Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerNoen som hvet åssen man får kontakt med åndeverden

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

>wiz

Innlegg av >wiz »

Kristian14 skrev:Har tenkt og kjøpe silva metoden er det noen her som ambefaler den boka? har hørt at den er ganske bra :)
Har ikke lest den, men ekstremt mange anbefaler den.
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kristian 16
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 23 Jun 2005 23:39
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Kristian 16 »

Det stemmer vel at meditasjon er bra for sinet for jeg har konsentraskjons vansker er det bra for og gjøre det bedre?? men det som er bra det er at jeg klarer og ikke tenke på noe som helst bare koble av det er kanske deilig det :D
Sist redigert av Kristian 16 på 16 Jul 2005 15:59, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 48
Mvh. meg Kristian husk på dette lev hver dag som det skulle vert den siste!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Kristian14 skrev:Det stemmer vel at meditasjon er bra for sinet for jeg har konsentraskjon vansker er det bra for og gjøre det bedre?? men det som er bra det er at jeg klarer og ikke tenke på noe som helst bare koble av det er kanske deilig det :D
Det er også ganske krevende så det bør du fortsette med. Dyp meditasjon kan kompensere for manglende søvn og gir bedre konsentrasjon og mer energi.
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kristian 16
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 23 Jun 2005 23:39
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Kristian 16 »

Åssen kan man meditere dypt? :D
Antall ord: 5
Mvh. meg Kristian husk på dette lev hver dag som det skulle vert den siste!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Nå etterhvert er jeg kommet til et stadie der jeg ikke trenger å meditere for å ha kontakt. Men når spirits vil gi meg viktige beskjeder som er mer komplekse så kommer disse under meditasjon. Mens man mediterer jobber også spirit med deg, de åpner for det åndelige, og de jobber med de sperringene som måtte sitte i kroppen. Sperringer er føelsesmessige opplevelser som har satt seg som "arr" i energibanene.

De fleste går gjennom følgende meditasjons prosess:

1. Meditere etter guidet meditasjons cd.
2. Meditere etter musikk.
3. Meditere uten musikk, med bare stillhet.
4. Kunne meditere hvor som helst og være i stand til å ignorere lyder utenifra og om ei flue spaserer på armen din, eller håret kiler i ansiktet.

Det kan også variere fra gang til gang. Ikke sikkert det er helt likt hver gang heller.

Dypt kommer du når du nærmer deg punkt 4. Når du er så avslappet og trygg at du tør og greier å være i så dyp åndelig konsentrasjons flyt.
Antall ord: 177

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kristian 16
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 23 Jun 2005 23:39
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Kristian 16 »

Oi sier du det det hvar jo spenende har du opplevd noe slikt eller via boka :?:
Antall ord: 16
Mvh. meg Kristian husk på dette lev hver dag som det skulle vert den siste!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links