Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisOlav Moldestad på mess tv kl.04.00 i natt

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

stajn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 06 Sep 2006 01:41
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av stajn »

Hva er greia med dette forumet?!
Om noen har lyst til å ha tiltro til Olav, så synes jeg det er fint for han, kanskje han får kikk ut av sine groupies, jeg vet ikke.
Ei vennninne av meg søkte forresten hjelp hos han på en alternativ messe for et par år sida, hun betalte jeg vet ikke hvor mange hundre, og resultatet var svada, han klarte ikke konsentrere seg med så mange andre tilstede, sa han. Han skulle sende henne et brev, noe han ikke gjorde. smart.
"Man kan ikke hjelpe andre før man har hjulpet seg selv".
Når det er sagt, kan vi ikke diskutere noe interessant, og la de naive være naive, de usikre være usikre, drittsekkene være drittsekker osv?
Hadde vært mer koselig :)
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Zeluna
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Okt 2006 18:32
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nord-Norge
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Zeluna »

Face reality, "spirit".
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
olav moldestad

Innlegg av olav moldestad »

Zeluna skrev:POENGET er at Olav er ikke den han utgir seg for og prøver være. Og dette bør folk vite før de blir dronene hans.
verken du eller el boss har noen erfaring med meg arbeid messig? dere er ikke annet en noen sjalue drittunger, men som sagt jeg driter da vel en god faen i dere :)

*flire*
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

El Boss skrev:Olav Moldestad evner desverre ikke å benytte sine sosiale antenner, og det er bare å innse at han selv kritiserer høyt og tydelig alle som jobber på teletorg, og kaller disse med **BANNEORD!?** og han sender pm`er med trusler og legger private informasjoner om andre mennesker ut på nettet.
Mangler litt gangsyn og har voldelige tendenser og er en svak sjel med svake gener, og meget lav selvbilde, og må gjøre hva han vil for meg, men syntes det er rimelig patetisk å komme med informasjoner til folk via sms på et eller annet pauseprogram og samtidig kritisere andre i samme bransje.

Promosjon er vel stort sett det livet består av, og reklamere for kurs og reiser, emn tatt med buksa nede noen ganger, og når han roper høyt at han har et kurs med minst 20 så befinner han seg på flymuseet, og slike ting skaper ikke tillit.

PM`er og anonyme mailer med dritt og trusler passer ikke for en som kurser andre i selvutvikling, men for all del, Olav, gjør som du selv ønsker, og seer tallene dine klokka 4 om natta var sikkert rekordhøye, og det er riktig hyggelig av deg å tenke på alle som da trebger hjelp.

Hva olav hakker på meg for hele tiden bunner og grunner i at jeg kritiserte hans balltreretorik for noen år siden da han skulle banke livskitenn ut av alle som drev med narkotika, og i den forbindelse fikk herr olav det for seg at jeg reklamerte for narkotika, og til dags dato har herr olav ikke kommet med en eneste link eller uttalelse fra meg som går i den retning, hverken direkte eller inndirkete.

Men du kaster selv rundt deg med fingerknusning og rasehat og mangler totalt evner, men ha nå god tur til Thailand, og din PM har jeg tatt vare på..

husk å ivareta norsk kultur og tradisjoner..
=D>
Han trenger jo ikke balltre lenger.. Han har jo fått med seg en liten tulletorpedo på laget.. Eller skal jeg si løpegutt..
Antall ord: 344

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet__Spirit_

Innlegg av Slettet__Spirit_ »

Helt utrolig hva slags type mennesker man blander seg med her!
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 582
Startet: 24 Jan 2004 12:04
20
Lokalisering: oslo

Innlegg av H »

olav moldestad skrev:
Zeluna skrev:POENGET er at Olav er ikke den han utgir seg for og prøver være. Og dette bør folk vite før de blir dronene hans.
verken du eller el boss har noen erfaring med meg arbeid messig? dere er ikke annet en noen sjalue drittunger, men som sagt jeg driter da vel en god **BANNEORD!?** i dere :)

*flire*
på seg selv kjenner man andre ?
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 113
Startet: 18 Des 2005 03:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: melhus

Innlegg av liseviola »

Okey, nå er jeg faen meg LEI!!!
Dette er et forum der vi, med elle ruten evner. med interesser for det paranormale skal dele erfaringer og snakke om ting på en fornuftig måte!
Ta for faen meg og slutt og gå på personangrep på Olav på den måten!! Han er, tro det eller ei, som alle vi andre her inne!!! Alle har da vel en eller annen form for skavanker! det er INGEN som aldri feiler!!

Og El Boss, eller El DASS, nå får du for faen meg se ti og skjerpe deg!!! Hva inne i hestrævva får du ut av og oppføre deg på den måten som du gjør?? Er det godt og koselig at folk sitter utenfor forumet og snakker dritt om deg?? Hvis det ikke bryr deg at folk gjør det, og at du provoserer på denne måte bare for og får oppmerksomhet samme hva, så er du en syk syk mann! Og 12millioner ganger mer pr kåt enn Olav noen gang kommer til og bli!!!!
Og ta og slutt og ta opp det er med det narko greiene! Det er gammelt, alle har lagt det bak seg, og det er ingen som bryr seg om det leggere! Du blir bare sett end mer ned på av og holde på på den måten også!

Og Zeluna, du kan bare holde kjeften din du også! Du er like ille du også!!

Olav; Jeg satt og så på hele sendingen med deg jeg, og jeg syns du var kjempe flink jeg! :D
Antall ord: 265

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
anca-77
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 103
Startet: 03 Aug 2006 10:32
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av anca-77 »

Jeg er helt sjokkert!
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 113
Startet: 18 Des 2005 03:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: melhus

Innlegg av liseviola »

hvorofr er du sjokert???
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
timon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 25 Okt 2006 15:57
17

Innlegg av timon »

Halleluja for en gjeng [-o<
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Rart at Olav begir seg ut på slik svada-underholdning som mess-tv, og underlig at han ikkje er såpass sjølvutvikla at han ser følgende av dette. Men det som tek kaka er desse barnslige svara som dukker opp når noko går imot Olav'n. Skuffa... :mozilla_money:

liseviola;
Mykje av det som Olav opplever her på forumet, er grunna hans egne gjennomtenkte valg. Og her vert det jo delt ut erfaringer som kanskje ikkje tilgodeser Olav som den han liker å framstille seg som, men like fullt treng vi alle å dele erfaringer, spesiellt den erfaringa vi har med desse som tek seg betalt for å hjelpe andre inna det paranormale, mest fordi mange påberoper seg å være noko meir enn dei er, samtidig som dei rakker ned på alle andre. Og det er Olav i eit nøtteskall.
At du ikkje ser det og dermed påberoper deg retten til å irettesette andre som diskuterer her inne, seie jo meir enn nok om din agenda, men treng du være så barnslig i oppførsel?
Antall ord: 177
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 273
Startet: 02 Mar 2006 12:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: østfold

Innlegg av Mandi »

:badgrin:
Antall ord: 0
Livet er herlig!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
anca-77
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 103
Startet: 03 Aug 2006 10:32
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av anca-77 »

liseviola skrev:hvorofr er du sjokert???
Av all banningen. Det er trist.
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Zeluna
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Okt 2006 18:32
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nord-Norge
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Zeluna »

liseviola skrev:Okey, nå er jeg **BANNEORD!?** meg LEI!!!
Dette er et forum der vi, med elle ruten evner. med interesser for det paranormale skal dele erfaringer og snakke om ting på en fornuftig måte!
Ta for **BANNEORD!?** meg og slutt og gå på personangrep på Olav på den måten!! Han er, tro det eller ei, som alle vi andre her inne!!! Alle har da vel en eller annen form for skavanker! det er INGEN som aldri feiler!!

Og El Boss, eller El DASS, nå får du for **BANNEORD!?** meg se ti og skjerpe deg!!! Hva inne i hestrævva får du ut av og oppføre deg på den måten som du gjør?? Er det godt og koselig at folk sitter utenfor forumet og snakker dritt om deg?? Hvis det ikke bryr deg at folk gjør det, og at du provoserer på denne måte bare for og får oppmerksomhet samme hva, så er du en syk syk mann! Og 12millioner ganger mer pr kåt enn Olav noen gang kommer til og bli!!!!
Og ta og slutt og ta opp det er med det narko greiene! Det er gammelt, alle har lagt det bak seg, og det er ingen som bryr seg om det leggere! Du blir bare sett end mer ned på av og holde på på den måten også!

Og Zeluna, du kan bare holde kjeften din du også! Du er like ille du også!!

Olav; Jeg satt og så på hele sendingen med deg jeg, og jeg syns du var kjempe flink jeg! :D
Og hva du mener bryr zeluna MIDT i rassen.
Antall ord: 276

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
timon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 25 Okt 2006 15:57
17

Innlegg av timon »

Noen som vet hvor gammel Olav Moldestad er?
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links