Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterDet som skjer i 2012

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Benny519
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 112
Startet: 25 Mai 2007 10:17
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Benny519 »

Jeg liker denne Teorien...
Antall ord: 4
Slipknot!! Maggot 4 life

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
cluuudia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 100
Startet: 24 Feb 2008 11:43
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hvem vet?
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av cluuudia »

Heisann.

Du, dette var egentlig litt skummelt.

Konsekvensene likner litt på de Global Oppvarming gir - tror du kanskje at Mayane "Forutså" Global Oppvarming, og de dærre overnaturlige sakene bare er noe de har "lagt på" for at det skal virke troverdig, eller sånn at folk skal bli redde og OBS på det?

Personlig tror ikke jeg at slikt vil skje - hvis det allerede har skjedd 5 ganger, hvorfor er ikke vi telepatiske ennå, hva har den 6. gangen annerledes med seg enn de 5 tidligere?

Jeg er skeptiskt til slikt. Desverre ;)
Antall ord: 93
Boo...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Benny519 skrev:
madjava skrev:
Azyl skrev:Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror Isaac Newton engang spådde at dommedag er i 2012.
Det med joras magnetfelt er morsomme greier. De har kjørt flere simuleringer med kraftige computere som kom frem til at magnetfeltet vil bli bytta. + blir - og - blir +

Skal bli moro å rulle rundt og le av Newton i 2012... Meeen skulle det vise seg å være sant kjøper jeg solblokk.
Isaac Newton rekna seg fram til at undergangen sku komme i 2060, dvs basert på Johannes Åpenbaringer(eller noko slikt)...
Sikker??? I så fall vil vi alle møte "Gud" ifølge Bibelen
Johannes Åpenbaringer handler om tida rundt år 70 og framover ei kort tid, kanskje opp mot hundre år, at desse åpenbaringane ikkje har innfridd og dermed blitt stadig forskjøve av kristne for å gje håp om fordømming av dei vantro og evig liv for di troende, er eit mirakel...

Så at IN dermed sku greie å rekne seg fram til ein undergang, er vel nærmaste for ein paranormal dommedag å rekne.

Eg for min del trur neppe at IN har kome fram til noko holdbart...
Antall ord: 194
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ashtar
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 159
Startet: 23 Feb 2008 03:56
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: I en annen galakse, langt langt borte

Innlegg av Ashtar »

Jeg tror på dette, og det var mye interresant i det du skrev blaze, men det meste av det visste jeg fra før, syns synd på alle skeptikerne her inne som tror mer på julenissen enn at det finnes annet intelligent liv ett sted der ute i universet, helt latterlig, det var det jeg hadde å si i første omgang.
Antall ord: 61
Meninga med livet, er å gi livet mening.
http://www.musikkdiskusjon.no - Diskusjonsforum for musikk,registrer deg nå! :D
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
cluuudia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 100
Startet: 24 Feb 2008 11:43
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hvem vet?
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av cluuudia »

Ashtar skrev:Jeg tror på dette, og det var mye interresant i det du skrev blaze, men det meste av det visste jeg fra før, syns synd på alle skeptikerne her inne som tror mer på julenissen enn at det finnes annet intelligent liv ett sted der ute i universet, helt latterlig, det var det jeg hadde å si i første omgang.
Hvorfor tror du at man må tro på nissen bare fordi man er skeptisk på dette? Nei, det var drøyt sagt du...
Antall ord: 86
Boo...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ashtar
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 159
Startet: 23 Feb 2008 03:56
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: I en annen galakse, langt langt borte

Innlegg av Ashtar »

cluuudia skrev:
Ashtar skrev:Jeg tror på dette, og det var mye interresant i det du skrev blaze, men det meste av det visste jeg fra før, syns synd på alle skeptikerne her inne som tror mer på julenissen enn at det finnes annet intelligent liv ett sted der ute i universet, helt latterlig, det var det jeg hadde å si i første omgang.
Hvorfor tror du at man må tro på nissen bare fordi man er skeptisk på dette? Nei, det var drøyt sagt du...
Det var vel ikke akkuratt det jeg skrev
Antall ord: 96
Meninga med livet, er å gi livet mening.
http://www.musikkdiskusjon.no - Diskusjonsforum for musikk,registrer deg nå! :D
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Den kritiske datoen blir 21.12.2012.

HERREGUD, DA ER DET 3 DAGER IGJEN TIL JULEAFTEN JO!!!
OG 8 DAGER TIL BURSDAGEN MIN!!
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
cluuudia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 100
Startet: 24 Feb 2008 11:43
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hvem vet?
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av cluuudia »

Ashtar skrev:
cluuudia skrev:
Ashtar skrev:Jeg tror på dette, og det var mye interresant i det du skrev blaze, men det meste av det visste jeg fra før, syns synd på alle skeptikerne her inne som tror mer på julenissen enn at det finnes annet intelligent liv ett sted der ute i universet, helt latterlig, det var det jeg hadde å si i første omgang.
Hvorfor tror du at man må tro på nissen bare fordi man er skeptisk på dette? Nei, det var drøyt sagt du...
Det var vel ikke akkuratt det jeg skrev
Åjoda: syns synd på alle skeptikerne her inne som tror mer på julenissen enn at det finnes annet intelligent liv ett sted der ute i universet, helt latterlig, det var det jeg hadde å si i første omgang.
-.-
Antall ord: 136
Boo...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 505
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Deep Space »

Det finnes liv i universet. Vi er ikke alene. Å si noe annet vil jo være helt villt når vi vet hvor uendelig stort universet er og hvor mange solsystemer som finnes. Men om "liv" er i vår dimension er en annen ting...

:mozilla_laughing:
Antall ord: 47
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Det er jo reptiler på Pleiadene, Er det ikke Ashtar kommandoen som holder til der da :D

Finnes helt sikkert liv andre plasser i universet, det er veldig sansynlig.
Antall ord: 28
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Deep Space
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 505
Startet: 03 Jan 2007 22:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Deep Space »

skeptikeren skrev:Det er jo reptiler på Pleiadene, Er det ikke Ashtar kommandoen som holder til der da :D

Finnes helt sikkert liv andre plasser i universet, det er veldig sansynlig.
Håper de finner liv på mars... det hadde vært fantastiskt selv om det bare er mikrober.. Da vet vi iallefall med sikkerhet ;-)
Antall ord: 54
There will never be world peace as long as religion exists.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Innen 2025 vet vi om det er liv i vårt solsystem.
Var ihvertfall det Røed Ødegård sa, mener jeg og huske.

For da er alt undersøkt i vårt system.
Deretter skal de søke utenfor vårt system.
Blir spennende fremover
Antall ord: 46
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shampo!
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 07 Feb 2008 16:07
16

Innlegg av Shampo! »

jeg tror så absolutt ikke på det sprøytet. Det er helt latterlig spør du meg. katteøyne! hahaha!!! Hvorfor ikke ugleøyne? Eller dådyrøyne? Haha! I 2000 skulle all strømmen gå. Men det skjedde ikke en dritt. I 2006 skulle det komme en gigantisk komet og mose hele jordkloden. Men det skjedde ikke noen ting da heller. Jeg nekter å tro på at dette er vitenskapelig bevist. Den 21 desember 2012 skal jeg sette meg på balkongen med en god venn, drikke meg full og le meg halvt i hjel! For jeg har aldri hørt så mye vrøvl på en gang. For guds skyld, ikke la dere skremme av noe så lite overbevisende! Hvorfor kan ikke jorda bare snurre samme veien hele tida da? Nei jeg tror ikke på sånne spådommer. Nå høres jeg sikkert veldig sveversynt og treig ut, men bare vent, det vil ikke skje noe farlig i 2012. Livet er her og nå. Nyt det.
Sist redigert av Shampo! på 28 Jun 2008 22:41, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 167
Du er født som en orginal, så ikke dø som en kopi!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Shampo! skrev: Livet er her og nå. Nyt det.
Denne likte jeg...
Når skal man slutte å flykte og heller være tilstede, for meg blir det en snodig flukt fra det du er og der du er, å gå og stadig håpe på frelse utenfra.
Gjør livet til en vakker drøm istedenfor å fortsette det som et mareritt. 2012 fremtrer mer og mer som enda en ønskedrøm fordi helvete på jorda stenger for sikten din til paradis på jorda, som også eksisterer. Det er ditt valg ja..

det er da relativt, eller er det?? :mozilla_wink:
Antall ord: 99
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
cluuudia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 100
Startet: 24 Feb 2008 11:43
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hvem vet?
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av cluuudia »

Unnskyld meg, men jeg vet såpass mye at hvis jorda skal begynne rotere motsatt vei, vill den gå helt ut av bane. Helt ut! Den går med over 1000 km timen, og det er helt absurd at den skal bytte rotasjonsvei sånn helt uten videre. Nei, det er umulig. Tenk litt! Dessuten er livet for kort til å fundere på når "dommedag" kommer. Lev i nuet!
Antall ord: 69
Boo...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links