Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerfår det ikke til...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det var ikke noe lys, men et gjennomsiktig "skyggeansikt"....
Antall ord: 9
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Anette
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 139
Startet: 18 Apr 2005 18:29
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Anette »

Heia skrev:
Har de en viktig beskjed, får en den, mest sannsynlig som en tanke i hodet e.l., ikke som en stemme utenfra. For mitt vedkommende er stemmen min egen "tankestemme" og jeg vet ikke alltid om det er jeg selv som fikk en glimrende idé eller om det er fra annet hold.
Jeg tror alltid det er jeg selv som får glimrende ideer 8)
Har vanskelig for å tilskrive hjelpere æren for problemløsning jeg har brukt timer, eller dager på å komme fram til. Kan det ikke være sånn da, at noen tenker at "denne ideen var for god til at det kan ha vært meg som kom opp med den", og de tror automatisk at de må ha fått hjelp fra den andre siden? Mens i virkeligheten så er det faktisk din eminente hjerne som har overgått seg selv..? Det kan vel være så enkelt? Ikke det at det spiller så stor rolle forresten, hvem som løste problemet, bare det ble løst.

Jeg kunne sikkert komme opp med tusener av eksempler på hva hjelperne mine har gjort for meg, men samtidig har jeg en naturlig forklaring på de aller fleste av dem også.. Da er det vel et spørsmål om hva jeg velger å tro.

Hehe, høres ut som jeg trenger håndfaste bevis på hjelpernes eksistens.. men alt jeg vil er bare å bli overbevist.. :wink:
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

:D Slutter meg til både Bijjejie og Atmi. Du får hjelp og du har kontakt hele tiden. Tror det er viktig å fokusere på oppgaven guiden gjør i steden for selve personen...

Om du likevel er nysgjerrig, vet jeg en dame som kanaliserer hjelpere.
Fikk stillet vitebegjæret mitt jeg ihvertfall! :D
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Anette skrev:Jeg tror alltid det er jeg selv som får glimrende ideer 8)
Har vanskelig for å tilskrive hjelpere æren for problemløsning jeg har brukt timer, eller dager på å komme fram til. Kan det ikke være sånn da, at noen tenker at "denne ideen var for god til at det kan ha vært meg som kom opp med den", og de tror automatisk at de må ha fått hjelp fra den andre siden? Mens i virkeligheten så er det faktisk din eminente hjerne som har overgått seg selv..? Det kan vel være så enkelt? Ikke det at det spiller så stor rolle forresten, hvem som løste problemet, bare det ble løst.
Det er sikkert en kombinasjon !
Siden hverken Hjelpere eller Guider ikke er ute etter "anerkjennelse" for "vel utført arbeid" her hos oss, ( vi ser jo ikke rekkevidden av det likevel), så kan de jo ha det "på andre siden" :)

Uansett; Vi skal IKKE glemme underbevisstheten vår, husk vi bruker bare ca 10% av hjernen....
Underbevisstheten utnytter deler av resten ;-)
Og Underbevisstheten kan både motta signaler fra "den andre siden" men den kan og ressonere selv !

Så hva som kommer fra oss selv, og hva som kommer fra Hjelperene og Guiden(e), se DET vet bare DE....
Iallfall slik det er for de fleste av oss !

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

jeg tror at både en selv og hjelpen er med på å føre en videre og finne løsninger etc... idag fikk jeg en støkk og advarsel... :shock: må bare dele den med dere..

jeg skulle til tannlegen og var egentlig ikke stressa, men så begynte det å prikke intenst i bakhodet, noe som for meg betyr at noe jobber, fikk en instinktiv følelse av at dette var en advarsel, men jeg viste ikke hva, så jeg bare spurte inni meg: hva er det dere vil jeg skal passe meg for, dere må advare meg tydligere, og at de måtte styre meg for å unngå det jeg skulle unngå.

så jeg svingte bilen til venstre og tenkte plutselig at nå må jeg passe meg for fotgjengere for vil jo ikke meie ned noen, så måtte jeg svinge enda en gang til venstre, plutselig dro noe i rattet mot høyre i det jeg svingte og jeg unngikk å treffe en fotgjenger med ca en halv meters klaring!!!

etterpå stoppet jeg bilen og satt bare og takket og takket.... grøss :shock: nå sitter jeg her, og føler meg voldtatt i kjeften av tannlegen, vondt og det hele men likevel så glad, for at jeg ikke meide ned hun stakkars damen.... :D
Antall ord: 211
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

snuppedilla skrev:så jeg svingte bilen til venstre og tenkte plutselig at nå må jeg passe meg for fotgjengere for vil jo ikke meie ned noen, så måtte jeg svinge enda en gang til venstre, plutselig dro noe i rattet mot høyre i det jeg svingte og jeg unngikk å treffe en fotgjenger med ca en halv meters klaring!!!

etterpå stoppet jeg bilen og satt bare og takket og takket.... grøss :shock: nå sitter jeg her, og føler meg voldtatt i kjeften av tannlegen, vondt og det hele men likevel så glad, for at jeg ikke meide ned hun stakkars damen.... :D
Ja, her er eksempel på hva Hjelpere/ Guider/ Engler jobber med ; først få oss til å skjønne at det er en advarsel, og når vi ikke skjønner det, så må man ta mer drastiske midler i bruk.

Personlig vet jeg ikke om det er hjelperen selv som dro i rattet, eller om den tilkalte hjelp fra "høyere hold"....
Uansett; Du "bommet" heldigvis på fotgjengeren!
( "det var ikke tida"...)

Flott at du takket for hjelpen !
Pass på at du ikke bare retter takk til Hjelperen, men til den / de som hjalp deg !
"Takk du / dere som hjalp meg" - > uansett om det er en Hjelper, Guide eller Engel som hjalp, vil takken komme frem dit den skal.
Dersom du sier;"Takk min Hjelper", kan du "bomme på målet"....
( Bare Asbjørn's sine tanker ! :)

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
Antall ord: 250

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

jeg sa inni meg takk takk åh tusen takk.. og rettet mot den/de som hjalp meg der og da :D

Og vet du når jeg var ferdig hos tannlegen så kjørte jeg sakte og joda, der løpe etter rådyr over veien:) fikk ingen forvarsler, men det var vel
fordi det ikke var fare for at jeg skulle kjøre på det....

jeg pleier nemlig å få forvarsel når jeg kjører og det kommer dyr løpende over veien... men mitt mareritt å kjøre over noen, det være en snegle, fugl katt, rådyr og mennesker he he...

så takker bukker for hjelp gjør jeg!!!
Antall ord: 111
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

snuppedilla skrev:jeg sa inni meg takk takk åh tusen takk.. og rettet mot den/de som hjalp meg der og da :D
Bilde

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Asbj. Aamot. PPVt skrev:
snuppedilla skrev:jeg sa inni meg takk takk åh tusen takk.. og rettet mot den/de som hjalp meg der og da :D
Bilde

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
*LOL*
:mrgreen:
Antall ord: 37
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Husk bare at visse ikke spesielt smarte vesen [jfr. den irsk/britiske "brownien"] kan få for seg at de har gjort sitt og stikke sin vei på nye "oppdrag" hos noen annen om man takker dem! ;)
Antall ord: 36
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

nei guri for en situasjon det hadde vært... ja ja jg kan jo ikke tvinge non til å like mg :roll: :lol: :lol:

jg kan jo fallle på knærne og be at de blir fortsatt hos mg :idea:
Antall ord: 35
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links