Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenBermudatriangelet

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
Dragonheart
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 262
Startet: 11 Apr 2005 11:51
19
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Skiptvet

Innlegg av Dragonheart »

en kjeller jeg leier som jeg kan ha butikken i
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Petter

Innlegg av Petter »

Dragonheart skrev:en kjeller jeg leier som jeg kan ha butikken i
Correct me if im wrong, men du mener at disse små kommunene/byene som til tider forsvinner, uten at noen stiller spørsmålstegn ved det, eller at det kommer ut i noen aviser/media havner i kjelleren du leier til butikken din ? ;)
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dragonheart
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 262
Startet: 11 Apr 2005 11:51
19
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Skiptvet

Innlegg av Dragonheart »

byene som forsvinner, blir refferert i aviser som naturkatastrofer eller meteriologisk fenomen. Og står derfor ikke noe spesielt i avisene
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Petter

Innlegg av Petter »

Dragonheart skrev: Min viten: En del steder i verden er det portaler som går til andre dimensjoner i følge de som vet dette, jeg har kun vert borti en av dem, som går til dødens rike, med det samme noe passerer gjennom en slik portal får det nesten samme virkning.
Ok, akkurat dette er vel en teori som sammenfaller med hva åndeutdrivere gjør når de "åpner en sirkel av lys" for å sende ånder over til andre siden.
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dragonheart
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 262
Startet: 11 Apr 2005 11:51
19
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Skiptvet

Innlegg av Dragonheart »

eneste vansken med denne sirkelen er at man aldri vet hvor den ender eller hva som kommer tilbake ut av den og at den blir stengt etter bruk.
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 298
Startet: 12 Aug 2005 15:13
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hallinka »

Alltid syntes dette er kjempe spennende, men aldri tatt meg noe særlig tid til å lese om det. Nå skal jeg gjøre det og takk for gode artikkler og web side!
Antall ord: 32
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL

Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

Dragonheart: men har di ikke funnet masse skip å fly som er nntatt å blitt "borte" i bermudatriangelet? hvordan finner man da di hvis det er blitt skikkelig borte, hvis du skjønner hva jeg mener??
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Dragonheart skrev:de aneste svar som eksisterer om bermuda og lignende steder er vitenskapelige svar og de er det ikke mange av. Eller så har du en masse teorier og historier, sanne og usanne.

Vitenskapelig sett: Det er en del skip og fly og mennesker som har forsvunnet i område. På det eksakte tidspungt ting blir borte der, blir det hull i ozon laget, elektromagnetismiske pungtene øker og tepraturen øker, grunnen til dette er ikke kjent, men elektromagnetismen på steded kan få fly og båter til og komme ut av kurs og noen ganger styrte langt fra sin rute og er derfor vanskelig og finne senere
Tullball, dette var overhodet ikke vitenskapelig. Dette var en masse udokumenterte påstander uten hold.

Den vitenskapelige forklaring er at dette er et område med mye trafikk både på vannet og i lufta. Det er et område med mye dårlige fartøyer, og det er et værhardt område.

Disse faktorene fører til at det forekommer ulykker der.
En del av ulykkene som tillegges "Dødens triangel" har hendt helt andre steder, f.eks. Stillehavet.

I https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... 3393#43393 skrev jeg:
Vincent Gaddis, som oppfant Bermudatriangelet i 1964 definerte triangelets hjørner til å være Bermuda, Miami og Puerto Rico.
Når så John Wallace Spencer utvidet området omtrent 8 ganger, fikk man selvfølgelig flere ulykker å boltre seg i.
Charles Berlitz blandet senere inn Atlantismyten og konstruerte nye (gamle) hendelser i området, og da er mytedannelsen komplett.
Antall ord: 259

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Løvetann skrev:Tror ikke det er noe Mystisk ved den triangelen jeg........Alt har en naturlig forklaring........vi har bare ikke skjønnt den enda :o :wink:
Og vi har enda ikke skjønt at hvaler er smartere enn vi tror!! :)
Antall ord: 40
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

hvis hvaler er smarte, hvorfro strander di seg selv da? Det hakke jeg skjønt ennå... Selvmords strandere da.... ukule greier.....
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

AizQueen skrev:hvis hvaler er smarte, hvorfro strander di seg selv da? Det hakke jeg skjønt ennå... Selvmords strandere da.... ukule greier.....
en eller annen kollektiv psykisk diagnose he he... vi bedriver jo også sådanne selvmord, enten alene eller kollektivt.... men bedre at hvalen dauer sånn enn etter flere timers jakt med eks antall ræva harpunjeger på slep og blodtap og smerter og diverse...
Antall ord: 68
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 298
Startet: 12 Aug 2005 15:13
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hallinka »

snuppedilla skrev:
AizQueen skrev:hvis hvaler er smarte, hvorfro strander di seg selv da? Det hakke jeg skjønt ennå... Selvmords strandere da.... ukule greier.....
en eller annen kollektiv psykisk diagnose he he... vi bedriver jo også sådanne selvmord, enten alene eller kollektivt.... men bedre at hvalen dauer sånn enn etter flere timers jakt med eks antall ræva harpunjeger på slep og blodtap og smerter og diverse...
Amen to that sister! :!:
Antall ord: 74
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL

Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

jepp jepp
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

AAAAmeeeen... :lol: :lol: :lol: jeg har nettopp bedt min bønn for verdens hvaler.. især de som er bermudatriangelet.. må jo bli sjøsyke de stakkars dyra...
Antall ord: 25
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

hahaha.... det er bra..... ja di burde jo få resept på sjøsyke tabletter eller noe da..+??
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links