/feber lignende, dette har skjedd kun 1 gang. Og en annen energi som jeg kan merke er en veeeldig bra energi, som at det vil at jeg skal føle meg trygg sammens med dem. En annen energi er for å vise meg at "vi er her", opplever denne energien som skummel/ekkel, tror det er denne som får frem frykten i meg, menmen .. Jeg skal se om jeg ikke skal få til noen andre bra bilder, det får tiden vise.. Når det gjald det med kameraet på mobilen kan kameraet oppdage en blå flekk/skikkelse, men da jeg tar bilde av den vil den noen ganger bytte fasong/form. Gleder meg om jeg får vite hvem disse er og hva de vil! Skal holde dere oppdatert med evt. bilder jeg tar osv.. (PS: Når jeg skrev dette innleggetmerket jeg at noe "stirret" meg over armen, tror kanskje det var 3 stykker av dem. Noe var til stede i rommet i alle fall, og energien "vi er her" fylte rommet på null komma niks! (Osjjj, ekle greier))
Antall ord: 308
Daneil - Hmmmm!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Sånne historier liker jeg :D Er mye bedre og realistisk enn ''en hvit man svevde i skogen'' hvis dere skjønner!
Hvis man ser på hvordan de oppfører seg med energiene og det, er det jo sannsynlig at de er litt forvirra, at de ikke vet helt hva de skal uttrykke. Ånder med litt humørsvingninger med andre ord ;)
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Beklager å måtte legge ne demper på ting, men...hvis du ser på vinkelen på "ånden" i forhold til lysretningen på lampen (halogenspot) og i tillegg tenker på fasongen på linsen i kameraet så vil jeg si det er en refleksjon i linsen. Den blå "tingen" er lys (om en bare deler av spekteret) og svakere enn det opprinnelige lyset fra lampen. Hvis du får samme resultat med lampen av skal jeg trekke mine ord tilbake. ;-)
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Creepy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 21 Apr 2005 18:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Horten

Innlegg av Creepy »

var ikke det første bildet der daneil oppdaget ``de`` tatt i mørket da ??

*se bildene igjenn*

:)
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Creepy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 21 Apr 2005 18:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Horten

Innlegg av Creepy »

var ikke det første bildet der daneil oppdaget ``de`` tatt i mørket da ??

*se bildene igjenn*

:)
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Creepy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 21 Apr 2005 18:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Horten

Innlegg av Creepy »

Op's
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Daneil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 16 Mai 2005 16:07
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Moss

Innlegg av Daneil »

Tom_33 skrev:Beklager å måtte legge ne demper på ting, men...hvis du ser på vinkelen på "ånden" i forhold til lysretningen på lampen (halogenspot) og i tillegg tenker på fasongen på linsen i kameraet så vil jeg si det er en refleksjon i linsen. Den blå "tingen" er lys (om en bare deler av spekteret) og svakere enn det opprinnelige lyset fra lampen. Hvis du får samme resultat med lampen av skal jeg trekke mine ord tilbake. ;-)
Hei, jeg trodde selv at det kunne vært noe med lyset og kameraet sammen. Men ettersom jeg kan ta bilde av denne blåe flekken i nesten totalt mørke så vet jeg ikke.. Men jeg tenkte nøyaktig det samme som deg før jeg startet å merke ting her i rommet, som en rar energi! Men hvordan skal lyset klare å forme et slikt ansikt?, det kan jo ikke være lyset etter min mening slik som jeg ser på det nå i alle fall? Jeg har selv testet å ta bilder med vanlig digital kamera ,med mobilen min, et stort videokamera, og jeg har til og med forsøkt med vanlig kamera og fremkallt bildene uten at det viser noe tegn til en blå flekk, men jeg får på ingen måte det samme lyset uansett hvordan vinkel jeg har på kameraet. Så jeg har veeeeldig sterke tvil på at det var lyset som forårsaket dette blåe lyset.
Men takk for teorien, det kunne så absolutt vært det som du sa, men jeg har store tvil om akuratt dette =)
Antall ord: 264
Daneil - Hmmmm!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Daneil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 16 Mai 2005 16:07
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Moss

Innlegg av Daneil »

Tom_33 skrev:Beklager å måtte legge ne demper på ting, men...hvis du ser på vinkelen på "ånden" i forhold til lysretningen på lampen (halogenspot) og i tillegg tenker på fasongen på linsen i kameraet så vil jeg si det er en refleksjon i linsen. Den blå "tingen" er lys (om en bare deler av spekteret) og svakere enn det opprinnelige lyset fra lampen. Hvis du får samme resultat med lampen av skal jeg trekke mine ord tilbake. ;-)
Hei, jeg trodde selv at det kunne vært noe med lyset og kameraet sammen. Men ettersom jeg kan ta bilde av denne blåe flekken i nesten totalt mørke så vet jeg ikke.. Men jeg tenkte nøyaktig det samme som deg før jeg startet å merke ting her i rommet, som en rar energi! Men hvordan skal lyset klare å forme et slikt ansikt?, det kan jo ikke være lyset etter min mening slik som jeg ser på det nå i alle fall? Jeg har selv testet å ta bilder med vanlig digital kamera ,med mobilen min, et stort videokamera, og jeg har til og med forsøkt med vanlig kamera og fremkallt bildene uten at det viser noe tegn til en blå flekk, men jeg får på ingen måte det samme lyset uansett hvordan vinkel jeg har på kameraet. Så jeg har veeeeldig sterke tvil på at det var lyset som forårsaket dette blåe lyset.
Men takk for teorien, det kunne så absolutt vært det som du sa, men jeg har store tvil om akuratt dette =)
Antall ord: 264
Daneil - Hmmmm!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Daneil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 16 Mai 2005 16:07
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Moss

Innlegg av Daneil »

Creepy skrev:var ikke det første bildet der daneil oppdaget ``de`` tatt i mørket da ??

*se bildene igjenn*

:)
Hei :)
Jo har tatt et bilde i nesten helt mørke forhold, så jeg tviler veeeldig sterkt på at det er lyset som forårsaker disse blåe "skapningene" :)
Jeg skal prøve å ta nye bilder å se på hva de viser..Nå i det siste har ikke den blå skikkelsen vist seg men jeg har merket at det er "noe" her.
Antall ord: 81
Daneil - Hmmmm!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Var som sagt ikke for å være kritisk, og hvis du får samme uten lampa på så vet ikke jeg lenger. *s*
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Daneil
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 16 Mai 2005 16:07
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Moss

Innlegg av Daneil »

Det er forstålig at noen kan være kritiske til det motsatte er bevist :)
Om det hadde vært lampa og lampa ikke er på, og det blå lyset er der fremdeles kan det ikke være lampa etter min mening da :)
Er bra at du stiller slike spørsmål for det er sikkert mange som tenker det samme du gjorde =).
Antall ord: 63
Daneil - Hmmmm!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneJ
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 02 Sep 2004 10:50
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Torvastad

hei

Innlegg av ToneJ »

Har en ting jeg vil si. Bildene de er fine. :) Fortsett med det.

En ting til... Prøv å få kontakt. Se om denne mannen og babyen eller barne vil ha hjelp av deg..
Antall ord: 33
Tone Grønnevik

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links