Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenBeviset for at det finnes utenomjordisk liv::::

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
paraunormal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 443
Startet: 03 Mai 2005 22:22
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av paraunormal »

zind skrev:Forhåpentligvis vil det dukke opp noe virkelig revolusjonerende i norske medier om ikke så lenge, uten at jeg kan si noe om det. Bare følg med ;)
De er nok mest opptatt av å skrive om forskersvindelen, så det er nok fra den kanten for min del.. Videoen var fra starten av 2001, så det er ikke så veldig nytt.
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

paraunormal skrev:
zind skrev:Forhåpentligvis vil det dukke opp noe virkelig revolusjonerende i norske medier om ikke så lenge, uten at jeg kan si noe om det. Bare følg med ;)
De er nok mest opptatt av å skrive om forskersvindelen, så det er nok fra den kanten for min del.. Videoen var fra starten av 2001, så det er ikke så veldig nytt.
Jeg tittet ikke på linken en gang for å være ærlig, men skal alltids sette meg ned å se noe av det.. Det jeg tenker på er noe helt annet, det sitter mange på mye informasjon og jeg kjenner en som er veldig ivrig på å få det ut i norsk media ;)
Antall ord: 114
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

zind skrev:
paraunormal skrev:
zind skrev:Forhåpentligvis vil det dukke opp noe virkelig revolusjonerende i norske medier om ikke så lenge, uten at jeg kan si noe om det. Bare følg med ;)
De er nok mest opptatt av å skrive om forskersvindelen, så det er nok fra den kanten for min del.. Videoen var fra starten av 2001, så det er ikke så veldig nytt.
Jeg tittet ikke på linken en gang for å være ærlig, men skal alltids sette meg ned å se noe av det.. Det jeg tenker på er noe helt annet, det sitter mange på mye informasjon og jeg kjenner en som er veldig ivrig på å få det ut i norsk media ;)
Kvifor får han ikkje informasjonen ut i media da?
Antall ord: 126
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Delayed
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 24
Startet: 22 Jun 2005 18:42
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag

Innlegg av Delayed »

Jeg har sett denne ca hallveis en gang før, ble ikke overbevist. Dem kom jo ikke med konkrete bevis, eller?

Om det finnes UFOer er jeg ikke i tvil om, i den forstand at ufo faktisk er uforklarlige objekter på himmelen, men grønne menn eller aliens tror jeg ikke på. Men som man sier, man tror vel ikke før man ser med egne øyne.
Antall ord: 67
When It Starts Getting Serius, I Go Ooooooooooooh! ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

Det eksisterer ikke bevis for hverken UFO eller utenomjordisk liv, som holder vann.
Hvis, eller når det foreligger slike bevis vil vi alle merke det på flere områder.
I så fall blir konsekvensene av formiddabelt omfang, og ikke bare en tråd på et forum.

Dette er den fulle sannhet her, så langt. :mozilla_wink:
Antall ord: 57
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Nostradamus2 skrev:Det eksisterer ikke bevis for hverken UFO eller utenomjordisk liv, som holder vann.
Hvis, eller når det foreligger slike bevis vil vi alle merke det på flere områder.
I så fall blir konsekvensene av formiddabelt omfang, og ikke bare en tråd på et forum.

Dette er den fulle sannhet her, så langt. :mozilla_wink:
UFO, som uidentifiserte flygende objekter er bevist.

Dette er sannsynligvis ikke hva du mente, så det er bare en kommentar, akkurat som det neppe blir så formidable konsekvenser om de skulle klare å finne liv på Mars. Dog blir dette veldig avhengig av ståsted og vinkling.
Ingen behøver å gjøre noen endringer i sine liv av slik årsak.
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

BA skrev:
Nostradamus2 skrev:Det eksisterer ikke bevis for hverken UFO eller utenomjordisk liv, som holder vann.
Hvis, eller når det foreligger slike bevis vil vi alle merke det på flere områder.
I så fall blir konsekvensene av formiddabelt omfang, og ikke bare en tråd på et forum.

Dette er den fulle sannhet her, så langt. :mozilla_wink:
UFO, som uidentifiserte flygende objekter er bevist.

Dette er sannsynligvis ikke hva du mente, så det er bare en kommentar, akkurat som det neppe blir så formidable konsekvenser om de skulle klare å finne liv på Mars. Dog blir dette veldig avhengig av ståsted og vinkling.
Ingen behøver å gjøre noen endringer i sine liv av slik årsak.


Må vel ikke ta helt av her, heller.
Mitt innlegg siktet nærmere til typen UFO og liv med muligheter for nye innmeldinger her på Paranormal.no slik at vi kan få korrigert enkelte tråder og innlegg her sett i nytt lys..

Selv om det er bare petunia'er der ute, håper jeg de har nyttig tankegods å gi oss. :D
Antall ord: 181
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Nostradamus2 skrev:Må vel ikke ta helt av her, heller.
Mitt innlegg siktet nærmere til typen UFO og liv med muligheter for nye innmeldinger her på Paranormal.no slik at vi kan få korrigert enkelte tråder og innlegg her sett i nytt lys..

Selv om det er bare petunia'er der ute, håper jeg de har nyttig tankegods å gi oss. :D
Jeg forsto hva du mente, og derfor skrev jeg "Dette er sannsynligvis ikke hva du mente, så...".

Det var kun en liten kommentar for klargjøring av begreper. Eventuelle amøber på Mars er også utenomjordisk liv, selv om det ikke er det første man tenker på i forbindelse med UFO osv.
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sashaian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 126
Startet: 28 Jan 2005 16:09
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Sashaian »

zind skrev:Forhåpentligvis vil det dukke opp noe virkelig revolusjonerende i norske medier om ikke så lenge, uten at jeg kan si noe om det. Bare følg med ;)
Det er mange som vil kunne få seg et grundig sjokk, for å bruke de ordene. Uten at man skal la seg skremme av det. Det er så mye som skal skje framover. Så utrolig mye. Det er ikke nødvendig å komme inn på detaljer. Det vil komme ut i lyset uansett..
Antall ord: 81
Du er et spirituelt vesen som har valgt å ha en menneskelig erfaring.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

madjava skrev:
zind skrev:
paraunormal skrev:
zind skrev:Forhåpentligvis vil det dukke opp noe virkelig revolusjonerende i norske medier om ikke så lenge, uten at jeg kan si noe om det. Bare følg med ;)
De er nok mest opptatt av å skrive om forskersvindelen, så det er nok fra den kanten for min del.. Videoen var fra starten av 2001, så det er ikke så veldig nytt.
Jeg tittet ikke på linken en gang for å være ærlig, men skal alltids sette meg ned å se noe av det.. Det jeg tenker på er noe helt annet, det sitter mange på mye informasjon og jeg kjenner en som er veldig ivrig på å få det ut i norsk media ;)
Kvifor får han ikkje informasjonen ut i media da?
Joda.. han får nok det om han bestemmer seg for det.
Kan ikke fortelle så mye om det, da det blir alt for innviklet og fordi jeg er helt sikker på at han får "sagt" det bedre enn meg uansett (jeg vet rett og slett ikke nok om prosjektet). Vi får se med tiden, det vil ta tid å gjennomføre.
Ikke meninga å hoppe over spørsmålet ditt snuppedilla, så det ikke før nå :)
Kan ikke si så mye mer enn jeg har sagt nå, sitter ikke på så mye av den informasjonen som skal ut selv

Som Sahsaian sa :)
Antall ord: 232
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Nostradamus2 skrev:Det eksisterer ikke bevis for hverken UFO eller utenomjordisk liv, som holder vann.
Hvis, eller når det foreligger slike bevis vil vi alle merke det på flere områder.
I så fall blir konsekvensene av formiddabelt omfang, og ikke bare en tråd på et forum.

Dette er den fulle sannhet her, så langt.
Det eksisterer bevis, men de er bare ikke tilgjengelig for offentligheten. DET er den fulle sannhet. Og det får vi nok bekreftet også om ikke så mange år, det tør jeg spise joggebuksa mi på.

Jorda og menneskene går gjennom en kraftig oppvask nå og i tiden som kommer. Egoet kan snart ikke lenger eksistere, det er derfor vi ser så mye dritt ute i verden nå, alt skal frem i lyset - for så å bli vasket bort. Korrupsjon i både inn og ut-land, løgner bl.a i forhold til utenomjordisk eksistens, hat og fremmedfrykt - alt dette og mer kommer nå opp til overflaten. Muslimer hater nordmenn (pga en karikatur-tegning), nordmenn fordømmer muslimene for det - fremmedfrykten øker, og også terrorfrykten.
I tillegg til alt kaoset rundt oss, opplever flere og flere kaos inne i seg. Stadig flere legger seg inn på psykiatrisk. Tallet på innlagte i Norge steg i 2005 til det høyeste noensinne (77 000). Følelser som hører til egoet, som frykt, hat, sinne, sjalusi, er blitt mer fremtredende enn noen gang, pga. at frekvensen på Jorda stiger. Vi klarer ikke lenger å holde inne følelsene, de velter ut. Mange takler ikke dette, de tror de er blitt sinnsyke.
På samme måte som menneskene får sine "vulkanutbrudd" og "jordskjelv" for å få sjansen til å se og kvitte seg med egoistiske følelser, gjør Jorden det samme. Jorden går gjennom samme prosess. Akkurat som en hund rister pelsen fri for midd - setter Jorden igang naturkatastrofer for å vaske bort forurensning og egoisme.

Og vi har bare sett begynnelsen. Alt vil eskaleres inntil den kollektive bevisstheten og Jordens overflate har blitt fri for egoisme og lave vibrasjoner.
Antall ord: 345

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:Det eksisterer bevis, men de er bare ikke tilgjengelig for offentligheten. DET er den fulle sannhet. Og det får vi nok bekreftet også om ikke så mange år, det tør jeg spise joggebuksa mi på.
Vær forsiktig med den joggebuksa, den kan du spise når det er gått det du definerer som "ikke så mange år". :D

Disse bevisene finnes ikke. De har vært omtalt så mange ganger, av så mange personer, og i så mange år, at det ikke hadde vært mulig for noen å hemmeligholde disse bevisene i så lang tid.
Jorda og menneskene går gjennom en kraftig oppvask nå og i tiden som kommer. Egoet kan snart ikke lenger eksistere, det er derfor vi ser så mye dritt ute i verden nå, alt skal frem i lyset - for så å bli vasket bort. Korrupsjon i både inn og ut-land, løgner bl.a i forhold til utenomjordisk eksistens, hat og fremmedfrykt - alt dette og mer kommer nå opp til overflaten. Muslimer hater nordmenn (pga en karikatur-tegning), nordmenn fordømmer muslimene for det - fremmedfrykten øker, og også terrorfrykten.
Grunnen til at vi ser så mye dritt ute i verden nå er at vi har så effektiv kommunikasjon. Vi kan se TV-bilder av det som skjer i de fjerneste utkantstrøk minutter etter at en tragedie har skjedd. Noen liker å overdramatisere konflikter, noe vi ser i forbindelse med "konflikten" nordmenn/muslimer. Det finnes nemlig ikke noen slik konflikt. Det er en konflikt mellom noen ytterliggående muslimer, såkalte islamister, og noen ytterliggående konfliktsøkende nordmenn, oftest FrP-sympatisører. I denne konflikten dras dessverre utenforstående muslimer og nordmenn inn ufrivillig.
I tillegg til alt kaoset rundt oss, opplever flere og flere kaos inne i seg. Stadig flere legger seg inn på psykiatrisk. Tallet på innlagte i Norge steg i 2005 til det høyeste noensinne (77 000). Følelser som hører til egoet, som frykt, hat, sinne, sjalusi, er blitt mer fremtredende enn noen gang, pga. at frekvensen på Jorda stiger. Vi klarer ikke lenger å holde inne følelsene, de velter ut. Mange takler ikke dette, de tror de er blitt sinnsyke.
På samme måte som menneskene får sine "vulkanutbrudd" og "jordskjelv" for å få sjansen til å se og kvitte seg med egoistiske følelser, gjør Jorden det samme. Jorden går gjennom samme prosess. Akkurat som en hund rister pelsen fri for midd - setter Jorden igang naturkatastrofer for å vaske bort forurensning og egoisme.
Hva er jordas frekvens?
Grunnen til at det registreres flere med psykiske problemer kan være mange. Bondevik kan være en. Han uskadeliggjorde denne sykdommen med sin innleggelse for noen år siden, og siden har utbrenthet blitt nærmest en motesykdom. Det er heldigvis ikke så ille lenger å måtte innrømme at en ikke makter presset. Det er neppe den eneste årsaken, men det har utvilsomt en ikke ubetydelig innvirkning.
Og vi har bare sett begynnelsen. Alt vil eskaleres inntil den kollektive bevisstheten og Jordens overflate har blitt fri for egoisme og lave vibrasjoner.
Dette billedspråket kan jeg besvare med ganske konkretiserte vendinger, men jeg skal la det være. :)
Antall ord: 535

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Ja, jeg ser ikke noe galt i skildringen din av verdensbildet. Du skildret det ytre, mens jeg gikk inn på det underliggende. Det er nemlig en større mening og årsak bak alt som skjer i verden. Det var det jeg forklarte litt om.

Du lurer på hva som er Jordas frekvens..., det kan jeg si helt enkelt: Alt er energi, og all energi vibrerer på en viss frekvens. Negativitet, løgner og ego er lavfrekvent, positivitet, sannhet og kjærlighet er høyfrekvent.

Jorda er inne i en forandring, frekvensnivået på Jorda stiger fordi den går mot en høyere dimensjon.
Det samme skjer med menneskene. Lave vibrasjoner (ego) blir tvunget opp til overflaten pga de høye vibrasjonene på Jorda, for så å forsvinne etterhvert som vi jobber innover i oss selv og bekjemper egoet. Når vi har kommet inn til kjernen og funnet kjærligheten i oss selv, vil vi stråle ut denne kjærligheten til andre. Det er det som er oppgaven vår nå fremover - å nå vårt indre. For om ikke så mange år, rundt 2012-/13, når Jorda har gått gjennom skiftet, så vil ikke lenger lavt-vibrerende energier kunne eksistere.

At det eksisterer bevis på utenomjordiske og at verden får vite om dette innen 2013 holder jeg fortsatt fast på. Den som lever får se :)

Inntil da har vi ihvertfall alle vitnene fra Disclosure Project som forteller om sine førstehånds opplevelser i forhold til utenomjordisk eksistens. Enhver gjennomsnittlig menneskekjenner kan se at disse er seriøse og troverdige:
http://www.topsecrettestimony.com/6monthsummary.htm
Antall ord: 271

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
paraunormal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 443
Startet: 03 Mai 2005 22:22
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av paraunormal »

Gaute skrev: Enhver gjennomsnittlig menneskekjenner kan se at disse er seriøse og troverdige:
http://www.topsecrettestimony.com/6monthsummary.htm
Om jeg kaller meg en gjennomsnittlig menneskekjenner og sier at jeg syns de ser grådige ut:
Support the Disclosure Project and get exclusive access to the full "Director's Cut" of the interviews with dozens of top-secret military and government witnesses to UFO events and projects. Each month at least 3 new hours of never-before-heard testimony will be available, PLUS an exclusive, subscribers-only interview with Dr. Greer. You will also receive special updates, early releases of research papers and other valuable information, and preferred access to upcoming Disclosure Project events. Subscription cost: only $7 per month, or save by subscribing for a year for only $70. We appreciate your support! Due to internet bandwidth cost, there is a login time limit of 500 minutes.
Please make sure you logout when you are not actively listening to the testimony.
Logout via the "logout" button or by closing the browser window.
Det jeg ikke skjønner er hvorfor de krever penger for å dele disse topphemmelige bevisene de sikler etter å bli anerkjent for..
Antall ord: 195

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

paraunormal skrev:
Gaute skrev: Enhver gjennomsnittlig menneskekjenner kan se at disse er seriøse og troverdige:
http://www.topsecrettestimony.com/6monthsummary.htm
Om jeg kaller meg en gjennomsnittlig menneskekjenner og sier at jeg syns de ser grådige ut:
Support the Disclosure Project and get exclusive access to the full "Director's Cut" of the interviews with dozens of top-secret military and government witnesses to UFO events and projects. Each month at least 3 new hours of never-before-heard testimony will be available, PLUS an exclusive, subscribers-only interview with Dr. Greer. You will also receive special updates, early releases of research papers and other valuable information, and preferred access to upcoming Disclosure Project events. Subscription cost: only $7 per month, or save by subscribing for a year for only $70. We appreciate your support! Due to internet bandwidth cost, there is a login time limit of 500 minutes.
Please make sure you logout when you are not actively listening to the testimony.
Logout via the "logout" button or by closing the browser window.
Det jeg ikke skjønner er hvorfor de krever penger for å dele disse topphemmelige bevisene de sikler etter å bli anerkjent for..

Seriøst svar, paraunormal.

Disse "bevisene" vil nok forandre verdenshistorien.. :mozilla_innocent:
Antall ord: 207
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links