Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenBeviset for at det finnes utenomjordisk liv::::

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:Ja, jeg ser ikke noe galt i skildringen din av verdensbildet. Du skildret det ytre, mens jeg gikk inn på det underliggende. Det er nemlig en større mening og årsak bak alt som skjer i verden. Det var det jeg forklarte litt om.

Du lurer på hva som er Jordas frekvens..., det kan jeg si helt enkelt: Alt er energi, og all energi vibrerer på en viss frekvens. Negativitet, løgner og ego er lavfrekvent, positivitet, sannhet og kjærlighet er høyfrekvent.

Jorda er inne i en forandring, frekvensnivået på Jorda stiger fordi den går mot en høyere dimensjon.
Det samme skjer med menneskene. Lave vibrasjoner (ego) blir tvunget opp til overflaten pga de høye vibrasjonene på Jorda, for så å forsvinne etterhvert som vi jobber innover i oss selv og bekjemper egoet. Når vi har kommet inn til kjernen og funnet kjærligheten i oss selv, vil vi stråle ut denne kjærligheten til andre. Det er det som er oppgaven vår nå fremover - å nå vårt indre. For om ikke så mange år, rundt 2012-/13, når Jorda har gått gjennom skiftet, så vil ikke lenger lavt-vibrerende energier kunne eksistere.

At det eksisterer bevis på utenomjordiske og at verden får vite om dette innen 2013 holder jeg fortsatt fast på. Den som lever får se :)

Inntil da har vi ihvertfall alle vitnene fra Disclosure Project som forteller om sine førstehånds opplevelser i forhold til utenomjordisk eksistens. Enhver gjennomsnittlig menneskekjenner kan se at disse er seriøse og troverdige:
http://www.topsecrettestimony.com/6monthsummary.htm
Altså hvilken frekvens vibrerer jorda i? Hvor lav er frekvensen for egoet? Hvordan skal man overleve uten et ego? Hvordan skal alle lave frekvenser avsluttes i 2012? Hva spiser rovdyrene etter 2012?

Ang. linken, Dette er ikke førstehåndsvitner på langt nær alle sammen. Noen påstår å være det. Noen av dem igjen er avslørt som løgnere, og noen har sett UFO, som senere har blitt identifisert, f.eks. som fyrtårn.

Dermed er listen over disse førstehåndsvitnene ikke lenger så troverdig for et gjennomsnitts menneskekjenner.

Hvordan skal man f.eks. bedømme Hodges, eller Paul Utz? Les beskrivelsen om dem og gi meg informasjon om hva slag mennesketype de er.
Antall ord: 391

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sashaian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 126
Startet: 28 Jan 2005 16:09
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Sashaian »

BA skrev:
Ang. linken, Dette er ikke førstehåndsvitner på langt nær alle sammen. Noen påstår å være det. Noen av dem igjen er avslørt som løgnere,.
Kan du BA, legge fram bevisene på at noen av disse er avslørt som løgnere? Om ikke annet, må du innrømme at du selv er en løgner. Å beskylde andre for å være løgnere, uten å kunne gå god for det, er smålig.
Antall ord: 80
Du er et spirituelt vesen som har valgt å ha en menneskelig erfaring.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sashaian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 126
Startet: 28 Jan 2005 16:09
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Sashaian »

Nostradamus2 skrev:
paraunormal skrev:
Gaute skrev: Enhver gjennomsnittlig menneskekjenner kan se at disse er seriøse og troverdige:
http://www.topsecrettestimony.com/6monthsummary.htm
Om jeg kaller meg en gjennomsnittlig menneskekjenner og sier at jeg syns de ser grådige ut:
Support the Disclosure Project and get exclusive access to the full "Director's Cut" of the interviews with dozens of top-secret military and government witnesses to UFO events and projects. Each month at least 3 new hours of never-before-heard testimony will be available, PLUS an exclusive, subscribers-only interview with Dr. Greer. You will also receive special updates, early releases of research papers and other valuable information, and preferred access to upcoming Disclosure Project events. Subscription cost: only $7 per month, or save by subscribing for a year for only $70. We appreciate your support! Due to internet bandwidth cost, there is a login time limit of 500 minutes.
Please make sure you logout when you are not actively listening to the testimony.
Logout via the "logout" button or by closing the browser window.
Det jeg ikke skjønner er hvorfor de krever penger for å dele disse topphemmelige bevisene de sikler etter å bli anerkjent for..

Seriøst svar, paraunormal.

Disse "bevisene" vil nok forandre verdenshistorien.. :mozilla_innocent:
Tror dere et selskap driver seg selv? 60 kr mnd for å være med på å støtte forskningen er ikke grådig, men høyst nødvendig for at ting i det hele tatt skal gå rundt. Vitne - videoen kan dessuten lastes ned gratis fra nettet, samt mye annet lese stoff. Desverre må jeg nok informere dere om at denne verden ikke drives gratis. Enten det dreier seg om Kirkens nødhjelp eller Disclosure project.
Antall ord: 284
Du er et spirituelt vesen som har valgt å ha en menneskelig erfaring.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

paraunormal skrev:Det jeg ikke skjønner er hvorfor de krever penger for å dele disse topphemmelige bevisene de sikler etter å bli anerkjent for..
Disclosure Project er et non-profit selskap. Alt de får inn går til arbeidet med å spre sannheten. Tror du det er gratis å trykke bøker, nyhetsblader, leie av lokaler osv?
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

BA skrev:Altså hvilken frekvens vibrerer jorda i? Hvor lav er frekvensen for egoet? Hvordan skal man overleve uten et ego? Hvordan skal alle lave frekvenser avsluttes i 2012? Hva spiser rovdyrene etter 2012?
Du vil vel fram til at disse frekvensene ikke er virkelige siden det ikke har en vitenskapelig forklaring. Det får du bare mene hva du vil om, jeg prøver ikke å overbevise deg - da hadde jeg jo måttet legge fram en vitenskapelig dokumentasjon. Hvis du kan forestille deg at absolutt alt er energi, både materie og lys, og at all energi har en viss frekvens, så kanskje det blir lettere å forstå.

Reconnective Healing f.eks har høy vibrasjon i seg, denne healing-energien er kjent for å påvirke lyspærer og elektriske apparater, uten at det gjort noen videre forskning på det. Men det kan jo tyde på at energien er elekotromagnetisk. Denne energien hjelper til med å heve frekvensen i oss, den har vist seg å ha en positiv innvirkning på depresjoner, angst, bekymringer osv. -tanker av lav frekvens. Hvis du da tenker deg at energiene på Jorda rundt 2012 vibrerer tilsvarende høyt som Reconnective energiene, kan du forstå at det vil ha innvirkning på menneskenes lave vibrasjoner - de vil ikke lenger kunne eksistere.

Jeg vil ikke skrive for mye om dette her inne siden ikke alle er klare for å høre om det. De som vil vite mer får bare kontakte åndelige miljøer eller søke på internett etter kanaliseringer. Men husk å ta kanaliseringene med en klype salt, som en huskeregel har en seriøs kanalisering en riktighet på ca 80%. En ekte transekanalisering er imidlertid 100% ufarget. Det er også viktig å kjenne etter om kilden til kanaliseringen er av lys og kjærlighet. Inneholder den humor, så er det et godt tegn. Er den dømmende og preget av frykt, er det ikke så bra. Man kjenner det også i hjertet når det er noe som sjelen gjenkjenner av sannhet.
Hvordan skal man overleve uten et ego?
Du fikk meg til å tenke på en kompis av meg som en gang sa at den største drivkraften i menneskene er misunnelse :D
Og det er desverre sånn for de som har mye ego i seg.
Men det går fint an å overleve uten ego (hat, sjalusi, grådighet, angst, bekymringer osv)
"Survival of the **" (Fi ttest, for å unngå sensuren :) ) er et levesett som snart hører fortiden til. Dyrsinstinktet i oss vil snart ikke lenger gjelde. Mennesker vil bli en samlet enhet, ingen vil lenger stå i opposisjon til hverandre.
Den største drivkraften vil da være kjærligheten.

Videoen med intervjuene i Disclosure Project overbeviser nok de aller aller fleste mennesker. Det vil alltid være noen som ikke stoler på at disse snakker sant, før de får se det de snakker om med egne øyne. Og det vil de nok også snart.

I ditt tilfelle BA, sømfarer du internett etter historier som kan diskreditere disse vitnene, uten engang å ha sett denne videoen, for det tviler jeg faktisk på at du har.

Du er som en dommer som er selektiv i bevisene. Du kaster bevisene til en uskyldig mann i søpla uten å se på de, og velger kun å ta med statsadvokatens beviser før du avgjør dommen.
Antall ord: 556

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
paraunormal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 443
Startet: 03 Mai 2005 22:22
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av paraunormal »

Gaute skrev: "Survival of the ****" (Fi ttest, for å unngå sensuren :) ) er et levesett som snart hører fortiden til. Dyrsinstinktet i oss vil snart ikke lenger gjelde. Mennesker vil bli en samlet enhet, ingen vil lenger stå i opposisjon til hverandre.
Den største drivkraften vil da være kjærligheten.
Hvordan man må være skikket for å "overleve" i dagens samfunn kontra tidligere tider er vel det eneste som har forandret seg. Mildt sagt så har vi jo fortsatt dyrsinnstinktet i oss som sier at vi skal reprodusere oss. Men ja, kjærligheten er jo viktig for akkurat det.
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

paraunormal skrev:Hvordan man må være skikket for å "overleve" i dagens samfunn kontra tidligere tider er vel det eneste som har forandret seg. Mildt sagt så har vi jo fortsatt dyrsinnstinktet i oss som sier at vi skal reprodusere oss. Men ja, kjærligheten er jo viktig for akkurat det.
Joda. Men i dagens samfunn er det jo det viktig å være best for å nå fram. Man strides med å få de beste jobbene etc. Poenget mitt var at dette er noe som ikke vil gjelde etter at skiftet på Jorda er over. Da vil det være samarbeid og kjærlighet som gjelder, ikke fiendskap og ego.
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gjett_

Innlegg av gjett_ »

Slettet, grunnet feilposting =)

Beklager.
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Sashaian skrev:
BA skrev:
Ang. linken, Dette er ikke førstehåndsvitner på langt nær alle sammen. Noen påstår å være det. Noen av dem igjen er avslørt som løgnere,.
Kan du BA, legge fram bevisene på at noen av disse er avslørt som løgnere? Om ikke annet, må du innrømme at du selv er en løgner. Å beskylde andre for å være løgnere, uten å kunne gå god for det, er smålig.
Hehe. Jeg kan ikke bevise det, men [url=http://www.martiansgohome.com/smear/v48/ss011101.htm#stoned]martiansgohome.com[/url] skrev:Former Army Sergeant Clifford Stone has become one of the most vocal and sensational supporters of former M.D. Steven Greer, according to recent material on the Net. When we met Stone a few years ago, he was working as a security guard in a shopping mall in Roswell, N.M. We had a pleasant, lengthy interview with him, and he told us of several military ufological angles he was researching regarding UFO secrecy. However, he definitely did not mention any personal experiences with aliens, or anything of the sort!
Apparently the wild-eyed atmosphere of Roswell has finally gotten to the good man, because now he has remembered several personal experiences from years earlier, when he was on active duty around the age of 19. About 1969 (he's not sure of the year), Stone was allegedly on duty in Indian Town Gap, Pennsylvania, when he was called upon to take radiation level readings from what appeared to be a heel-shaped crashed spacecraft. There were four dead aliens inside it, according to Stone's story.

On a different occasion, Stone and another soldier helped a live alien to escape from the military, as they felt sorry for the creature. Stone does not give any details at all about this incident, nor about why he was not courtmartialed if the story is true!

We are told that the first-mentioned incident involved details very much indeed like those given by Roswell witness Frank Kaufmann. This, by Saucer Logic, is confirmation, as it shows that almost identical spacecraft have crashed in at least two widely separated parts of the country! Wheee!
Antall ord: 374

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:
BA skrev:Altså hvilken frekvens vibrerer jorda i? Hvor lav er frekvensen for egoet? Hvordan skal man overleve uten et ego? Hvordan skal alle lave frekvenser avsluttes i 2012? Hva spiser rovdyrene etter 2012?
Du vil vel fram til at disse frekvensene ikke er virkelige siden det ikke har en vitenskapelig forklaring. Det får du bare mene hva du vil om, jeg prøver ikke å overbevise deg - da hadde jeg jo måttet legge fram en vitenskapelig dokumentasjon. Hvis du kan forestille deg at absolutt alt er energi, både materie og lys, og at all energi har en viss frekvens, så kanskje det blir lettere å forstå.
Ja, jeg vil egentlig fram til at disse frekvensene ikke er virkelige. Det er ikke nødvendig å prøve å overbevise meg, men kanskje du vil virke troverdig overfor de andre som leser her. Om du ikke kan si hvilke frekvenser du snakker om, hvordan vet du da at du snakker om frekvenser?
Reconnective Healing f.eks har høy vibrasjon i seg, denne healing-energien er kjent for å påvirke lyspærer og elektriske apparater, uten at det gjort noen videre forskning på det. Men det kan jo tyde på at energien er elekotromagnetisk. Denne energien hjelper til med å heve frekvensen i oss, den har vist seg å ha en positiv innvirkning på depresjoner, angst, bekymringer osv. -tanker av lav frekvens. Hvis du da tenker deg at energiene på Jorda rundt 2012 vibrerer tilsvarende høyt som Reconnective energiene, kan du forstå at det vil ha innvirkning på menneskenes lave vibrasjoner - de vil ikke lenger kunne eksistere.
Hvis det er elektromagnetiske frekvenser, bør det kunne vises på film. Vær imidlertid forsiktig med slik healing, fordi du da kan risikere å komme i radioaktiv behandling.
Jeg vil ikke skrive for mye om dette her inne siden ikke alle er klare for å høre om det. De som vil vite mer får bare kontakte åndelige miljøer eller søke på internett etter kanaliseringer. Men husk å ta kanaliseringene med en klype salt, som en huskeregel har en seriøs kanalisering en riktighet på ca 80%. En ekte transekanalisering er imidlertid 100% ufarget. Det er også viktig å kjenne etter om kilden til kanaliseringen er av lys og kjærlighet. Inneholder den humor, så er det et godt tegn. Er den dømmende og preget av frykt, er det ikke så bra. Man kjenner det også i hjertet når det er noe som sjelen gjenkjenner av sannhet.
:mozilla_cool:
Hvordan skal man overleve uten et ego?
Du fikk meg til å tenke på en kompis av meg som en gang sa at den største drivkraften i menneskene er misunnelse :D
Og det er desverre sånn for de som har mye ego i seg.
Men det går fint an å overleve uten ego (hat, sjalusi, grådighet, angst, bekymringer osv)
"Survival of the ****" (Fi ttest, for å unngå sensuren :) ) er et levesett som snart hører fortiden til. Dyrsinstinktet i oss vil snart ikke lenger gjelde. Mennesker vil bli en samlet enhet, ingen vil lenger stå i opposisjon til hverandre.
Den største drivkraften vil da være kjærligheten.
Uten egoet vil alle ofre seg for andre, og menneskeheten vil gå under. Altruisme kan være bra, men bare som motspiller med egoet.
Videoen med intervjuene i Disclosure Project overbeviser nok de aller aller fleste mennesker. Det vil alltid være noen som ikke stoler på at disse snakker sant, før de får se det de snakker om med egne øyne. Og det vil de nok også snart.

I ditt tilfelle BA, sømfarer du internett etter historier som kan diskreditere disse vitnene, uten engang å ha sett denne videoen, for det tviler jeg faktisk på at du har.

Du er som en dommer som er selektiv i bevisene. Du kaster bevisene til en uskyldig mann i søpla uten å se på de, og velger kun å ta med statsadvokatens beviser før du avgjør dommen.
Jeg skal ikke dømme noen. Jeg er ute etter å finne sannheten, og dele den med meg. Akkurat som du gjør. Forskjellen er bare at du tror sannheten er annerledes enn jeg gjør. Jeg gjør altså som deg, viser hva som støtter mitt syn, og lar motdebattanten ta seg av det som støtter dennes sak.

Disclosure Project har jeg hele tiden hevdet var useriøse. De tror jeg faktisk vet bedre enn de utgir, men at de tjener store penger på at folk tror på det de skriver.
Antall ord: 757

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

BA skrev:Det er ikke nødvendig å prøve å overbevise meg, men kanskje du vil virke troverdig overfor de andre som leser her.
De fleste her inne har en viss kjennskap til åndelighet og healing, og de forstår nok hva jeg snakker om. Skeptikere som kun er ute etter vitenskapelige forklaringer på alt, får bare belage seg på å vente til disse foreligger.

Man trenger ikke kjennskap til hvordan hele maskineriet i en bil fungerer for å kunne kjøre den.
BA skrev:Vær imidlertid forsiktig med slik healing, fordi du da kan risikere å komme i radioaktiv behandling.
:lol:
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Torarne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 22 Jun 2005 03:03
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Torarne »

Disclosure Project er faktisk et seriøst forsøk på å avdekke ting som store krefter forsøker å holde skjult, organisasjoner som bl,a Majestic 12. Som sagt tidligere trenger de bidrag til å holde driften av organisasjonen i gang, og Dr Geerer som leder prosjektet er også leder av SETI. Han er m.edisinsk utdannet og tidligere dir for at sykehus
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:
BA skrev:Det er ikke nødvendig å prøve å overbevise meg, men kanskje du vil virke troverdig overfor de andre som leser her.
De fleste her inne har en viss kjennskap til åndelighet og healing, og de forstår nok hva jeg snakker om. Skeptikere som kun er ute etter vitenskapelige forklaringer på alt, får bare belage seg på å vente til disse foreligger.
Dette viser jo akkurat hva jeg snakker om. :)
De strør om seg med vitenskapelige termer uten å vite hva de snakker om. Hadde de visst noe om disse frekvensene hadde det vært mulig å si noe om dem, og man hadde kunnet etterprøve dem. Slik det ser ut til nå, er disse energivibrasjonene kun et nytt dogme fra denne kanten. Man bruker et "vitenskapelig" språk for å virke seriøs, mens man kun serverer bullshit.
Man trenger ikke kjennskap til hvordan hele maskineriet i en bil fungerer for å kunne kjøre den.
Når man skal fortelle noen hvordan bilen virker, bør man vite det selv først. Det er ikke alle som aksepterer at bilen går framover pga vibrasjonene i karosseriet. Og at bensinen vi fyller på har kvantemekaniske egenskaper som gjør at blien begynner å lage vibrasjoner når man setter nøkkelen i en bestemt stilling i forhold til bensinen. :)
BA skrev:Vær imidlertid forsiktig med slik healing, fordi du da kan risikere å komme i radioaktiv behandling.
:lol:
Gammastråler er de farligste stråler vi kjenner, og de mest høyfrekvente elektromagnetiske bølgene vi kjenner. Hvis denne healingen er så høyfrekvent, ser det ut til at den er riktig skummel.
Antall ord: 275

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Torarne skrev:Disclosure Project er faktisk et seriøst forsøk på å avdekke ting som store krefter forsøker å holde skjult, organisasjoner som bl,a Majestic 12. Som sagt tidligere trenger de bidrag til å holde driften av organisasjonen i gang, og Dr Geerer som leder prosjektet er også leder av SETI. Han er m.edisinsk utdannet og tidligere dir for at sykehus
Nå er det gått 5 - FEM år siden denne pressekonferansen, og ennå har de ikke klart å finne bevis for deres påstander. F.eks. antigravitasjonskraften. Tror du antigravitasjonskraft hadde vært mulig å holde hemmelig slik verden og ikke minst USA skriker etter olje?

I løpet av fem år burde de funnet informasjonen, og vist denne antigravitasjonskraften sin.
Om jeg ikke husker feil, påstår de også at de har vakuumkraft. De lager kraft av vakuumet i verdensrommet. Dette har de selv produsert, men det har tydeligvis ikke slått igjennom. :)

Disse vitneutsagnene er personer som står fram med sine UFO-observasjoner. Javel?
UFO er ikke noe man prøver å holde hemmelig. UFO-observasjoner vet man om, og man tar dem seriøst. Hessdalen f.eks. har mange UFO-observasjoner, og man prøver å finne ut hva det er. Disclosure Project og deres likesinnede har allerede bestemt seg for hva det er. Inntil det motsatte er bevist tviholder de på sin forklaring, og bruker det som bevis for deres spekulasjoner.
Antall ord: 234

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Torarne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 22 Jun 2005 03:03
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Torarne »

Å snakke om at foredraget er fra 2001 og at informasjonen burde vært kommet frem for lenge siden. Vel de har jo enda ikke funnet ut hva som skjedde i Roswell i 1947, så synes ikke 2001 er så galt jeg. Når det gjelder antigravitasjons prosjektet til Dr Geerer så må du være klar over at dette er en meget avansert teknologi det jobbes med og de har kun holdt på med dette siden 90 tallet. Det er mye vi ikke vet og mange krefter som i egen interesse ønsker å holde ting tilbake. Ta f.eks oljeselskapene?Tror du de er interessert i nye energiformer som truer deres økonomiske interesser og eksistens?
ROM BLE IKKE BYGD PÅ EN DAG :mozilla_laughing:
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links