Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterJorden er en liten sak

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

*Lille engelen* skrev:
karina skrev:
*Lille engelen* skrev:Hehe... Min eks var og to meter høy, og han jeg er forelsket i er 191 cm. Er faktisk bare tilfeldig, for høyden er ikke noe jeg går etter tenk! :) hehe...
Høyde er pent da. Men er jo ikke noen betingelse. Men fint er det.
Skal ikke mye til å være høyere enn meg=(
Hehe ikke klag. Jeg skulle gjerne byttet, så kunne du fått mine 175 cm. Hvor høy er du da? Jeg mente forresten at høyde på gutter er pent. Selv ville jeg jo helst vært lav.
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

karina skrev:
*Lille engelen* skrev:
karina skrev:
*Lille engelen* skrev:Hehe... Min eks var og to meter høy, og han jeg er forelsket i er 191 cm. Er faktisk bare tilfeldig, for høyden er ikke noe jeg går etter tenk! :) hehe...
Høyde er pent da. Men er jo ikke noen betingelse. Men fint er det.
Skal ikke mye til å være høyere enn meg=(
Hehe ikke klag. Jeg skulle gjerne byttet, så kunne du fått mine 175 cm. Hvor høy er du da? Jeg mente forresten at høyde på gutter er pent. Selv ville jeg jo helst vært lav.
Jeg er bare 165 ell no, kanskje to cm høyere, eller mindre. Lenge siden jeg har målt! Skulle gjerne byttet m d3g:D
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 509
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av un0rmal »

*Lille engelen* skrev:
karina skrev:
*Lille engelen* skrev:
karina skrev:
*Lille engelen* skrev:Hehe... Min eks var og to meter høy, og han jeg er forelsket i er 191 cm. Er faktisk bare tilfeldig, for høyden er ikke noe jeg går etter tenk! :) hehe...
Høyde er pent da. Men er jo ikke noen betingelse. Men fint er det.
Skal ikke mye til å være høyere enn meg=(
Hehe ikke klag. Jeg skulle gjerne byttet, så kunne du fått mine 175 cm. Hvor høy er du da? Jeg mente forresten at høyde på gutter er pent. Selv ville jeg jo helst vært lav.
Jeg er bare 165 ell no, kanskje to cm høyere, eller mindre. Lenge siden jeg har målt! Skulle gjerne byttet m d3g:D
Da er vi like lang :mozilla_tongue:
Håper ikke jeg vokser mer, da blir jeg lengre enn typen min :mozilla_frown:
Antall ord: 156
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Jeg har funnet ut at den peneste jentehøyden er 167, 5 cm. Hehe. Det var jeg da jeg gikk i 8. klasse. Men vokste mer gitt :mozilla_frown:
Når man er høy føler man seg svær og hengslete. Og man vil være liten og nett. Jeg elsker å se rett inn i øynene på folk eller opp i øynene til folk istedet for at de er sånn laaaaaangt der nede.
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

Hehe, sånn sett er d greit m høye gutter, men på en annen side ser man så søte ut der man går og er nesten like høye!! Også slipper man å få kink i nakken:D
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

*Lille engelen* skrev:Hehe, sånn sett er d greit m høye gutter, men på en annen side ser man så søte ut der man går og er nesten like høye!! Også slipper man å få kink i nakken:D
Men vi høye jenter vil gjerne ha en som er litt svær sånn at man kan liksom føle seg litt mindre enn man pleier, og ikke føler seg som den maskuline i forholdet :mozilla_laughing:
Vi vil ha en sterk armkrok å krype inn i. Hehe.
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 509
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av un0rmal »

karina skrev:Jeg har funnet ut at den peneste jentehøyden er 167, 5 cm. Hehe. Det var jeg da jeg gikk i 8. klasse. Men vokste mer gitt :mozilla_frown:
Når man er høy føler man seg svær og hengslete. Og man vil være liten og nett. Jeg elsker å se rett inn i øynene på folk eller opp i øynene til folk istedet for at de er sånn laaaaaangt der nede.
jeg tror jeg er ca. 166-167 cm.. Men jeg tror jeg vokser mer :( for alle i slekta til pappa er høye.
Synes det er pent med jenter med laaaaange bein. Men jeg liker ikke tanken på å være høyere enn typen min :mozilla_frown:
Antall ord: 125
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

karina skrev:
*Lille engelen* skrev:Hehe, sånn sett er d greit m høye gutter, men på en annen side ser man så søte ut der man går og er nesten like høye!! Også slipper man å få kink i nakken:D
Men vi høye jenter vil gjerne ha en som er litt svær sånn at man kan liksom føle seg litt mindre enn man pleier, og ikke føler seg som den maskuline i forholdet :mozilla_laughing:
Vi vil ha en sterk armkrok å krype inn i. Hehe.
Ja d skjønner jeg;) Den mldingen var til un0rmal, fordi hun ikke vil vokse fra kjærsten sin...

Ja, gutten er fin som litt høyere. føler seg passet på...
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 509
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av un0rmal »

*Lille engelen* skrev:Hehe, sånn sett er d greit m høye gutter, men på en annen side ser man så søte ut der man går og er nesten like høye!! Også slipper man å få kink i nakken:D
Åh ja.. Jeg er glad for at vi er like lang, hadde en type som var to hoder høyere enn meg!! det var litt slitsomt!
Antall ord: 69
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

un0rmal skrev:
*Lille engelen* skrev:Hehe, sånn sett er d greit m høye gutter, men på en annen side ser man så søte ut der man går og er nesten like høye!! Også slipper man å få kink i nakken:D
Åh ja.. Jeg er glad for at vi er like lang, hadde en type som var to hoder høyere enn meg!! det var litt slitsomt!
Han jeg roter m (som jeg helt sikkert ikke får :mozilla_cry: fordi han vistnok bruker lang tid m å få følelser, sukk argh) er masse høyere enn meg. Jeg er 165-167 ell no og han er 191 liksom. Haha. Men han har mukler og, aaah...
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 509
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av un0rmal »

*Lille engelen* skrev:
un0rmal skrev:
*Lille engelen* skrev:Hehe, sånn sett er d greit m høye gutter, men på en annen side ser man så søte ut der man går og er nesten like høye!! Også slipper man å få kink i nakken:D
Åh ja.. Jeg er glad for at vi er like lang, hadde en type som var to hoder høyere enn meg!! det var litt slitsomt!
Han jeg roter m (som jeg helt sikkert ikke får :mozilla_cry: fordi han vistnok bruker lang tid m å få følelser, sukk argh) er masse høyere enn meg. Jeg er 165-167 ell no og han er 191 liksom. Haha. Men han har mukler og, aaah...
Hehe.. :mozilla_tongue:
Jeg bruker å mobbe typen min og kalle han dverg, da blir han litt sur.. Men her er alle små!! Samer hele gjengen! Hahaha.. Små folk :mozilla_innocent:
Antall ord: 147
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 509
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av un0rmal »

btw *lille engelen*. Lykke til med å prøve å få han :mozilla_wink:
Antall ord: 12
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

un0rmal skrev:btw *lille engelen*. Lykke til med å prøve å få han :mozilla_wink:
Tusen takk... Trenger all den lykke jeg kan få! Er du same? =)
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 509
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av un0rmal »

*Lille engelen* skrev:
un0rmal skrev:btw *lille engelen*. Lykke til med å prøve å få han :mozilla_wink:
Tusen takk... Trenger all den lykke jeg kan få! Er du same? =)
Hmm.. Jeg kan liksom ikke kalle meg selv en same. Siden jeg er ikke oppvokst med tanken om at jeg er same. Vi bor nå i en "samekommune" hvor det så og si bare bor samer. pluss noen russere. Men her har vi bare bott i to år. jeg føler liksom ikke selv at jeg er same :mozilla_tongue: Men sånn av blod, så er jeg halvsame.. :mozilla_undecided:
Antall ord: 96
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

karina skrev:Jeg har funnet ut at den peneste jentehøyden er 167, 5 cm. Hehe. Det var jeg da jeg gikk i 8. klasse. Men vokste mer gitt :mozilla_frown:
Når man er høy føler man seg svær og hengslete. Og man vil være liten og nett. Jeg elsker å se rett inn i øynene på folk eller opp i øynene til folk istedet for at de er sånn laaaaaangt der nede.
Du kan godt se opp til meg altså... Knegg... :mozilla_laughing:
Antall ord: 89
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links