Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenBråvåkner av glimt

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 426
Startet: 23 Nov 2005 03:14
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Hva bruker du gjøre de siste par timene før du legger deg mindtricks?
Antall ord: 15
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Mindtricks
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 21 Feb 2006 14:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Mindtricks »

velvet vamp: bakhodet da. Lillehjernen er vel i bakhodet?
BMFLEX: Timene før jeg legger meg ser jeg enten på tv eller sitter ved pcen, kan love deg at jeg ikke sitter å ser på skrekkfilmer! Før jeg legger meg setter jeg på lyset og radion, og tenker på alt jeg gjorde den dagen, og andre ting for og sovne fortest mulig! Og det funker "ofte" veldig bra! De første ukene klarte jeg ikke tenke på annet enn de glimtene!
Antall ord: 81
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Æsj... Så når du klør deg i bakhodet så sier du at du klør deg på lillehjernen liksom?
Antall ord: 21
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Linni
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 06 Nov 2005 04:03
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fredrikstad

Innlegg av Linni »

har bråvåkna et par ganger men ikke sett noe.. vet ikke hva som gjør at jeg plutselig våkner da..hmm..
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 327
Startet: 12 Des 2005 13:23
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Riegrot »

jeg har opplevd det samme. var en periode jeg hadde slike syn spesielt om kvelden nar jeg skulle sove. det var nok a slå av lyset og lukke øynene, og der så jeg folk som gjorde dagligdagse ting.det var så klårt og tydelig alt.nesten klårere enn virkeligheten.jeg syntes det var gøy å se "filmene" som utspant seg i mitt hode, men noen ganger dukket stygge ansikter opp. noen ganger virkelig skremmende ansikter.

har tenkt litt på om det kan være glimt av den kollektive bevisthet. ikke vet jeg.
hadde mange uko den tiden oxo. under en uko følte jeg at soverommet var fult av folk.
har du opplevd det noen gang?
Antall ord: 118
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mindtricks
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 21 Feb 2006 14:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Mindtricks »

velvet vamp: Jeg nevnte kun to glimt, og det er de jeg husket best. Pleier ikke si at jeg klør på lillehjernen istedet for bakhodet akkurat nei? hehe...det var det første jeg tenkte på da jeg skrev innlegget. Kan komme med et annet eksempel her:

En folkemengde på ca. 10 stk, det brant i bakgrunnen og folka var opp ned.

Gamle damer med skumle øyne.
osv

Jeg skjønner at det høres helt vilt ut men jeg prøver og finne ut hva det her skyldes. Og jeg begynner å skjønne på måten dere spør at det her er MOT normalt!
Det var lissom derfor jeg kom med det her på dette formet! Jeg har ikke peiling på hvorfor jeg ikke får sove!
Antall ord: 130
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sivastar
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 146
Startet: 02 Jan 2006 17:51
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av sivastar »

Mindtricks skrev:velvet vamp: Jeg nevnte kun to glimt, og det er de jeg husket best. Pleier ikke si at jeg klør på lillehjernen istedet for bakhodet akkurat nei? hehe...det var det første jeg tenkte på da jeg skrev innlegget. Kan komme med et annet eksempel her:

En folkemengde på ca. 10 stk, det brant i bakgrunnen og folka var opp ned.

Gamle damer med skumle øyne.
osv

Jeg skjønner at det høres helt vilt ut men jeg prøver og finne ut hva det her skyldes. Og jeg begynner å skjønne på måten dere spør at det her er MOT normalt!
Det var lissom derfor jeg kom med det her på dette formet! Jeg har ikke peiling på hvorfor jeg ikke får sove!
Slapp helt av du.. Etter en del lesing her på forumet vil du fort finne ut at Velvet Vamp har for vane å komme med negative innspill....
Ikke noe å ta seg nær av - bare til å le av :lol:
Antall ord: 169
Vær forandringen, og du vil se verden

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mindtricks
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 21 Feb 2006 14:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Mindtricks »

skjønner! Uansett takker for alle tilbakemeldinger! Neste stopp psykologen! :)
Antall ord: 10
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Mindtricks skrev:velvet vamp: Jeg nevnte kun to glimt, og det er de jeg husket best. Pleier ikke si at jeg klør på lillehjernen istedet for bakhodet akkurat nei? hehe...det var det første jeg tenkte på da jeg skrev innlegget. Kan komme med et annet eksempel her:

En folkemengde på ca. 10 stk, det brant i bakgrunnen og folka var opp ned.

Gamle damer med skumle øyne.
osv

Jeg skjønner at det høres helt vilt ut men jeg prøver og finne ut hva det her skyldes. Og jeg begynner å skjønne på måten dere spør at det her er MOT normalt!
Det var lissom derfor jeg kom med det her på dette formet! Jeg har ikke peiling på hvorfor jeg ikke får sove!
Haha, nei da så... Er hvertfall skumle ting i disse glimtene dine. Kanskje er det lurt å prate med en psykolog uansett.

Og du måkke tro på alt du hører her inne... :)
Antall ord: 165
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

*Velvet Vamp* skrev:
Mindtricks skrev:velvet vamp: Jeg nevnte kun to glimt, og det er de jeg husket best. Pleier ikke si at jeg klør på lillehjernen istedet for bakhodet akkurat nei? hehe...det var det første jeg tenkte på da jeg skrev innlegget. Kan komme med et annet eksempel her:

En folkemengde på ca. 10 stk, det brant i bakgrunnen og folka var opp ned.

Gamle damer med skumle øyne.
osv

Jeg skjønner at det høres helt vilt ut men jeg prøver og finne ut hva det her skyldes. Og jeg begynner å skjønne på måten dere spør at det her er MOT normalt!
Det var lissom derfor jeg kom med det her på dette formet! Jeg har ikke peiling på hvorfor jeg ikke får sove!
Haha, nei da så... Er hvertfall skumle ting i disse glimtene dine. Kanskje er det lurt å prate med en psykolog uansett.

Og du måkke tro på alt du hører her inne... :)
Hva er det du snakker om velvet????
Det blir som å gå til psykolog fordi man har en rar drøm? Det er jo akkurat det samme, bortsett fra det at man er bevisst. Natt til i går så drømte jeg at jeg drepte en norsk kjent person. Han prøvde dog å kverke meg først, men jeg har ingen planer om psykologtimer fordet. Dessuten kunne ikke disse omtalte glimtene være mer typiske. Ingenting rart med de!
Antall ord: 247

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

>wiz skrev:
*Velvet Vamp* skrev:
Mindtricks skrev:velvet vamp: Jeg nevnte kun to glimt, og det er de jeg husket best. Pleier ikke si at jeg klør på lillehjernen istedet for bakhodet akkurat nei? hehe...det var det første jeg tenkte på da jeg skrev innlegget. Kan komme med et annet eksempel her:

En folkemengde på ca. 10 stk, det brant i bakgrunnen og folka var opp ned.

Gamle damer med skumle øyne.
osv

Jeg skjønner at det høres helt vilt ut men jeg prøver og finne ut hva det her skyldes. Og jeg begynner å skjønne på måten dere spør at det her er MOT normalt!
Det var lissom derfor jeg kom med det her på dette formet! Jeg har ikke peiling på hvorfor jeg ikke får sove!
Haha, nei da så... Er hvertfall skumle ting i disse glimtene dine. Kanskje er det lurt å prate med en psykolog uansett.

Og du måkke tro på alt du hører her inne... :)
Hva er det du snakker om velvet????
Det blir som å gå til psykolog fordi man har en rar drøm? Det er jo akkurat det samme, bortsett fra det at man er bevisst. Natt til i går så drømte jeg at jeg drepte en norsk kjent person. Han prøvde dog å kverke meg først, men jeg har ingen planer om psykologtimer fordet. Dessuten kunne ikke disse omtalte glimtene være mer typiske. Ingenting rart med de!
Mindtricks skrev: Uansett takker for alle tilbakemeldinger! Neste stopp psykologen!
Antall ord: 259
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Velvet skrev
Haha, nei da så... Er hvertfall skumle ting i disse glimtene dine. Kanskje er det lurt å prate med en psykolog uansett.
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 426
Startet: 23 Nov 2005 03:14
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Mindtricks skrev:velvet vamp: bakhodet da. Lillehjernen er vel i bakhodet?
BMFLEX: Timene før jeg legger meg ser jeg enten på tv eller sitter ved pcen, kan love deg at jeg ikke sitter å ser på skrekkfilmer! Før jeg legger meg setter jeg på lyset og radion, og tenker på alt jeg gjorde den dagen, og andre ting for og sovne fortest mulig! Og det funker "ofte" veldig bra! De første ukene klarte jeg ikke tenke på annet enn de glimtene!
Kanskje prøve å ikke se tv de siste to timene før du legger deg. Se om det hjelper.
Grunnen til at jeg spurte er fordi jeg KUN ser ansikter hvis jeg har sett på levende bilder, tv,pc spill o.l før jeg legger meg.

Men uansett, så er det vel bedre å gå til en søvekspert enn en psykolog?
Antall ord: 145
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

>wiz skrev:Velvet skrev
Haha, nei da så... Er hvertfall skumle ting i disse glimtene dine. Kanskje er det lurt å prate med en psykolog uansett.
Ja så var det dårlig formulert.
Antall ord: 32
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mindtricks
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 21 Feb 2006 14:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Mindtricks »

Bmflex: Som for eksempel og lese et eller annet! Det skal jeg forsøke! Jeg blir for mye underholdt, innrømmer det!


wiz:
Det blir som å gå til psykolog fordi man har en rar drøm? Det er jo akkurat det samme, bortsett fra det at man er bevisst. Natt til i går så drømte jeg at jeg drepte en norsk kjent person. Han prøvde dog å kverke meg først, men jeg har ingen planer om psykologtimer fordet. Dessuten kunne ikke disse omtalte glimtene være mer typiske. Ingenting rart med de!
Jeg er i 20 årene og har aldri opplevd lignende. Jeg ville beskrevet de som, tja, uvirkelige eller noe i den duren. (spesielt i starten) Og etter og ha opplevd de, er det ikke mareritt som bekymrer meg lenger for å si det sånn. (Ikke at mareritt har bekymret meg før) Skjønner du at jeg syntes det er merkelig?
Spiller aldern noen rolle tro? Utvikler hode seg eller noe i 20 årene? hehe... Bør jeg bare skrive historie og arkivere x-filene ? :mozilla_laughing:
Antall ord: 182
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links