Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Når det ikke egentlig er noe mystisk på gang men man vil det skal være det, så man må gjøre jobben selv. Jeg vil gjerne begynne med et eksempel på at ingenting er for lite eller for dumt:
Inte bara det, utan det senaste året har jag sett neffissmurfer i en leksaksaffär! Några har ett lejonhuvud, andra ser ut som slaveh och narundh, och andra som bahomeh. De bara står där på hyllan bland resten av smurferna. Detta ser ut som en plan till för att få barnen att acceptera och älska dessa varelser. Kan det vara för att de förberedar oss för deras återkomst, kanske från en annan planet då?
De bare står der, liksom!
Jeg hater smurfer like mye som alle andre, det er ikke det. Men øhh. Har ikke ord.
Antall ord: 146
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...
Det er ikke bare smurfer og pokemon som er farlige!
Hvem får flest poeng på denne? Jeg mista tellinga etter 30, noen bedre? Jeg får nesten lyst til å begynne med fargeterapi og kjøpe meg en liten pyramide bare for å forbedre resultatet.
Here is just a partial list of ancient satanic teachings, practices and symbols now in vogue and being pushed on the children and teens: color therapy, heavy metal music, unisex dress, sadism, sorcery, incest and immorality, hypnotism, New Age mood music, palmistry, rebellion, astral travel, mystery teachings, ESP (psychic powers), God as Mother, astrology, nature worship, rhythmic breathing, visualization, psychedelic drugs, sodomy, feminism, necromancy, dragons, pyramids, chanting, yoga, demonic music, fortune telling, levitation, self-love, fire walking, body tattoos, numerology, pedophilia, mental imagery; the unicorn, pegasus and other magical beasts; communication with the dead; mediation (other than on God's word); and satanic symbols (pentagram, triangle " circle, etc.).
FORBIDDEN PRACTICES
These are all forms of witchcraft which is the thread that runs through occultism and Satanism. Forbidden practices in the Bible that are an abomination to God: (1) Witchcraft (Witch, Wizard, Sorcerer, Clairvoyant, Physic) - practice of dealing with evil spirits, use of sorcery or magic, to whisper a spell, enchant or practice magic. (2) Magic - sorcery or witchcraft. (3) Enchantment (Song Spell or Augur) - act of influencing by charms and incantations, practice of magical arts, hypnosis, spell casting, soothsayer, sorcerer. (4) Divination (Fortune Telling) - Divining, witchcraft, soothsayer. (5) Charming (Serpent Charmer) - to put a spell upon someone, to affect by magic, enchantment, hypnosis. (6) Consulter With Familiar Spirits (Medium) - familiar or family spirits.( 7) Sorcery (Pharmakia) - use of power gained from the assistance or control of evil spirits, especially for divining, magician. (8) Necromancy (Seance) - Communication with the dead, conjuration of the spirits of the dead for purposes of magically revealing the future or influencing the course of events, familiar spirit, medium. (9) Observing Times (Star Gazing, Astrology) divination of the supposed influence of the stars upon human affairs and terrestrial events by their positions and aspects, horoscopes, prognostication. (10) Soothsaying - act of foretelling events, prophesying by a spirit other than the Holy Spirit. (11) Prognostication - foretell from signs or symptoms, prophesying without the Holy Spirit, soothsaying. (12) Television And Other Programs - about witchcraft. (13) Children To Pass Through The Fire (Abortion) - sacrifices to gods.
Åndenes makt, nå også som 'abomination to God'!
Antall ord: 397
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...
Bikker vel 30 eller så jeg også, tok med demonic music for sikkerhets skyld fordi utfra tonen i det som er forbudt/satanistisk i de to listene, er neppe min musikksmak helt godkjent etter tv-predikantens syn på ting og tang
Antall ord: 41
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Vil ikke si du er dum, heller det at du kanskje ikke har fulgt med på det store orakelet hjördís sine skriverier her på paran? Neffiser er hennes egen forkortelse av nephilim og de er visstnok slemme og sist men ikke minst så er visst bla. de egyptiske gudene neffiser. Dermed er alle som liker disse noen som har neffisavtaler osv. og helt klart trenger time for behandling av før nevnte orakel
Antall ord: 83
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Vil ikke si du er dum, heller det at du kanskje ikke har fulgt med på det store orakelet hjördís sine skriverier her på paran? Neffiser er hennes egen forkortelse av nephilim og de er visstnok slemme og sist men ikke minst så er visst bla. de egyptiske gudene neffiser. Dermed er alle som liker disse noen som har neffisavtaler osv. og helt klart trenger time for behandling av før nevnte orakel
Takk for info
Akkurat, så det er den "populære" "Hjørdis" sin forkortelse av nephilim.
Nei, jeg har ikke fått med meg så mye av den tråden, men har fått med meg at h*n er
veeldig populær da.
Jeg hadde engang i tiden et familiemedlem som het Hjørdis, og det var ei
skikkelig purke
(Uten sammenligning forøvrig fra min side. Jeg har ikke fulgt med som sagt).
Er neffiser øgler liksom? De øglemenneskene inneforstått med liksom aliens? Eller er jeg helt på jordet nå? Ikke fulgt med så særlig på disse trådene jeg heller tydeligvis.
Hørte et sted at disse sletktstrådene av etterkommere etter øglemenneskene har i disse dager hudproblemer og begynner å lure på om jeg er en selv...
Er jeg en neffis kan hende?
Antall ord: 148
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her