UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Ufoer/Aliens?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jun 2006 16:59
- 18
Ufoer/Aliens?
Hei. Er det noen som kan si meg hva ufoer/alians egentlig vil? Hva er det for noe? Hvorfor kommer dem på jorda iblant? Hvor mange tror på det der? Hadde hvert fint med no svar
Antall ord: 36
Du må lære å tvile før du kan lære og tro!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jun 2006 01:18
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Re: Ufoer/Aliens?
Hva de vil? Ehhh, det finnes ingen beviser på at de eksisterer så hvordan skal man vite det.mort3n skrev:Hei. Er det noen som kan si meg hva ufoer/alians egentlig vil? Hva er det for noe? Hvorfor kommer dem på jorda iblant? Hvor mange tror på det der? Hadde hvert fint med no svar
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Re: Ufoer/Aliens?
Tja. Her kan du få mange forskjellige svar. Det er visstnok forskjell på grå og andre aliens.mort3n skrev:Hei. Er det noen som kan si meg hva ufoer/alians egentlig vil?
UFO'er vil egentlig ikkenoe, for de er bare observert, og det som oftest er observert har ikke egen bevissthet.
Oftest er det månen, satelitter, planeter, stjerner, men det kan være hva som helst.Hva er det for noe?
Det kommer an på hva det er. UFO'er kan også være vanlige fly, og de må ned på jorda for å fylle drivstoff f.eks. Andre ganger kan det være ting som står fast på jorda, f.eks. et fyrtårn.Hvorfor kommer dem på jorda iblant?
Aner ikke, men det er mange.Hvor mange tror på det der?
Dette var noen.Hadde hvert fint med no svar
Antall ord: 144
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Feil. Man kan se oksygen. Og med blåtte øyet kan man se virkningen av oksygen.Nøkken skrev:Noen svar fra en person som sikkert ikke tror at oksygen finnes fordi h*n ikke kan se det
Men det er riktig at jeg ikke tror på flyvende tallerkener og besøk fra aliens.
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Litt paranormal logikk:
Har du sett elefantene i seigmannposen?
Nei...
Ja, der kan du se hvor godt de gjemmer seg.
Nei...
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Haha, dagens beste. Eller. Nattas.Nøkken skrev:Du vant denne.
Får lyst til å gå og slenge meg ned fra **BANNEORD!?** høy bygning , bare så jeg kan komme og spøke for deg... Lage et skikkelig helvete
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Du finner iallefall aldri ut om du tar feil.Nøkken skrev:Du vant denne.
Får lyst til å gå og slenge meg ned fra **BANNEORD!?** høy bygning , bare så jeg kan komme og spøke for deg... Lage et skikkelig helvete
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Er det ikke kjedelig å være så firkantet hele tiden...?science skrev:Litt paranormal logikk:
Nei...
Jada, vi trenger folk til å jekke oss ned litt, men jeg liker det ikke :mozilla_laughing:
For det som er med sånne som deg og BA, er at dere er akkurat like teite som oss. Bare at dere tror på det motsatte. Men dere er like sta og like virkelighetsfjerne. Hadde det kommet et spøkelse bort til dere og sagt ''Hei, jeg er et spøkelse'', så hadde dere fortsatt stått på deres. Dårlig eksempel kanskje, men tror du skjønner hva jeg mener.
Sist redigert av karina på 24 Jun 2006 02:24, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 120
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg er langt fra firkantet. Faktisk gir vitenskap og kunnskap meg mye. Sannsynligvis mer enn blind tro. Selv om jeg har kort tid på dette forumet tror jeg faktisk jeg kan si at blind tro er en gjennomgangstone her inne. Folk setter seg ikke inn i emner man bør kunne og selv enkle korttriks kan være bevis for guds eksistens for mange her inne.karina skrev:Er det ikke kjedelig å være så firkantet hele tiden...?science skrev:Litt paranormal logikk:
Nei...
Jada, vi trenger folk til å jekke oss ned litt, men jeg liker det ikke :mozilla_laughing:
Antall ord: 116
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Man er ganske likestilt i sånne diskusjoner. Ingen kan bevise at den andre tar feil.science skrev:Du finner iallefall aldri ut om du tar feil.Nøkken skrev:Du vant denne.
Antall ord: 61
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Har vært på både Lier og Nes. Fikk bare noen fine bilder fra Nes og noen deprimerende bilder fra Lier. Men en morsom opplevelse.Nøkken skrev:Enda en BA... Ikke bra.
Kan noen være så snille og ta dem med på noe spøkelses jakt eller noe?
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja kanskje det, men. Les det jeg slengte på i forrige kommentar.science skrev:Jeg er langt fra firkantet. Faktisk gir vitenskap og kunnskap meg mye. Sannsynligvis mer enn blind tro. Selv om jeg har kort tid på dette forumet tror jeg faktisk jeg kan si at blind tro er en gjennomgangstone her inne. Folk setter seg ikke inn i emner man bør kunne og selv enkle korttriks kan være bevis for guds eksistens for mange her inne.karina skrev:Er det ikke kjedelig å være så firkantet hele tiden...?science skrev:Litt paranormal logikk:
Nei...
Antall ord: 130
Hide post links |