Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenBermudatriangelet

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Borte..

Innlegg av Borte.. »

Wiz2 skrev:Bare en oppmerksomhetssyk jævel. Ignorer han!
Hvem var det ment på?????
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Tom_33 skrev:
Vermilion Oriol skrev:
Dragonheart skrev:jovian du spør om du kan komme i kontakt med en paranormal forsker
Jeg er en paranormal forsker så du trennger ikke lete lenge.
Dere ber også om dukometasjon det er litt verre fordi paranormale forskere er ikke veldig villig til og dele det de vet med verden. De deler det gjerne med kolegaer men legger svert lite ut på internett og er ikke veldig skrive gale.
Jeg vil bare at menesker skal fårstå hva som er der ute så ikke dere gjør noe dumt som vi må rydde opp i senere
?????????
Hva er det du lurer på her da Verm? ;-)
Innlegget hans. Ble forundret over det han sa om at han var forsker. Det var ikke akkurat det første inntrykket som jeg fikk av han.
Hvis han er forsker, så lurer jeg på om det er på et profesjonellt plan? Han rotet jo litt på den andre tråden.
Antall ord: 162

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Han kan jo være forsker i folkolore eller liknende...
Forskertitler burde vært forbeholdt vitenskapelig tilsatte for å unngå slik forvirring. Så kunne andre kaller seg f.eks. "hobbygranskere" :wink:
Antall ord: 29
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Heia skrev:Han kan jo være forsker i folkolore eller liknende...
Forskertitler burde vært forbeholdt vitenskapelig tilsatte for å unngå slik forvirring. Så kunne andre kaller seg f.eks. "hobbygranskere" :wink:
Enig!!!!!!
Kanskje han kan fortelle oss hvem han er??
Noe ekte forsker derimot, det kan han ikke være. Han roter litt for mye med fakta til at han kan kalle seg for en.
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dragonheart
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 262
Startet: 11 Apr 2005 11:51
19
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Skiptvet

Innlegg av Dragonheart »

Jeg har ni års udannelse i det paranormale så jeg kan med veldig stor trygghet kalle meg en parapsykolog og forsker innen evnet
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Dragonheart skrev:Jeg har ni års udannelse i det paranormale så jeg kan med veldig stor trygghet kalle meg en parapsykolog og forsker innen evnet
Hva har du avlagt eksamen i?

Dette er polemikk :wink:
Antall ord: 34
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Dragonheart skrev:Jeg har ni års udannelse i det paranormale så jeg kan med veldig stor trygghet kalle meg en parapsykolog og forsker innen evnet
Og hvilken institusjon i Europa har vi så avlagt...skal vi se 180 vekttall innen parapsykologi ved??
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Vel...et tydeligere svar skal man jo lete lenge etter... ;-)
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

BA skrev:
Wiz2 skrev:22:45 ikveld, (onsdag) kommer det en dokumentar på TVNorge om bermuda trianglet. Forøvrig har de sendt dokumentarer om overnaturlige fenomener hver onsdag etter Lost. Verdt å få med seg!
Dette programmet gjorde vel ikke så stort inntrykk. De fleste følte vel som meg, at man fikk bekreftet det en mente fra før.
Mitt inntrykk var at det ikke var spesielt mange ulykker i området, og at de som var, hadde naturlige kjente årsaker.

Er det noen som husker navnet på han som fløy igjennom den skytunnelen, og han "forskeren" med nullpunktsenergien
Så for mange år siden en dokumentar om en pilot som kjørte inn i en sky i bermudatriangelet. Da han kom inn i skyen mistet han all radiokontakt og instrumentene gikk vilt. husker ikke navnet på piloten,men var spennende film. Han så også ukjent land under seg.
Et mulig tidshull?
Leide denne på video.
Antall ord: 156
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
soulstar
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 117
Startet: 24 Feb 2005 17:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: kommer ann på...

Innlegg av soulstar »

Dragonheart skrev: Fakta er at kun en man har kommet vek fra skipet før det forsvant og han kunne se land når han gikk i liv båten han brukte ca to til tre timer fra båten til land men når han kom frem hadde det gått 10 år siden båten hans forsvant og han hadde ikke blitt en dag eldere
Dette må du da kunne dokumentere får oss??!
We NEED to KNOW!!
Antall ord: 80
...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dragonheart
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 262
Startet: 11 Apr 2005 11:51
19
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Skiptvet

Innlegg av Dragonheart »

Lykke til med og finne slik, det er ikke veldig mange som vil at folk skal få vite slik.
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
soulstar
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 117
Startet: 24 Feb 2005 17:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: kommer ann på...

Innlegg av soulstar »

Dragonheart skrev:Lykke til med og finne slik, det er ikke veldig mange som vil at folk skal få vite slik.
Hvordan vet du???
Antall ord: 24
...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

mannix skrev:
BA skrev:
Wiz2 skrev:22:45 ikveld, (onsdag) kommer det en dokumentar på TVNorge om bermuda trianglet. Forøvrig har de sendt dokumentarer om overnaturlige fenomener hver onsdag etter Lost. Verdt å få med seg!
Dette programmet gjorde vel ikke så stort inntrykk. De fleste følte vel som meg, at man fikk bekreftet det en mente fra før.
Mitt inntrykk var at det ikke var spesielt mange ulykker i området, og at de som var, hadde naturlige kjente årsaker.

Er det noen som husker navnet på han som fløy igjennom den skytunnelen, og han "forskeren" med nullpunktsenergien
Så for mange år siden en dokumentar om en pilot som kjørte inn i en sky i bermudatriangelet. Da han kom inn i skyen mistet han all radiokontakt og instrumentene gikk vilt. husker ikke navnet på piloten,men var spennende film. Han så også ukjent land under seg.
Et mulig tidshull?
Leide denne på video.
Sikkert samme fyr. Si fra hvis du kommer på navnet da. Hadde vært moro å sjekke litt rundt denne fyren. :)
Antall ord: 178

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Han zeropoint-fyren heter John K. Huchison. Men piloten vet jeg ikke noe om.
Antall ord: 14
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Binah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 22 Mai 2005 13:22
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Binah »

At det er kraftige havstrømninger der utelukker jo absolutt ikke atlantisteorien og pyramideteorien. Men føyer seg jo inn i selve teorien faktisk. Fordi det ligger en pyramide der, og fordi de pa Atlantis drev med mye okkultaisma,SÅ er det kraftige havstrømninger der. Og derfor er det endel båter som går ned der, og elektromagnetismen blir høyere, pga. strømninger og høyere energier. Sånn ser jeg hvertfall på det. Der har man svakheten til vitenskapen, de forklarer bare symptomer, og ser ikke hele bildet. Men hvis man tar vitenskapen og føyer det inn i et større bilde, så kan man komme fram til en større sannhet.
Dette er jo bare min sannhet likevel...
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links