Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisOlav Moldestad på mess tv kl.04.00 i natt

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
timon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 25 Okt 2006 15:57
17

Innlegg av timon »

Noen som vet hvor gammel Olav Moldestad er?
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 273
Startet: 02 Mar 2006 12:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: østfold

Innlegg av Mandi »

Tror han er 25.. Vet ikke helt hvor jeg har det ifra men mener å ha hørt det en gang.
Antall ord: 20
Livet er herlig!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
catweazle
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 90
Startet: 12 Des 2005 16:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Telemark

Innlegg av catweazle »

timon skrev:Noen som vet hvor gammel Olav Moldestad er?
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178647
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
olav moldestad

Innlegg av olav moldestad »

madjava skrev:Rart at Olav begir seg ut på slik svada-underholdning som mess-tv, og underlig at han ikkje er såpass sjølvutvikla at han ser følgende av dette. Men det som tek kaka er desse barnslige svara som dukker opp når noko går imot Olav'n. Skuffa... :mozilla_money:

liseviola;
Mykje av det som Olav opplever her på forumet, er grunna hans egne gjennomtenkte valg. Og her vert det jo delt ut erfaringer som kanskje ikkje tilgodeser Olav som den han liker å framstille seg som, men like fullt treng vi alle å dele erfaringer, spesiellt den erfaringa vi har med desse som tek seg betalt for å hjelpe andre inna det paranormale, mest fordi mange påberoper seg å være noko meir enn dei er, samtidig som dei rakker ned på alle andre. Og det er Olav i eit nøtteskall.
At du ikkje ser det og dermed påberoper deg retten til å irettesette andre som diskuterer her inne, seie jo meir enn nok om din agenda, men treng du være så barnslig i oppførsel?
Hei, altså, at jeg velger å bli med på mess tv og snakke om paranormale fenomener ser jeg ikke på som useriøst, ja jeg forstår at noen av dere reagerer men for å si det sån, bryr jeg meg ikke noe om hva dere her på forumet mener om dette. Dere kan snakke så mye dritt om det som dere ønsker. Men rart at man kan kritisere noen uten å prøvd å hatt seanse med personen og erfart personen sine evner? For å si det sån, så snakker dere om seriøsitet hva er dette møkkaforumet her da?
Antall ord: 278

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet__Spirit_

Innlegg av Slettet__Spirit_ »

:x
Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
olav moldestad

Innlegg av olav moldestad »

Hvem hadde ikke reagerte med sinne om barnet deres brukte narkotika, og ble anbefalt det av en som El Dass inne på et fortis forum? For å utvikle evnene, merklig at 2 år gamle diskusjoner skal komme frem i lyset, hver gang el dass skal spre enda mere kvalme.
Hadde jo vært så morsomt å truffet han, slik jeg kunne fått sett hva jeg hadde fått opp på han under messa, men han turte jo ikke hilse på en gang *humre*
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet__Spirit_

Innlegg av Slettet__Spirit_ »

Blir flau når jeg sier jeg er medlem her..
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
El Boss

Innlegg av El Boss »

Olav, Jumbo, ravnen, olav er ikke her mere eller hva det nå måtte være..

Med den holdningen din kan jeg love deg med ett hundre prosent at du ikke har noen evner og aldri har hatt, ei heller kommer du noensinne til å få, da det i såfall bryter med all logik, okkult og teoretisk, filosofisk og intuitivt, da det ikke er noen mennesker som benytter seg av slike fremgangsmåter om de innehar et pyttelite snev av evner av den karakteren du mener at du har.

At du for nte. gang klikker og lirer av deg usaklig dritt igjen, og igjen, beklager jeg for ditt vedkommende, og du får vel snart komme deg ned på jorda og se til å komme med linker eller bekreftelser på dine påstander mot meg, om du ikke har forstått at dine bedritne metoder slår tilbake på deg selv som en boomerang..
Du har i årevis bablet om paragrafer og kripos, og advokater og andre barnalige feberfantasier, men vit at akkurat dette er bare løgner og fantasier som alt annet du holder på med, men at du forsøker å hevde deg er jo menneskelig for deg siden du er så svak.

At du får en og annen rødhåret fans, ja det forundrer meg ikke, og det er deg vel unt, da selv den dummeste amerikanske moroserie har sine fans, men at du påstår å kunne gi noe som helst annet enn at du har driti på draget gang på gang med mislykkede sjekkeopplegg på kursene dine i halvfylla og at du har gitt deltagere kaldt vann når du lovet dem varmt, ja det har du profilert deg godt nok til at det har spredd seg...

Kanskje er det du som bruker narkotika når du påstår å ha kurs med tyve, mens du befinner deg helt andre steder, eller kanskje det er feberfantsier som får deg til å lese meg via nettet, for det har du jo allerede gjort, og du fant meg venneløs, husker du, og det kan da ikke være særs vanskeligere å få opp noe om meg her i åpent forum enn en som sender sms via mess-tv?

At jeg ikke gidder å komme på messa for å få en gratis greie med deg, det er litt for dumt å komme med, da jeg har et liv og helt andre ting enn å fly å sikle etter deg. (må jo skaffe meg venner vet du)

Olav, jeg syntes synd på deg, og det er trsit med historien din, og det er trist at du ikke kan få deg en skikkelig jobb og betale skatt slik andre gjør, og jeg vet du bedyrer å ha gjort det, ja så er det vel ingen fare om noen ser i bøkene dine som ligger i brønnøysund..

Jaja, du er nå underholdene tross alt, og du har en god støttespiller i spirit, og jeg ønsker dere lykke til videre.

Forresten, du må gjerne "lese" meg her og se hva mere du får opp, og legg det ut, så vi kan få se treffsikkerheten din, en gang for alle, eller er det nødt til å koste en 20-30 kroner via sms, så kan vi jo bli enig om at jeg setter inn ett passende beløp til en human organisasjon som takk for hjelpen.

Husk å ta med kjøttkaker og surkål til Thailand og hold fast på norsk kultur..
Antall ord: 580

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

olav moldestad skrev:
madjava skrev:Rart at Olav begir seg ut på slik svada-underholdning som mess-tv, og underlig at han ikkje er såpass sjølvutvikla at han ser følgende av dette. Men det som tek kaka er desse barnslige svara som dukker opp når noko går imot Olav'n. Skuffa... :mozilla_money:

liseviola;
Mykje av det som Olav opplever her på forumet, er grunna hans egne gjennomtenkte valg. Og her vert det jo delt ut erfaringer som kanskje ikkje tilgodeser Olav som den han liker å framstille seg som, men like fullt treng vi alle å dele erfaringer, spesiellt den erfaringa vi har med desse som tek seg betalt for å hjelpe andre inna det paranormale, mest fordi mange påberoper seg å være noko meir enn dei er, samtidig som dei rakker ned på alle andre. Og det er Olav i eit nøtteskall.
At du ikkje ser det og dermed påberoper deg retten til å irettesette andre som diskuterer her inne, seie jo meir enn nok om din agenda, men treng du være så barnslig i oppførsel?
Hei, altså, at jeg velger å bli med på mess tv og snakke om paranormale fenomener ser jeg ikke på som useriøst, ja jeg forstår at noen av dere reagerer men for å si det sån, bryr jeg meg ikke noe om hva dere her på forumet mener om dette. Dere kan snakke så mye dritt om det som dere ønsker. Men rart at man kan kritisere noen uten å prøvd å hatt seanse med personen og erfart personen sine evner? For å si det sån, så snakker dere om seriøsitet hva er dette møkkaforumet her da?
Klart at mess-tv er svada i mine auger og ikkje nødvendigvis i dine auger. Alikevel er det barnslig av deg å påstå at eg eller andre prater dritt om mess-tv. Er meiningar som ikkje fell i god jord hjå deg for dritt å rekne?

Seriøst, så vert jo noko av seriøsiteten din vurdert utfra kva du tidligare har gjort og korleis du oppfører deg nå, for eksempel her i forumet. Og når så ikkje alt er positivt i dine fotspor og du betrakter viktigheten av å verte kjendis framfor å hjelpe andre med dine evner på ein seriøs måte, så er det vel opp til kvar enkelt å ha ei meining om dette basert på kva som kjem fram.

Om du føler at dette er urett og syns du fortjener ei anna form for oppmerksomhet, så kan det jo lønne seg å gå i seg sjølv, kanskje du ser svaret på det spørsmålet du ikkje stiller...
Antall ord: 446
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Må smile

Innlegg av kaja43 »

Har ikke blanda meg inn i tråder om denne gutten før, men er visst i en periode hvor jeg
må markere meg overalt :mozilla_cool:

Han dukker opp i alle slags fora og påberoper seg å være både flink og seriøs.
Og det er han sikkert også. Jeg tenker fra mitt ståsted at de på den andre siden som jeg kaller det, bruker alle midler for å vekke flest mulig for tiden. Da finner de også noen med store egoer og ett behov for å hevde seg selv. På den måten fanger de inn en masse mennesker som ikke er åpne i utgangspunktet og lar han lære de det første skrittet.
Han har kanskje ikke særlig mye selvinnsikt, menneskekunnskap eller ydmykhet, men han treffer mange og det vil fortsette om han ikke graver sin egen grav.

Har ikke vært hos han siden han kun har kurs for de uvitende, skulle gjerne møtt han om han tilbød noe for oss som vet mye fra før, for jeg liker å erfare ting jeg vil ha en mening om.

Jeg vil bare si en ting til slutt og det er at selv om det er private sammenkomster så har ikke alkohol og meditasjon eller regresjon noe sammen å gjøre om en vil bli tatt seriøst av sine "kolleger"
Antall ord: 227
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
olav moldestad

Innlegg av olav moldestad »

El Boss skrev:Olav, Jumbo, ravnen, olav er ikke her mere eller hva det nå måtte være..

Med den holdningen din kan jeg love deg med ett hundre prosent at du ikke har noen evner og aldri har hatt, ei heller kommer du noensinne til å få, da det i såfall bryter med all logik, okkult og teoretisk, filosofisk og intuitivt, da det ikke er noen mennesker som benytter seg av slike fremgangsmåter om de innehar et pyttelite snev av evner av den karakteren du mener at du har.

At du for nte. gang klikker og lirer av deg usaklig dritt igjen, og igjen, beklager jeg for ditt vedkommende, og du får vel snart komme deg ned på jorda og se til å komme med linker eller bekreftelser på dine påstander mot meg, om du ikke har forstått at dine bedritne metoder slår tilbake på deg selv som en boomerang..
Du har i årevis bablet om paragrafer og kripos, og advokater og andre barnalige feberfantasier, men vit at akkurat dette er bare løgner og fantasier som alt annet du holder på med, men at du forsøker å hevde deg er jo menneskelig for deg siden du er så svak.

At du får en og annen rødhåret fans, ja det forundrer meg ikke, og det er deg vel unt, da selv den dummeste amerikanske moroserie har sine fans, men at du påstår å kunne gi noe som helst annet enn at du har driti på draget gang på gang med mislykkede sjekkeopplegg på kursene dine i halvfylla og at du har gitt deltagere kaldt vann når du lovet dem varmt, ja det har du profilert deg godt nok til at det har spredd seg...

Kanskje er det du som bruker narkotika når du påstår å ha kurs med tyve, mens du befinner deg helt andre steder, eller kanskje det er feberfantsier som får deg til å lese meg via nettet, for det har du jo allerede gjort, og du fant meg venneløs, husker du, og det kan da ikke være særs vanskeligere å få opp noe om meg her i åpent forum enn en som sender sms via mess-tv?

At jeg ikke gidder å komme på messa for å få en gratis greie med deg, det er litt for dumt å komme med, da jeg har et liv og helt andre ting enn å fly å sikle etter deg. (må jo skaffe meg venner vet du)

Olav, jeg syntes synd på deg, og det er trsit med historien din, og det er trist at du ikke kan få deg en skikkelig jobb og betale skatt slik andre gjør, og jeg vet du bedyrer å ha gjort det, ja så er det vel ingen fare om noen ser i bøkene dine som ligger i brønnøysund..

Jaja, du er nå underholdene tross alt, og du har en god støttespiller i spirit, og jeg ønsker dere lykke til videre.

Forresten, du må gjerne "lese" meg her og se hva mere du får opp, og legg det ut, så vi kan få se treffsikkerheten din, en gang for alle, eller er det nødt til å koste en 20-30 kroner via sms, så kan vi jo bli enig om at jeg setter inn ett passende beløp til en human organisasjon som takk for hjelpen.

Husk å ta med kjøttkaker og surkål til Thailand og hold fast på norsk kultur..
jeg tar ikke sms seanser, men på mess tv så er det jo en del av konseptet 10 kr pr sms
godt du innser at du må skaffe deg venner i stede for å fly etter meg. Men regner med at det er vel ikke mange du har :) Husker at du sa jumbo måtte ha evner siden flere hadde sagt det samme *flire* Men Jarle, jeg skal være litt mere voksen og avslutte denne diskusjonen med å la deg få det siste ordet.. og ja du sa du er venneløs, jaggu forstår jeg det =)

du snakker om jeg sjekker opp kurs deltakere i fylla? jøsses fortell meg hvem?
Antall ord: 694

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
El Boss

Innlegg av El Boss »

Paranormal.no har ikke mange regler du skal følge, men noen er det jo.

Nettstedet https://www.paran.no og innehaver står ikke ansvarlig for informasjonen som publiseres fra det enkelte medlem. Vi tar heller ikke ansvar for bruk av informasjon og/eller nedlasting av innhold fra nettstedet.

Paranormal.no tar ikke ansvar om det skulle vise seg at informasjonen er mangelfull eller uriktig. Sidene omhandler paranormale fenomener, tema og fenomener som vi ikke har klare svar på hva er for noe. Mye av innholdet på paranormal.no kan derfor bestå i teorier, ideer og hver enkelt persons meninger eller oppfatning av det enkelte fenomen

Paranormal.no tar ikke på seg noen form for ansvar for sikkerheten og personvernet til den enkelte bruker. Merk deg at all informasjon som er synlig på paranormal.no er offentlig informasjon. Vær forsiktig med å legge ut personlig informasjon om deg selv og andre. Bruk normal folkeskikk. Du er som bruker av chat og diskusjonsforum selv ansvarlig for innleggene du skriver.

Generelt skal du ikke skrive negativt om andre her på forumet.

Vær forsiktig med å trakassere, mobbe og prate offentlig om andre personer. Aldri identifiser andre mennesker med navn, adresse, telefon, mobil, epost eller annen info. Brudd = utestengelse. Positiv eller negativ omtale om et firma / foretak kan ikke sammenliknes med trakassering av enkeltpersoner. (se eget avsnitt for næringsdrivende)

om næringsdrivende, bedrifter og organisasjoner
Ønsker et medlem å advare andre mot en næringsdrivende som har svindlet deg, da står vedkommende fritt til det - Er du næringsdrivende og markedsfører deg innen en eller flere bransjer i Norge, innen alternativ bransje eller annet, må bedriften regne med å bli omtalt, positivt eller negativt, også her på paranormal.no


du er faktisk mere paranoid enn paranormal, Olav.....
Antall ord: 296

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

olav moldestad skrev: Hei, altså, at jeg velger å bli med på mess tv og snakke om paranormale fenomener ser jeg ikke på som useriøst, ja jeg forstår at noen av dere reagerer men for å si det sån, bryr jeg meg ikke noe om hva dere her på forumet mener om dette. Dere kan snakke så mye dritt om det som dere ønsker. Men rart at man kan kritisere noen uten å prøvd å hatt seanse med personen og erfart personen sine evner? For å si det sån, så snakker dere om seriøsitet hva er dette møkkaforumet her da?
Olav, jeg vil helst ikke blande meg inn i dette her.

Men ettersom tempoet er høyt og det gløder - så tenker jeg at jeg har lyst å sette ord på hva jeg ser og hva jeg tenker.

Og vet du - det er noen ting du kan gjøre for å unngå dette. Det er for eksempel å få slutt på alle Olavtrådene. Vet du - det blir for dumt. Og hvis det er kunder av deg som har sånn behov for å kommunisere med deg på forum i stede for å gjøre det til deg personlig så er jo det litt rart. For kundene dine og forumet har ikke noen naturlig sammenheng. Og om det likevel er slik at det ikke er noe du selv står bak - for det tror nok de aller, aller fleste, fordi det er slik det oppfattes. Så vil jeg råde deg til å oppfordre kunder til å kontakte deg via mail eller telefon, ikke via diverse forum på internett. FOr det er i all hovedsak det som gjør at du fremstår som ... la oss kalle det litt shizofren på en humoristisk måte.

For.. ja - jeg bare sier det. Så får du gjøre hva du vil med det. Men det gjør at du tilsynelatende føler behov for å fremme ditt eget navn ved å stadig diskutere deg selv og hvor flink du er. Samtidig er du flink til å si at andre som driver med åndelige ting er useriøse og teite og - ja, da spesielt oss som driver med tarot. Vi er jo grønne.

Dette sier jeg ikke for å såre deg eller være frekk med deg. Jeg sier det fordi jeg har lyst at du skal få mulighet til å vite hvordan mange oppfatter deg på internett. Det kan muliggjøre en større forståelse for hvorfor det blir som det blir.

Atmi
Antall ord: 416

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gunvor

Innlegg av Gunvor »

Atmi skrev:
olav moldestad skrev: Hei, altså, at jeg velger å bli med på mess tv og snakke om paranormale fenomener ser jeg ikke på som useriøst, ja jeg forstår at noen av dere reagerer men for å si det sån, bryr jeg meg ikke noe om hva dere her på forumet mener om dette. Dere kan snakke så mye dritt om det som dere ønsker. Men rart at man kan kritisere noen uten å prøvd å hatt seanse med personen og erfart personen sine evner? For å si det sån, så snakker dere om seriøsitet hva er dette møkkaforumet her da?
Olav, jeg vil helst ikke blande meg inn i dette her.

Men ettersom tempoet er høyt og det gløder - så tenker jeg at jeg har lyst å sette ord på hva jeg ser og hva jeg tenker.

Og vet du - det er noen ting du kan gjøre for å unngå dette. Det er for eksempel å få slutt på alle Olavtrådene. Vet du - det blir for dumt. Og hvis det er kunder av deg som har sånn behov for å kommunisere med deg på forum i stede for å gjøre det til deg personlig så er jo det litt rart. For kundene dine og forumet har ikke noen naturlig sammenheng. Og om det likevel er slik at det ikke er noe du selv står bak - for det tror nok de aller, aller fleste, fordi det er slik det oppfattes. Så vil jeg råde deg til å oppfordre kunder til å kontakte deg via mail eller telefon, ikke via diverse forum på internett. FOr det er i all hovedsak det som gjør at du fremstår som ... la oss kalle det litt shizofren på en humoristisk måte.

For.. ja - jeg bare sier det. Så får du gjøre hva du vil med det. Men det gjør at du tilsynelatende føler behov for å fremme ditt eget navn ved å stadig diskutere deg selv og hvor flink du er. Samtidig er du flink til å si at andre som driver med åndelige ting er useriøse og teite og - ja, da spesielt oss som driver med tarot. Vi er jo grønne.

Dette sier jeg ikke for å såre deg eller være frekk med deg. Jeg sier det fordi jeg har lyst at du skal få mulighet til å vite hvordan mange oppfatter deg på internett. Det kan muliggjøre en større forståelse for hvorfor det blir som det blir.

Atmi
Beklager Atmi :mozilla_smile:
Denne tråden startet jeg , og som jeg ser så står den helt i stil med stemningen som er på forumet.
Jeg har ikke noe med Olav å gjøre, det skal jeg ikke ha på meg.
Klem fra Gunvor.
Antall ord: 462

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Gunvor skrev: Beklager Atmi :mozilla_smile:
Denne tråden startet jeg , og som jeg ser så står den helt i stil med stemningen som er på forumet.
Jeg har ikke noe med Olav å gjøre, det skal jeg ikke ha på meg.
Klem fra Gunvor.
Det er egentlig bare jeg som er upresis. Jeg burde sagt "de rare trådene" - for denne var ikke noe rar egentlig. Men akkurat i dag kom det en "rar" tråd om Olav, som er blant dem jeg prater om. Tenkte meg ikke om i forhold til denne tråden - hadde vel egentlig glemt ut hvordan den egentlig startet :) https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... highlight=

Sorry

Atmi
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links