Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerLær deg å lese aura

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

NoMore

Innlegg av NoMore »

VANVITTIG bra artikkel, Lars... Du er min helt! 8)

Denne skal printes ut og følges! Klar for å få kontroll på "auraauget"!
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kristian 16
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 23 Jun 2005 23:39
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Kristian 16 »

Bra artikkel :) du er god
Antall ord: 5
Mvh. meg Kristian husk på dette lev hver dag som det skulle vert den siste!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Åndevandreren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 103
Startet: 26 Jul 2005 23:36
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme

Innlegg av Åndevandreren »

Hei Larsrolle!

Flott stykke arbeide! All ære til deg. Du sitter inne med mye kunnskap. Det er veldig nyttig for de som er søkende og nye på området å kunne dra nytte av dine kunnskaper. Så takk Larsrolle! :mozilla_laughing:
Antall ord: 41
Åndevandreren

Live a life you like, use a God you trust and dont take it all too seriously......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Åndevandreren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 103
Startet: 26 Jul 2005 23:36
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme

Innlegg av Åndevandreren »

larsrolle PPV skrev:
Det er nok riktig at jeg har brukt elementer fra steder rundt om i mange av mine artikler men de er alltid krydret med mine egne oppfatninger og opplevelser. Mye av de kunnskaper man sitter inne med er kunnskaper som er tilegnet, og dersom man finner tekst som passer sammen med de oppfatninger man har så kan man bruke dem - ikke sant? På den andre siden er alt som er lagt ut på internett, som ikke spesielt er merket med copyrigt, til allmen benyttelse og mye av det stoffet som finnes "der ute" er på språk (engelsk, tysk, fransk, spansk) som mange ikke behersker eller ikke behersker så godt at de kan oppfatte betydningen av det. I og med at dette er tekster som jeg gjerne vil at flere skal ta del i så tar jeg meg av og til friheter med å oversette slike ting - til alles beste. En oversettelse blir likevel ikke en oversettelse som er direkte men en oppfatning av ordenes sammensetning og mange ganger en omskrivning slik at dette passer til den oppfatningen man selv har.
Dersom du ønsker å lese "originalteksten" (hva nå det måtte være?) så kan man sikkert finne den eller dem på nettet eller i bøker. Til tross for dette så vil det alltid (i alle fall som regel) være store forskjeller mellom originaltekst og en inspirasjon eller oversettelse.
Helt enig Larsrolle! Det må være lov å hente seg inspirasjon. Jeg er i alle fall takknemlig for at du gjør en sådan innsats for å kunne dele dette med oss andre. Og jeg vet du sitter inne med så mye erfaring og viten selv at du evner å presentere dette for oss andre på en objektiv måte. Stå på min venn! :mozilla_laughing:
Antall ord: 298
Åndevandreren

Live a life you like, use a God you trust and dont take it all too seriously......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

larsrolle PPV skrev:Det er nok riktig at jeg har brukt elementer fra steder rundt om i mange av mine artikler men de er alltid krydret med mine egne oppfatninger og opplevelser.
Da er det vanlig med et kilderegister. Slik at interesserte kan sjekke kildene selv.
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

BA skrev:
larsrolle PPV skrev:Det er nok riktig at jeg har brukt elementer fra steder rundt om i mange av mine artikler men de er alltid krydret med mine egne oppfatninger og opplevelser.
Da er det vanlig med et kilderegister. Slik at interesserte kan sjekke kildene selv.
Enig med deg men i det tilfelle som er omtalt her er det først og fremst illustrasjoner jeg har brukt som ikke er / var copyright på.
Forøvrig som jeg sa så er det som regel heller ikke direkte oversettelser men heller inspirasjon som hentes "der ute".
Det er flere steder på mitt nettsted hvor jeg har henvisning til hvor tekst eller bilder er hentet - bare så det er sagt :mozilla_laughing:
Antall ord: 121
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

larsrolle PPV skrev:Enig med deg men i det tilfelle som er omtalt her er det først og fremst illustrasjoner jeg har brukt som ikke er / var copyright på.
OK. :)

Jeg har ikke lest artikkelen, det var kun et generelt innspill.
Det er nok ikke vanlig å lage kilderegister på illustrasjonsfoto. ;)
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kobje
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 75
Startet: 17 Okt 2005 21:20
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Longyearbyen

Innlegg av kobje »

Veldig lærerik og interessant. (Selv om jeg ikke giddet å lese hele) O:)
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jane,
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 72
Startet: 09 Okt 2005 14:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Jane, »

Jeg må bare fortelle om min vennindes "grønne fingre", vanligvis kan jeg se auraen med mitt indre blikk (3 Tredje øye) men noen ganger glimter det til for mitt blotte øye og da som regel ved siden av hodet til personer, men denne gangen satt jeg på kafe sammen med min venninde og drakk kaffe i ro og mak og jeg la plutselig merke til at hendene hennes var knall grønne! og det vedvarte hele kafe besøket, måtte jo fortelle det til henne og vi lo godt og fablet om at hun kunne gjøre det godt på plante-fronten, men jeg tror det betyr at hun har healing-evner da hun har en utrolig god utstråling og varme. Hva tror dere?
Antall ord: 127
Jane

What doesent kill u makes u stronger!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snowfall
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 268
Startet: 03 Aug 2005 13:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av snowfall »

Holder fortsatt på å lese om aura fordi jeg egentlig ble nysjerrig på poenget med å lære dette:

Man kan oppdage sykdommer og det høres ikke dumt ut.Og at man kan heale seg selv ved å "reparere" egen aura:Det skulle jeg likt å kunne.Men det står også at man kan "se" tankene til folk før de er sagt/uttalt.....Vet ikke om jeg syns det høres særlig morsomt ut.... :mozilla_oops: Jane,har du alltid kunne se aura eller har du trenet deg til det?Høres jo spennende ut da.Får lese mer,jeg!
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jane,
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 72
Startet: 09 Okt 2005 14:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Jane, »

snowfall skrev:Holder fortsatt på å lese om aura fordi jeg egentlig ble nysjerrig på poenget med å lære dette:

Man kan oppdage sykdommer og det høres ikke dumt ut.Og at man kan heale seg selv ved å "reparere" egen aura:Det skulle jeg likt å kunne.Men det står også at man kan "se" tankene til folk før de er sagt/uttalt.....Vet ikke om jeg syns det høres særlig morsomt ut.... :mozilla_oops: Jane,har du alltid kunne se aura eller har du trenet deg til det?Høres jo spennende ut da.Får lese mer,jeg!
Jeg har aldri hatt særlig disiplin på å trene på ting, jeg gjør ting litt på min egen måte, men jeg begynte vel bare å eksperimentere med å "se" med det tredje øyet og det så ut til å stemme det jeg så, har jo også deltatt på et kurs i Silva Ultramind og der lærte vi å se inn i kroppen til folk og det fungerte jo bra, men jeg har ikke for vane å "lese" auraen og kroppen til folk uten deres samtykke da jeg synes at det er for privat og litt frekt.
Antall ord: 195
Jane

What doesent kill u makes u stronger!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snowfall
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 268
Startet: 03 Aug 2005 13:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av snowfall »

:mozilla_smile: Det siste er godt at du ikke gjør,men noen ganger kommer vel ting bare frem som man ikke kan stoppe-som episoden med venninnen din.Helt sprøtt allså,vel-for meg da!Derfor er det ekstra spennende å lese/høre om det.

Tenkte på en annen ting også:Siden man kan se fargene på auraen kan det kanskje være fort gjort å "forhåndsdømme" folk?Mener,om denne personen har en farge som ikke er direkte positiv?(Jo,man har noen ganger lett for å forhåndsdømme uansett:Det være seg utseende,måte å snakke på,meninger osv.) For auraen forandrer seg etter sinnsstemning,stress o.l.? Litt tidlig på morgenen...lol...Håper du forstår hva jeg mener.
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Det å se aura har for meg vært en treningssak. Det er lett å se den auraen som ligger opptill ca. 5-10 cm utenfor kroppen. Å se de andre lagene kan være vanskeligere, i alle fall for meg.
Det er ikke noe jeg selv kan slå på og av. Jeg vet at mange kan det.

Når det gjeldere farger så er det forskjellige oppfatninger om hva disse betyr eller hvordan man tolker dem. Visse fellestrekk er man uansett enig om.

"De lærde" stides om det å se aura i hele tatt har noe med den personen du ser det hos i hele tatt og avviser det hele som en "synsforstyrrelse" hos den som ser auraen.

Jeg har personlig har flere rare opplevelser med auraen. Endel av disse har jeg beskrevet i artikkelen min, andre ikke. Det er skjellsettende opplevelser som har endre oppfattelsen av livet og døden for meg. Opplevelser som har farget livet mitt etterpå.

Jeg misunner egentlig ikke folk som til enhver tid kan se denne auraen fordi den forteller og avslører kanskje noe for mye om personen man betrakter. Det er som det blir sagt, å tre inn i private sfærer hos en annen person og tråkke på en annens tanker.
Du kan få vite mer enn du egentlig ville vite.
Antall ord: 218
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
chrishnoa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 249
Startet: 15 Aug 2004 20:55
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hedmark

Innlegg av chrishnoa »

men dette er en sånn fin tråd! kan man ikke starte en "politi" tråd da? så kan denne tråden fortsette å være fin?
kjempe bra artikel lars! :mozilla_laughing:


BildeBilde

Oppfordring er fulgt, Jeg har nå delt tråden.

Meldingene som er flyttet ut, finnes her: Her er utskilte meldinger.

Dette er gjordt for å hjelpe Admin.

Asbjørn
Moderator
BildeBilde
Antall ord: 62
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Åndevandreren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 103
Startet: 26 Jul 2005 23:36
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme

Innlegg av Åndevandreren »

Slutter meg til unnskyldningen til Larsrolle. :mozilla_oops:
Antall ord: 6
Åndevandreren

Live a life you like, use a God you trust and dont take it all too seriously......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links