Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenKan astralreisende mennesker merkes av andre?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Civilized skrev:Det finnes mange mennesker som hevder de møter hverandre på astralplanet. :)
Lurer på hvordan det foregår.

''Neimen heisann, er du ute og astralreiser du også?''

''Ja faktisk, skal vi slå følge?''
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Civilized
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 131
Startet: 16 Jul 2006 02:07
17
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Civilized »

karina skrev:
Civilized skrev:Det finnes mange mennesker som hevder de møter hverandre på astralplanet. :)
Lurer på hvordan det foregår.

''Neimen heisann, er du ute og astralreiser du også?''

''Ja faktisk, skal vi slå følge?''
Det vet jeg ikke noe om. Det skal visstnok ikke være bare bare å få til astrailreiser. Har ikke gjot det selv.
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Morsom tanke iallfall :)
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Re: Kan astralreisende mennesker merkes av andre?

Innlegg av madjava »

karina skrev:Jeg kom på en ting. Om en person astralreiser, og reiser der hvor det er mennesker. F eks til huset til noen. Kan menneskene der merke noe? F eks en skygge, en lyd eller noe? Kan det vi tolker som ånder egentlig være mennesker som astralreiser rundt oss?
Sia du spør, kan vi prøve det ut. Eg stikker innom deg denne veka via astralplanet. Kanskje du merker noko til meg?

Viss du føle ei hand på skuldra di, så har eg bare vore ein kjapp tur innom deg.

Viss du føle ei hand andre plasser på kroppen, så er det sikkert nokon andre som er ute å reiser.

Viss eg ikkje greie å "ta" på deg med handa mi, lyt du heller prøve å føle om eg ser deg.

Viss du ikkje oppleve noko, fann eg ikkje fram.

Viss du oppleve noko anna er det sikkert eit gjenferd.

Viss du ikkje vil ha besøk er det forsatt mulig for meg å kansellere reisemålet.
Antall ord: 170
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Haha håper du tulla nå, Madjava :mozilla_laughing:
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Din mangel på tro, seriøsitet og kva håp du søker, gav meg ikkje andre val: Kansellerert!
Antall ord: 19
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sashaian
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 126
Startet: 28 Jan 2005 16:09
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Sashaian »

Civilized skrev:Det finnes mange mennesker som hevder de møter hverandre på astralplanet. :)
Jeg har møtt venner på astralplanet flere ganger. En gang drømte jeg om en bekjent av meg. Vi stod liksom inni en helt herlig energi. Rundt var det flere mennesker, men de enset vi ikke. Det var bare meg og han.. Så kysset vi.. Så hverandre inn i øynene og forvkslet en helt utrolig behagelig energi mellom blikkene våres..Jeg husker mange detaljer og farger.. Da jeg møtte han senere lurte jeg på om jeg skulle si det til han. Syntes det var litt flaut, for vi var jo ikke så "close". Så jeg sa bare," he hehe jeg drømte faktisk om deg i helgen jeg" Da så han på meg med store øyne, smilte bekreftende; "Kødder du?!! Jeg drømte om deg og!!" så sa han: "Det var så tydelig, en heelt herlig energi, vi så hverandre inn i øynene, og kysset! Rundt var det mennesker, men det var liksom bare deg og meg..." Magisk!
Antall ord: 176
Du er et spirituelt vesen som har valgt å ha en menneskelig erfaring.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Devastaiter
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 25 Jan 2006 13:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Danmark

Innlegg av Devastaiter »

Så kult Sashaian :D
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

madjava skrev:Din mangel på tro, seriøsitet og kva håp du søker, gav meg ikkje andre val: Kansellerert!
Nei du har vel rett. Jeg er vel ikke god nok til å få besøk :(
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Sashaian skrev:
Civilized skrev:Det finnes mange mennesker som hevder de møter hverandre på astralplanet. :)
Jeg har møtt venner på astralplanet flere ganger. En gang drømte jeg om en bekjent av meg. Vi stod liksom inni en helt herlig energi. Rundt var det flere mennesker, men de enset vi ikke. Det var bare meg og han.. Så kysset vi.. Så hverandre inn i øynene og forvkslet en helt utrolig behagelig energi mellom blikkene våres..Jeg husker mange detaljer og farger.. Da jeg møtte han senere lurte jeg på om jeg skulle si det til han. Syntes det var litt flaut, for vi var jo ikke så "close". Så jeg sa bare," he hehe jeg drømte faktisk om deg i helgen jeg" Da så han på meg med store øyne, smilte bekreftende; "Kødder du?!! Jeg drømte om deg og!!" så sa han: "Det var så tydelig, en heelt herlig energi, vi så hverandre inn i øynene, og kysset! Rundt var det mennesker, men det var liksom bare deg og meg..." Magisk!
Men det var vel mer en drøm enn en astralreise?
Antall ord: 189

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Civilized
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 131
Startet: 16 Jul 2006 02:07
17
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Civilized »

karina skrev:
Sashaian skrev:
Civilized skrev:Det finnes mange mennesker som hevder de møter hverandre på astralplanet. :)
Jeg har møtt venner på astralplanet flere ganger. En gang drømte jeg om en bekjent av meg. Vi stod liksom inni en helt herlig energi. Rundt var det flere mennesker, men de enset vi ikke. Det var bare meg og han.. Så kysset vi.. Så hverandre inn i øynene og forvkslet en helt utrolig behagelig energi mellom blikkene våres..Jeg husker mange detaljer og farger.. Da jeg møtte han senere lurte jeg på om jeg skulle si det til han. Syntes det var litt flaut, for vi var jo ikke så "close". Så jeg sa bare," he hehe jeg drømte faktisk om deg i helgen jeg" Da så han på meg med store øyne, smilte bekreftende; "Kødder du?!! Jeg drømte om deg og!!" så sa han: "Det var så tydelig, en heelt herlig energi, vi så hverandre inn i øynene, og kysset! Rundt var det mennesker, men det var liksom bare deg og meg..." Magisk!
Men det var vel mer en drøm enn en astralreise?
Hvis du først får til Lucid Dreaming, så er avstanden veldig mye kortere til astralreise. Det er ikke alltid så lett å skille heller. Men jeg har snakket med en dame som sier at hun har ofte samme drøm som familiemedlemmer og at alle er fullt klar over hva som skjer og kan gjenfortelle det etterpå. Om det er astralreise eller drøm er faktisk ganske vanskelig å si, men nå er det jo sånn da at i drømmer jo ting som regel uklare og selv om du drømmer om en person betyr ikke det at den personen faktisk er til stede og vil vite at du har drømt om vedkommende...
Antall ord: 307

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Lucid dreaming er sånn at du vet at du drømmer, sant?
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 284
Startet: 25 Mai 2006 08:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Treo »

Sashaian skrev:
Civilized skrev:Det finnes mange mennesker som hevder de møter hverandre på astralplanet. :)
Jeg har møtt venner på astralplanet flere ganger. En gang drømte jeg om en bekjent av meg. Vi stod liksom inni en helt herlig energi. Rundt var det flere mennesker, men de enset vi ikke. Det var bare meg og han.. Så kysset vi.. Så hverandre inn i øynene og forvkslet en helt utrolig behagelig energi mellom blikkene våres..Jeg husker mange detaljer og farger.. Da jeg møtte han senere lurte jeg på om jeg skulle si det til han. Syntes det var litt flaut, for vi var jo ikke så "close". Så jeg sa bare," he hehe jeg drømte faktisk om deg i helgen jeg" Da så han på meg med store øyne, smilte bekreftende; "Kødder du?!! Jeg drømte om deg og!!" så sa han: "Det var så tydelig, en heelt herlig energi, vi så hverandre inn i øynene, og kysset! Rundt var det mennesker, men det var liksom bare deg og meg..." Magisk!

Siden du beskriver det som en drøm høres det mer ut som "drømmevandring", dvs en telepatisk drøm. For at to stykker skal møtes på astralplanet krever det at begge er i stand til å komme seg til astralplanet, og så at den ene finner den andre.
Antall ord: 228
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

karina skrev:
madjava skrev:Din mangel på tro, seriøsitet og kva håp du søker, gav meg ikkje andre val: Kansellerert!
Nei du har vel rett. Jeg er vel ikke god nok til å få besøk :(
Nettopp, sia du håpa at eg tulla liksom...men du er sikkert meir enn god nok til å få besøk. :)
Antall ord: 59
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Devastaiter
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 25 Jan 2006 13:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Danmark

Innlegg av Devastaiter »

Treo skrev:
Sashaian skrev:
Civilized skrev:Det finnes mange mennesker som hevder de møter hverandre på astralplanet. :)
Jeg har møtt venner på astralplanet flere ganger. En gang drømte jeg om en bekjent av meg. Vi stod liksom inni en helt herlig energi. Rundt var det flere mennesker, men de enset vi ikke. Det var bare meg og han.. Så kysset vi.. Så hverandre inn i øynene og forvkslet en helt utrolig behagelig energi mellom blikkene våres..Jeg husker mange detaljer og farger.. Da jeg møtte han senere lurte jeg på om jeg skulle si det til han. Syntes det var litt flaut, for vi var jo ikke så "close". Så jeg sa bare," he hehe jeg drømte faktisk om deg i helgen jeg" Da så han på meg med store øyne, smilte bekreftende; "Kødder du?!! Jeg drømte om deg og!!" så sa han: "Det var så tydelig, en heelt herlig energi, vi så hverandre inn i øynene, og kysset! Rundt var det mennesker, men det var liksom bare deg og meg..." Magisk!

Siden du beskriver det som en drøm høres det mer ut som "drømmevandring", dvs en telepatisk drøm. For at to stykker skal møtes på astralplanet krever det at begge er i stand til å komme seg til astralplanet, og så at den ene finner den andre.
Vi rejser vel til astralplanet flere gange om ugen når vi sover?! (mindst)
Antall ord: 244

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links