Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Religion & livssynDemon eller noe annet???

Her er plassen for diskusjoner om tro og livssyn.
Hold diskusjonene innenfor lovlige tema.

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Re: Demon eller noe annet???

Innlegg av Hecate »

Ruth skrev: Mener du da at naturånder kun viser seg i ulveskikkelse? Jeg bare tenker at hvorfor skulle det ikke være en naturånd når det finnes bla marmor stein i naturen liksom. Og er du sikker på at du har tolket opplevelsen med å møte øynene hans riktig, jeg mener.. av og til er en opplevelse så intens at en føler frykt liksom.. Jeg sier på ingen måte at det stemmer det jeg skriver, jeg bare lufter tankene jeg :lol:
Jeg vet ikke, jeg. Det eneste jeg fant på nettet om guløyde vesen var ulvespirits og de hadde gjerne en grå fell...han var blå. Altså naturånder kan vel vise seg som mye rart sikkert, men fant kun dyreånder med gule øyne. Det var en menneskeskikkelse. Kanskje en "alien"??
Jeg var ikke redd før jeg så øynene. Han var ikke truende så jeg trodde kanskej jeg endelig skulle få se en av de som bistår meg i min oppstigning...Han var faktisk veldig flott, noe jeg også sa til ham før han forsvant for meg (jeg skvatt ut av modus). Bare noe alarmerende ved det blikket...vet ikke hva det er.... :roll: Kan selvfølgelig være en god ånd, det er ikke det, men en forbinder liksom demoner med gule eller røde øyne... :-k
Antall ord: 225
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ok

Innlegg av Ok »

Det jeg har lest om demoners øyne til nå så skal de vist være røde.. ikke vet jeg noe om demoner, bare det at jeg ikke tror på at dem eksisterer.

Gul er jo en positiv farge da "En gulfarges (som går mot rødt) impulser; den betyr varme og glede, samt sol og sommer. I Kina er gul en hellig farge, og buddhistmunkene kler seg i hellig safrangult. I trafikken er gult et faresignal som ikke betyr stopp, men ”vær forsiktig og se deg for”. Det samme gjelder ”gult flagg” i billøp. Så kanskje gule øyne ikke er så farlig alikevel :? ?
Kanskje øynene var gule fordi du ikke er riktig klar for ham enda?

Ja kanskje det var en alien..
Håper du finner ut av det etter hvert :D
Sist redigert av Ok på 16 Jun 2005 16:58, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

mannix skrev:http://paranormal.se/topic/ickefysisk_livsform.html
Du kan jo se her om du finner det du leter etter.
Takk for linken...fant ikke ut noe om "mannen min"... :-s
Antall ord: 31
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Ruth skrev:Det jeg har lest om demoners øyne til nå så skal de vist være røde.. ikke vet jeg noe om demoner, bare det at jeg ikke tror på at dem eksisterer.

Gul er jo en positiv farge da "En gulfarges (som går mot rødt) impulser; den betyr varme og glede, samt sol og sommer. I Kina er gul en hellig farge, og buddhistmunkene kler seg i hellig safrangult. I trafikken er gult et faresignal som ikke betyr stopp, men ”vær forsiktig og se deg for”. Det samme gjelder ”gult flagg” i billøp. Så kanskje gule øyne ikke er så farlig alikevel :? ?

Ja kanskje det var en alien..
Håper du finner ut av det etter hvert :D
Øyenfargen til demonene sier litt om styrken deres...gule øyne er "middels onde" visstnok. Tar det med en klype salt, men øynene så onde ut, ihvertfall sinte ut...
Antall ord: 152
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Jeg tror ikke du skal henge deg så mye opp i de øynene!! Fordi om det er en demon ville du kjent det på en annen måte også.. Du hadde sikkert følt de negative energiene isåfall..
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

ToneG PPV skrev:Jeg tror ikke du skal henge deg så mye opp i de øynene!! Fordi om det er en demon ville du kjent det på en annen måte også.. Du hadde sikkert følt de negative energiene isåfall..
Håper det :?
Kan jo være noe som han skal lære meg??
Antall ord: 56
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Heia skrev:
ToneG PPV skrev:Jeg tror ikke du skal henge deg så mye opp i de øynene!! Fordi om det er en demon ville du kjent det på en annen måte også.. Du hadde sikkert følt de negative energiene isåfall..
Håper det :?
Kan jo være noe som han skal lære meg??
Eller et bilde skapt for at du skal kunne hjelpe deg selv videre...hvem vet..?? ;-)
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Ja, det kan jo hende*S*
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

Eller kanskje han kom for å si hei (A). .ekke alltid like seriøs.. Men det kan jo hende det var noe han er et symbol for..
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Tom_33 skrev:
Heia skrev:
ToneG PPV skrev:Jeg tror ikke du skal henge deg så mye opp i de øynene!! Fordi om det er en demon ville du kjent det på en annen måte også.. Du hadde sikkert følt de negative energiene isåfall..
Håper det :?
Kan jo være noe som han skal lære meg??
Eller et bilde skapt for at du skal kunne hjelpe deg selv videre...hvem vet..?? ;-)
Joda, jeg har tenkt den tanken. Men det er jo litt rart å kjenne energien i hendene...Kan nok være et eller annet han representerer i meg...?
Har så mange rare opplevelser og drømmer for tiden.....mye som skal bearbeides sikkert :lol:
Antall ord: 118
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

*knis* trodde det stod "domina eller noe annet" *knft*
Antall ord: 9
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links