Hei jeg vil gjerne vite noe,men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det.
Jeg satt og hørte på healing musikk mens jeg mediterte og jeg følte at jeg var på et mørkt sted og det var ingen ting annet en skikkelser, jeg så også noe som lignet på en boks, men klarer ikke å plassere det i livet mitt.. noen som vet noe ? vær så snill å svar meg..Og jeg vil helst ha possitive svar på dette her..
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Meditasjon !
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Sep 2007 11:59
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: moelv/brumunddal/ilseng
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
En kvalifisert gjenting vil du ha det?
En masse skikkelser du ikke gjenkjenner: mange gjemte sider i deg som du ikke ser.
En uåpnet boks: Flere ting som er enda vanskeligere å få tak på, eller som du har
hermetisk lukket av forde du ikke orker se på det.
En masse skikkelser du ikke gjenkjenner: mange gjemte sider i deg som du ikke ser.
En uåpnet boks: Flere ting som er enda vanskeligere å få tak på, eller som du har
hermetisk lukket av forde du ikke orker se på det.
Antall ord: 49
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |