Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenKan astralreisende mennesker merkes av andre?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Atmi

Re: Kan astralreisende mennesker merkes av andre?

Innlegg av Atmi »

karina skrev:Jeg kom på en ting. Om en person astralreiser, og reiser der hvor det er mennesker. F eks til huset til noen. Kan menneskene der merke noe? F eks en skygge, en lyd eller noe? Kan det vi tolker som ånder egentlig være mennesker som astralreiser rundt oss?
De som går ut av kroppen hevder jo at de virkelig er i huset til noen og ser hva som skjer der og da. I tillegg er det noen som hevder at de merker når andre er tilstede, eller at noen andre har merket dem.

Jeg er veldig skeptisk til dette da jeg til dags dato ikke har fått noen tilbakemelding som har stemt. Jeg syns det er litt merkelig at det da skal være så vanskelig å se hva jeg faktisk gjorde i det aktuelle tidspunkt - eller om de er andre steder. Og jeg har aldri opplevd at de har beskrevet noe som noen har bekreftet. Men for all del, mulig andre har. Jeg er bare skeptisk og tror at UKO er på et annet nivå og derav virker litt annerledes. Opplevelsen der og da kan nok være temmelig konkret likevel.
Antall ord: 197

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
veronikaa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 29 Aug 2006 13:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hjemme :P

Innlegg av veronikaa »

Er det farlig med Astral reise? :mozilla_tongue:
Antall ord: 6
:D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bob_stew
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 178
Startet: 12 Jul 2006 00:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Bob_stew »

Civilized skrev:Det finnes mange mennesker som hevder de møter hverandre på astralplanet. :)
Visstnok skal det finnes astrale samlesteder også. "Astrale klubber" hvor folk gjerne samles når de er ute av kroppen.

^^ Uansett om det måtte stemme eller ikke (noen av dem er faktisk ganske kjente i visse kretser, men jeg har aldri hatt forutsetningene for å sjekke ved å dra dit selv), så er det en morsom idè.
Er det farlig med Astral reise?
Det skal visstnok ikke være det, etter hva jeg har hørt.
Antall ord: 89
Telepatè - Dessert utenfor rekkevidde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Bob_stew skrev:
Civilized skrev:Det finnes mange mennesker som hevder de møter hverandre på astralplanet. :)
Visstnok skal det finnes astrale samlesteder også. "Astrale klubber" hvor folk gjerne samles når de er ute av kroppen.
.
Haha, så bra. Høres litt for godt ut til å være sant syns jeg.
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 284
Startet: 25 Mai 2006 08:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Treo »

Astral Pulse Island er et sånt møtested som de har laget for siden Astral Pulse. Jeg har ikke vært der selv, så jeg kan ikke si så mye om det, men her er et forum hvor de diskuterer hva de opplever der.
Antall ord: 45
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Liis
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 18 Okt 2006 03:08
17

Innlegg av Liis »

karina skrev:
Devastaiter skrev:Jeg tror på at jeg har mærket mennesker på astral rejse. Ganske tydeligt også.
Hva har du merket da? Hvordan har du merket dem?
En gang for noen år siden hadde jeg en opplevelse som kan forklares som en slik reise, (har hatt flere lignende, minner flimrer tilbake etterhvert som jeg leser her)
da lå jeg og sov. Så var jeg plutselig i nabobyen og fant huset til en kollega av meg. I "luften" på en måte, traff jeg henne. Vi så på hverandre som om vi skulle stått ovenfor hverandre på en bevisst måte, men alt, omgivelsene var liksom litt...drømmeaktige..behagelig, rolig, nesten høytidelig. Så sa jeg til henne på en lattermild måte, "hehe, nå drømmer vi ..." og hun svarte med et smil"ja, det gjør vi". Så smilte vi litt over situasjonen, hvorpå vi sa "vi sees på jobben imorgen" også var det over.

MEN! Senere har jeg fortalt henne dette, og forventet nesten at hun skulle huske det, fordi det var så ekte. Men hun svarte på en måte som fikk meg til å forstå at dette var jeg alene om.

Noen synspunkter på dette?
Antall ord: 202

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Liis skrev:
karina skrev:
Devastaiter skrev:Jeg tror på at jeg har mærket mennesker på astral rejse. Ganske tydeligt også.
Hva har du merket da? Hvordan har du merket dem?
En gang for noen år siden hadde jeg en opplevelse som kan forklares som en slik reise, (har hatt flere lignende, minner flimrer tilbake etterhvert som jeg leser her)
da lå jeg og sov. Så var jeg plutselig i nabobyen og fant huset til en kollega av meg. I "luften" på en måte, traff jeg henne. Vi så på hverandre som om vi skulle stått ovenfor hverandre på en bevisst måte, men alt, omgivelsene var liksom litt...drømmeaktige..behagelig, rolig, nesten høytidelig. Så sa jeg til henne på en lattermild måte, "hehe, nå drømmer vi ..." og hun svarte med et smil"ja, det gjør vi". Så smilte vi litt over situasjonen, hvorpå vi sa "vi sees på jobben imorgen" også var det over.

MEN! Senere har jeg fortalt henne dette, og forventet nesten at hun skulle huske det, fordi det var så ekte. Men hun svarte på en måte som fikk meg til å forstå at dette var jeg alene om.

Noen synspunkter på dette?
MHM! Jeg har synspunkter på dette! :)
(faktisk har jeg en shitload mye synspunkter ang. det astrale)

Dette er slik jeg ser det fordi kollegaen din ikke har våknet rett etter denne drømmen. Jeg kaller det en drøm, for jeg tror at når vi drømmer befinner vi oss på det astrale plan, men at det likevel trygt kan kalles drømmer. Alt som skjer i drømmene "skjer" ikke, men vi opplever det likevel, alle som er med i drømmen. Tingen er at hvis en drømmer det samme, som jeg tror du gjorde i ditt tilfelle (at dere begge drømte dette), så må en nesten våkne rett etter drømmen for å huske den.
Vi vet fra vitenskapen at vi har flere drømmer hver natt, gjerne opp mot hundre drømmer, og at man kan ikke huske annet enn dem man har rett før man våkner.
Altså har du sannsynligvis våknet etter denne opplevelsen, mens hun har fremdeles sovet videre, og våknet litt seinere. Derfor var du nok alene om denne opplevelsen ;\

Jeg har hatt flere drømmer som har vært identiske med andres drømmer,
og vi har snakket om det etterpå. I mange tilfeller har vi fullført hverandres setninger, fordi jeg mener vi også har våknet etter denne drømmen (ihvertfall husket den) begge to. Så har jeg også opplevd å kommunisere i telepatisk forstand svevende mellom våken og sovende tilstand, hvor jeg tenkte/fablet og en tidligere kjæreste av meg svarte i form av tale. Jeg er helt sikker på at det er mye rart som er mulig når man drømmer, og at underbevisstheten vår er en fin plass å lete etter "uforklarlige fenomener" :)
Antall ord: 499
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Profet
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 06 Nov 2006 13:02
17

Re: Kan astralreisende mennesker merkes av andre?

Innlegg av Profet »

karina skrev:Jeg kom på en ting. Om en person astralreiser, og reiser der hvor det er mennesker. F eks til huset til noen. Kan menneskene der merke noe? F eks en skygge, en lyd eller noe? Kan det vi tolker som ånder egentlig være mennesker som astralreiser rundt oss?
Personer som foretar astralreiser vil oppleves av andre som tilstede på samme måte som ånder, dersom de er åpne for det(bevisst eller ubevisst). De vil til og med kunne oppleves fysisk, at de kan ta på deg.

Anbefaler å lese alle bøkene til Rosemary Altea. De er helt fantastiske!
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !