Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterDet som skjer i 2012

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Blaze_01 skrev:kk. Uansett folkens. takk for mange positive meninger og synspunkt. dette var nåkk det rette forumet. :)

OG HUSK!!! det er ikke jeg som påstår dette. ikke min skyld.
Men jeg syns visse ting kan virke noe logisk.

feks at vi skal forandre oss. for hvorfor vere som vi er nå i 2000000 år til? alle vet jo at en gang vil vi endre utseende og inteligens.. men uans.. dette er jo det jeg ''tror'' på.. og egentli håper på:P

takk for at det finnes folk der ute som dere som absolutt ikke må krangle om det kommer en litt merkelig post :mozilla_wink:
jo da. men det er en gradvis forandring. så du legger ikke merke til det. er ikke sont at PANG da er vi i 2012 så POFF der forandrer alle seg. slikt er berre ikke muligt.
Antall ord: 147
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Dj_Devil skrev:
Blaze_01 skrev:kk. Uansett folkens. takk for mange positive meninger og synspunkt. dette var nåkk det rette forumet. :)

OG HUSK!!! det er ikke jeg som påstår dette. ikke min skyld.
Men jeg syns visse ting kan virke noe logisk.

feks at vi skal forandre oss. for hvorfor vere som vi er nå i 2000000 år til? alle vet jo at en gang vil vi endre utseende og inteligens.. men uans.. dette er jo det jeg ''tror'' på.. og egentli håper på:P

takk for at det finnes folk der ute som dere som absolutt ikke må krangle om det kommer en litt merkelig post :mozilla_wink:
jo da. men det er en gradvis forandring. så du legger ikke merke til det. er ikke sont at PANG da er vi i 2012 så POFF der forandrer alle seg. slikt er berre ikke muligt.
Nei akkurat. Gradvis er ordet.
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det er ikke jordens undergang. Apocalypsen er i gang, men den er ikke en undergang. Det dreier seg om et energiskifte som pågår uten at vi merker det.. De mangetiske justeringene er foretatt og det er kun justeringen av vårt DNA som gjenstår. Det går av seg selv fordi DNA er magnetisk. Det skal være sluttført i 2012, men kan skje så tidlig som i 2008. Undergangen, apocalypsen skulle inntruffet i 1989, men kom ikke fordi energiskiftet allerede var i gang. I tiden fremover kommer krystall-DNA'et. For de som husker zanthius/x-trick, så var dette noe av hva han snakket om. Vi vil ikke kunne påvise dette vitenskapelig, fordi det foregår i dimensjoner vi ikke har evner til å sanse. De ligger utenfor vår bevissthet, enn så lenge. Dette er ikke noe jeg kan bevise, fordi det er kanalisert materiale. Men det kommer fra kilder som ikke har til hensikt å spre dommedagsprofetier eller komme med skremmende budskap.

Forøvrig hørtes det veldig godt ut med en kopp med kakao og røyk på terrassen, idril. Kanskje vi skulle hatt et paratreff på terrassen din? hehehe
Antall ord: 198
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Blaze_01 skrev:kk. Uansett folkens. takk for mange positive meninger og synspunkt. dette var nåkk det rette forumet. :)

OG HUSK!!! det er ikke jeg som påstår dette. ikke min skyld.
Men jeg syns visse ting kan virke noe logisk.

feks at vi skal forandre oss. for hvorfor vere som vi er nå i 2000000 år til? alle vet jo at en gang vil vi endre utseende og inteligens.. men uans.. dette er jo det jeg ''tror'' på.. og egentli håper på:P

takk for at det finnes folk der ute som dere som absolutt ikke må krangle om det kommer en litt merkelig post :mozilla_wink:
Jeg venter på svar på spørsmålene mine.
Antall ord: 120
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

*glem det*
Antall ord: 2
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Blaze_01
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 21 Jul 2006 00:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bleikvasslia

Innlegg av Blaze_01 »

*Velvet* skrev:
Blaze_01 skrev:kk. Uansett folkens. takk for mange positive meninger og synspunkt. dette var nåkk det rette forumet. :)

OG HUSK!!! det er ikke jeg som påstår dette. ikke min skyld.
Men jeg syns visse ting kan virke noe logisk.

feks at vi skal forandre oss. for hvorfor vere som vi er nå i 2000000 år til? alle vet jo at en gang vil vi endre utseende og inteligens.. men uans.. dette er jo det jeg ''tror'' på.. og egentli håper på:P

takk for at det finnes folk der ute som dere som absolutt ikke må krangle om det kommer en litt merkelig post :mozilla_wink:
Jeg venter på svar på spørsmålene mine.
vil bitch ha svar? på hva? skriv
Antall ord: 129

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nattlyset
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 216
Startet: 22 Apr 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av nattlyset »

Heia skrev:Det er ikke jordens undergang. Apocalypsen er i gang, men den er ikke en undergang. Det dreier seg om et energiskifte som pågår uten at vi merker det.. De mangetiske justeringene er foretatt og det er kun justeringen av vårt DNA som gjenstår. Det går av seg selv fordi DNA er magnetisk. Det skal være sluttført i 2012, men kan skje så tidlig som i 2008. Undergangen, apocalypsen skulle inntruffet i 1989, men kom ikke fordi energiskiftet allerede var i gang. I tiden fremover kommer krystall-DNA'et. For de som husker zanthius/x-trick, så var dette noe av hva han snakket om. Vi vil ikke kunne påvise dette vitenskapelig, fordi det foregår i dimensjoner vi ikke har evner til å sanse. De ligger utenfor vår bevissthet, enn så lenge. Dette er ikke noe jeg kan bevise, fordi det er kanalisert materiale. Men det kommer fra kilder som ikke har til hensikt å spre dommedagsprofetier eller komme med skremmende budskap.

Forøvrig hørtes det veldig godt ut med en kopp med kakao og røyk på terrassen, idril. Kanskje vi skulle hatt et paratreff på terrassen din? hehehe
Vet du om det går an å finne disse kanaliseringene på nettet? Er de oversatt eller? Hvem, hva, hvor? Kunne vært interessant å lese!
Antall ord: 224
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nattlyset
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 216
Startet: 22 Apr 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av nattlyset »

At noe er på ferde, det tviler jeg egentlig ikke på. Men eneste er i hvilken form endringene er! Jeg tror ikke at når jeg våkner opp i morgen, eller hvilken som helst annen dag så har jeg skiftet totalt utseende og fått katteøyne (da vil jeg forresten ha spisse ører i samme slengen).

Men selv om det er mye interessant å lese om temaet, så er det viktig å være litt skeptisk og ikke ta alt for god fisk heller!
Antall ord: 84
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 327
Startet: 12 Des 2005 13:23
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Riegrot »

Jeg tror det dreier seg om åndelig oppvåkning, i mer eller mindre grad.Noe vi allerede er godt i gang med.
Antall ord: 22
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
spissmusa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 178
Startet: 04 Apr 2006 12:11
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av spissmusa »

Blaze_01 skrev:
*Velvet* skrev:
Blaze_01 skrev:kk. Uansett folkens. takk for mange positive meninger og synspunkt. dette var nåkk det rette forumet. :)

OG HUSK!!! det er ikke jeg som påstår dette. ikke min skyld.
Men jeg syns visse ting kan virke noe logisk.

feks at vi skal forandre oss. for hvorfor vere som vi er nå i 2000000 år til? alle vet jo at en gang vil vi endre utseende og inteligens.. men uans.. dette er jo det jeg ''tror'' på.. og egentli håper på:P

takk for at det finnes folk der ute som dere som absolutt ikke må krangle om det kommer en litt merkelig post :mozilla_wink:
Jeg venter på svar på spørsmålene mine.
vil bitch ha svar? på hva? skriv
er det en måte å svare en dame på?

velvet har stilt deg spm på første side som hun ikke har fått svar på...
Antall ord: 158
søker vi guds ord der vi boltrer oss i syndens gods.
med bibelen til hjertet,
på vandring tekkes vi djevelens fristelser

skrevet av... -meg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

*Velvet* skrev:
Blaze_01 skrev:Teknologien vil øke dramatisk uten at vi merker det
Hva mener du med det?
Blaze_01 skrev:-kroppen blir mer sensitiv som fører til at du merker vibrasjoner kraftigere
-ny fødte barn vil ha telepatiske evner ved fødsel
-Aids vil forsvinne
Hvilke vibrasjoner vil vi merke?
Hvorfor vil barn ha medfødte telepatiske evner?
Hvordan kan Aids forsvinne?
Blaze_01 skrev:De utenomjordiske som lagde disse var for og fortelle oss noe/bevise oss
mange av meldingene innehold ''Vokt dere'' 2012 vil det skje noe spesiellt.
Hvordan vet du at det var "de utenomjordiske"? hvem er det som har oversatt disse kornsirklene og fått en faktisk settning ut av det?

Og forresten heter det "skifte" og ikke "skjifter"...
Oi hvilken gentelmann. Her værsågod tusentakk.
Sist redigert av *Velvet* på 22 Jul 2006 23:42, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 135
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Nei, din dumming, jeg skifta, uhm, skjifta, jo på den! Slett Karina SLETT!
Antall ord: 13
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

*Velvet* skrev:Nei, din dumming, jeg skifta, uhm, skjifta, jo på den! Slett Karina SLETT!
Haha, unnskyld, det var bare morsomt. Haha, ser så bra ut at jeg som står som mod bare ler av stygge-kommentarene rundt omkring på forumet. Jaja, er ikke min skyld at ikke Jov somler seg til å fjerne mod-knappene mine.
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

karina skrev:
*Velvet* skrev:Nei, din dumming, jeg skifta, uhm, skjifta, jo på den! Slett Karina SLETT!
Haha, unnskyld, det var bare morsomt. Haha, ser så bra ut at jeg som står som mod bare ler av stygge-kommentarene rundt omkring på forumet. Jaja, er ikke min skyld at ikke Jov somler seg til å fjerne mod-knappene mine.
Fant ut jeg måtte heve meg over han... :D
Antall ord: 68
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

*Velvet* skrev:
karina skrev:
*Velvet* skrev:Nei, din dumming, jeg skifta, uhm, skjifta, jo på den! Slett Karina SLETT!
Haha, unnskyld, det var bare morsomt. Haha, ser så bra ut at jeg som står som mod bare ler av stygge-kommentarene rundt omkring på forumet. Jaja, er ikke min skyld at ikke Jov somler seg til å fjerne mod-knappene mine.
Fant ut jeg måtte heve meg over han... :D
*Se på som om det største lyset har falt fra himmelen*
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links