Fakta, teori & skepsis ⇒ By i Sør-Amerika terroriseres av en GNOM!
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Nov 2006 13:44
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Elverum
- Blitt takket: 1 gang
By i Sør-Amerika terroriseres av en GNOM!
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 902014.ece
Det er en liten videosnutt på den siden.
Se på hvordan måten gnomen går på.. Det ser faktisk ut som den "danser" på en måte, men det er min oppfatning da. Det hopper jo litt sånn sidelengs.
Det er en liten videosnutt på den siden.
Se på hvordan måten gnomen går på.. Det ser faktisk ut som den "danser" på en måte, men det er min oppfatning da. Det hopper jo litt sånn sidelengs.
Antall ord: 51
Søstra mi er DOMONSTRET!!!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mar 2008 17:48
- 16
hehe, har sett noe lignende en gang. Det var en gjeng med undommer da også, så så de plutselig et romvesen spankulere over gata, og de skvatt og ble kjemperedde.
Antall ord: 30
Stillheten er min verste fiende....
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mar 2008 17:59
- 16
- Lokalisering: Unknown
Nok en gang et uklart bilde, kort videosnutt o.l.
hviss jeg hadde sett noe sånt med en gjeng kamerater, ville jeg nok ha følt etter.
Det er bare en spøk fra noen tenåringer.
hviss jeg hadde sett noe sånt med en gjeng kamerater, ville jeg nok ha følt etter.
Antall ord: 38
You wouldn't like me when I'm angry!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Svar til Osiris:
Den har jeg sett også. Men tror de drev og spilte med ball, så forsvinner den i en bakgate eller noe, og man ser en alienlignende skapning plutselig dukke opp fra de skyggene.. Eller så er det en annen video.
Den har jeg sett også. Men tror de drev og spilte med ball, så forsvinner den i en bakgate eller noe, og man ser en alienlignende skapning plutselig dukke opp fra de skyggene.. Eller så er det en annen video.
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mar 2008 17:48
- 16
Tror kanskje det kan være den samme ja. Artig video i hvertfall. Og det er jo som hulken skriver ganske rart at de ikke prøver å filme denne gnomen litt mer og kanskje på litt nærmere hold. Tror ikke den lille skapningen der overmanner hele ungdomsgjengen og spiser dem opp akkurat. hehe:pKjasp skrev:Svar til Osiris:
Så jeg hadde nok tatt sjangsen på noen nærbilder
Antall ord: 110
Stillheten er min verste fiende....
Hide post links |
Høh.....sikkert bare bull!!
Hvor kan ikke folk skaffe klart og tydelig bevis for en gangs skyld???
Jeg mener....hver bidige video klipp og/eller bilde jeg har sett....har stort sett vært uklare eller manipulert :S
Hvor kan ikke folk skaffe klart og tydelig bevis for en gangs skyld???
Jeg mener....hver bidige video klipp og/eller bilde jeg har sett....har stort sett vært uklare eller manipulert :S
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Feb 2008 03:56
- 16
- Lokalisering: I en annen galakse, langt langt borte
Grunnen til uklare bilder må vel være fordi fleste av de bare har et mobilkamera, eller et dårlig videokamera, du kan vel ikke regne med at en gjeng med ungdommer skal stå der med et hollywood kamera til et par hundre tusen.Hulken skrev:Nok en gang et uklart bilde, kort videosnutt o.l.
Og jeg hadde nok også løpt etter som bare søren, man får jo aldri svar på ting om man skal være tilbakeholden og redd.
Antall ord: 112
Meninga med livet, er å gi livet mening.
http://www.musikkdiskusjon.no - Diskusjonsforum for musikk,registrer deg nå!
http://www.musikkdiskusjon.no - Diskusjonsforum for musikk,registrer deg nå!
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Syns den ligner veldig på han dvergen i Twin Peaks... Dansende gange, nesten litt haltende.
Jeg tror dette bare er en kortvokst person som har kledd seg ut.
Jeg tror dette bare er en kortvokst person som har kledd seg ut.
Antall ord: 28
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Tror at jeg også egentlig hadde blitt ganske redd hvis jeg plutselig hadde sett en liten gnom med dansende gange komme bortover stien. Men hadde jo vært litt kult å prøve å få kontakt med den!Osiris skrev:Tror kanskje det kan være den samme ja. Artig video i hvertfall. Og det er jo som hulken skriver ganske rart at de ikke prøver å filme denne gnomen litt mer og kanskje på litt nærmere hold. Tror ikke den lille skapningen der overmanner hele ungdomsgjengen og spiser dem opp akkurat. hehe:pKjasp skrev:Svar til Osiris:
Så jeg hadde nok tatt sjangsen på noen nærbilder
Men som ryktene sier: De er magiske! De har sånn skogmagi, vet du. De kan gjøre seg usynlige!
Antall ord: 168
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 20:30
- 16
- Lokalisering: Der ingen sku tru at eg kan bu!
Sånne hage-gnomer er åsså veldi skumle... sånne små hagenisser som står på trappa hos folk. lite trivelig når man skal på besøk.. akkurat som om de plutselig vrir på huet og kikker ondt på deg og skrike. . . . det er kanskje en grunn til at de står nettopp der...? *frysepåryggen*
Antall ord: 57
Just another brick in the wall..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jan 2008 01:39
- 16
- Lokalisering: Det lurer jeg på også
Hadde jeg møtt den der så hadde jeg løpt som faen veit jeg!
Antall ord: 15
"De gale har det godt!"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Okt 2005 02:08
- 19
Herregud jeg hadde dødd av latter hvis jeg hadde sett den gnomen. Ser ut som en ond liten gnom fra World of Warcraft eller noe. Den Ku Klux Klan hatten er det beste hahahaha.
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Den så mindre troverdig ut, dessuten er kvaliteten på alle slike filmer urdårlig
Antall ord: 14
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Okt 2005 02:08
- 19
Vil nesten reise dit for å le av han i virkeligheten. Faen jeg kommer ikke over den hatten og det helvetes hylet hahahaha
Antall ord: 22
Hide post links |