Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenLevitasjon

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Lone skrev:Karina: Det er jo for godt til å kunne være sant :mozilla_undecided: Men det var merkelig når disse menneskene kom til nivået sitt. det så ut som om de mistet helt kontrollen på seg selv. De satt i lotusstilling m armer i kors vettu. Det farte av gårde i full fart.

Synd jeg aldri fikk med meg hva denne dokmentaren het. Det var mye rart der se. T o m dem som fikk kniver tredd inn i hode. Ingen smerte og etter noen minutter etter at kniven ar trekt ut.. ble såret mer og mer borte..
Hmm :mozilla_undecided:
Filmtriks? :mozilla_laughing:
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rose78
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 31 Des 2005 00:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland

hei

Innlegg av Rose78 »

Ja ser kult ut.

det der med at di sitter å hopper heter yogic flying ...var noe i den duren.
Ja tror nok det finnes di med meget spesielle evner.

her er noen eksempler: http://www.sivkov.ru/news.asp


å enda ett http://solomonia.net/spain/ med tk


Det eneste jeg lurer på med det øverste bilde er...hvorfor staven er der?...om det kanskje er et triks
Sist redigert av Rose78 på 07 Apr 2006 22:49, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Staven ja.. så den jeg også :mozilla_tongue:

Linken fungerte ikke her gitt :mozilla_undecided:
Antall ord: 11
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

karina skrev:
Lone skrev:Karina: Det er jo for godt til å kunne være sant :mozilla_undecided: Men det var merkelig når disse menneskene kom til nivået sitt. det så ut som om de mistet helt kontrollen på seg selv. De satt i lotusstilling m armer i kors vettu. Det farte av gårde i full fart.

Synd jeg aldri fikk med meg hva denne dokmentaren het. Det var mye rart der se. T o m dem som fikk kniver tredd inn i hode. Ingen smerte og etter noen minutter etter at kniven ar trekt ut.. ble såret mer og mer borte..
Hmm :mozilla_undecided:
Filmtriks? :mozilla_laughing:
Mye mulig. Synd at det ikke er flere som så den altså. Den ar faktisk laga sånn at dem skulle fakke svindlerene. De filmet feks en spådame som hadde det veldig artig.. Det endt med at folkene hennes slo ned en a filmfolka :mozilla_tongue:
Antall ord: 152
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
qinqong

Innlegg av qinqong »

Bare til oppkalring så er det mulig å kjøpe seg kunnskap om hvordan man får folk til å sveve, og dette er et taushetsbelagt tema hos illusjonister og tryllekunstnere, og så kan man jo sette igang å sveve, og man skal bare ha noen små ting til hjelp som er synlige, men dog uforståelige for det blotte øye, så kan man altså sveve.
Ja, man kan også hoppe mens man sitter i lotusstillingen, og dette krever bare kroppsbeherskelse og balndet med styrke og teknik.
Mange av de som hopper slik og blir fortografert gjør dette mens de benytter en vanlig trampoline som verktøy for dette og blir "fanget" mens de er i lufta, og dette er ikke krevende om man har et kamera som "kan" ta bilder.......

Men, så finnes det mennesker som helt klart behersker levitasjon, og det er en annen historie........
Antall ord: 145

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Men om det er sant, betyr det jo at mennesket faktisk kan fly!
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

litt å lese fra Illustrert Vitenskap
http://www.illustrertvitenskap.com/Cros ... &id=8003_1
Antall ord: 13
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rose78
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 31 Des 2005 00:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland

hei

Innlegg av Rose78 »

Levitasjon er nesten det samme som telekinese å bevege gjenstander ved tankens kraft
da kan man vell å gjøre det på seg selv.Vil jo å på en måte si det er litt tk i healing å hvis feks man fjerner en svulst.men ikke helt sikker
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: hei

Innlegg av BA. »

Rose78 skrev:Ja ser kult ut.

det der med at di sitter å hopper heter yogic flying ...var noe i den duren.
Ja tror nok det finnes di med meget spesielle evner.

her er noen eksempler: http://www.sivkov.ru/news.asp


å enda ett http://solomonia.net/spain/ med tk


Det eneste jeg lurer på med det øverste bilde er...hvorfor staven er der?...om det kanskje er et triks
Disse linkene er ingenting verdt for min del. Det sto ikke noe om levitasjon på den første linken, og den andre var på et språk jeg ikke behersker i det hele tatt.

Det med staven lurte jeg også på. Den er jo der i tilknytning til ham på hvert eneste bilde og klipp. http://www.ramana.nl/english/media/Leidsepleinactie.mpg
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rose78
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 31 Des 2005 00:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland

Re: hei

Innlegg av Rose78 »

BA skrev:
Rose78 skrev:Ja ser kult ut.

det der med at di sitter å hopper heter yogic flying ...var noe i den duren.
Ja tror nok det finnes di med meget spesielle evner.

her er noen eksempler: http://www.sivkov.ru/news.asp


å enda ett http://solomonia.net/spain/ med tk


Det eneste jeg lurer på med det øverste bilde er...hvorfor staven er der?...om det kanskje er et triks
Disse linkene er ingenting verdt for min del. Det sto ikke noe om levitasjon på den første linken, og den andre var på et språk jeg ikke behersker i det hele tatt.

Det med staven lurte jeg også på. Den er jo der i tilknytning til ham på hvert eneste bilde og klipp. http://www.ramana.nl/english/media/Leidsepleinactie.mpg
Du kan jo bruke oversettelse programmer eller sider som oversetter.
Ideen var ikke at jeg skulle vise om levitasjon...for har ikke funnet et ennå.
men vise at det er noen med litt spesielle evner.
her er en som gjør pyro pk http://www.geocities.com/paranoidjester ... 01835.mpeg
han heter vist john Chang.klippet er tatt opp fra en tv så det er litt dårlig.
Har ikke tenkt å bevise noe for deg BA.
Antall ord: 209

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UriGneller
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 159
Startet: 17 Aug 2005 01:25
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: langevåg

Innlegg av UriGneller »

staven er alltid der, av den enkle grunn, det er den som gjør levitasjon mulig. Denne mannen viser sine "evner" i bysentrum osv om sommerene....be han fjerne staven, og du for bare masse svadakommentarer om hvorfor denne MÅ være der......har sett han der "live" i amsterdam for 1 år siden......det er så lett gjennomskuelig at jeg fakisk ikke begriper hva grunn han havnet på sidene her på paranormal for...håper inderlig at det ikke er mennesker her på forumet som virkelig tror denne mannen "levitererer"..bare bløff.....
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
qinqong

Innlegg av qinqong »

urigneldrer merker jeg meg.

Hvilken flaks for deg at du har sett dette med egne øyne, men at du ved å legge sammen 2+2 sansynligvis vil komme til akurat det samme svaret som de aller fleste andre gjør.
Du kjenner kanskje ikke til at det er en rekke trllekunstnere og illusjonister som bedriver dette rundt omkring i verden, og at man innenfor denne yrkesgruppen ikke er noen metafysiker, men om du hadde lest mine innlegg her, ser at jeg henviser til at man kan kjøpe seg "trickset" med å få følk eller seg selv til å sveve.
At noen skal gå å skamme seg over at de eventuelt tror at disse menneskene svever, det er jo tull, men når du kan forklare prinsippet uten å ha kjøpt dette, eller du kan forklare at en illusjonist som David Copperfield passerer tvers gjennom den kinesiske mur, se da begynner det å stå respekt av deg og gneldret.
I alle tider har mennesket latt seg inspirere og fasinere av tryllekunstnere og bare så banale ting som korttriks, og dette er ting som bare du uri kan gjenomskue med din holdning, og det er jo flott for deg,, men personlig så har jeg hatt hundrevis av mennesker som aldri kan fatte og begripe hva jeg gjør med kortene når jeg lager korttriks, med noen absolut meget få unntak om jeg selv slurver eller ikke er godt nok forberedt.
Det samme vil skje med dette svevetrickset, og ja, du må gjerne være såskeptisk, men du vil aldri klare det og det optiske kan du heler ikke forklare, så er man tilbake ved roten, og det at dette er en bløff, hmm, nei, men han leviterer ikke, det er nok rett, men han lager en illusjon som du ikke kan gjenomskue på samme måte som andre innenfor det paranormale gjør, og om det ikke har noe her på siden å gjøre, så får du sette igang renselsesprosessen med å fjerne alt som bør vekk som kan gi falske inntrykk eller oppfattelser.
Videre har jeg også beskrevet at mennesker virkelig kan levitere og min kjennskap til dette har nok mindre å gjøre her enn noen som kan skape illusjoner om at det skjer.
Antall ord: 374

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

qinqong skrev:Så kan man slappe litt av på landejorda etter å ha flydd rundt og virra.....

Bilde

Bra at ikke Foss ser dette bile :D
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

UriGneller skrev:staven er alltid der, av den enkle grunn, det er den som gjør levitasjon mulig. Denne mannen viser sine "evner" i bysentrum osv om sommerene....be han fjerne staven, og du for bare masse svadakommentarer om hvorfor denne MÅ være der......har sett han der "live" i amsterdam for 1 år siden......det er så lett gjennomskuelig at jeg fakisk ikke begriper hva grunn han havnet på sidene her på paranormal for...håper inderlig at det ikke er mennesker her på forumet som virkelig tror denne mannen "levitererer"..bare bløff.....
Fortell oss hemmeligheten da :mozilla_wink:
Antall ord: 102
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

QQ:

Det Madjava påpeker, og som du støtter, er vel bare det at dette er netopp et triks.

Man kan imponeres over slike ferdigheter også, og jeg vet ikke om denne personen påstår han har evner, slik Uri Geller gjør, eller om han sier rett ut at det er illusjon, slik David Copperfield gjør.

Alle vet at David Copperfield lurer oss, men det er så godt gjort at vi imponeres av det. Denne personen stiller kanskje ikke i samme klasse, men mange imponeres av denne også.
Uri Geller vil veldig gjerne imponere folk med sine "krefter", men etter avsløringene blir han mer sett på som en tufs.
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links