Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenBeviset for at det finnes utenomjordisk liv::::

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Torarne skrev:Å snakke om at foredraget er fra 2001 og at informasjonen burde vært kommet frem for lenge siden. Vel de har jo enda ikke funnet ut hva som skjedde i Roswell i 1947, så synes ikke 2001 er så galt jeg. Når det gjelder antigravitasjons prosjektet til Dr Geerer så må du være klar over at dette er en meget avansert teknologi det jobbes med og de har kun holdt på med dette siden 90 tallet. Det er mye vi ikke vet og mange krefter som i egen interesse ønsker å holde ting tilbake. Ta f.eks oljeselskapene?Tror du de er interessert i nye energiformer som truer deres økonomiske interesser og eksistens?
ROM BLE IKKE BYGD PÅ EN DAG :mozilla_laughing:
De har for lengst funnet ut hva som skjedde ved Roswell i 1947. Det var en ballong.

Antigravitasjonskraften påstår de er ferdig, det er ikke noe de må lage først. Det eneste de behøver er å holde en pressekonferanse og vise den fram.

USA trenger mer energi, oljeselskapene har ikke makt til å holde slikt hemmelig når det er andre som sitter med hemeligheten. De klarte ikke å holde Cheneys økonomiske interesser i Irakkrigen hemmelig engang.
Dessuten behøver ikke denne energien være en konkurrent til oljeselskapene.Om oljeselskapene besitter kunnskapen selv, kan de tjene penger kontinuerlig bare på at de hadde kunnskapen først.
Antall ord: 233

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

BA skrev:Dette viser jo akkurat hva jeg snakker om. :)
De strør om seg med vitenskapelige termer uten å vite hva de snakker om. Hadde de visst noe om disse frekvensene hadde det vært mulig å si noe om dem, og man hadde kunnet etterprøve dem. Slik det ser ut til nå, er disse energivibrasjonene kun et nytt dogme fra denne kanten. Man bruker et "vitenskapelig" språk for å virke seriøs, mens man kun serverer bullshit.
Jeg foreslår at du kryper ut av den bredbåndstilknyttede lille hulen din, går ut i verden og begynner å erfare, istedefor å fornekte alt du kommer over.
BA skrev:
Man trenger ikke kjennskap til hvordan hele maskineriet i en bil fungerer for å kunne kjøre den.
Når man skal fortelle noen hvordan bilen virker, bør man vite det selv først. Det er ikke alle som aksepterer at bilen går framover pga vibrasjonene i karosseriet. Og at bensinen vi fyller på har kvantemekaniske egenskaper som gjør at blien begynner å lage vibrasjoner når man setter nøkkelen i en bestemt stilling i forhold til bensinen. :)
Morsomt :) Men du forsto nok poenget mitt. Man trenger ikke å vite hvilken bølgelengde healing-frekvensene vibrerer på for å kunne utføre healingen.
Gammastråler er de farligste stråler vi kjenner, og de mest høyfrekvente elektromagnetiske bølgene vi kjenner. Hvis denne healingen er så høyfrekvent, ser det ut til at den er riktig skummel.
:lol: :lol: Vil du jeg skal sende deg litt healing kanskje? :)
Den er temmelig kraftig, folk opplever mye rart - i positiv forstand, men den er ikke farlig, da hadde den jo ikke vært så populær.
Antall ord: 281

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:
BA skrev:Dette viser jo akkurat hva jeg snakker om. :)
De strør om seg med vitenskapelige termer uten å vite hva de snakker om. Hadde de visst noe om disse frekvensene hadde det vært mulig å si noe om dem, og man hadde kunnet etterprøve dem. Slik det ser ut til nå, er disse energivibrasjonene kun et nytt dogme fra denne kanten. Man bruker et "vitenskapelig" språk for å virke seriøs, mens man kun serverer bullshit.
Jeg foreslår at du kryper ut av den bredbåndstilknyttede lille hulen din, går ut i verden og begynner å erfare, istedefor å fornekte alt du kommer over.
Nå har det seg slik at jeg ikke fornekter så mye. Det er nemlig stor forskjell på tvil og fornektelse.
BA skrev:
Man trenger ikke kjennskap til hvordan hele maskineriet i en bil fungerer for å kunne kjøre den.
Når man skal fortelle noen hvordan bilen virker, bør man vite det selv først. Det er ikke alle som aksepterer at bilen går framover pga vibrasjonene i karosseriet. Og at bensinen vi fyller på har kvantemekaniske egenskaper som gjør at blien begynner å lage vibrasjoner når man setter nøkkelen i en bestemt stilling i forhold til bensinen. :)
Morsomt :) Men du forsto nok poenget mitt. Man trenger ikke å vite hvilken bølgelengde healing-frekvensene vibrerer på for å kunne utføre healingen.
Nå utførte du ikke noen healing på meg, du prøvde å forklare hvordan healingen virker.
Gammastråler er de farligste stråler vi kjenner, og de mest høyfrekvente elektromagnetiske bølgene vi kjenner. Hvis denne healingen er så høyfrekvent, ser det ut til at den er riktig skummel.
:lol: :lol: Vil du jeg skal sende deg litt healing kanskje? :)
Den er temmelig kraftig, folk opplever mye rart - i positiv forstand, men den er ikke farlig, da hadde den jo ikke vært så populær.
Nei, ikke send meg slike høyfrekvente stråler. Hvem vet hvor alvorlig de kan skade? :D

Røyking er jo enda mer populært, så da kan heller ikke det være farlig da?
Antall ord: 353

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

BA skrev:
Gaute skrev:De fleste her inne har en viss kjennskap til åndelighet og healing, og de forstår nok hva jeg snakker om. Skeptikere som kun er ute etter vitenskapelige forklaringer på alt, får bare belage seg på å vente til disse foreligger.

Dette viser jo akkurat hva jeg snakker om.
De strør om seg med vitenskapelige termer uten å vite hva de snakker om. Hadde de visst noe om disse frekvensene hadde det vært mulig å si noe om dem, og man hadde kunnet etterprøve dem. Slik det ser ut til nå, er disse energivibrasjonene kun et nytt dogme fra denne kanten. Man bruker et "vitenskapelig" språk for å virke seriøs, mens man kun serverer bullshit.
Hvordan kan du si at dette er bullshit når du overhodet ikke har peiling på hva du snakker om? :lol: Du må jo kunne bevise at dette er bullshit for å hevde det. Hvis ikke blir dette bare tomt pisspreik.

Som i så mange andre diskusjoner du har tatt del i her på forumet så er dette også bare noe du tror, fordi du mangler kunnskap om det.
Du er som en huleboer som nekter for at det kan finnes en sivilisasjon med biler, fly og tog.
Antall ord: 207

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:Hvordan kan du si at dette er bullshit når du overhodet ikke har peiling på hva du snakker om? :lol: Du må jo kunne bevise at dette er bullshit for å hevde det. Hvis ikke blir dette bare tomt pisspreik.

Som i så mange andre diskusjoner du har tatt del i her på forumet så er dette også bare noe du tror, fordi du mangler kunnskap om det.
Du er som en huleboer som nekter for at det kan finnes en sivilisasjon med biler, fly og tog.
Når det snakkes om frekvenser som indikerer eller skaper gode eller dårlige handlinger/fenomener, forventer jeg at de har kontrollert at det er snakk om frekvenser.
Når så ingen (Ihvertfall viser ikke du til noen) kan vise til hvilke frekvenser det er snakk om, eller om det er impuls eller bølgefrekvenser, eller for den saks skyld om det er trykkbølger eller hva det er. Du antok at det var elektromagnetiske bølger, men det virket ikke som at du var sikker på det heller.
Ja, da trekker jeg konklusjonen at noen ikke aner hva de snakker om, men kun serverer bullshit. Igjen er dette for udetaljert til at jeg kan bevise det. Jeg har jo ikke fått noen informasjon om emnet til tross for at jeg har spurt etter det gjentatte ganger.

Du har rett i at jeg tror dette er bullshit. Og det tror jeg fordi du ikke har gitt meg grunn til å tro noe annet. Imidlertid er det ikke irrasjonell tro, og hvis du kan gi meg grunn til å tro noe annet, kan jeg ombestemme meg om dette.
Antall ord: 274

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sashaian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 126
Startet: 28 Jan 2005 16:09
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Sashaian »

BA skrev:"Hehe. Jeg kan ikke bevise det, men martiansgohome.com"]Former Army Sergeant Clifford Stone has become one of the most vocal and sensational supporters of former M.D. Steven Greer, according to recent material on the Net. When we met Stone a few years ago, he was working as a security guard in a shopping mall in Roswell, N.M. We had a pleasant, lengthy interview with him, and he told us of several military ufological angles he was researching regarding UFO secrecy. However, he definitely did not mention any personal experiences with aliens, or anything of the sort!
Apparently the wild-eyed atmosphere of Roswell has finally gotten to the good man, because now he has remembered several personal experiences from years earlier, when he was on active duty around the age of 19. About 1969 (he's not sure of the year), Stone was allegedly on duty in Indian Town Gap, Pennsylvania, when he was called upon to take radiation level readings from what appeared to be a heel-shaped crashed spacecraft. There were four dead aliens inside it, according to Stone's story.

On a different occasion, Stone and another soldier helped a live alien to escape from the military, as they felt sorry for the creature. Stone does not give any details at all about this incident, nor about why he was not courtmartialed if the story is true!

We are told that the first-mentioned incident involved details very much indeed like those given by Roswell witness Frank Kaufmann. This, by Saucer Logic, is confirmation, as it shows that almost identical spacecraft have crashed in at least two widely separated parts of the country! Wheee!
Ehem - forventer du at vi skal ta utsagn fra en skeptiker side som kaller seg for "martians go home" seriøst? :)

For det andre - de skriver i en simpel ukeblad-inspirert stil a la "se og hør" jo.

For det tredje - hvor kommer det fram i teksten at han lyver?

Dette var vel egentlig det jeg hadde forventet av hva du ville legge fram av "bevis" - jeg er ikke akkurat sjokkert. :o
Antall ord: 354
Du er et spirituelt vesen som har valgt å ha en menneskelig erfaring.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sashaian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 126
Startet: 28 Jan 2005 16:09
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Sashaian »

dobbeltpostet
Antall ord: 1
Du er et spirituelt vesen som har valgt å ha en menneskelig erfaring.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Sashaian skrev:Ehem - forventer du at vi skal ta utsagn fra en skeptiker side som kaller seg for "martians go home" seriøst? :)
Nei. Egentlig forventer jeg ingenting. Dette er bakgrunnen for det jeg skrev, så får du vurdere det opp mot annen informasjon slik du vil. Jeg kan ikke garantere at dette er hverken mer eller mindre sant enn Sergeant Clifford Stones utsagn.
For det andre - de skriver i en simpel ukeblad-inspirert stil a la "se og hør" jo.
Er det stilen som er det viktige eller innholdet? Hvis du krever vitenskapelig utseende, og det er alt du krever, kommer du til å bli lurt mye.
For det tredje - hvor kommer det fram i teksten at han lyver?
Direkte kommer det ikke fram, men han fortalte om sine undersøkelser omde miltæres hemmelighold rundt UFO-saken. Dersom han hadde hatt egne opplevelser burde han nevnt det under intervjuet.
Dette var vel egentlig det jeg hadde forventet av hva du ville legge fram av "bevis" - jeg er ikke akkurat sjokkert. :o
Ja, det var nok det du hadde forventet, for jeg har lagt det fram her tidligere. :)
Antall ord: 189

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Gaute, for mange av oss som ikkje skjønner det du prater om, hadde det vore fint med litt betre info slik at vi forstår det du forteller.

Det eg syns virker veldig rart er at du prater om frekvenser men ikkje vil seie kva frekvenser dette er?

Ein anna ting eg lure på er kva som skjer i 2012-2013? Dei fleste har nok fått med seg at inka-indianerene sin kalender slutter dette året. Kva for eit livssyn er det du følger som har svaret på kva som skjer i 2012-2013?

Du seie at du ikke vil skrive for mye om dette her inne siden ikke alle er klare for å høre om det. Er ikkje du fordømmande overfor alle andre her inne nå? Du burde jo heller være så ærlig at du forteller alt viss det er viktig kunnskap du sitter inne med.


Om ikkje anna kan du vel vise til ei nettside eller noko som har ei grei forklaring på dette.
Antall ord: 171
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sashaian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 126
Startet: 28 Jan 2005 16:09
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Sashaian »

BA skrev:Nei. Egentlig forventer jeg ingenting. Dette er bakgrunnen for det jeg skrev, så får du vurdere det opp mot annen informasjon slik du vil. Jeg kan ikke garantere at dette er hverken mer eller mindre sant enn Sergeant Clifford Stones utsagn.
Denne bakgrunnen holder ikke mål. Kan du ikke komme opp med mer troverdig informasjon enn det?
BA skrev:Er det stilen som er det viktige eller innholdet? Hvis du krever vitenskapelig utseende, og det er alt du krever, kommer du til å bli lurt mye.
Ja da vet jeg jammen meg om en som blir mye lurt. DU! Jeg vet ikke om en eneste her inne på forumet som krever like mye vitenskapelige bevis som deg.Dette er interessant. Observer den kommentaren din objektivt er du snill :)
BA skrev:Direkte kommer det ikke fram, men han fortalte om sine undersøkelser omde miltæres hemmelighold rundt UFO-saken. Dersom han hadde hatt egne opplevelser burde han nevnt det under intervjuet.
Dette viser jo bare en ting: At denne mannen er oppegående nok til at han ikke deler informasjonen med hvem som helst.

For å ikke spore av, siterer jeg meg selv:
Sashaian skrev:Kan du BA, legge fram bevisene på at noen av disse er avslørt som løgnere? Om ikke annet, må du innrømme at du selv er en løgner. Å beskylde andre for å være løgnere, uten å kunne gå god for det, er smålig.
Vel, foreløpig ser det ut som at du er løgneren her...
Du må være forsiktig med å være så bastant.
BA skrev:Ja, det var nok det du hadde forventet, for jeg har lagt det fram her tidligere. :)
Nei jeg kan faktisk ikke huske å ha sett at du har lagt det fram tidligere. Grunnen til at jeg ikke er sjokkert over "bevismaterialet" ditt, er fordi det ikke finnes noe troverdig motbevis. :)

Du vil måtte slite veldig for å diskretitere noe som er av sannhet. Dette var et veldig godt eksempel på det.
Antall ord: 339
Du er et spirituelt vesen som har valgt å ha en menneskelig erfaring.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Sashaian skrev:
BA skrev:Nei. Egentlig forventer jeg ingenting. Dette er bakgrunnen for det jeg skrev, så får du vurdere det opp mot annen informasjon slik du vil. Jeg kan ikke garantere at dette er hverken mer eller mindre sant enn Sergeant Clifford Stones utsagn.
Denne bakgrunnen holder ikke mål. Kan du ikke komme opp med mer troverdig informasjon enn det?
:lol: Som jeg skrev, du får vurdere dette opp mot annen informasjon slik du vil. Dette er bakgrunnen, hvis du ikke tror meg skal du få lov til å tro at jeg hemmeligholder mer kunnskap om at han lyver. :D
BA skrev:Er det stilen som er det viktige eller innholdet? Hvis du krever vitenskapelig utseende, og det er alt du krever, kommer du til å bli lurt mye.
Ja da vet jeg jammen meg om en som blir mye lurt. DU! Jeg vet ikke om en eneste her inne på forumet som krever like mye vitenskapelige bevis som deg.Dette er interessant. Observer den kommentaren din objektivt er du snill :)
Se hva du kommenterer. :D "Hvis du krever vitenskapelig utseende, og det er alt du krever, kommer du til å bli lurt mye." :D Den artikkelen jeg viste mente du ikke så særlig vitenskapelig ut, og dermed har du selv utelukket meg fra den måten å bli lurt på.
BA skrev:Direkte kommer det ikke fram, men han fortalte om sine undersøkelser omde miltæres hemmelighold rundt UFO-saken. Dersom han hadde hatt egne opplevelser burde han nevnt det under intervjuet.
Dette viser jo bare en ting: At denne mannen er oppegående nok til at han ikke deler informasjonen med hvem som helst.
Haha. Ja, slik kan man prøve å lure seg selv.
"Nå skal jeg gi et intervju for å vise Verden at de militære hemmeligholder informasjon, men for å være på den sikre siden holder jeg hemmelig at jeg vet noe." :D
For å ikke spore av, siterer jeg meg selv:
Sashaian skrev:Kan du BA, legge fram bevisene på at noen av disse er avslørt som løgnere? Om ikke annet, må du innrømme at du selv er en løgner. Å beskylde andre for å være løgnere, uten å kunne gå god for det, er smålig.
Vel, foreløpig ser det ut som at du er løgneren her...
Du må være forsiktig med å være så bastant.
Du får vurdere for deg selv. Jeg har gitt informasjonen du ba om, og det viser at det er stor sannsynlighet for at han løy, ikke bevis for det. Du har mindre grunn til å kalle meg løgner.
BA skrev:Ja, det var nok det du hadde forventet, for jeg har lagt det fram her tidligere. :)
Nei jeg kan faktisk ikke huske å ha sett at du har lagt det fram tidligere. Grunnen til at jeg ikke er sjokkert over "bevismaterialet" ditt, er fordi det ikke finnes noe troverdig motbevis. :)
Det var skrevet i tråden Romvesnene, hvis de IKKE kommer i fredlige hensikter., som du også deltok i.
Du vil måtte slite veldig for å diskretitere noe som er av sannhet. Dette var et veldig godt eksempel på det.
Her slet jeg ikke så veldig. :)
Antall ord: 531

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

madjava skrev:Gaute, for mange av oss som ikkje skjønner det du prater om, hadde det vore fint med litt betre info slik at vi forstår det du forteller.

Det eg syns virker veldig rart er at du prater om frekvenser men ikkje vil seie kva frekvenser dette er?
Her fant jeg en grei forklaring på det jeg har skrevet om:
Vibrational (also called Energetic) Medicine invites us to look at our world and ourselves in a completely new way than we are used to. The science upon which our so-called modern or conventional medical model is based, Newtonian Physics and scientific methodology, results from 400-year-old information. This model believes that human and animal species are nothing more than elaborate machines - simple cause and effect can explain everything about the way in which these machines "operate". When viewed mechanistically, our bodies are seen as material forms, and energy is given very little attention.

With the advent of 20th century physics, a new understanding or paradigm emerged and the seeds of Quantum Physics were born. Einstein turned the scientific world on its ear with his Theory of Relativity, which essentially stated that light, energy, and matter are all of equal importance. Physicists began to look at how energy played a much more important role in the creation of, and indeed in the continuing survival of our universe. Where matter once ruled, energy was now taking its place. This new understanding of the universe did not find its way into the science of medicine, however, because the means did not exist to "prove" these theories or to actually truly understand what they meant in terms of human beings and health.

In the last 30 years, technological advances have opened the door for the study of energy and how it behaves, in ways that were never before available. The results of these studies is creating yet another paradigm shift, which is just now filtering its way into general public understanding. In the Quantum universe, everything is energy! Energy always precedes matter and indeed, matter accounts for only 2% of the Universe, as we understand (or see) it. Essentially the only difference between physical matter and etheric matter is the electromagnetic frequency at which it vibrates or resonates.
- Hentet fra http://groups.msn.com/FullMoonParadise/ ... icine.msnw

Og som jeg skrev tidligere:
Gaute skrev:Hvis du kan forestille deg at absolutt alt er energi, både materie og lys, og at all energi har en viss frekvens, så kanskje det blir lettere å forstå.

Reconnective Healing f.eks har høy vibrasjon i seg, denne healing-energien er kjent for å påvirke lyspærer og elektriske apparater, uten at det gjort noen videre forskning på det. Men det kan jo tyde på at energien er elekotromagnetisk.
Alt er elektromagnetisk energi som vibrerer på en viss frekvens. Absolutt alt, uten unntak.
Hvis man tenker seg dette, så blir det også enklere å forstå hva jeg skrev om tidligere. Som bl.a at alle tanker vi har, negative eller positive, er elektromagnetiske energier som vibrerer på ulike frekvenser.

Dr. Masaru Emoto, født i Japan, med eksamen ved Yokohama kommunale universitet og Open International University, doktorgrad i Alternativ Medisin - har forsket på hvordan tanke påvirker vann.

Han påviste at vannkrystaller endrer form etter hva du tenker. Gode tanker gav en fin symmetrisk form, negative tanker førte til at krystallene fra samme prøve delte seg opp, fikk asymmetrisk form og tamme farger. Han gjorde også forsøk med ulik musikk som heavy metal og mozart, disse gav også ulik form.
Les mer og se bildene her:
http://www.whatthebleep.com/crystals/
Dr. Emoto's egne side:
http://www.masaru-emoto.net/

Nå blir det kanskje enda lettere å tenke seg at alt er energi, og at vi kan påvirke alt ved hjelp av tanken. En positiv tanke påvirker vannkrystallen til å bli symmetrisk og "fin". Negative tanker gjør den asymmetrisk og "stygg". Tenk deg da hvordan tankene påvirker andre ting, som f.eks kroppen vår!

Av mine egne erfaringer som jeg har gjort i forhold til Reconnective Healing, tyder det på at energiene er elektromagnetiske, av den grunn at mange, inkl. meg selv, har opplevd at energiene virker inn på elektrisk utstyr. (lamper blinker, stereoanlegg skrur seg av osv) I tillegg føles den elektromagnetisk, man kan kjenne det som stråler eller felt som beveger seg rundt om i hode og kropp. Energien som blir kanalisert ned er høyfrekvent og intelligent og går dit det trengs mest. Noe som skiller denne energien ifra eldre healingenergier (ikke det at de energiene er "dårligere", alle har sin hensikt) er at den er av en høyere frekvens. Det kan også forklare hvorfor mange opplever at negative tankemønstre og depresjoner forsvinner etter å ha være borti disse energiene, siden slike tanker er av lavfrekvent energi. Selv begynte jeg helt ut av det blå å kanalisere muntlig under selvhealing bare noen få dager etter at jeg var på kurs i Rec. healing. Forklaringen på hvorfor dette skjedde, mener jeg er fordi frekvensnivået i kroppen min ble høynet, etter flere timer i denne healingenergien, slik at vesener av høyere dimensjoner ble i stand til å nå meg. Jeg merker fortsatt at energioverføringen under kanalisering blir sterkere når jeg samtidig mottar Rec. healing fra andre.

For å muligens gi mer klarhet i det jeg skrev tidligere om frekvensen i energien på Jorda, så kan jeg fortelle at Reconnective-energien ble først tilgjengelig på 90-tallet, av den grunn at det var da energiene på Jorda var høye nok til at menneskene kunne motta denne nye høyfrekvente energien. Energiene på Jorda blir stadig mer høyvibrasjonell, årsaken til det skal jeg forklare mer om senere.

Reconnective healing- energier vises også på kirlian-fotografi, uten at jeg kan forklare noe mer teknisk rundt dette.Dr. Eric Pearl er grunnlegger av Rec. healing. Her er et kirlian-foto av hånden hans før og under healing:
Bilde

For de som ikke er kjent med kanalisering, så fant jeg en side som forklarer dette også ganske greit:
Let's clear up some of myths and get down to basics about channeling and channelers.

First of all, channeling is not the same as meditating. In meditation, one has the option of connecting with their higher self or guides or Source for their own growth without having to channel them (but can communicate with them). Meditation can also be used to relax the body or for healing, to do an visualization exercise, etc.

An important distinction must be realized between channeling and mediumship. The term mediumship is often interchanged with channeling. Mediumship, however, is an older term - channeling having been used more often since the 1960's. Both mediumship and channeling are done by finely tuning into a specific dial on the electromagnetic frequency spectrum (similar to a radio), allowing connection to other parts of ourselves, the Source or other entities. One may be a medium or a channel; some people are both. The purpose of channeling is to receive more love and knowledge.

Both mediumship and channeling are co-creations and can afford some of the same possibilities, and yet, there are distinct differences. I like this explanation that was given, and shared with permission, by one of my teachers, Shawn Randall channeling Torah: Channeling is when you are primarily providing a service of counseling, teaching or healing for yourself and others. Mediumship is primarily providing a service to spiritual entities, who have their specific agendas.

Examples of channeling are in allowing ourselves to open and connect to our own higher self (our true essence), the Source, or by allowing a loving teaching entity to express itself through us. This type of entity's focus is to share wisdom, knowledge, counseling assistance, healing, self-empowerment, and other forms of creativity that benefits the channel as well as the whole of humanity. Channeling may also come in the form of relaying information telepathically from a mentor without being in a full trance. Channeling is a sharing of energies, a creation of new energies, and a mirroring process wherein the channeler, the audience and even the being that is channeled are receiving much from the process. Channeling is like a triangle: two energies connecting, coming together, creating a third through their relationship.

Do we HAVE TO channel? Of course not. Do we NEED to have information from another entity? No. So, why intentionally channel? We are divine beings and creators. When we open up to more of All That Is - we know more of who we are and the possibilities are endless. "By learning to be in touch with our electrical and biological selves, we can make ourselves higher beings who transmit the spiritual side of life...When you reach the point where you can control this energy and transform it into a positive force, you have found the part of you that is God." (Saved By The Light, by Dannion Brinkley with Paul Perry, 1994, p. 127.)

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
-Albert Einstein

So, channeling is an art form that opens up creativity and greater possibilities for ourselves through the doorway of love and imagination - which is the doorway to more wisdom and God. Through channeling we open up to new realms of awareness and perspectives. We are more connected with the universality of life. And we can use it to create whatever we desire.

As a service, channeling requires and brings the openness to love, trust, and the ability and desire to receive. It also requires and affords more focus, intent, clarity, discretion and self-knowledge and self-respect, and is an on-going process. And in turn, when done properly and clearly, brings all more teaching, love, energy, clarity, focus, inspiration, empowerment, alternatives, compassion, sovereignty, joy, wisdom, increased abundance and much growth. http://www.vibrani.com/Channeling.htm
En transekanal, JZ Knight, gikk gjennom en polygraf-test som viste at hjernebølgene hennes ble endret til delta-nivå mens hun kanaliserte.
For de som ikke vet det, når hjernebølgene er på delta-nivå, er man ubevisst. Som når vi sover, eller er i dyp transe.

"Using a sophisticated polygraph, noted parapsychologists Ian Wickramasekera and Stanley Krippner of Saybrook Graduate School repeatedly observed that while JZ Knight is channeling Ramtha, the readings of her brain-wave activity shift to delta, and that the lower cerebellum operates her body which talks, walks, eats, drinks and dances while Ramtha teaches – about the mystery of mind over matter." http://www.whatthebleep.com/scientists/
madjava skrev:Ein anna ting eg lure på er kva som skjer i 2012-2013? Dei fleste har nok fått med seg at inka-indianerene sin kalender slutter dette året. Kva for eit livssyn er det du følger som har svaret på kva som skjer i 2012-2013?

Du seie at du ikke vil skrive for mye om dette her inne siden ikke alle er klare for å høre om det. Er ikkje du fordømmande overfor alle andre her inne nå? Du burde jo heller være så ærlig at du forteller alt viss det er viktig kunnskap du sitter inne med.

Det er ikke meningen å virke fordømmende overfor andre, jeg er bare redd for at informasjonen kan bli misforstått av enkelte - slik at den kan virke skremmende. For man har overhodet ingen grunn til å frykte noe som helst! Derfor tenkte jeg at slik informasjon er bedre å oppsøke når man selv føler for det, istedefor å få det servert her inne på et forum. Men du har rett, det er bedre at jeg forteller alt. Har jeg sagt A, så må jeg si B.

Du spør om hvilket livssyn jeg følger som har svaret på hva som skjer i 2012.
Akkurat hva som skjer i 2012 er det ingen som vet helt sikkert, siden fremtida hele tiden er i endring. Det som er sikkert er at veldig mye kommer til å skje i tiden frem mot 2012.
Alt som jeg har skrevet tidligere angående Jord-endringene og bevissthetsskiftet som vi er inne i, er basert på kanaliseringer. Både mine egne, og andres. Jeg ser også at det som skjer ute i verden er akkurat det som blir omtalt i kanaliseringer, både i nye og i de som er 10 år gamle.
Vi er inne i en massiv opprensning og transformasjon akkurat nå, på alle plan. Både menneskeheten og Jorden går gjennom store forandringer. Følelser som er av egoet kommer opp til overflaten for å bli forløst. Som sinne, hat, frykt, tvil, misunnelse/sjalusi, bekymringer, griskhet osv. Dette har vi sett særlig mye av i det siste. I følge kanaliseringer, så har et nytt "grid" nylig blitt forankret.
Mer om gridnett: http://www.luisprada.com/Protected/the_ ... _grids.htm
Den høye energien i dette gridnettet gjør slik at alt det negative som tilhører det gamle gridnettet blir tvunget frem i oss, vi blir nødt til å ta et oppgjør med våre begrensninger. Slike "oppgraderinger" i energiene på Jorda vil vi få flere av frem mot 2012.

Maya-folket visste dette. De visste hva som ville skje astrologisk i 2012, at planeter og galakser ville komme på linje med hverandre, og at dette ville være slutten på den gamle tiden slik vi kjenner den, og begynnelsen på den nye. Vi vil gå inn i 4. og 5. dimensjon. Dette handler altså ikke om dommedag/verdens undergang, men om at vi går inn i en tid hvor harmoni og kjærlighet regjerer. Dagens egoisme og maktkamp er i ferd med å gå i oppløsning.

Magnetismen på jorden beveger seg i takt med menneskenes tanke.
Magnetpolene på Jorden har begynt å bevege seg utover det "normale", som følge av menneskenes kollektive bevissthet, og pga at vi fortsetter å forurense og ødelegge Jorden. Følgene av dette er at vi vil se mye mer regn, høyvann og naturkatastrofer fremover, vi har bare sett begynnelsen.

Hvor mye av dette vi vil måtte gå gjennom, er avhengig av oss menneskene, og vår frie vilje. Om hvorvidt vi vil fortsette å klamre oss til egoet, eller om vi velger å gå inn i oss selv og forløse de følelsesmessige blokkeringene som ligger til grunn for vår egoistiske væremåte. Det som skjer akkurat nå i forhold til muslimene og karikatur-tegningene f.eks er til stor hjelp for mange av oss, av den grunn at det får oss til å se på vårt eget reaksjonsmønster, fordommer osv. Det gir oss en sjanse til å velge fordommer og frykt eller forståelse og samhold. Uansett vil det nok til slutt føre til det siste, og til en oppløsning av alle religioner.

Jeg vil bare ha en ting klart for alle her inne;
Jeg er ikke interessert i å diskutere om hvorvidt det jeg har skrevet her av kanalisert materiale kan påvises, motbevises, dokumenteres osv. For da blir det en diskusjon om kvantefysikk kontra tradisjonell vitenskap - og den kan vi heller ta her
Nå har jeg kun forklart etter beste evne det madjava spurte om.
Har noen spørsmål eller innspill til det jeg skrev, så versågod - kom med egne ord og meninger. Men vær så snill, ikke kveruler, vri og stykk opp innlegget mitt til det ugjenkjennelige. For sånt gidder jeg ikke bruke tid på å svare på.
Antall ord: 2606

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Synes det er fint at du er tilbake jeg Gaute, setter pris på postene dine ;)
Antall ord: 15
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

zind skrev:Synes det er fint at du er tilbake jeg Gaute, setter pris på postene dine ;)
Takk, det var koselig! :)
Er godt å være tilbake også, det tok sin tid å få internett her i det nye huset
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute:

At du ikke ville følge opp vår diskusjon lengre skal jeg akseptere. Det skal jeg akseptere.

Nå har du imidlretid skrevet til Madjava at menneskesynet man har i dag, baserer seg på 400 år gammel newtonsk fysikk. Det er i beste fall bare delvis sant. Newton regnes ofte som den første moderne vitenskapsmann, dermed vil senere fysikk være basert på Newtons arbeid. Mennesket er en kjemisk kombinasjon, og de kjemiske reglene gjelder for kjemien i mennesker også, akkurat som alle andre regler. F.eks. tyngdeloven.
Kjemien rundt celledeling er også kjent, og det er ikke nødvendig å blande inn ånd eller åndelighet i dette. Mennesket fungerer på samme måte, og man behøver ikke ty til ånd/åndelighet for å forklare mennesket.
Kunnskapen om slik kjemi er ikke 400 år gammelt, men prinsippet ligger i Darwins lære om at den sterkeste overlever. Selv i kjemien fungerer dette prinsippet.

Einsteins relativitetsteori snudde ikke fysikken på hodet, men den kunne forklare mye man ikke kunne forklare tidligere. E=MC^2 betyr ikke at energi har noen slags vilje, eller at man kan løsrive energidelen fra massen.
Denne formelen gjorde tvertimot åndelig kraft unødvendig i skapelsen. Formelen er slik jeg har forstått det essensiell i Big Bang.
Kvantefysikk kan jeg ikke så mye om, i likhet med store deler av befolkningen. Det er også grunnen til at kvantefysikk er blitt så populært i de alternative kretser.

Dr. Masaru Emotos bilder imponerer ihvertfall ikk meg. Her blandes hummer og kanari, og påstås det er samme ting.

Det kan være snøkrystaller, dannet under kjærlighet
Bilde
og is med luftbobler som er dannet under innflytelse av heavy metal-musikk.
Bilde
:mozilla_cool:
Selvfølgelig får man forskjellige krystaller av vann om man fryser tåke til snøkrystaller enn om man fryser vann i beholder til is. :D

Så kan jeg tilføye at Kirlianfotografering neppe har med ånd å gjøre. Det har sannsynligvis sammenheng med strømmen man tilfører filmen, og forurensninger på motivet å gjøre.
Antall ord: 345

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links