Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenkontakt med fysisk kropp under astral reise?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

skytte skrev:Hørt om en teknikk der man skal forestille seg selv man står ved ett stup, for så å falle utenfor..Man må kunne leve seg såpass inn i det, at man på en måte skvetter ut av den fysiske kroppen..Prøvd den selv..men er vanskelig..Øvelse gjør mester :mozilla_smile:
Ja det er masse metoder, hvor det går på alt ifra tau, til å rulle seg ut av kroppen. Noen klarer til og med bare å reise seg :)
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
skytte
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 167
Startet: 01 Jun 2005 02:13
18

Innlegg av skytte »

Horus^ skrev:
skytte skrev:Hørt om en teknikk der man skal forestille seg selv man står ved ett stup, for så å falle utenfor..Man må kunne leve seg såpass inn i det, at man på en måte skvetter ut av den fysiske kroppen..Prøvd den selv..men er vanskelig..Øvelse gjør mester :mozilla_smile:
Ja det er masse metoder, hvor det går på alt ifra tau, til å rulle seg ut av kroppen. Noen klarer til og med bare å reise seg :)
Den jeg pleier å gjøre..er rett å slett å bare fokusere på mitt astrale legeme..å kjenne bare på det..å deretter tenke jeg kommer lenger å lenger opp, bort, siden..whatever..bort fra min fysiske kropp..Faktisk funket..men ikke kommet så altfor langt..Bare at jeg svever litt over..
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

Jepp! :)
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kattøyne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 09 Feb 2006 21:22
18

Re: kontakt med fysisk kropp under astral reise?

Innlegg av Kattøyne »

lightwolf skrev:Har grublet litt på...dersom man er ute på en herlig astral tur...langt borte i tid og rom...mens dette pågår tar et annet menneske kontakt med min fysiske kropp, hvordan vil dette arte seg? vil sjela sprette tilbake i rakettfart når denne personen prøver å vekke meg, eller vil han tro at jeg er dau?
HVordan kan man opne seg for å få slike opplevelse?
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links