Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Hei! Vi er to tekststudenter på høyskolen westerdals. Vi skriver en artikkel om Paranormalitet i Oslo og ønsker å komme i kontakt med noen som har opplevd noe overnaturlig. Har du en historie å fortelle?
Vi vil gjerne prate med deg over en kopp kaffe.
Hilsen Silje og Bruno
Endret: *Epostadresser skal ikke legges i åpent forum. Bruk PM-funksjonen!
Dette er en generell regel for å unngå at søppepost-generatorer bruker paranormal.no
som epost adresse-kilde for å sende ut spam til våre brukere. - See more at: viewtopic.php?f=35&t=4601#sthash.eKItRmGJ.dpuf
Ja, men jeg bor ikke i Oslo-området og jeg er nok uansett ikke særlig gira på å få navn/bilde ut i offentligheten selv om det "bare" er en skoleoppgave. Men kanskje noen andre er interessert, så jeg ønsker dere lykke til med jakten på den rette!
Antall ord: 49
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Det kunne kanskje vært en idè å fortelle litt mer om hva dere søker, og hvordan dere tenker å vinkle artikkelen også.
Det er stor forskjell på det å fortelle om sine opplevelser for at noen skal gjenfortelle dem, og det å fortelle om sine opplevelser for at noen skal motbevise dem på hver enkel detalj og konkludere med at deres opplevelse er "feil".
Vermilion Oriol skrev:Hva er oddsen for at de kommer tilbake?
Det er nok også litt avhengig av hvaslags svar de får. Men i utgangspunktet pleier ikke sånne henvendelser å medføre særlig mye seriøs respons. Jeg kan godt forstå både studentene, som spør, og de som ikke ønsker å respondere.
Antall ord: 55
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.
Vermilion Oriol skrev:Hva er oddsen for at de kommer tilbake?
Det er nok også litt avhengig av hvaslags svar de får. Men i utgangspunktet pleier ikke sånne henvendelser å medføre særlig mye seriøs respons. Jeg kan godt forstå både studentene, som spør, og de som ikke ønsker å respondere.
Vel, de har jo ikke vært innom siden tirsdagen. De svarte ikke engang lilja. Så de kan jo ikke ha vært så veldig seriøs i utgangspunktet. Jeg har aldri skjønt meg på den biten med å ikke gi respons, særlig når man i første omgang ber om det selv. Men men...de fant sikkert folk inne på gaia
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her