Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserInvadere andres privatliv

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Betryggende å vite at vi alle til syvende og sist ikke er herre over vårt eget jeg, hva?
Kreftene som styrer over oss er mektigere enn noe annet, tydeligvis.
Eller er det slik at det er vi mennesker selv som utgjør en felles "Gud"?
Da gir det mer mening at denne form for tankelesning og alle andre åndelige aspekter faktisk fungerer, da vi alle har en slags forbindelse oss imellom.

Hva er deres syn på dette?
Antall ord: 77
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liluth
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 64
Startet: 18 Sep 2006 14:59
17
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av liluth »

Jeg tror det er mulig å få informasjon om andre mennesker dersom de er åpen,men ikke slik at de kan lese alle tanken vi har. Men det går an å stenge helt av slik at ingen slipper gjennom. :)
Antall ord: 38
Det er forskjell på et åpent sinn og hull i hodet...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Exile;
Tvilsomt, tvilsomt og atter tvilsomt.

Men vi kan påvirke kvarandre sine tanker og er vi litt flink styre vi lett desse personane som er meir åpne enn andre. Åpne her vil egentlig tilseie ukritiske som lar seg lede til å tro utan å stille spørsmål.

ludoburgero;
Vi verken har eller er "gud", men vi har evna til å oppføre oss som den "guden vi tror på".
Antall ord: 68
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Sultan666 skrev:det er mulig yes, ser tankene på mange, for noen er lett å komme inn, men ikke alle :mozilla_surprised:
hehe jah. ;D noen er så åpne at man berre får all info den personen tenker på rett i hode. :p
men ikke alltid. :p husker før da eg praktiserte den "gaven" veldig mye. fekk veta masse eg ikke ville vita.. så fekk låst den ute. vil at personer skal fortelle det di selv vil til meg på deres egne prinsipper og på deres tid
Antall ord: 87
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Frokost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 192
Startet: 26 Apr 2005 22:43
19

Innlegg av Frokost »

Jeg klarer å gå inn i hodet på folk og se hva som foregår av følelser og tanker hvis de er åpen nok, eller ikke blokker meg ut. Har ikke det store behovet for å gjøre det, og gjør det stort sett bare hvis jeg drikker og er ute, men ikke med vilje, alt bare flyter rundt som i en tørketrommel. Går også til en viss grad å påvirke mennesker telepatisk, og har tilsynelatende gjort det flere ganger. Men jeg kan ta feil selvfølgelig.
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vomit

Innlegg av Vomit »

Har prøvd å koble meg på folks tanker mens jeg sitter på bussen hjem, dommen er at jeg ikke har noen form for evner der.

Prøvde også tenne på håret til en idiot som pressa seg igjenmnom køen og satte seg sånn at ingen skulle få sitte i den ledige stolen ved siden av ham via tankekraft, gikk ikke bra.
Like greit, fikk jeg krefter ville ikke verden vært den samme.

Jeg føler noe jeg ikke pleier om jeg mediterer, kribling og.. Det er vanskelig å forklare.
Men klarer ikke finne energier med vilje liksom..

om dere skjønner...
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: Invadere andres privatliv

Innlegg av BA. »

Exile skrev:Kan folk med spesielle krefter snike seg inn i tankene på folk, uten at de vet det?

Altså finne ut hva dem tenker eller føler der og da?
Ta kontakt med disse hjelperne/fylgje og få info om personen?
Nei, det er det ingen grunn til å tro at noen kan.
Man kan ved å se på kroppsholdning o.l. se noe om hvordan du føler deg, men ikke spesifikt hva det dreier seg om uten å snakke med deg, og at du da gir små hint og bekreftelser som man kan spinne videre på. Disse hintene kan være ørsmå øyebevegelser, håndbevegelser m.m.

Hjelpere er det heller ingen grunn til å tro på, så det er neppe en vei å gå det heller. :)

Ellers er det fornøyelig å se hvor bastante enkelte er her, de etterlater ingen rom for tvil om at deres versjon er rett, men lkevel er det innbyrdes paradokser som gjør at ihvertall ikke alle som er skråsikre kan ha rett. :)
Antall ord: 168

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Re: Invadere andres privatliv

Innlegg av kthon2 »

Exile skrev:Kan folk med spesielle krefter snike seg inn i tankene på folk, uten at de vet det?

Altså finne ut hva dem tenker eller føler der og da?
Ta kontakt med disse hjelperne/fylgje og få info om personen?
Ja

kenneth
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Invadere andres privatliv

Innlegg av ludoburgero »

BA skrev:Disse hintene kan være ørsmå øyebevegelser, håndbevegelser m.m.
Den parten liker jeg.
Vil finne et skjema over subtile øyenbevegelser og hva de betyr når jeg har tid, tenkte det ville vært til interesse for noen her(?), men må tilbake å "arbeide" litt først.
Antall ord: 50
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

http://www.nlp-now.co.uk/nlp_eye_accessing_cues.htm

Dette vil være nokså korrekt i forhold til de aller fleste høyrehendte mennesker:

Bilde

Slik kan du se _hvordan_ en annen person tenker.
Konstruerte bilder og lyder er jo et sterkt indisie på løgn for eksempel,
dersom en person er konfrontert med å fortelle sannheten.
Antall ord: 57
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Syns det er litt interessant med blikk opp og ned og til venstre og nøling og - løgn.

Personlig ser jeg både til høyre og venstre når jeg skal finne ord på noe - og hvis jeg lyver, da tenker jeg at jeg .. gjør det samme :) faktisk.

Så jeg tror ikke på det derre.

Atmi
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TomL
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 23 Jan 2015 21:42
9
Kjønn (valgfri): Gubbe
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 70 ganger

Re: Invadere andres privatliv

Innlegg av TomL »

Jeg viser til mitt innlegg (under Klarsyn) der jeg skrev om noen erfaringer med å "få inn" ting fra andres liv.
Jeg har også opplevd å fange "vibber" fra mennesker, særlig de som ikke hadde gode ting i sinne. Etter hvert har jeg blitt ganske treffsikker på det jeg fornemmer, at det stemmer.
Jeg kan også få inn lukter fra mennesker uten å være nær dem. Det er nok å se dem på avstand.
Det betyr IKKE at jeg kan lese andres tanker. Og det tror jeg egentlig ikke noen kan.

Det er noe som kalles hypersensitivitet. Det betyr ikke å være en pyse, sart eller spesielt sårbar :) , men å oppfange mer enn bare det man ser og hører. Det betyr også at man opplever ting sterkere enn andre - alt fra musikk til natur.
Jeg tror nok at jeg er hypersensitiv. Har tatt en psykologisk nett-test (dansk) som viser dette.
Antall ord: 151
"Om tusen personer tenker samme tanke, betyr det ikke at denne tanken er tusen ganger bedre"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links