Jeg er healer , sagt det før , og mange sier jeg er veldig varm i hendene.
Legen min sier jeg har godt blodomløp, og jeg fryser nesten aldri når jeg er ute med lite
klær på eller inne i et kaldt rom .
Kan dette være varme hender ?
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Har jeg "varme" hender ?
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 16:38
- 17
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Om du kjenner at hendene dine er varme da er de jo det.
Du sier stadig at du ER en healer, så klart du er.
Det er vi alle, og de fleste av oss går ikke å fryser
på hendene heller. :mozilla_wink:
Du sier stadig at du ER en healer, så klart du er.
Det er vi alle, og de fleste av oss går ikke å fryser
på hendene heller. :mozilla_wink:
Antall ord: 43
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 24 Jan 2004 12:04
- 20
- Lokalisering: oslo
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
Jeg har vært i kontakt med en healer med kalde hender. Altså, hendene hans var skikkelig grøssekalde, og det gikk kaldt igjennom hele meg når han tok på meg. Så den fysiske temperaturen har kanskje ikke så mye å si..?
Antall ord: 42
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
http://halvvill.blogspot.com/
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1722 ganger
- Kjønn:
Healing energi er energi vi ikke kan måle med vanlige instrumenter.
Alikevel vet vi at den finnes, fordi det er ting som skjer.
Har selv "varme hender" - er somregel alltid varm på hendene, også når det er bikkjekaldt ute og jeg er uten votter ( noe jeg sjelden bruker - bortsett fra hvis jeg sykler... og da er det hansker).
Energien som går i en healers hender kan ha forskjellig frekvens, og derved påvirke folk forskjellig.
Iskalde hender for healing - kan ha sammenheng med både lavere og høyere frekvens enn det vi er "vant med".
Det er vanlig at den som mottar healing føler enten varme eller kulde - det er healingenergien som påvirker nervene våre og gir den følelsen, selv om vi med termometer ikke alltid merker den store forskjellen.
Alle mennesker har healingevner, rett og slett fordi alle mennesker ( jeg kjenner iallfall ;-) ) har sjel.
Og det er sjelen som formidler denne healingenergien.
Derfor kan vi og se Hjelpere og Guider også sende healing - gjerne i forbindelse at de gfaktisk assisterer et menneske som driver med healing.
Så driver du med healing ; be dine Hjelpere være med og assistere / og gjerne og lede deg. Da skal du følge de impulser du får om hvor du skal heale / sende healingpkraft.
Ps; Ta hensyn til "private områder" - la eventuelt "klienten" bruke sine hender og send igjennom de. Dere skjønner hva kjeg mener. ;-)
Lykke til med healingen !
mvh Asbjørn
Alikevel vet vi at den finnes, fordi det er ting som skjer.
Har selv "varme hender" - er somregel alltid varm på hendene, også når det er bikkjekaldt ute og jeg er uten votter ( noe jeg sjelden bruker - bortsett fra hvis jeg sykler... og da er det hansker).
Energien som går i en healers hender kan ha forskjellig frekvens, og derved påvirke folk forskjellig.
Iskalde hender for healing - kan ha sammenheng med både lavere og høyere frekvens enn det vi er "vant med".
Det er vanlig at den som mottar healing føler enten varme eller kulde - det er healingenergien som påvirker nervene våre og gir den følelsen, selv om vi med termometer ikke alltid merker den store forskjellen.
Alle mennesker har healingevner, rett og slett fordi alle mennesker ( jeg kjenner iallfall ;-) ) har sjel.
Og det er sjelen som formidler denne healingenergien.
Derfor kan vi og se Hjelpere og Guider også sende healing - gjerne i forbindelse at de gfaktisk assisterer et menneske som driver med healing.
Så driver du med healing ; be dine Hjelpere være med og assistere / og gjerne og lede deg. Da skal du følge de impulser du får om hvor du skal heale / sende healingpkraft.
Ps; Ta hensyn til "private områder" - la eventuelt "klienten" bruke sine hender og send igjennom de. Dere skjønner hva kjeg mener. ;-)
Lykke til med healingen !
mvh Asbjørn
Antall ord: 250
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Feb 2007 20:51
- 17
- Lokalisering: fredrikstad
Re: Har jeg "varme" hender ?
du er varmblods. er sånn jeg også.Maza skrev:Jeg er healer , sagt det før , og mange sier jeg er veldig varm i hendene.
Legen min sier jeg har godt blodomløp, og jeg fryser nesten aldri når jeg er ute med lite
Antall ord: 61
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 16:38
- 17
Re: Har jeg "varme" hender ?
Da vet jeg det ! :Dcrazyshit skrev:du er varmblods. er sånn jeg også.Maza skrev:Jeg er healer , sagt det før , og mange sier jeg er veldig varm i hendene.
Antall ord: 68
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Feb 2007 18:00
- 17
- Lokalisering: sandefjord
[.
Dette problemet løses ved at ved healing trenger man ikke legge sine hender direkte på kroppen, holder man en avstand på ca 10 cm, berører man ikke kroppen til klienten. Healing kraften vil også finne sin egen vei, derfor er det mulig å gi f.eks skulderhealing som vil nå frem til en evt skadet ankel. Men det beste er selvfølgelig direkte kontakt med kroppen.
Jeg er ikke overbevist om at man kan måle varme hender med det å faktisk ha varme fysiske hender. En healer med sterk kraft får utrolig varme av de, men når man ikke bruker kraften skal de heller ikke være varme. Så de som har naturlig varme hender skal nok ikke nødvendigvis tro at de har healingkraft. Uansett så bør man initieres med healingkraften, enten ved at man er født med den, fått den i gave (slik trollmenn og indianer doktorer gjorde det ved å gi gaven til den som ble utvalgt) eller ved å få initiering ved kurs o,l . Jeg har nevnt det flere ganger, men allikevel en gang til. Man vil bruke sin egen energi og sin livskraft hvis man ikke kanaliserer energien. Det er derfor man ikke skal be alle om å prøve å heale.
Dette problemet løses ved at ved healing trenger man ikke legge sine hender direkte på kroppen, holder man en avstand på ca 10 cm, berører man ikke kroppen til klienten. Healing kraften vil også finne sin egen vei, derfor er det mulig å gi f.eks skulderhealing som vil nå frem til en evt skadet ankel. Men det beste er selvfølgelig direkte kontakt med kroppen.
Jeg er ikke overbevist om at man kan måle varme hender med det å faktisk ha varme fysiske hender. En healer med sterk kraft får utrolig varme av de, men når man ikke bruker kraften skal de heller ikke være varme. Så de som har naturlig varme hender skal nok ikke nødvendigvis tro at de har healingkraft. Uansett så bør man initieres med healingkraften, enten ved at man er født med den, fått den i gave (slik trollmenn og indianer doktorer gjorde det ved å gi gaven til den som ble utvalgt) eller ved å få initiering ved kurs o,l . Jeg har nevnt det flere ganger, men allikevel en gang til. Man vil bruke sin egen energi og sin livskraft hvis man ikke kanaliserer energien. Det er derfor man ikke skal be alle om å prøve å heale.
Antall ord: 233
Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot dem.
hilsen Mason (I am free)
hilsen Mason (I am free)
Hide post links |