Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserJeg lurer litt på noe...

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
LadyDark
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 22 Mar 2006 18:02
18
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Akershus

Jeg lurer litt på noe...

Innlegg av LadyDark »

Når jeg merker unormalt nærvær i rommet, kjenner jeg det brått i kropp og ansikt.
De ganger det er negativ energi blir jeg glovarm og føler noen har skrudd opp temperaturen inni meg drastisk. "koker" i meg.
Når det dukker opp gjenferd blir jeg så kald at jeg sliter skikkelig med å bli varm igjen.
Ofte stikker det (støt) når skikkelsen tar på meg eller jeg kommer borti den når jeg går forbi.
Det rareste er at jeg kan se omrisset til skikkelser men klarer ikke se ansiktet lenger.
Skikkelsene er som regel tåkeaktige men jeg har også sett gjenferd og helt sorte skikkelser.

Tidligere ble jeg vekket om natten av at noen dytta meg lett eller ristet meg forsiktig våken. Så kommer det en feminin stemme som sier noe.
Ene tilfelle da jeg ble vekket så sa stemmen helt tydelig Fare! Fare! Pass på barnet!
Da hørte jeg at babyen min gråt og "kjempet" i sengen sin. Da jeg kom inn så jeg en sort høy skikkelse, og en mye lavere som stod inntil veggen, like ved sprinkelsenga.
J (Babyen min) var livredd og titta rett mot den store da han lå i senga.
Den store skikkelsen gav meg en grusom følelse av stor fare, derfor løfta jeg J ut av senga og han klamra seg umiddelbart til meg og gjemte seg ned i skulderen min mens han gråt og skalv stakkars. Jeg ble skikkelig knallsint på de som stod der og plaget ham.
De sorte skikkelsene fulgte ikke etter, men de fulgte veldig nøye med.
Det kjente jeg med 100% sikkerhet.
Jeg ble utrolig sint på dem fordi J. er så uskyldig og forsvarsløs! Han er for liten til å kunne gjøre motstand hvis de rører ved ham.

Jeg gikk inn der igjen og vendte meg mot den største.
Jeg sa til ham lavt og rasende Hvis du rører babyen min eller skremmer ham mer så ØDELEGGER jeg deg! Han er MIN og under MIN beskyttelse..
Og jeg aner selvsagt ikke hvordan jeg skulle gjøre det, men jeg mente likevel hvert ord.

Deretter gikk jeg inn på soverommet vårt og la meg i senga. Jeg følte på meg at de var der inne enda, på samme sted som da jeg kom inn.
Men etterhvert løste følelsen seg opp og jeg merket at de var borte.
Vi sov resten av natten i fred.

Jeg har tenkt mye på dette her.
En ting er hva man innbiller seg at man ser, men jeg så skikkelsene like sikkert som jeg kan se f.eks min samboer. Følelsen og synet av noe virkelig. Ikke bra dette her. Jeg vet ikke hva jeg skal synes om det, fordi det er så negativt og rart.

Noen (ikke skeptikere) som kanskje har en forklaring på hva dette var?
Jeg forstår ikke hvorfor de plaget min sønn og ikke kom inn til meg istedet.
Og hvorfor var de 2? Og den laveste var jo ikke "aktiv" han var bare med den store.

Jeg har sett sorte skikkelser der inne flere ganger, og på det meste var det så mange at jeg ikke kunne (ville) telle dem.

Jeg må nevne at jeg har sett flere lignende på mitt eget soverom som barn, og Tone Nilsen fortalte at det følger meg. Og at det kommer fra hjemstedet mitt. Jeg blir jo ikke kvitt dem. Det er frustrerende.

Jeg opplever paranormale hendelser en gang i blant, men heldigvis ikke hver dag.
Og jeg tenker ikke på det når jeg ikke har opplevd noe. Da koser jeg meg med familien min. :-)

Jeg har fulltidsjobb, spiser og drikker som normalt. Har vært hos lege og hatt helsesjekk.(og vært hos psykolog for å avkrefte/bekrefte)

Håper på svar!
Hva er de sorte skikkelsene? Hvorfor er de som regel på det lille soverommet og rett i nærheten av det? Hvorfor hveser de av og til og oppfører seg ofte agressivt og skikkelig truende? Det blir som man krymper seg i noen tilfeller.
Men jeg er sterk og jeg nekter å la meg knekke eller true. Da truer jeg tilbake!
"Hvor langt" kan slike skikkelser gå egentlig? Hva kan de i verste fall gjøre?
(Jeg har hørt noen omtale slike som shadow people)
Antall ord: 737

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

Jeg ville i vertfall prøvd og snakke med et medium som kan kontakte disse skapningene og høre hvorfor di er aggresive,hvorfor dem vil dere vondt. Og jeg ville flytt senga til barnet in på mitt eget rom.Men det har du kansje gjort etter det du nå forteller håper jeg ?
Men ivertfall her det godt og høre at det var en ånd som vekket deg og advarte deg om at barnet ditt var i fare så det må jo vre noen som passer på.
Jeg ville påkalt mine hjelpere in en slik situasjon og bedt dem passe på for di hører deg om du snakker ut i rommet og sier for eks . Jeg ber dere mine hjelpere om og tre fram og hjelpe meg. Så forteller du det slik det er . Jeg har lest og opplevd at man får ikke hjelp før man ber om det , man må spørre om det ellers kan ingen hjelpe deg eller gjøre noe. Derfor må du spørre om hjelp og be di hjelpe deg og si du er redd for barnet og deg. Du kan oxo når du har bedt dine hjelpere beskytte deg be di snakke til din søns hjelpere og fortelle hva som foregår for det er ikke alltid hjelpere vet slik , fordi mange av hjelperene våre er på en høyere viberasjon en disse mærke skapningene og da er det ikke så lett for dem og registrere dem. Jeg har sett hatt problemer med ondt før jeg fikk hjelp.Jeg ba om hjelp til gud og hans engler og ba dem kaste ut faenskapet i jesus kristus sitt navn.Jesus sa jo det i bibelen at du skal kaste ut onde ånder i mitt navn , det er det som brukes av di fleste fordi om dem ikke er sånn kristne som leser bibel og går i kirken for jeg gjør heller ikke det. Men du må sette av litt tid for deg selv der du ikke blir forstyrret og påkalle dine hjelpere og lyset og be dem hjelpe deg og beskytte deg mot dette og samtidig be dine hjelpere om og fortelle sønnen dine sine hjelpere hva som foregår. jeg er veldig forundra hvorfor ikke Tone Nilsen har hjelpet deg og kommet hjem til deg og prøvd gjøre noe.
Dette forbauser meg, jeg hadde kommet på flekken som et medium. Men skal du få hjelp så be og fortell fra hjerte ditt , for hjelpere di hører deg og gud hører deg og lyset.
det vet jeg etter det som selv har skjedd meg da jeg drev med et ouija brett for mange år siden og helvette pågjikk i 5-6 år helt til jeg ba om hjelp fra mitt hjerte og fikk hjelp.
Be til gud og lyset og be om hjelp , be til hjelperene dine. Velsigne deg og barnet og håper at da du gjort dette at du vil holde oss informert om hvordan det går med dere.
Antall ord: 519

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tsjomi
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 30 Okt 2008 15:22
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: brønnøysund

Re: Jeg lurer litt på noe...

Innlegg av tsjomi »

du skall ikke vær redd. du er en person med mye krefter. det skal gøts til å si fra på den måten du gjorde.

en måte å bli kvitt sånne energier eller skapninger ta framm bibelen. eller les fader vår. og tros bekjennelsen. til dem. det er de sterkeste ordene du noen gang kan bruke. til og med mot demoner.

finn din styrke er noe du kan:) stå på. og en ting som funker. sprut vatn hellig vann om nødvendig. tar bare å dra til en toalett i kirka tappe det på sånn spray flaske . bruk gjærne jiff.

ta tros bekjennelsen og fader vår men du holder vannet. og derreter sprute det inn på rommet eller rundt i huset der du føles for å gjøre.

etter det. kan ingen og da mener jeg ingen true dit bran eller noen i huset i gjen. be gjærne til gud om styrke. og tro på at du kan over vinne det
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Re: Jeg lurer litt på noe...

Innlegg av Eaglespirit »

LadyDark skrev:Når jeg merker unormalt nærvær i rommet, kjenner jeg det brått i kropp og ansikt.
De ganger det er negativ energi blir jeg glovarm og føler noen har skrudd opp temperaturen inni meg drastisk. "koker" i meg.
Når det dukker opp gjenferd blir jeg så kald at jeg sliter skikkelig med å bli varm igjen.
Ofte stikker det (støt) når skikkelsen tar på meg eller jeg kommer borti den når jeg går forbi.
Det rareste er at jeg kan se omrisset til skikkelser men klarer ikke se ansiktet lenger.
Skikkelsene er som regel tåkeaktige men jeg har også sett gjenferd og helt sorte skikkelser.

Tidligere ble jeg vekket om natten av at noen dytta meg lett eller ristet meg forsiktig våken. Så kommer det en feminin stemme som sier noe.
Ene tilfelle da jeg ble vekket så sa stemmen helt tydelig Fare! Fare! Pass på barnet!
Da hørte jeg at babyen min gråt og "kjempet" i sengen sin. Da jeg kom inn så jeg en sort høy skikkelse, og en mye lavere som stod inntil veggen, like ved sprinkelsenga.
J (Babyen min) var livredd og titta rett mot den store da han lå i senga.
Den store skikkelsen gav meg en grusom følelse av stor fare, derfor løfta jeg J ut av senga og han klamra seg umiddelbart til meg og gjemte seg ned i skulderen min mens han gråt og skalv stakkars. Jeg ble skikkelig knallsint på de som stod der og plaget ham.
De sorte skikkelsene fulgte ikke etter, men de fulgte veldig nøye med.
Det kjente jeg med 100% sikkerhet.
Jeg ble utrolig sint på dem fordi J. er så uskyldig og forsvarsløs! Han er for liten til å kunne gjøre motstand hvis de rører ved ham.

Jeg gikk inn der igjen og vendte meg mot den største.
Jeg sa til ham lavt og rasende Hvis du rører babyen min eller skremmer ham mer så ØDELEGGER jeg deg! Han er MIN og under MIN beskyttelse..
Og jeg aner selvsagt ikke hvordan jeg skulle gjøre det, men jeg mente likevel hvert ord.

Deretter gikk jeg inn på soverommet vårt og la meg i senga. Jeg følte på meg at de var der inne enda, på samme sted som da jeg kom inn.
Men etterhvert løste følelsen seg opp og jeg merket at de var borte.
Vi sov resten av natten i fred.

Jeg har tenkt mye på dette her.
En ting er hva man innbiller seg at man ser, men jeg så skikkelsene like sikkert som jeg kan se f.eks min samboer. Følelsen og synet av noe virkelig. Ikke bra dette her. Jeg vet ikke hva jeg skal synes om det, fordi det er så negativt og rart.

Noen (ikke skeptikere) som kanskje har en forklaring på hva dette var?
Jeg forstår ikke hvorfor de plaget min sønn og ikke kom inn til meg istedet.
Og hvorfor var de 2? Og den laveste var jo ikke "aktiv" han var bare med den store.

Jeg har sett sorte skikkelser der inne flere ganger, og på det meste var det så mange at jeg ikke kunne (ville) telle dem.

Jeg må nevne at jeg har sett flere lignende på mitt eget soverom som barn, og Tone Nilsen fortalte at det følger meg. Og at det kommer fra hjemstedet mitt. Jeg blir jo ikke kvitt dem. Det er frustrerende.

Jeg opplever paranormale hendelser en gang i blant, men heldigvis ikke hver dag.
Og jeg tenker ikke på det når jeg ikke har opplevd noe. Da koser jeg meg med familien min. :-)

Jeg har fulltidsjobb, spiser og drikker som normalt. Har vært hos lege og hatt helsesjekk.(og vært hos psykolog for å avkrefte/bekrefte)

Håper på svar!
Hva er de sorte skikkelsene? Hvorfor er de som regel på det lille soverommet og rett i nærheten av det? Hvorfor hveser de av og til og oppfører seg ofte agressivt og skikkelig truende? Det blir som man krymper seg i noen tilfeller.
Men jeg er sterk og jeg nekter å la meg knekke eller true. Da truer jeg tilbake!
"Hvor langt" kan slike skikkelser gå egentlig? Hva kan de i verste fall gjøre?
(Jeg har hørt noen omtale slike som shadow people)
Den stikkingen, iskalde du kjenner er nok gjenferd.
Traff på noe slikt i en trapp engang,det kjentes ut som elektrisitet, kaldt og stikking.
Antall ord: 763
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links