Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinvarme hender...? heale. hjelp?:)

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

abrj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 163
Startet: 07 Sep 2004 12:25
19
Kjønn (valgfri): Hannkjønn
Lokalisering: Asker
Blitt takket: 1 gang
Kjønn:

Re: varme hender...? heale. hjelp?:)

Innlegg av abrj »

ArT JUNIOR skrev:Jeg vet at jeg kan heale, men veit bare ikke hvordan, kan føle auran min i handa når jeg tar å stryker over inni handa mi, å "føle" varme og prikking i hendene når jeg tar de mot hverandre. j.. noen som veit om jeg "kan" dette da? :) tenker på det hveeeer dag :) noen hjelpe meg? hvordan gjøre dette på meg selv, må jo øve, å har jeg disse evnene litt sterkere enn andre, får alle kan jo helae.... please svar:) :)

Hvis du har noen du kjenner som har vondt, så får du fram varmen/prikkingen i hendene dine. Prøv å hold de over den vonde plassen, beveg de gjerne litt rundt. Dette er en form for øvelse som du kan prøve deg på
Antall ord: 132

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ArT JUNIOR
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 09 Okt 2005 18:19
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av ArT JUNIOR »

Det veit jeg :D Men er det noe spessielt jeg skal forestille meg? for jeg skal jo ikke bruke min egen energi på andre, må jo få energien fra noe annet. (tryr å alt ) ?? :) :)
Antall ord: 32
klem ArT JR

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ArT JUNIOR
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 09 Okt 2005 18:19
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av ArT JUNIOR »

trær mente jeg.. :)
Antall ord: 4
klem ArT JR

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Healing er bevist. Ikke veldig overbevisende resultater, men det har blitt gjort store undersøkelser om alternativ medisin og akkupunktur og healing var de 2 behandlingsformene som kom gjennom nåløyet. Greit å være skeptisk, men ha iallfall fakta i orden.
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

ArT JUNIOR skrev:Det veit jeg :D Men er det noe spessielt jeg skal forestille meg? for jeg skal jo ikke bruke min egen energi på andre, må jo få energien fra noe annet. (tryr å alt ) ?? :) :)
Hei, Dersom du søker her inne på forumet finner du helt sikkert ganske masse beskrivelser av dette allerede. ;-)

Men en liten kjapp forklaring :
Se for deg en stjerne ( gjerne solen) som kraftkilde.
Se så for deg ett stort rør som går inn via toppen av hodet, ( og inn via en åpning foran og bak i hjertehøyde.

Se at disse rørene er koblet sammen slik at de sender energi ut igjennom armene og ut i hendene.

Når så sollyset strømmer inn igjennom rørene og ut i hendene, er dette den energien du bruker til healing !

LYKKE TIL !

Asbjørn
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ArT JUNIOR
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 09 Okt 2005 18:19
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av ArT JUNIOR »

Thank u thank u :) :) :)
Antall ord: 4
klem ArT JR

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Juvelina
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 121
Startet: 08 Jun 2005 14:35
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Juvelina »

Vi fikk jo også utslag på healingenergi på søkepinnene, Asbjørn!

Er vel kanskje ikke noe bevis, men jeg ble litt paff da du kunne si hvor healingenergien gikk ved hjelp av søkepinnene!
Antall ord: 35
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Morsomt å se på bildene fra Skilingmark Asbjørn, du har søkepinnnene på hvert enest ett av dem - slapp dem ikke av syne vel :lol:

Søkepinnene er jo egentig bare visere for noe som finnes inne i den personen som bruker dem.
Hva det er som finnes inne i denne personen (spesielt Asbjørn :) ), ja det må gudene vite. Den energien personen som holder søkepinnene påviser, er det personen selv som påviser - søkepinnene forteller deg bare at det er noe som skjer og hvor.

Jeg synes også søkepinnene er en fantastisk "viser", også fordi den forteller ikke bare andre om noe, men forteller også den som holder søkepinnene at det finnes evner som disse uttrykker.
De gjør på en måte "holderen" mer sikker på seg selv.
Mange bruker pendel på (mer eller mindre) samme måte som søkepinnene, som en viser for "holderen".

De som er usikker på seg selv og sine evner, bruk en viser som f.eks. søkepinnene eller pendel. De forteller deg hva som bor i deg.
Får du det ikke til?
Det er fordi du ikke konsentrerer deg - du kan hvis du vil.
Alle kan hvis de vil, men alle klarer ikke å fokusere godt nok.
Det med fokusering er en utvikling i ditt eget sinn - en utvikling som skjer etter hvert som du bli mer "voksen" og mer sikker på deg selv - og ikke minst: mer rolig og behersket.
Antall ord: 244
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Helt riktig, Lars.
Dette med søkepinnene er kun et hjelpemiddel, - noe som øker den reaksjonen du selv får i kroppens muskler når en påviser noe.
Det Juvelina nevner, at vi testet hvor de forskjellige hadde behov for helaing energi, og resultatene av det burde absolutt vært filmet, det og...
For makan... Jeg har fremdeles problemer med å skjønne alt det som foregikk på skillingmark....

Hva som finnes inni, sier du ; Jeg tror heller vi skal se på utsiden, hvilke Hjelpere som er med.
Olav hadde problemer med å fastslå hvaslags person min Åndelige Veileder er, da dette var en personlighet han ikke kunne plassere. Men såvidt jeg forstod Olav, var dette en virkelig sterk veileder....
Jeg har fått visshet om hvor han kommer fra, og han er ikke Norsk.
Heller ikke indianer, eller Inuitt. Eller samisk sjaman...
Men ja, Han ER en sjaman, og ikke noen liten "gutt...;-)
I øyeblikket har jeg også sannsynligvis totalt 6 Hjelpere ( var totalt 4 på Skillingmark...;-)
Tallet varierer alt etter som hvilke behov man har i øyeblikket.
Så utifra antallet, trenger jeg hjelp ! hehe

Så selv om en kan påvise antall Hjelpere så er det bare ett "NÅ" resultat, det kan fort endre seg !
Akkurat som når man bygger om ett hus; Maler, gulvlegger, elektriker, rørlegger, murer, taktekker og snekker er ikke alltid der samtidig.

Jeg tror faktisk det er viktigere for oss å finne ut HVORFOR vi har flere enn en hjelper på en gang....
Når det er flere, er det en forandring på gang, en utvikling.
Og da kan det jo være artig å vite hvor den utviklingen ender, slik at man har ett mål å sikte mot.
Akkurat som når man lærekjører med bil ; hensikten er å få sertifikatet, for å kunne greie seg på egenhånd.
Her er hjelperen en kjørelærer... Og målet er sertifikatet / kunne kjøre en bil...


Jeg vet iallfall nå at når det er sterke energier, så får jeg også sterke utslag i kroppen, som enslags isning / risling, grøssing, eller hva jeg skal kalle det.
De svakere ( men dog riktige) utslagene som søkepinnene hjelper meg å "se svaret på", kjenner jeg foreløpig ikke på kroppen.
Men håper å lære meg å kjenne disse igjen også.

Det at alle kan, jeg vet ikke, jeg tror noen har andre egenskaper...
At før vi blir født, velger vi endel egenskaper med oss som skal gjelde i våre liv.
Noen av disse skal gi oss erfaringer MED slike evner, andre skal gi oss erfaringer UTEN slike evner.
Det er som om en liker saft og en annen liker melk...
Begge deler er næring for kroppen.

Vi har visse egenskaper vi har fått med oss, det gjelder bare å utvikle dem.
I neste liv er det kansje den motsatte situasjonen i forhold til dette livet, da er vi de som kritiserer de med slike evner....
Kansje...

Uansett ; De ting vi ERFARER her , det vet vi allt om på andre siden, det eneste vi mangler er erfaringen.
Hvordan føles det å miste en kjær person ? Jo det gjør vondt sier vi.
Men har vi erfart det ? den følelsen det gir ?
DET er hva vi er her for, for å få erfaringer !

Ha en fortreffelig aften !

Asbjørn
Antall ord: 558

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Taru
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 96
Startet: 02 Jan 2005 23:12
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rogaland
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Taru »

Ibrahim holthe skrev:Slapp av og ro deg helt ned nå. Healing er ikke mulig. Bruk tiden din på noe fornuftig. Spark fotball, gå en tur i skogen eller lei deg en god DVD. Du kaster bort tiden din med i det hele tatt prøve å utforske noe som kun eksisterer opp i hodet på enkelte. Det har aldri blitt bevist at healing funker og du må forholde deg til disse fakta. Kast ikke bort tiden din på tull og vås. Et godt råd på veien.

Ibrahim Holthe
Jeg for min del fatter ikke hva denne mannen gjør her inne i det hele tatt..... Detter vel et sted for folk som interesserer seg for det paranormale - har opplevet noe og vil lære mer....eller? :-k
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links