Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenHar du sett ufo?

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
smokken
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 201
Startet: 12 Apr 2006 13:30
18
Kjønn (valgfri): Kar
Lokalisering: Telemark

Innlegg av smokken »

Anny skrev:Jeg ved med sikkerhet at jeg har set en såkaldt ufo, det stod i alle danske aviser i sin tid, da jeg var bare en lille unge i 3 eller 4 klasse, var med en skole veninde på sommerferie, til lykken ( en by i jylland ) hvor vi fik lov at ligge ute og kigge på stjerne og pludselig sier min veninde se den stjerene der den kommer imod os, det som så hendte var at dette lys fløj op og ned og fram og tilbake, alle de vokse kom ut av sommerhusene også min venindes mor og kæreste for alle tv'er begyndte at opføere sig underligt, siden blev der skrevet i avisa dage etter at man havede opsavert et ufo. Det var en morsom oplevelse, men jeg var bare et barn og syntes det var kult, næste dag var vi ude og lege igjen. Ville gerne opleve det samme igjen som voksen.

Det hørtes ut som en utrolig opplevelse ;)
Antall ord: 168
Enlighten your mind...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links