Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserKan noen tyde dette for meg?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 11 Mai 2005 17:41
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Innlegg av Feel »

ludoburgero skrev:Ikke for å virke useriøs, men mener det er et fint aspekt ved "problemstillingen":

Hva skjer ikke med oss når vi reiser med fly og andre transportmidler som fører oss fra et sted til et annet i hurtig hastighet?
Fysisk er vi jo der vi skal være.
Men..?

Har ofte koblet dette i hjernen min som en teori på hvorfor så mange av oss virker sjeleløse og overfladiske, jeg.
Det var en ny probemstilling for meg, men om en tenker etter så kan jo tankene "henge" igjen og plutselig har du kommet frem!
Det kan kanskje sammenlignes med våken drømming. Men om det er du som kjører bilen, så er det vel ikke helt forsvarlig å "dagdrømme" på dette viset!

Som i drømme. Fysisk ligger vi i senga, men mentalt er vi et helt annet sted. Jeg er som regel hjemme hos mamma og pappa, når jeg sover. Dvs. mitt fysiske jeg er ikke der, men! Lurer ofte på hvorfor drømmene mine alltid skal foregå hjemme hos dem?

Håper flere vil være med og filosofere litt på spørsmålet ditt!

Vennlig hilsen
Feel
Antall ord: 198
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7958
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Feel skrev:
ludoburgero skrev:Ikke for å virke useriøs, men mener det er et fint aspekt ved "problemstillingen":

Hva skjer ikke med oss når vi reiser med fly og andre transportmidler som fører oss fra et sted til et annet i hurtig hastighet?
Det var en ny probemstilling for meg, men om en tenker etter så kan jo tankene "henge" igjen og plutselig har du kommet frem!

Vennlig hilsen
Feel
Siden sjel og ånd kan reise på "øyeblikket", ser jeg egentlig ikke problemer med at vardøgeret tar det med ro.
Det flytter seg jo på øyeblikket.
Se for deg at du har beskyttelsesdrakt på , og står på sola.
Det bildet ser du med en gang.
Lyset bruker 8 minutter fra sola....
Så jeg ser egentlig ikke problemet her, husk, det jeg nevnte var "gammel" tro.

Asbjørn
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !